رولزرویس همچنان اولویت اصلی خود را لاکچری بودن دانسته و تکنولوژیهای جدید را در مرتبه پایینتری میبیند.
پیروی معرفی دومین نسل گوست که از کابین آشنای محصولات رولزرویس و دکمهها و سوئیچهای زیاد سود میبرد، واضح است که این خودروساز بریتانیایی مسیر متفاوتی را نسبت به مرسدس بنز و نسل جدید S کلاس در پیش گرفته است.
مدیر طراحی این خودروساز در مصاحبه با اتوکار اظهار داشته در نظر گرفتن دقیق تکنولوژیهای جدید معرفی شده در محصولات رولزرویس اهمیت بسیار زیادی دارد.
او گفته است:
ما همیشه اولین کاربران تکنولوژیهای جدید نیستیم و دلیل خوبی هم برای این کار داریم. از نظر ما تکنولوژی همان چیزی است که تجربه قابلانتظار از یک رولزرویس را ارائه میکند. دیجیتالی شدن فرصتی استثنایی در اختیار گذاشته و توانایی ما برای شخصیسازی محصولات را بهبود خواهد بخشید. ما هرگز کاری را فقط برای استفاده از تکنولوژی جدید انجام نمیدهیم بلکه از آن برای نمایش آنچه داریم استفاده میکنیم. مهم است که از مشتریان چیز غیرضروری را نخواهیم. یک رولزرویس باید وجه تمایز زندگی افراد باشد. این مسئولیتی برای ماست که از تکنولوژی بدون عبور از برند استفاده کنیم.
مدیر رولزرویس میافزاید دلیل اینکه خودروهایی همچون فانتوم و گوست بجای صفحات لمسی از کنترلهای آنالوگ استفاده میکند بسیار ساده بوده و آنهم حس خوب کاربرد این موارد است.
کابین گوست جدید نهتنها از صفحات لمسی باکیفیت است بلکه از تکنولوژی روز نیز سود میبرد. در واقع این خودرو دارای پیشرفتهترین سیستم تعلیق تاریخ رولزرویس بوده و از دوربینها برای اسکن جاده استفاده کرده و سیستم تعلیق را برای روبرو شدن با تغییرات مسیر آماده میکند.
Hamidreza
۳۱ شهریور ۱۳۹۹آره معلومه با اون داشبورد و فرمونش! خیلی خیلی زشت!
عه هنوز تو 500 سال پیش گیر کرده
جای دور نریم
غربیلک خودرو های بنز رو مقایسه کنین با این به اصطلاح غول اشرافیت!
یا اصلا آئودی …
ایلیاا
۳۱ شهریور ۱۳۹۹دیگه ی چیزی که اثبات شده و همه ی دنیا پذیرفتنش رو من و شما نمیتونیم انکارش کنیم.
اونایی که دیدن و لمس کردن و تست کردن اذعان میکنن که رولزرویس متفاوته و شبیه هیچ خودرو دیگه نیست. همونا چند برابر ی اس کلاس براش پول میدن
مهرداد كمال
۳۱ شهریور ۱۳۹۹موافقم
دیسلایکا مهم نیستن
ده برابرم دیسلایک بخوره این کامنت شما ،این واقعیت که داخل رولزرویس در برابر بنز خیلی زمخت و قزمیته تغییر نمیده
مهرداد كمال
۳۱ شهریور ۱۳۹۹منظورم داشبورده
داخل رولزرویس بی نظیره
Hadi
۳۱ شهریور ۱۳۹۹لاکچری بودن و داشتن تکنولوژی پیشرو در کنر هم خوبه
و هیچ کدومش نمیتونه هیچ وقت جای اون یکی رو بگیره…
Moein
۳۱ شهریور ۱۳۹۹بهت دادن نگیر پس بذار رو دستشون باد کنه تا بفهمن باید ظریف طراحی کنن
فورد
۳۱ شهریور ۱۳۹۹نقاشی که با دست کشیده شده ارزشش چندین برابر عکس دیجیتال با کیفیتی چند ده برابر هستش فرق رولزرویس با دیگه خوردو ها همینه
MASIHA
۳۱ شهریور ۱۳۹۹عجب نطق خوبی???
NISSAN GTR SOLTAN
۳۱ شهریور ۱۳۹۹به شدت موافقم
با کیفیتش کاری ندارم بالاخره قیمتش خیلی گرونه بایدم کیفیت داشته باشه ولی طراحی کابین و داشبورد بسیار زشت
کلا بعضی چیزارو ملت دوست دارن الکی گندش کنن
زیبایی کابینشو مقایسه کنید با اس کلاس w222 یا بنتلی
Mz
۳۱ شهریور ۱۳۹۹رولزرویس به عمر طولانی و آسایش و بیصدایی کابین و حس لاکچری بودنش افتخار میکنه فقط کیفیت و عمر ماشینش به تنهایی به تویوتا میگه زکی دیگه باقیش واسه خودت
Mc20
۳۱ شهریور ۱۳۹۹از دیسلایک هات فهمیدی دیگه من چیزی نمیگم
ارشیاSVJ
۳۱ شهریور ۱۳۹۹مگه لوکس بودن با دکمه های زیاد و صفحه نمایشگر داشتن؟
البته اینم اضافه کنم
کلا با رولزرویس ها حال نمیکنم!!!
