کلکسیون خودروهای آدامز رولزرویس هم برای مدل ریث و هم برای مدل دون مشکی نشان در دسترس است. رولزرویس ریث به تعداد ۴۰ دستگاه و داون هم تنها به تعداد ۳۰ دستگاه ساخته خواهد شد. این دو خودرو اولین مدلهای مشکی نشان رولزرویس هستند که بدنهای دو رنگ خواهند داشت.
کلکسیون آدامز با رنگ قرمز یا آبی برای بخش بالایی بدنه و رنگ مشکی بخش پایینی ارائه میشود. این خودروی سفارشی که اخیراً در شوروم ابوظبی رولزرویس به نمایش درآمده مدل ریث با بدنهای آبی و مشکی رنگ است.
از جمله ویژگیهای ظاهری ریث آدامز میتوان به عناصر مشکی جلوپنجره و نشان مخصوص روی آن اشاره کرد که ظاهراً تولیدش ۶۸ ساعت زمان برده است.
اما داخل کابین طرح نارنجی یا آبی بکار میرود که خودروی مورد بحث ما طراحی داخلی آبی کبالت را بکار گرفته است. به این ترتیب شاهد چرم آبی روشن روی غربیلک فرمان، زیر داشبورد و پانل دربها هستیم. همچنین میتوان دوختهای متضاد را روی بخشهای پایینی داشبورد و صندلیهای جلو و عقب دید.
دیگر تغییرات این خودرو در مقایسه با مدلهای مشکی نشان استاندارد ریث عبارتاند از ساعت، الماسهای ساخته شده در آزمایشگاه و پوشش سقفی که ما را به یاد ساختار مولکولی کربن در زمان تبدیل شدن به الماس میاندازد.
ایمان
۲ آبان ۱۳۹۷بنتلی و رولزرویس دو شیک پوش و سوپرلوکس دنیای خودرو
محمد
۲ آبان ۱۳۹۷هر چیزی که از یه ماشین انتظار دارید
زیبا
جذاب
خاص
سریع
قدرتمند
لوکس
پر از تکنولوژی
راحت
ایمن
چطور میشه اینها رو دوست نداشت؟؟؟
مزدا
۲ آبان ۱۳۹۷جووونم رولزرویس و جووونم بیرانور و پرسپولیس…
حسن
۲ آبان ۱۳۹۷از مىباخ خىلى خىلى سرتر هستش
(Ali (Chevy nova
۲ آبان ۱۳۹۷درسته
مىباخ که براى شرکت داىملر هست و داىملر هم براى شرکت جىلى
برا همىن نتىجه مشخصه
Sina
۲ آبان ۱۳۹۷واقعا ماشین زیباییه ولی رنگ آبی داخلش زیاد با ابهتی ماشین هماهنگ نیست
انگاری یقه کت گرون مشکی شب مراسمت صورتی باشه
***
محمد
۲ آبان ۱۳۹۷البته مثلا همین رنگ آبی تیره بیرون که یه نماهایی به مشکی هم میزنه
و آبی روشن داخل که تو کمتر خودرویی استفاده شده،
به نظر شخصی من خیلی خاص و همینطور جذابه سینا جان
در مورد جیلی هم
اروپایی ها مثل ما نیستند که کیفیت خودشون رو فدا کنن
حتی اگه دایملر رو ایرانخودرو هم بخره
یا حتی مثلا مجموعه پدیده مشهد یا هر شرکت مشابه
که تخصصی تو خودروسازی هم نداره در هر جای دنیا بخره،
باز هم کیفیت بنز حفظ خواهد شد
چون تیم مدیریت اجرایی حفظ میشه و
همیشه شایسته سالاری اولین اولویته
حالا هرکسی حقیقی حقوقی زنده مرده بخواد سرمایه گذاری کنه به شرکت واسه توسعه کمک میکنه
خود سرمایه گذار هم سودشو میگیره
ضمن اینکه شرکت جیلی سهام دایملر رو خرید تا بتونه تکنولوژی اونها رو تو خوردوهاش استفاده کنه و چینی ها رو به سطح کره ای ها و اروپایی ها برسونه
مثل کمپانی لینک اند کو
نه اینکه اروپایی ها رو به سطح چین چندین سال قبل برسونه
که این توی سیستم مدیریتی ما شاید شدنی باشه اما توی سیستم مدیریت اجرایی اروپایی ها و مخصوصا لوکسترین و با اعتبارترین برنداشون غیر ممکنه
همین الان سود هر ثانیه ای بنز به ۳۳۹ دلار رسیده
چرا واسه سرمایه گذار جذاب نباشه هزینه روی شرکتی با این سوددهی
.
