بنا به گزارشها رولز رویس نسل دوم فانتوم را سال آینده بر روی پلتفرم، تمام آلومینیومی با معماری ماژولار رونمایی خواهد کرد.
پلتفرم جدید از ابتدا طراحی و توسعه شده، و زیربنای تمام مدلهای آینده این نام تجاری نجیب بریتانیایی خواهد بود. فانتوم جدید اولین مدلی خواهد بود که از پلتفرم جدید بهره میبرد و مدل لوکس لیموزین هم از همین پلتفرم برخوردار خواهند شد، البته با افزایش فاصله بین دو محور. بااینحال، ظاهراً جانشین فانتوم کاورتیبل و فانتوم کوپه رونمایی نخواهد شد. مدل سدان رولز رویس فانتوم با همان قیمت قبلی و همچنان بهطور انحصاری با موتور V12 بامو عرضه خواهد شد. ازلحاظ طراحی، نسل بعدی فانتوم به لطف جلوپنجره مشبک بلندتر و آرم بلندتر جلو و همچنین چراغ جلو کشیدهتر، مدرنتر و با ابهتتر از نسل قبل به نظر میرسد. مدل دیگری که از این پلتفرم تمام آلومینیومی جدید بهرهمند خواهد بود، پروژه SUV رولز رویس میباشد، که بهعنوان پروژه کولینان درحالتوسعه است. این SUV که برای سال ۲۰۱۷ برنامهریزی شده است و محورها، ترمزها و سیستم تمام چرخ محرک آن با مدل آینده X7 بامو مشترک خواهد بود. در همین گزارش گفتهشده که احتمالاً از این پلتفرم ماژولار برای نسل بعدی گوست و یک مدل با اندازهای در حدود سری ۷ بامو، استفاده خواهد شد. منبع: carscoops۱۵ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
فرزاد
۱۱ مهر ۱۳۹۴اصلا با رولز رویس حال نمی کنم.حیف به این پول که طرف میخواد به این بده!
m5
۱۱ مهر ۱۳۹۴اما من باهاش زندگی میکنم!
Camaro 1978
۱۱ مهر ۱۳۹۴زندگی میکنی؟!!!!!!!!!!!!
farzad
۱۱ مهر ۱۳۹۴پلتفرم الومینیومی باعث سبک شدنش میشه ولی چون تو این کلاس سرعت و چالاکی اهمیت زیادی نداره تنها نکته مثبتش کاهش مصرف سوخت و الایندگیش هست
ali
۱۱ مهر ۱۳۹۴سرعت و چالاکی اهمیت نداره که از موتور 12 سیلندر استفاده کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آلیاژ الومینیوم نسبت به فولاد مقاومت خمشی پیچشی بالایی داره و تنها مزیتش وزن کمش نیست.کم استفاده میشه چون گرون
بنتلی
۱۱ مهر ۱۳۹۴من خیلی از فانتوم کوپه خوشم میومد،حیف ک نسل جدیدش دیگه تولید نمیشه
احمد باقری
۱۱ مهر ۱۳۹۴درسته که قیمتش خیلی بیشتر از تکنولوژی و امکاناتی است که در اختیار مشتری میذاره، اما خب پول زیادی بابت خاص بودن و ابهتش پرداخت میشه.
دکتر داریوش
۱۱ مهر ۱۳۹۴فکر کنید هرچه قدر هم گرون باشه پولدار ها تو ایران دارن هم قیمت یه رولزلویس صفر رو میدن برای یه پورش یا ب ام و و بنز های مدل ۲۰۱۳ که قیمت واقعی ۲۰۱۵اونا تو دبی یک سوم قیمت رولزلویس هست!!
یعنی اگه ازاد بود فکر کنید چند تاش تو خیابونا ایران می بود!
مهدی 911
۱۱ مهر ۱۳۹۴من مایباخ واس65 رو ترجیح میدم رول رویز چون در تعداد کم تولید میشه خاصتره ولی در بقیه ملاکها بنز اس سرتره خداییش ادم داخل مایباخ اس 600 رو نگاه میکنه احساساتی میشه
مهدی 911
۱۱ مهر ۱۳۹۴چرا رولرویز با این دک وپزش زیر مجموعه بی ام و هستش و مستقل نیست
All Hero Fan
۱۱ مهر ۱۳۹۴دقیقا از وقتی زیرمجموعه بی ام و شد این همه فروشش بالاتر رفت و تونست مدل های بهتریو با استفاده از تکنولوژی بی ام و تولید کنه..
یجورایی جوون پسند تر شد
بابک
۱۳ مهر ۱۳۹۴به دک و پز نیست برادر.تو صنعت کلان این کار خیلی عرف و طبیعی هست.باعث کاهش هزینه,تبادل تکنولوژی,فروش بهتر و …میشه.
جگوار و لندرور هم با همه دک و پزشون زیر شاخه ی تاتا موتور هند هستند.که خیلی هم به فروششون کمک کرد.میباخ هم با اون پیشینه رفت زیر پرچم مرسدس
مرسدس بنز با همه ابهتش یه زمانی شد زیر شاخه ی دایملر کرایسلر که البته این ادغام فقط چند سال بود.
در نهایت اگر این شاخه ها و زیر شاخه هارو بررسی کنی به ۵_۶ تا شرکت اصلی میرسی.که در اینجا نام نمیبریم تا بین علما اختلاف نیفته
Archi KHAN
۱۲ مهر ۱۳۹۴بسیار لوکس …
فقط کاش اینم مثل بنتلی یهو هوس شاسی بلند تولید کردن به سرش نزنه !!!!!؟
Ali Reza
۲۴ مهر ۱۳۹۴مثل همیشه! با ابهت و لوکس
انگلیش
۱۸ بهمن ۱۳۹۴اقا مهدی911 بااین نشان 911 معلومه طرفداره پورشه 911 هستی بعد که گفتی چرا رولزرویس با این همه دک وپزش مستقل نیست وزیر مجموعه بی ام و هستش خودت بگو پس چرا پورشه هم با این همه دک وپزش مستقل نیست وزیر مجموعه وولکس واگنه وهمین طور ائودی