اگرچه برخی از مالکان رولزرویس فانتوم دوست دارند در صندلی عقب این قایق لوکس زمینی نشسته و از فضا لذت ببرند اما برخی دیگر هم دوست دارند پشت فرمان مدلهای دون یا ریث بنشینند. البته که چنین افرادی از افزایش قدرت و بهبود ظاهر خودروی خود استقبال خواهند کرد.
اینجاست که تیونری همچون رنتک وارد میدان میشود و قدرت بیشتر و ظاهر اسپورت تری را به ارمغان میآورد.
پیشرانهی ۱۲ سیلندر ۶.۶ لیتری توئین توربوی رولزرویس در مدل دون قدرت ۵۷۱ اسب بخاری و گشتاور ۸۲۰ نیوتون متری داشته درحالیکه همین نیروگاه در ریث خروجی ۶۳۲ اسبی و گشتاور ۸۲۰ نیوتون متری را تولید میکند. رنتک از طریق برنامهریزی دوبارهی ECU حدود ۹۶ اسب بخار قدرت و ۱۲۲ نیوتون متر گشتاور بیشتری به دست آورده است.
جدای از بهبود پاسخ گاز در هر دو خودرو، رنتک دون و ریث را به ماژول کاهشدهندهی ارتفاعی مجهز کرده که به خوبی با تنظیمات سواری استاندارد رولزرویس کار میکند. این ویژگی که باعث عملکرد فوقالعادهی خودرو میشود به راننده اجازه میدهد تا ارتفاع خودرو را در حد میلیمتر تنظیم کند.
بهترین خبر دربارهی این دو خودروی تیون شده اینکه بهبودهای یاد شده تأثیری روی فوقالعاده بودن دون و ریث نداشتهاند. به این ترتیب سواری فرض جادویی رولزرویس اصلاً دستخوش تغییر نشده و البته ذرهای از آرامش کابین هم کاسته نشده است.
علی
۱۰ بهمن ۱۳۹۷عجیب ولی واقعی
مگه میشه تیون کنی اونم رولزرویس تو رانندگیش تاثیر نداشته باشه
جل الخالق!!
M
۱۰ بهمن ۱۳۹۷رولز رویث کف خواب؟؟؟یه تنه گند زده به قریب به یک قرن اصالت رولز رویث
مگه پژو پارسه ؟
عباس
۱۴ فروردین ۱۳۹۸موتورش TU5 نباشه ایرانی ها نمی خرند یه آرم پژو فقط کم داره با پسوند GLX