و اینکه حتی ایکاش ما میتونستیم قسمتی از سهامشو بخریم حتی توسط همون پدیده مشهد شاید قسمتی از تکنولوژی دایملر که نه ۱-۲ سال که چندین دهه از صنعت خودروسازی جلوتره به ما هم میرسید
مثل تکنولوژیهای چراغهای بنز یا…
Sina
۲ آبان ۱۳۹۷***
یادمه اون موقع ها هشت نه سال پیش میومدیم توی سایت پدال یه مدت توی نظرات جنگ آلمانو انگلیس بود که اونم با نظرات منفی کاربرا جمع شد بعدش یه مدت نظرات اینجوری بود” وااای چقدر این پورشهه یا آئودیه شبیه پیکان یا پراید خودمونه ” که خداروشکر اونم کم کم بساتش بر داشته شد یه مدتم گیر داده بودن وای جونمی کامنت اولی شدم…دیگه خداروشکر کم کم اینها بر داشته شد فقط شد نظرات کارشناسی شده خوب کاربرا
آدم میاد سایت پدال مطلب و اخبارارو بخونه بعدشم از نظرات و تجربه های مفید کاربرا لذت ببره بعد این وسط یه افرادی مثل تو میان یه حرفهای بی ربط میزنن خلق آدم میگیره یا نظر نده و نظر کارشناسانه بده یا نظرت مشابه میبنی لایکش کن
قبلن هم فکر کمم خودت بودی گفتی شرکت های آمریکا یی رو هیج شرکت چینی نتونسته راضی کنه که سهمی ازشون بخرن این یعنی اسالت
میگن گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف بو میده
کی از پول و سرمایه گذاری بدش میاد
شرکت های اتوموبیل امریکایی کسی به سرمایه گذاری بهشون علاقه ای نداره بشدت تا خرخره گیرن یه بار اوباما با وام کلون نجاتشون داد حالا هم ترامپ
کدوم ماشین امریکایی جز رده های اول پر فروش دنیاست کدوم محصولش استراتژیکه
جی ام که کلا اوضاش داغونه امید داشت با احیای کادیلاک رو دست آلمانیا رو بزنه که شکست خورده
اونورم فورد کل شرکت فورد ماشین استراتژیکش یه موستانگه با فورد سری اف که شونصد مدل ماشین رو به اسم سری اف میفروشه تا بشه پر فروش ترین
Amin
۲ آبان ۱۳۹۷آقا سینا،جالبه مهندس کارن مکوندی که از زمانی که تو مجله ماشین مطالب مینوشت و الان تو جنرال موتورزه،اون تو یه مصاحبه با دوست عزیزمون مسیح فرزانه گفته بود تو خود شرکت جنرال موتورز و مخصوصا کادیلاک آلمانی ها و خصوصا آیودی الگوی ماست و آرزومونه یه روزی به سطح اونا نزدیک بشیم،بعد یه سریا اینجا…تو سایت خبر ماشین فکر کنم هنوز باشه اون مصاحبه
رضا
۲ آبان ۱۳۹۷ابی یکی از پر ابهت ترین رنگ هاس…صد در صد دیزاینرهای شرکت رولز رویس دقت انتخاب رنگشون خیلی فرا تر از من و شماست.
emad1990
۳ آبان ۱۳۹۷دوستان حیف وقتی که بخوای امثال محمد نویگیتور و ارمان رو توجیح کنی
***
سینا حرف قشنگی زد .اینا دوره داره بعد یه مدت خسته میشن میرن پی بازیشون
من خودم وقتی میام پدال کامنتای چند نفر معدود و بیشتر نمیخونم
بقیه هم که از این وضعیت ناراحت ند کامنت های اینارو دنبال نکنن(لایک و دیسلاک و ریپلای نکنن)
کم محلی اینجور جاها بهترین جوابو میده
ببخشید طولانی شد
Amin
۲ آبان ۱۳۹۷ببینید لوکس سازهای آمریکایی چقدر بدبختن که تو کشور خودشون پر فروش برند لوکس از آن شرکتیه که مال جیلیه???
(Ali (Chevy nova
۲ آبان ۱۳۹۷و همىنطور اسپرت سازهاى المانى که پرفروش ترىن و محبوب ترىن ماشىن اسپرت تو کشورشون موستانگ هست با 10/000/000 فروش
Divergence
۲ آبان ۱۳۹۷سهامداران عزیز دایملر و جنرال موتورز لطفا آرامش خودتون رو حفظ کنید.
رضا
۲ آبان ۱۳۹۷خیلی خوب گفتی کلی خندیدم، واقعا خوب بودن یا بد بودن ماشین هیچ ارتباطی به ملیت خودروساز نداره، من خودم عاشق ماشینای آمریکایی هستم ولی ماشینای آلمانی و دیگر کشورهای معروف مشکلی ندارن، الان فورد و فولکس میخان همکاری کنن تویوتا و بی ام و و نیسان رنو هم هم همینطور، تعصب روی ملیت خودروساز معنی نمیده بعضی از ماشینای کشور ایکس در برابر بعضی ماشینای کشور وای ضعف هایی دارن و بالعکس، نمیشه از روی ملیت صرف قضاوت کرد التماس تفکر
مهدی
۲ آبان ۱۳۹۷اششششششراف زاده.رولزرویس یه دنیایی متفاوتی داره
Khosrow
۲ آبان ۱۳۹۷نمای جلو و عقب عالی / رینگها زشت / تریم ابی رنگ کابین افتضاح / استند ماشین روی رینگ و لاستیک ضعیف / 2 رنگ هم نباشه مشکی بدید ..
fara2001
۳ آبان ۱۳۹۷درمورد رولز رویس فقط یک جمله .
«««« پادشاهه رویاهاااا »»»»