ریمک-ریماک

ریمک نورا R جدید بار دیگر مرزهای سرعت و شتاب را جابه‌جا می‌کند

این ابرخودروی تمام برقی ریمک نورا R تنها درعرض ۸.۶۶ ثانیه از مرز ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت عبور خواهد کرد!
ریمک نورا R جدید

ریمک نورا یک ابرخودروی برقی است که با تکیه‌بر موتورهای برقی خود توان تولید بیش از ۱,۹۰۰ اسب بخار قدرت را دارد. با این وجود سازنده این ابرخودرو باور داشته که می‌تواند قدرت بیشتری را در بدنه آن جای دهد؛ بنابراین دست به‎‌کار شده و حاصل تلاشش را به بهانه هفته خودرویی مونتری رونمایی کرده است. این خودروی تازه نورا R نام دارد و از ۲,۱۰۷ اسب بخار قدرت سود می‌برد. ریمک در تولید جدیدترین محصول خود سنگ تمام گذاشته و مدعی است که نورا R که در مقایسه با برادر گران‌قیمت خود سبک‌تر، کوتاه‌تر و اسپرت‌تر شده، می‌تواند تا رسیدن به سرعت ۴۱۰ کیلومتر بر ساعت هم شتاب‌گیری کند.

ریمک نورا R با فلسفه‌ای متفاوت تولید شده است و نماینده این شرکت در کلاس ابرخودروهای سبک‌وزن و متمرکز به شمار می‌رود. این خودرو که بر پایه نورا عادی (که هیچ‌ بخش عادی ندارد) توسعه یافته است، نیروی خود را از یک بسته باتری ۱۰۸ کیلووات ساعتی دریافت می‌کند. سازنده مدعی است که نورا R به‌لطف افزایش قدرت، وزن کمتر و بهبودهای آیرودینامیکی، درعرض ۱.۷۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و برای رسیدن به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۴.۳۸ ثانیه زمان نیاز دارد که رقمی خارق‌العاده محسوب می‎‌شود.

ریمک برای اینکه طرفدارانش را در بهت کامل فرو ببرد، اعلام کرده که نورا R مسافت ۴۰۰ متر را درعرض ۸.۲۳ ثانیه طی می‌کند و تنها ۰.۴۳ ثانیه بعدتر از مرز سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت عبور خواهد کرد. هر چه باشد، نورا R پس از کونیگ‌زگ جمرا، دومین ابرخودروی مجهز به بیش از ۲,۰۰۰ اسب بخار قدرت محسوب می‌شود.

ریمک از تولید نورا درس گرفته و نسخه بهبودیافته آن را با بهبودهای آیرودینامیکی و قطعات تازه مانند پکیج ارتقای فرمان‌پذیری معرفی کرده است که شامل بال بزرگ عقب، دیفیوزر عقب و اسپلیتر جلو می‌شود. سازنده تایرهای میشلین کاپ 2s و ترمزهای کربن‌سرامیکی مجهز به لایه ماتریس سیلیکون را برای نورا R انتخاب کرده است تا خیال خریداران را از بابت چسبندگی و توقف مطمئن راحت کند. ریمک دوباره از سیستم مبدل گشتاور هر چهار چرخ استفاده کرده است تا از چسبندگی مکانیکی و آیرودینامیکی خودرو حداکثر استفاده را بکند. سیستم فرمان هم برای پاسخگویی بهتر و دقیق‌تر به ورودی‌های راننده بهبود یافته است.

تمامی دگرگونی‌های تازه ریمک باعث شده که نورا R در پیست آزمایشی ناردو، ۳ ثانیه سریع‌تر از برادر خود عمل کند. با توجه به عملکرد این ابرخوردو در پیست یادشده می‌توان انتظار داشت که ریمک مرز ۷ دقیقه را در پیست نوربرگرینگ هم بشکند و رکوردداران پیست‌های متفاوت را به چالش بکشد. نظر شما درباره ریمک نورا R چیست؟ از دید شما مسابقه قدرت ابرخودروهای جاده‌ای تا کجا پیش خواهد رفت؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۱ رای

