روزی دیگر و محصول سفارشی دیگر از رولزرویس! این برند لوکس بریتانیایی به خاطر محصولات فوق لوکس و سفارشی خود شناخته میشود. شما حتی میتوانید از رولزرویس درخواست رنگ بدنه سفارشی را بکنید و کافی است حساب پر و پیمانی داشته باشید تا محدودیتی در بخش شخصیسازی خودروهای رولزرویس وجود نداشته باشد.
این بار البته اوضاع کمی متفاوت است. رولزرویس با کنگو کوما معمار مشهور برای خلق دون سفارشی همکاری کرده است. این خودروساز میگوید اولین بار است که چنین همکاریای رخ میدهد و در واقع پلی بین دنیای خودروهای لوکس و معماری ایجاد شده است.
این دون سفارشی که برای برجستهسازی برج جدید و لوکس ساخته شده در مرکز توکیو تولید شده از متریال خاص، رنگ جدید و نورپردازی متمایز کابین سود میبرد. برج جدید ساخته شده در مرکز توکیو کیتا نام دارد.
جدای از ارتباط بصری بین دون و این ساختمان، خود خودرو رنگ نقرهای Haze را پذیرا شده است، این رنگ سفارشی در نورهای متفاوت طرحهای گوناگونی دارد. وقتی که نور خورشید بتابد طرح برنزی رنگی دیده میشود.
در بخش عقب دون و این ساختمان ژاپنی از پانلهای چوب بلوط استفاده شده است. همین استایل در لابی کیتا هم دیده میشود. داخل کابین نیز داشبوردی با عناصر پیانوبلک دیده میشود.
این خودروی تک ساخت بهطور انحصاری توسط مالک پنت هاوس ساختمان کیتا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
کنگو کوما به خاطر طراحی دوباره استادیوم ملی ژاپن که در سال ۲۰۱۹ بازگشایی شد شناخته میشود. ساختمان کیتا هم توسط کوما و به سفارش وست بانک طراحی شده است.
مهدی موتور
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰سلام
واقعا نمیشه کانورتیبلی تولید کرد که ۴ در باشه؟
مازیار
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰چرا نمونه ای ازش دیدم که آمریکایی قدیمی بود اما مدلش یادم نمیاد
میلاد
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰میشه ولی خیلی سم میشن مثل یه نمونه جگوار xj بود که به شدت زشت و مضخرف شده بود.بعدشم واژه ی کانورتبل برای خودرو های کوپه حتما باید بکار بره.بحث ایمنی چپ کردن هم هست که یه ستون مضخرف اون جا باید بمونه البته میشه با بالا آوردن میله های پشت سری صندلی ها یه کاریش کرد(مثل z4).ولی کلا من که خیلی از این ایده بدم میاد.
Zakaria
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰لینکلن کانتیننتال نسل چهارم نسخه چهار در کانورتیبل داره. اما به جز اون توی ماشینای کانورتیبل پیچش شاسی زیاده و یک ماشین 4 در نیازمند طول بیشتری هست و فاصله اولین ستون تا آخرین ستون از ماشینای کوپه بیشتر میشه، جبران این پیچش توی ماشینای امروزی که شاسی یونی بادی دارن خیلی سخته اما لینکلن چون بدنه روی فریم بود تونستن همچین کاری کنن؛ الانم ماشین چهار نفره کانورتیبل (دو در) داریم اما چهار در کانورتیبل نداریم.
تحت پیگرد
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰هیچ فرقی مشاهده نمیشه
ازکجاش باید فهمید
RezaRs
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰تغییرات رو پیدا کردید تماس بگیرید
RezaRs
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰سم جدید در حد سیانور و فراتر از اون
https://www.uplooder.net/img/image/70/c42521647b52ed8920a4c61990234d0a/mercedes-benz-eq-sls-amg-rendering-manages-to-make-eqs-features-look-good-2.jpg
https://www.uplooder.net/img/image/40/3861d2dec3718393a5dc8870220ed52a/mercedes-benz-eq-sls-amg-rendering-manages-to-make-eqs-features-look-good-1.jpg
ناشناس
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰په سمی شده بود
BenzSLR
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ترکیب EQS و SLS
mahan
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰روی کنسول جلوش عکس یک نرده داره.
ابر عظیم سلطان خانِ خفن باحال سوپر ویژه توپِ دمش گرم!
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰تنها فرقی که پیدا کردم :”جدای از ارتباط بصری بین دون و این ساختمان، خود خودرو رنگ نقرهای Haze را پذیرا شده است، این رنگ سفارشی در نورهای متفاوت طرحهای گوناگونی دارد. وقتی که نور خورشید بتابد طرح برنزی رنگی دیده میشود.”
ناشناس
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰لابد چند روز دیگه سایپا میاد یه پراید از خط تولید خارج میکنه یه زه اضافه دیگه میزاره میگه تک ساخته
net
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰چراغ جلو رولزرویس مدل گوست که زیرش مسطح هست قشنگتره و چراغ جلو این رولزرویس که زیرش مسطح نیست جالب نیست.مدلهای قبلی رولزرویس اطراف چراغ عقب که نوار سفید بود جالب نبود و در این مدل که نوار سفید اطراف چراغ عقب مشکی هست قشنگتره
david
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰مگه تو قرارداد ذکر شده که تا آخر بگن برند انگلیسی؟ الان دیگه بیشتر آلمانیه