چند سال پیش، ریچارد کارتر، مدیر ارتباطات جهانی رولز رویس گفته بود که خودروهای این شرکت را نباید با خودروهای سایر برندها مقایسه کرد بلکه باید با هلیکوپتر و قایقهای لوکس مقایسه شوند!
زمانی که مرسدس، مدلهای مایباخ ۵۷ و ۶۲ خود را به عنوان رقبای مستقیم رولزرویس فانتوم وارد بازار کرد، رولز رویس این خودروها را تنها رقیبی برای مدلهای دست دوم خود میدانست. حالا اوضاع فرق کرده و مرسدس مایباخ حتی نسبت به قبل از اشرافیت کمتری برخوردار است. به همین دلیل جری اسپان، مدیر آمریکای شمالی رولز رویس در مصاحبه با CarAdvice، این مدلها را هنوز رقبایی در حد رولزرویس نمیداند. به عقیده او خریداران رولز رویس برای یک قایق بادبانی ۲۰ میلیون دلار صرف میکنند بنابراین ممکن است یک یا دو رولز رویس نیز داشته باشند. وقتی که از وی پرسیده شد چرا مرسدس مایباخ کلاس S با قیمت مشابه رولزرویس گوست را به عنوان یک رقیب قبول ندارد، وی گفت که قیمت برای مشتریانی در این حد، اهمیتی ندارد. خریداران به دنبال انحصار میگردند. در مقایسه با مایباخ و حتی بنتلی، رولزرویس های سفارشی بسیار منحصر به فرد و فراتر از رقبا هستند. از دیدگاه شما، آیا انحصار و اشرافیت برای تمایز یک خودرو کافیست؟ جایگاه تکنولوژی، طراحی، ارزش در برابر پول پرداختی، امکانات ایمنی و مهندسی کجاست؟۷۳ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
اول انگلیس بعد المان
۲۴ شهریور ۱۳۹۴از نظر محکمی-اشرافی بودن-کیفیت ساخت-امکانات-قدرت موتور-هندلینگ از تمام خودرو های سدان المان به جز بنز اس63بهتره تازه بنز اس63فقط امکاناتش چندتابیشتره که به اندازه امکانات رولزرویس کاربردی نیستن وهندلینگش فقط یکم بیشتره شایدم بیشتر نباشه درکل دوبرابر اس 63قیمت داره پس حتما بهتره اگر بدتر بود باید ارزان تر باشه نه گران تر اگر قبول دارید بنز اس63از رولزرویس گوست بهتره باید قبول کنید بنز اس63از دوج چارجر اس ار تی بدتر هستش
Xman
۱۲ شهریور ۱۳۹۵اسمت تو حلقم!!!!!!
حرف دل مارو زدی.
Mehran
۱ مرداد ۱۳۹۸درمقایسه با کیفیت،مرسدس بنز هنوز هم حرف اول رو میزنه،رولز رویس فقط به دلیل اینکه دست ساز هس قیمتش دوبرابر هس.درضمن عزیز من این ویژگی هایی ک شما گفتی همش بنز بهتره بازم میگم چون رولز رویس دست ساز هست قیمتش بالاس فکر میکنین بهتره.
