خب حقیقت این است که ۹۹.۹ درصد خریداران رولزرویس کولینان هرگز با این خودرو به فکر خروج از جادههای آسفالت نرم نخواهد بود. البته در صورتی که راننده بخواهد از میان جنگل میانبر برود این کار میسر خواهد بود چراکه کولینان علیرغم استفاده از پلتفرم مشترک با فانتوم دارای ارتفاع بیشتری از سطح زمین بوده و تا حدی میتوان با آن آفرود کرد.
روبرو شدن با شن و ماسه، گل و لای، صخره و… نیازمند یکچیز ساده است: فعال کردن حالت آفرود از طریق یک دکمه مخصوص. با فشار این دکمه ارتفاع بدنه ۴۴ میلیمتر بالا رفته و همهچیز طبق شرایط موجود تنظیم میشود. تمام کاری که راننده باید انجام دهد هوشیار بودن و توجه کردن به جاده پیش رو و نگاه کردن به اطراف بوده چراکه باید از رنگ بدنه گرانقیمت این خودرو محافظت کرد.
سیستم تعلیق بادی کولینان بیوقفه تنظیمات خود را تغییر داده و سیستم فرمان پذیری چهار چرخ نیز باعث میشود خودرو بدون عقبگرد از روی موانع رد شود. همچنین یکچیز بسیار سورپرایز کننده در زمان آفرود با این خودروی گرانقیمت به سکوت کولینان مربوط میشود! این خودرو آفرود را همانند حضور در جاده با نهایت نرمی و سکوت انجام میدهد. همچنین اگرچه خودرو ابعاد بزرگی دارد اما کاملاً تودست بوده و مطیع راننده است.
TFLOffRoad شانس راندن کولینان ۴۰۰ هزار دلاری مجهز به رینگهای ۲۲ اینچی و لاستیکهای تابستانی را در محیط خارج از جاده پیدا کرده و برخی جنبههای کلیدی این خودرو را بررسی نموده است. میخواهید بدانید این قدبلند فوق لوکس در آفرود چه عملکردی دارد؟ تماشای ویدئوی زیر را از دست ندهید!
علی
۶ خرداد ۱۳۹۸کسی که این ماشینو میخره اونقدر پول داره که نگران رنگ بدنش نباشه
محمد
۶ خرداد ۱۳۹۸اصلا هدف ایجاد کولینان، تجربه یه آفرود لوکسه
حس درگیری با ناهمواریهای و جاده های خاکی و گِلی از داخل یه کابین لوکس و بی صدا و تر و تمسز
پس چرا نباید باهاش آفرود رفت؟؟
ایلیا
۶ خرداد ۱۳۹۸پدال با حجم اینترنت ما مشکلی داری؟
تمام ده دقیقه ی فیلم ی خانم و آقا با هم صحبت میکردن و بین صحبت هاشون تصویر عبور از یه چاله ی ثابت تکرار میشد، تقریبا ده بار ی تصویر تکراری از رد شدن از چاله ی آب پخش شد.
من که افرود ندیدم.
MAHDI
۶ خرداد ۱۳۹۸اشرافی ترین SUV جهان.
برادر ارزان قیمتشBMW X7هم بعد2رقابت مقابل لینکن نویگیتور وکادیلاک اسکالید وپیروزی در این دورقابت.دررقابت سوم مقابل مقابل ولووXC90 و رنجروور دیسکاوری از مجله auto express اینبار جایگاه دوم رو به دست آورد وجایگاه اول دیسکاوری وجایگاه سوم ولووXC90.
جالب اینه اینبار در رقابتی از مجله auto motor sport رنجروور دیسکاوری در مقابل bmw X3 و ولوو XC60 اینبار رنجروور دیسکاوری جایگاه سوم رو بدست آورده وولووXC60 جایگاه دوم وBMW X3 جایگاه اول
هادی
۶ خرداد ۱۳۹۸کی دلش میاد اینو ببره این جور محیط ها!!!??
خدایی حیفه
محمد
۶ خرداد ۱۳۹۸گرچه که ویدیو تبلیغاتی بود و چند تا صحنه رو در طول ویدیو تکرار و تکرار و تکرار میکرد
و این حس رو میداد که خودشون هم میترسیدن باهاش آفرود سخت انجام بدن
اما
یکی اینکه دوست دارم یه ویدیو از یه آفرود دلچسب ازش ببینم و گروهی مستقل واقعا تست آفرودش کنه و خلاقیتهای رولزرویس رو تو آفرود هم نشون بده
.
یکی هم اینکه شخصا عاشق جزییات هستم
و در مورد کمپانیهایی مثل رولزرویس هم شیفته توجهشون به جزییاتم
مثل جزییات کابین، درهای متفاوت، نشان ثابت رولزرویس هنگام چرخیدن چرخها، … ۱ ایراد فنی مهندسی نمیشه ازشون گرفت
واسه همینم دوست دارم یه ویدیو آفرود درست و درمون ازش ببینم
این باعث میشه هر روز یه چیز جدید واسه کشف کردن راجع بهشون داشته باشید
net
۶ خرداد ۱۳۹۸نباید برندهای لوکس و اشرافی و سوپر اسپرت مثل رولزرویس و لامبورگینی و مازراتی و بوگاتی و فراری و بنتلی و ..کراس اور تولید کنند ،از اصالتشون کم میشه
منوچهر
۶ خرداد ۱۳۹۸با این قیمت باید از کوهم با زاویه ۹۰ بالا بره بعدم فیلم که چیزی نشون نداد