پروتوتایپی در حال آزمایش از نسل آیندهٔ رولزرویس فانتوم درحالیکه لباس مبدل قبلی خود را کنار گذاشته دیده شده است. رولزرویس قبلاً به جهت پنهان کردن طراحی فانتوم جدید برای نمونههای در حال آزمایش آن از پانلهای اضافی روی بدنه استفاده کرده بود اما در این نمونه، پانلهای مذکور وجود نداشته و به همین دلیل ویژگیهای بیشتری از ظاهر نهایی آن مشخص شده است.
بخش طراحی رولزرویس برای نسل آیندهٔ فانتوم محافظهکارانه عمل کرده و مسیری تکاملی را در نظر گرفته است. بااینحال در این خودرو چند تغییر قابلتوجه دیده میشود که عبارتاند از استفاده از جلوپنجرهٔ بلندتر و باابهتتر در کنار چراغهای جلوی متفاوت.
هرچند دیگر قسمتهای فانتوم جدید بهطور کامل استتار شده اما میتوان تشخیص داد که بسیار به فانتوم VII (نسل فعلی یا هفتم) شباهت دارد. بااینحال در اینجا هم میتوان تغییراتی را مشاهده کرد. چراغهای عقب شکل کمی متفاوتی به خود گرفتهاند و فرم ستون C هم برای ارائهٔ کمی شیب بیشتر قسمت عقبی سقف و همینطور ظاهری مدرنتر، دگرگون شده است.
در کابین فانتوم جدید اما تغییرات گستردهای اعمال شده و از یکی از تصاویر جاسوسی داخلی آن بهراحتی مشخص است در آن از طرح دو صفحهنمایش مانند مرسدس بنز S کلاس استفاده شده است. البته هرچند این روزها نمایشگرهای خودروها بزرگ و بزرگتر میشوند اما استفاده از آنها در یک رولزرویس ممکن است توهینی به اصالتهای آن محسوب شود. بااینحال احتمالاً این برند اصیل بریتانیایی تصمیم گرفته همانند خودروهای لوکس مدرن از دو صفحهنمایش یکی برای صفحه آمپر و دیگری برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی استفاده کند.
فانتوم جدید اساساً خودرویی کاملاً جدید است که جهت کاهش وزن از ساختار آلومینیومی سود برده است. نمونهٔ در حال آزمایش به نظر میرسد از نوع استاندارد و با فاصلهٔ محوری کوتاه باشد درحالیکه یک نسخهٔ کشیده یا LWB هم برای کسانی که به فضای پای بسیار بیشتری در قسمت عقب نیاز دارند ارائه خواهد شد. همچنین با توجه به اظهارات رئیس رولزرویس «Torsten Müller» به دلیل وجود مدلهای ریث و داون در سبد محصولات رولزرویس، در نسل آیندهٔ فانتوم نسخههای کوپه و دراپهد تولید نخواهند شد.
بهاحتمالزیاد نسل جدید رولزرویس فانتوم در نیمهٔ دوم سال ۲۰۱۷ رونمایی شده و فروش آن در پایان همان سال یا اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد. همچنین حدود یک سال بعد نیز اولین SUV رولزرویس که کولیان نامیده شده است معرفی خواهد شد. این در حالی است که رولزرویس بهتازگی تولید نسل فعلی فانتوم را متوقف کرده و بنابراین تا معرفی نسل آینده چند وقتی شاهد غیبت این سدان سوپرلوکس بریتانیایی خواهیم بود.
مهدی 911
۱۵ آبان ۱۳۹۵همیشه برام سواله که چرا رولرویز با این همه ادعا چرا مستقل نیست مهمترین عامل برتری رولرویز و بنتلی اینه که چون در تعداد پایین تولید میشن خاصتر به نظر میرسن
Bloodhound SSC
۱۵ آبان ۱۳۹۵مگه دست خودشه که مستقل باشه یا نه؟!؟!؟!؟!؟!
ینی واقعا از نظر شما مهم ترین علت برتری رولز رویس و بنتلی تو خاص بودنشونه ؟؟؟!!!
پس کیفیت و تکنولوژی و دانش پر؟؟؟؟!!!!!
مهدی 911
۱۵ آبان ۱۳۹۵به نظر من شاخترین خودروساز انگلیس مکلارنه
ReventОn
۱۵ آبان ۱۳۹۵اگر بخواییم خیلی منصفانه نگاه کنیم، بهترینشون استون مارتینه، اونایی که میگن نه، سوپر اسپرتایی مثل one 77 وغیر رو یاد بیارن، در زمینه خودرو فوق لوکس، سدان لاگوندا رو یاد بیارن، که به شخصه بنتلیو میباخ رو میذاره جیبش، ولی رولزرویسو نه
X5
۱۵ آبان ۱۳۹۵لاگوندا از همشون خوشگل تره حتی رولزرویس
Bloodhound SSC
۱۵ آبان ۱۳۹۵مک لارن همش 20 ساله که ماشین تولید میکنه!!!!!
رولز رویس 100 سال!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من خودم عاشق استایل مک لارن هستم ولی با قدمت ترین شرکتای انگلیس (و جهان)
رولز رویس و بنتلی هستن.
مقایسه اینا با هم اشتباهه چون فازشون باهم فرق میکنه . مک لارن بیشتر رو سرعت تمرکز داره و بنتلی و رولز رویس هم رو لوکس بودن . استون مارتین هم بین اینا .