علی صفرپور

نویسنده و مترجم سایت پدال٬ کارشناس مهندسی مکانیک

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. مازیار

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (850 ديدگاه)

    ظاهرش پخته و جذاب‌تر شده

    موافقم 21
    1. Ahmad

      ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (194 ديدگاه)

      کدوم کاربر بود میگفت لامبورگینی محصول برقی بده بیرون ریمک باید جمع کنه بره و تو توانایی اش نیست که محصولی قوی تر از نورا تولید کنه بفرما تحویل بگیرید

      موافقم 20
      مخالفم 2
      1. Dark Knight

        ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (580 ديدگاه)

        من بودم که میگفتم و الان هم میگم ، در این که ریمک محصول خیلی سریع و فوق العاده ای ساخته شکی نیست ولی باید توجه داشت که رقابت تازه داره شروع میشه و تا کمتر از ۱۰ سال دیگه میشه خیلی راحت از برند های معمولی مثل ب ام و یا کادیلاک ( لوکس های معمولی ) ماشین برقی با شتاب زیر ۲ ثانیه خرید یا تسلا که از الان داره ادعا میکنه نسل بعدی رودستر که ۲۰۲۵ تو بازار میاد به لطف تکنولوژی های space x شتاب زیر ۱ ثانیه داره و میتونه برای مدت کوتاهی روی هوا شناور باشه ( قابلیت hover ) در مورد لامبورگینی هم که مدل اولین مدل برقی شرکت یه نیمه شاسی بلند هست ولی با این وجود ۱۳۴۱ اسب خروجی داره پس وقتی لامبورگینی بخواد یه مدلی مثل روئلتو برقی بسازه قطعا خیلی فراتر از این اعداد میره

        موافقم 6
        مخالفم 18
    2. Hosein005

      ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (65 ديدگاه)

      اقا بریم برای زدن رکورد کونیگزگ ابسولوت
      چرا باید یک شرکت معتبر مثل فولکس و بوگاتی
      در بعضی زمینه ها بهتر از شرکت های نو ساخت نباشند
      بوگاتی ماشین خوبیه و اصالت داره و فولکس رو داره
      همه ی اینا درسته
      ولی نو آوری توی شرکتی مثل کونیگزگ بیشتره
      ماشین هایی که تولید میکنه جذابیت و هیجان دارند
      شاید استاندارد های شرکت های معتبر رو نداشته باشند
      دلیلش هم نداشتن سابقه اون هاست
      ولی کونیگزگ جسارت بیشتری توی ساخت محصولاتش داره
      اگر فولکس واگن اون فولکس واگنه ۲۰ سال پیش بود
      الان چه قدر شگفتی های بیشتر توی صنعت خودرو داشتیم

      موافقم 11
      مخالفم 2
      1. R@min

        ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2051 ديدگاه)

        کونیگزگ و تمام این کارگاه‌های کوچک هیچ چیزی به این صنعت اضافه نکردن و نمی تونن هم اضافه کنن، حتی هیچ نوآوری بدرد بخوری هم ارائه ندادن.

        نوآوری از موتوراسپرت میاد و جسارت در رقابت با دیگرانه نه تیون کردن موتور ۲۰ سال پیش فورد.

        موافقم 6
        مخالفم 11
        1. تحت پیگرد

          ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (359 ديدگاه)

          شرکت کونیگزگ ده برابر فورد نواوری تو گیربکس به وجود آورده بعد تو میگی هیچی اضافه نکرده

          موافقم 8
          مخالفم 3
        2. R@min

          ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2051 ديدگاه)

          میشه یدونشو توضیح بدی ؟؟ کمکم می کنم همون حذف فلایویل که انقدر بزرگ بود حتی هیوندای هم ازش استفاده نکرد تو پدال هم هست مقالشاز اونجا کمک بگیر، نه تای دیگه پیشکش.

          اگر در توانته با یه دونه نوآوری فورد یا نه همون گیربکس ده سرعته مشترک جی ام فورد مقایسه کن ! راجب همین گیربکس هم بگم دو میلیارد دلار هزینه توسعش بود کل سر تا پای کونیگزک، پاگانی و هنسی همه این گاراژا رو هم نصف این مبلغ نمی ارزه.