علی
۲۷ شهریور ۱۳۹۴هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترش هست اگه منطقی بخوایم قضاوت کنیم رولزرویس بدون بی ام و هیچ حرفی نداره بزنه
در اصل این شرکت آلمانی بی ام و هست که ستون فقرات رولز رویس رو تشکیل میده و مالک اون هست که خیلی وقتا خودش از مرسدس بعضی چیزاشو تقلید میکنه اگه یک کالایی کم تولید شد دلیلی بر برتری اون نسبت به بقیه نیست
کل کارخونه رلزرویس توسط بی ام و 360 ملیون پوند خریداری شده
این یعنی کمتر از فروش مرسدس اس کلاس w222 در سال 2014
فقط انگلیس
۹ دی ۱۳۹۴حالا بگیم المان بنتلی ورولزرویس رو تولید می کنه -المان میاد یک بی ام و ام4 رو می زنه باتمام تکنولوژی وموتور وهرچی که داره رو سرجم می ده نود هزار دلاربعد یک بی ام و ام6 روتولید می کنه باموتور قوی تر وامکانات بیشتر واز هر نظر بالاتر رو می ده صدو سی هزار دلار حالا همون شرکت المانی باتوجه به حرف شما میاد یک رولزرویس روتولید می کنه باموتور قوی تر امکانات وکیفیت بیشتر وخلاصه از هر نظر بهتر روتولید می کنه ومی ده سیصد هزار دلار پس چون خود المان رولزرویس وبنتلی روتولید می کنه همون تکنولوژی وامکانات وپیشرفتگی که روی خودروهای خودش می گذاره رو خیلی بیشتر می کنه وروی خودرو های رولز رویس وبنتلی می گذاره وبا قیمت خیلی گران تر ازخودرو های خودش می فروشه چون هر خودرو یی روکه تولید می کنه هر چه خوبتر باشه رو گران تر می فروشه قانون خودرو سازیه پس در نتیجه رولزرویس وبنتلی امکانات وتکنولوژی وقدرت موتوروکیفیت وازهمه نظر ازخودرو المانی خیلی بهتره -خخخخخخخخ اره خوب نقطه ضعفتونو پیدا کردم حالا تادیر نشده خودتون با زبان خودتون بگید که انگلیس خودش خودرو هاشو تولید می کنه خخخخخخخخخخخخ
ایرانی
۱۱ تیر ۱۳۹۵ای جانم رولزرویس… نوستالژی دورانها…
یه جورایی راست میگه…
(بماند که اون دید تعصبی برند سواران و قضاوت کورشون قابل اعتنا نیست…)
بنز همیشه لوکس بوده..اما…………….
اما در این کلاس(کلاس رولزرویس) هنوز تازه کاره….
مثل لکسس که زمانی تازه وارد لوکسهای تویوتا بود…
مایباخ هم هنوز به ابهت چشمگیری بیشتر از اس کلاس نرسیده… شاید..(به جز یه موارد قابل تحسین در داخل ماشین)
باید بدنه مایباخ و یا هر ماشینی که بخاد وارد کلاس رولزرویس بشه.. ابهت واقعا بالایی داشته باشه…(مایباخ هرچند پر از امکانات).. اما هنوز اون ابهت و اصالت فوق لوکس بودن را نداره..
هرچند بنز واقعا از عالی ترین برندهای لوکس دنیا باشه…
مایباخ مثل لکسس که مخصوصا در اوایل ورودش به بازار لوکسها .. برای لوکس سواران سنتی جدی گرفته نمیشد…
باید صبور بود…………….
سپهر
۱۶ فروردین ۱۳۹۶ببخشیدا ولی تاریخ مرسدس بیشتر از رولز محض اطلاع و اولین ماشین سدانم بنز زد پس به هیچ وجه نمیتونی بهش بگی تازه کار و تو طول این تاریخ هم همیشه رقیب مستقیم بنتلی و رولز رویس بود خواهشا انقدر بدون اطلاعات نظر ندید اگه میگفتی رولز خاص تره قبول میکردم اما اینکه کهنه کار تره و یا بنز تازه کاره خیلی خیلی خنده داره
سپهر
۱۶ فروردین ۱۳۹۶دوست عزیز یکم مطالعه کن خواهشا بنز اولین ماشین دنیا واولین سدان دنیارو زد زمانی که تازه رولز اولین ماشینشو زده بود که یه ماشین ساده بوده البته نمیشه قبول نکرد که رولز خاص تره ولی اینکه شما بگی بنز تازه کاره یا اینکه رولز کهنه کار تره این حرف خنده داره بنز همیشه تو طول تاریخ رقیب مستقیم رولز و بنتلی بوده و هست و خواهشا با لکسوس هم مقایسش نکن از لحاظ تاریخ چون لکسوس نوه بنزم نمیشه البته اینم نمیشه قبول نکرد که لکسوسم رقیب بنز و بی ام و هستش
مهدی
۱۶ شهریور ۱۳۹۶ماشین اشرافی محمد رضا شاه rolls royce بوده که نتونسته بودن کاپوت عقبشو باز کنن از شرکت رولز رویز در خواست کرده بودن واس باز کردن کاپوت عقب حالا بگین بنز برتره
Farzad
۱۰ خرداد ۱۳۹۹خدای اشرافیته رولز رویس ، به شدت با مدیرش موافقم
Mml
۳ تیر ۱۴۰۰میشه منبع این حرفت رو بفرستی ؟ تو کدوم سایت یا کتاب یا دفتر خاطرات اومده ؟ من هرچی گشتم پیدا نکردم