بنتلی
۱۵ آبان ۱۳۹۵مهدی جان خسته کردی منو…تا الان صدبار همین حرفو زدی… خب برادر من هر شرکتی یه زمانی با مشکل مواجه شده و این مشکلات برا یه شرکت فوق لوکس تولید محدود با هزینه تولید بالا بیشتر هم میشه… مایباخ زیرمجموعه بنز هس…و همینطور دایملر انگلیس زیرمجموعه جگواره…لاگوندا هم زیرمجموعه استون مارتین هس…حتی همین پورشه خودروهای فوق العاده ای تولید میکنه و علاقه زیادی بهش داره زیرمجموعه فولکسه…
فقط انگلستان
۱۵ آبان ۱۳۹۵مهدی 911 تا حالا 262 تا کامنت گذاشتی که حتم دارم تو دویست تاش همین جملتو تکرار کردی یعنی خودت خسته نشدی تا کی می خوای این حرف رو بزنی همه ی مدل های رولزرویس و بنتلی از همه مدل های بی ام و یه سر و گردن سرترن و اینو تمام دنیا
می دوننن فقط چند تا ایرانی هستن که بی ام و رو سرتر می دونن که بزار سرترش بودنن.
بنتلی
۱۵ آبان ۱۳۹۵خود رولزرویس نسل هشتم فانتوم رو بهترین خودروی دنیا میدونه…ولی از طرفی پالمر چن وقت پیش گفته بود اگه کابین رولزرویس شبیه بویینگ 747باشه کابین سدان بعدی لاگوندا شبیه کنکورد هس…البته اینو قبلا هم گفته بودم
…با این حرف پالمر خیلی دوس دارم بدونم سدان بعدی لاگوندا چجوریه…
فقط انگلستان
۱۵ آبان ۱۳۹۵کاملا درست می گی بنتلی عزیز
مهدی 911 داره می گه تنها برتری رولزرویس و بنتلی نسبت به ماشین های آلمانی اینه که تولیدشون محدوده و خاص ترن دیگه این اختلاف قیمت از کجا اومده هیچکس نمی دونه طبق حرف های شما باید قیمت تمام شده یه رولزرویس 50 هزار دلار باشه که نشون بده برای ساختش به اندازه خیلی از ماشین های آلمانی تلاش نشده و از اونا بدتره و شرکت رولزرویس میاد350 هزار دلار فقط به خاطر خاص بودن و پول برند می کشه روش و مردم هم اینقدر احمق هستن که برای خریدش صف می کشن و ماه ها برای خرید یه دونش انتظار می کشن
نمی دونم چرا این دوستان آلمانی باز فکر می کنن هیچ خودرویی به اندازه ماشین آلمانی خوب نیست و یا همیشه اعتقاد دارن شرکت های آلمانی به خاطر رضای خدا ماشین رو
می سازن و از ترس خدا پول زیادی بابت ماشین نمی گیرن ولی ماشین های بقیه کشورها نسبت به قیمتشون ارزش ندارن و نمی صرفن و دارن سر مردم کلاه می زارن
باید گفت که ماشین های آلمانی فقط به درد تاکسی شدن و خز شدن و تکراری شدن
می خوردن که سرشون اومد.
PORSCHE:The God of Cars
۱۵ آبان ۱۳۹۵.
ماشین های آلمانی ستایش شده ترین ابزار های ساخته ی دست بشر هستن…
.
نشنوم دوباره ازین حرفا بگی ?????????????????
فقط انگلستان
۱۵ آبان ۱۳۹۵ما چاکریم مجید مهربان و امانت دار و لامبورگینی سوار.
فرشاد سجادیان
۱۵ آبان ۱۳۹۵اینجور که مشخصه، نسل بعد فانتوم از نظر ظاهری یه فیس لیفته، نه یه خودروی کاملا جدید
KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)
۱۵ آبان ۱۳۹۵کاش یه پلت فرم جدید و ظاهری متفاوت باشه
کابین هم دیگه از اون همه چوب خبری نباشه و یه مقدار به روز تر باشه …………….
راستی بنتلی جان یه زمانی یه موتور v16 داشت فانتوم (اگه اشتباه نکنم) دیگه تولید نمیکنه ؟؟؟؟؟؟
بنتلی
۱۵ آبان ۱۳۹۵کینگ عزیز اولین بار موتور وی16 9 لیتری 700اسب بخاری بی ام و روی کانسپت ای ایکس 100رولزرویس ک 2014 معرفی کرد قرار گرفت و اصلا ب تولید انبوه نرسید …ولی بعدش ب سفارش روان اتکینسون یا همون مستربین یه فانتوم وی 16 کوپه برا فیلم جانی انگلیش ساخته شد… الان هم تو پارکینگ مستربین هس
پلتفرم نسل هشتم فانتوم هم یه پلتفرم جدید آلمینیومیه ک توسط رولزرویس ساخته شده و موتورش هم احتمالا همون وی 12ساخت بی ام و هس .
KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)
۱۵ آبان ۱۳۹۵ممنوم رفیق …….
یادم اومد تو فیلم جانی انگلیش …………..
احسان
۱۵ آبان ۱۳۹۵خیلی اشتباه کرد مانیتور جای کیلومتر سنتی گذاشته
PORSCHE:The God of Cars
۱۵ آبان ۱۳۹۵این که ماشین اصلی نیست …
از قافله عقب افتادی دوست عزیز…
این نمونه ی اولیه هم نیست…
احمد باقری
۱۷ آبان ۱۳۹۵عجب چیزی بشه این ماشین.