          موافقم 3
          مخالفم 1
  2. car lover

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1411 ديدگاه)

    موتور بنزینی🔥

    موافقم 6
    مخالفم 9
    1. علی صفرپور

      ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (171 ديدگاه)

      مشترک موردنظر پاسخگو نمی‌باشد

      موافقم 14
      1. Taha Ayoobi

        ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (4321 ديدگاه)

        تماس شما از طریق پیامک به ایشان ارسال می‌گردد.

        موافقم 6
        مخالفم 1
  3. Mr. gt c

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (426 ديدگاه)

    خوشگله ولی کاش برای جذابیت ی پیشرانه ۸ سیلندر ۲.۵ لیتری ک شده براش میزاشتن

    موافقم 5
    مخالفم 5
  4. hosen

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (639 ديدگاه)

    دست خوش به ریمک
    ولی به شخصه واسه من یه ماشین بنزینی چهارصد پونصد اسبی به مراتب لذت‌بخش تر از یه الکتریکی با کوهی از قدرت و گشتاوره.

    موافقم 17
    مخالفم 4
    1. car lover

      ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (1411 ديدگاه)

      احسنت

      موافقم 8
      مخالفم 1
    2. froG-driVer

      ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (1013 ديدگاه)

      منم باهات موافقم
      ولی انصافا ریمک و لوسید رو قاطی جارو برقیا نباید حساب کرد.
      این دوتا روح دارن…

      موافقم 13
      مخالفم 2
      1. MehdiTurbo

        ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2362 ديدگاه)

        به نظر من تمام برقی ها فاقد روحند فقط کم زیاد دارن

        موافقم 8
        مخالفم 5
      2. hosen

        ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (639 ديدگاه)

        نمیشه گفت روح دارند ولی خب تاحدودی میشه بهشون علاقه مند شد مخصوصا لوسید

        موافقم 4
        مخالفم 2
  5. OM.01

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (546 ديدگاه)

    در بین سال های 1970 الی 1980میلادی خودروهای pro mod تایم 400 متر رو در 7 ثانیه میزدن با سرعت دوربر 280 کیلومتر. ویدئوهای رنگی باکیفیت قابل قبول هست، بزنید یوتویب میاد

    حالا الان هایپرکار های جاده ای تقریبا این تایم رو ثبت میکنن. شتاب 0 تا 300 در 8.5 ثانیه! واقعا خیره کنندس عددی که ریماک نورا R ثبت میکنه.

    در حال حاضر pro mod ها تایم 400 مترشون دوربر 4 ثانیه هست با سرعت 300 کیلومتر و احتمالا در سال 2045 ابر خودروهای جاده ای اون زمان این تایم رو ثبت کنن. البته اگر خودروها به حالت پرنده تغییر ماهیت ندن

    موافقم 10
    مخالفم 1
  6. محمدهادی

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2406 ديدگاه)

    باید دید کنترل پذیری و فرمان گیری ش چطوریه
    بفرستن یه ۵ لپ تو نوربورگ بزنه همه چیز مشخص میشه
    که فقط اعداده یانه واقعا کارامده
    ولی این نسخه ش جذاب و زیبا شده

    موافقم 5
    مخالفم 2
  7. Mr AR

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (31 ديدگاه)

    نمی‌دونم چرا هیت میگیره این شاهکار

    موافقم 2
    مخالفم 2
  8. froG-driVer

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1013 ديدگاه)

    به هیچی کاری ندارم،ولی ریمک تنها خودروسازیه که ثابت کرده میشه با رنگ های چرت و پرت(مثل مسی چرک یا سبز لجنی کنتراست کم) هم میشه جذابیت ساخت.فقط کافیه بلد باشی چه رنگی رو برای چه طراحی بندازی و با چه رنگ دیگه ای قاطیش کنی…

    موافقم 10
    مخالفم 1
  9. Mr wrong

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (335 ديدگاه)

    هایپر کار برقی بی معنیه
    الان لوسید ایر سافایر ب اندازه همین هایپر کار محسوب میشه

    موافقم 3
    مخالفم 2
    1. HFball

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (210 ديدگاه)