(البته ریث فرق داره یه چیز دیگه است????)
امیر
۳۱ شهریور ۱۳۹۹بهترین رویه رو داره
دمش گرم که اصالت رو هیچوقت فدای تکنولوژی های گاها مسخره و ناکاآمد نکرده
هرچیزی جای خودش
برای همینه ک هیچ خودروسازی هیچوقت از نظر لوکس بودن به رولزرویس و بنتلی نمیرسه(البته بنتلی کمی فاصله گرفته و میخواد کمی اسپرت باشه )
بهنام
۳۱ شهریور ۱۳۹۹امیدوارم روزی یه رولزرویس از نزدیک ببینید یا خدا رو چه دیدی بخرید تا معنی حرف مدیر طراحی و خط مشی این کمپانی رو درک کنید. چیزی که رولزرویس رو از بقیه جدا کرده فقط با لمس کردن و تجربه کردن قابل درکه نه دیدن عکس ها.
پارسا عشق ماشین
۳۱ شهریور ۱۳۹۹هر شرکت انتقادات خودش و نظریات خودش رو قبول داره اینطوری خوب نیست یک برند لوکس رو که بیشتر جهان ارزوی یک بار سوار شدن بر این محصول رو دارند بعد شما میاید و نظر مخالف میدید البته این نظر شماست اقای حمید ولی اگر یک بار سوار این محصول بشید اصلا می گوید من اشتباه کردم در مورد این ماشین حرف زدم . بعدشم اگر اشقال بود کسی با قیمت 300 هزار دلار نمی خریدش و می رفت اس کلاس می خرید و می تونم بگم که منم از طراحی هایی که همش صفحه نمایش است بدم میاد من طراحی داخلی اس کلاس قبلی رو عاشقش بودم ولی این نسخه جدیده لوکس نشده و تکنولوژی رو برده بالا ممنون از شما
مسعود
۳۱ شهریور ۱۳۹۹وجه تمایز رولزرویس هم همینه،واقعا جز با اصالت ترین هاست اگه نگیم با اصالت ترین.
یادمه مستند کریستیانو رونالدو رو داشتم نگاه میکردم با اینکه کلکسیونی از خودرو ها از اشرافی بگیر تا سوپر اسپورت رو تو پارکینگ خونش داشت بعد اون مجریه ازش پرسید کدوم خودرو رو بیشتر از همه استفاده میکنی؟گفت وقتی خودم تنها باشم معمولا خودروهای کوپه و اسپورت ولی وقتی با خانوادم رولزرویس چون ایمن و خیلی راحته بعدم که بچشو میخواست برسونه مدرسه نشست پشت رولزرویس رفت
Mc20
۳۱ شهریور ۱۳۹۹راستی تو کلکسیونش 206 هم داشت؟؟??
" Swedish Arrogant Tiger "
۳۱ شهریور ۱۳۹۹البته حق با رولزرویس. قطعا خودروهاش مشتری
های ویژه ای داره و چنین حرکات رادیکالی – مانند
کابین اس کلاس جدید- ممکنه براش گرون تمام
بشه.
MASIHA
۳۱ شهریور ۱۳۹۹رولزرویس کار خوبی میکند
Alireza
۳۱ شهریور ۱۳۹۹بهتر !
واقعا حس لمس کردن دکمه های فیزیکی بهتر از اون اسکرین هاست?
Mc20
۳۱ شهریور ۱۳۹۹دقیقا ، بنز هم که … تو s
زیزیگولو
۳۱ شهریور ۱۳۹۹طراحیو تزیینات داخل کابینش وحشتناکه
Hl>i
۳۱ شهریور ۱۳۹۹در این مورد من با مدیر طراحی رولزرویس تا اونجای کاملاً موافق هستم که شرکت رولزرویس را با مدلهای فانتوم و کالینان بدانیم بله درست میگه مسیر شرکت رولزرویس با این دو مدل کلاً با بنز جداست اما مدل گوست یا روح داستانی دیگه ای داره – “گوست” به همراه نمونه های کوپه و کروکش «ریس» و «داون» در واقع نسخه های ری بج شده سری هفت هستن و بیشتر از اینکه یه رولزرویس محسوب بشن دارای دی اِن اِی های بی ام و هستن. بی ام و سال ۲۰۱۰ نسل اول گوست و متعاقب اون نمونه های کوپه و کروکش را سالهای ۲۰۱۳و۲۰۱۵ به بازار داد تا هم فاصله زیاد بین مدلهای فانتوم و سری ۷ را پرکنه و هم از نظر مالی اوضاع شرکت رولزرویس را بهتر کنه، تو بازارهم گوست باید با مدلهای مرسدس S کلاس میباخ و بنتلی کانتیننتال مواجهه بشه، البته نسل جدید S کلاس مزین به میباخ هنوز به بازار نیامده تاببینیم اون چی تو چنته داره
+|<i