      ریمک یه چیز دیگست…
      چیزی که ارزش اسمشو داره

  10. Dark Knight

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (580 ديدگاه)

    صفر تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت ۴/۳۸ ثانیه !! واقعا شاهکاره چون رسیدن به همچین شتابی علاوه بر باتری های بزرگ و قدرتمند به مهندسی دقیقی تو بخش هایی مثل تنظیم وزن و آیرودینامیک نیاز داره که انگار ریمک تونسته کار و از آب در بیاره ، نمیگم تو پیست توانایی نداره ولی هدف اصلیش درگ هست و صاحب این ماشین باید بیوفته به جون هر چی درگستر پر ادعا ( مثل ماسل کار های سوپر تیون شده ) و بهشون نشون بده رئیس کیه 🔥

    موافقم 5
    مخالفم 6
  11. Dark Knight

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (580 ديدگاه)

    یه جای دیگه هم که این هیولا پاره میکنه ، اتوبان های آلمان هست فکر نکنم حتی سوپرا یا ۹۱۱ های ۱۰۰۰ یا ۲۰۰۰ اسبی هم جرائت کل انداختن با این رو داشته باشن

    موافقم 3
    مخالفم 2
  12. یانکی من هم فرزند کسی هستم

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (326 ديدگاه)

    در اینکه خوفناکه شکی نیست ولی تو بحث الکتریکی و عملکرد فوق تصور جذابترین بخش سدانها و آفرودرهایی مثل هامر هست.یه هایپر کار برقی با این قدرت بعید می‌دونم جذابیت و لذت یه کوپه بنزینیه ۵۰۰ اسبی رو داشته باشه.تو این کلاس صدای هولناک درون سوز بسیار تعیین کنندس.الان ببینید تو معرفی تمراریو همه نگران صدای لامبو هستن.

  13. Scuderia Ferrari

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    بی رقیب در خط مستقیم
    فقط تیون های AMS و UGR میتونن شکستش بدن که اونم فاقد ارزشه

    موافقم 4
    مخالفم 2
  14. R@min

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2051 ديدگاه)

    مت ریمک و تیمش بسیار قابل احترامن و بنظرم لیاقت اینو داره که صندلی ریاست فولکس هم بهش بدن.

    شخصیت جاه طلبش یادآور پیک بزرگه.

    موافقم 5
    مخالفم 5
  15. mosafer

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (212 ديدگاه)

    یک سوپر اسپرت بنزینی بالای 600 اسب به نظرم لذت و ادرنالین بیشتری به آدم انتقال میده …

    موافقم 5
    مخالفم 4
  16. ! i M α η δ υ α R

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2350 ديدگاه)

    {{{ ریمک نورا با تکیه‌ بر موتورهای برقی خود توان تولید بیش از ۱,۹۰۰ اسب بخار قدرت را دارد . اما سازنده نورا باور داشته که می‌تواند قدرت بیشتری را در بدنه آن جای دهد }}}

    این جماعت دارن اشتباه می زنن …

    وقتی ماشینت روح نداره …

    طراحیش اصالت نداره …

    انجینت صدا نداره …

    ماشینت گیربوکسی نداره که لذت رانندگی داشته باشه …

    مجبوری فقط هی زیر فیتیله رو زیاد کنی که بگی ماشینم از همه بهتر و جذاب تره …

    در نهایت هم خودت مجبور میشی که اعتراف کنی ثروتمندان آخرش هم دنبال انجین احتراق داخلی می رن …

    واقعا اگر بلد نباشی از 600 اسب انجین احتراق داخلی لذت ببری ، از 2600 اسب انجین برقی هم لذت نخواهی برد …

    یه زمانی هست از پشت گوشی فقط می خواهیم نظر بدیم ، خب معلومه ، 2600 اسب هم کمه …

    یه زمانی هست یه بدبختی می خواد اینو بخره و سوارشه و جونش رو کف دستش بگذاره …

    اونجا لحظه از دست دادن کنترل ماشین ، تازه میفهمه 2107 اسب یعنی چی !!!

    واقعا لعنت به سیلیکان ولی …

    این آتیش ها همه از گور سیلیکان ولی بلند میشه …

    دیگه رسما دارن به جای اینکه ماشین بسازن ، گجت می سازن …

    حقیقتا مسخره و تاسف آوره …

    موافقم 4
    مخالفم 8
    1. car lover

      ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (1411 ديدگاه)

      کاملا با شما موافقم

      موافقم 4
      مخالفم 3
    2. Mr wrong

      ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (335 ديدگاه)

      قطعا همینطوره
      و فهمیدن که ماشین برقی کلکسیونی نمیشه بخاطر همین بوگاتی رو با ۱۶ سیلندر تولید کردن و برقی نشد

      1. مزدک

        ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (46 ديدگاه)

        اول اعتراف می کنم که از خودروهای برقی بدم میاد!
        اما یادمه که سال ۷۱، آقای فرهاد کاشانی در مجله ماشین مطلبی نوشتن با عنوان “بنز بهتر است یا لکسوس”، که رقابت مورد نظر ایشون البته بین بنز W124 و لکسوس LS400 بود، که خیلی هم منطقی نبود، و در نهایت ایشون رای به برتری لکسوس داده بودن، که صد البته در اون رقابت صحیح بود.
        بعد از چاپ اون مقاله، تا حدود یکسال، در تمام شماره های مجله، طرفداران پر و پا قرص بنز در ایران، جوابیه های مختلف می دادن به مقاله ی آقای کاشانی، و ایشون هم یکی دو باری پاسخ دادن به منتقدین. نظر اکثر طرفدارهای مرسدس بنز هم این بود که هرگز امکان نداره که تولید کننده ی اقتصادی و به قول اونها “بی اصالتی”! مثل تویوتا؛ بتونه خودرویی تولید کنه، که با بزرگان کارکشته ی کلاس سوپر لوکس رقابت کنه.
        اما امروز اگر همون دوستان منتقد و طرفدار بنز رو، که در اون دوره اونقدر مقاله ی آقای کاشانی و مقایسه ی ایشون بین لکسوس و بنز، بهشون برخورده بود رو پیدا کنیم و نظر امروزشون رو درباره ی لکسوس جویا بشیم، قطعا دیگه شاهد اون حد از جبهه گیری و مخالفت با برند لوکس تویوتا نخواهیم بود که هیچ، چه بسا بعضی از همون دوستان، امروز طرفدار پر و پا قرص لکسوس هم شده باشن.
        این رو گفتم، که یادآور بشم این نکته رو، که بازار سلیقه ی ما رو کنترل کرده و می کنه، نه ما نظر و اولویت بازار رو.
        اگر تکنولوژی خودروهای برقی اونقدر پیشرفت کنه که این محصولات قابلیت رقابت منطقی با خودروهای بنزینی رو، از نظر برد مسافت، وزن، هندلینگ و لذت رانندگی به دست بیارن، و زیرساخت های شارژ بسیار سریع اونها (حتی سریعتر از پر کردن باک بنزین) در تمام جاده های جهان ایجاد بشه، شاید منو و شمای مخالف هم کوتاه بیایم و دیگه تمایزی بین برق و بنزین قائل نشیم.
        درباره ی کلکسیونی شدن ابرخودروهای برقی هم باید بگم که جسارتا با نظر شما مخالفم! اگر صنایع تولید خودروی برقی تعطیل و منقرض بشن، این مدلها به واسطه ی نشانگر اوج تلاش برای جا انداختن یک تکنولوژی غیر اجرایی ماندگار و کلکسیونی میشن، و چنانچه صنایع تولید جارو برقی! پابرجا، پویا و در مسیر تکامل باشه، باز هم به عنوان نخستین تلاش های بزرگ در این صنعت، جای خودشون رو در کلکسیون های آینده باز خواهند کرد.
        صد البته که حتی اگر در آینده، شاهد حضور ریمک ها و تسلاها و لوسیدها، در کنکورس دلگانس و مونتری کلاسیک ها باشیم، باز هم عنوان زیباترین خودروها، به بوگاتی های تایپ ۵۷، مرسدس های ۶۸۰، هیسپانو سویزاها، دلاهای ها، دولاژها، وویسین ها و تمام اون شاهکارهای جاودانی آرت دکوی قبل از جنگ جهانی دوم تعلق خواهد داشت، مگر اینکه قرار باشه روند تکامل داروینی برعکس بشه، و انسان مسیرش رو به سمت مجددا میمون شدن طی کنه!

        1. HFball

          ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (210 ديدگاه)

          صحبت هاتون به دلم نشست خسته نباشید بهت میگم بابت این توضیحات

  17. Hosein005

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (65 ديدگاه)

    خدا کنه اعدادی که ریماک گفته
    توی واقعیت سریع تر باشند و باز هم مارو شگفت زده کنند

    موافقم 2
    مخالفم 2
  18. رضا

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    بازم صدای لامبورگینی و یا فراری لذتی که داره از صد تا خودروی برقی که اوج هیجان رو تو اگزوز خودش نداره نمی ارزه من که طرفدار خودروی بنزین سوز با صدای غرش اگزوز هستم تا یک ماشین بی سر و صدا بدون گیربکس با صدای عوض کردن ان

    موافقم 4
    مخالفم 2
  19. رامتین

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (3252 ديدگاه)

    جذابه ولی خب زمانی برقی ها را میپسندم که بتونن مرز 480 کیلومتر بر ساعت را رد کنند. کاری که غیرممکنه. هنسی و بوگاتی تربیون بیشک امسال تاپ اسپید 500 هم خواهند زد.

    موافقم 3
    مخالفم 1
  20. امیر علی

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (33 ديدگاه)

    چه صدایی داره تو پیست 💯
    چه قدرت و سرعتی داره🚦
    خودرو های برقی توی پیست خودشون رو اثبات میکنن✌️

  21. MADE IN USA

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (23 ديدگاه)

    فوق العاده
    یه ابر مهندسی
    ولی بازم صدای یه وی هشت یا هرانجین بنزینی دیگه رو میپسندم
    ولی خدایی یه ابرمهندسی هست
    ایرودینامیک و تقسیم وزن و فرمان پذیری و…

  22. ناشناس

    ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    چه خودروی خوشگلی مثل رهایی

  23. Yasincraft

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    ریمک نورا R
    کونیگزک یسکو ابسلوت
    بوگاتی شیرون تیون شده

    رقابت و درگ این سه هیولا خیلی خفن میشه…

    1. HFball

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (210 ديدگاه)

      توی درگ که مشخصه الکتریکی حرف اول رو میزنه توی رولینگ هم اگه مسیر خیلی طولانی باشه شاید یسکو ابسلوت از نورا آر پیش بیوفته

  24. ابوالفضل

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (311 ديدگاه)

    واقعا قابل تحسینه
    ظاهر و طراحی بسیار زیبایی هم داره
    البته باید ادعایی که کرده رو اثبات کنه
    دیگه سریع تر از این چی میتونه باشه که بخواد رقابت کنه ؟
    مطمئنا اونم دور از ذهن نیس

  25. HFball

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (210 ديدگاه)

    منتظرم درگ ایشونو با ابر خودروی ردبول تماشا کنم🤤

  26. سعید

    ۱ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (9 ديدگاه)

    با توان و گشتاور بالا رکورد زدن اونم تو مسیر مستقیم رو خیلی کمپانیها میتونن ولی با توان و وزن ثابت اگه بتونه هر سال رکورد خودشو تغییر بده میشه شاهکار مهندسی و تکنولوژی.
    کاری که لامبورگینی،فراری،نیسان دارن انجام میدن و با حجم موتور ثابت و مصرف سوخت ثابت دارن رکوردهای قبلیشون رو بهبود میدن،اگه تو ماشینهای الکتریکی هم یه کمپانی بتونه با همون مشخصات فنی تو مدلهای قبلی رکورد بالاتری بزنه میشه شاهکار نه اینکه از ۱۹۰۰ اسب به ۲۱۰۰ اسب ارتقا بدن و به رکورد بالاتر دست پیدا کنن.

  27. محمد

    ۶ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (335 ديدگاه)

    ریمک از نظر قدرت داره خیلی پیشرفت می‌کنه سرعتش یه ذره بیشتر میشه این خطریه بنزینی ها رو نابود می‌کنه😐☠️☣️😬😱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا