رولز رویس

رولزرویس ریثِ تا بنِ دندان مسلح!

کارهای SPOFEC بر روی ریث ممکن است که چندان به مذاق خریداران سنتی رولزرویس خوش نیاید اما قطعاً ارزش نگاه کردن را دارد.

2016 Spofec Rolls-Royce Wraith Overdose
۲۰۱۶ Spofec Rolls-Royce Wraith Overdose
2016 Spofec Rolls-Royce Wraith Overdose
۲۰۱۶ Spofec Rolls-Royce Wraith Overdose
این خودرو که به کیت بدنه‌ی “اوردوز” مجهز شده، حالا به لطف گلگیرهای پف‌کرده‌ی ساخته‌شده از فیبر کربن ۱۳ سانتی‌متر پهن‌تر از گذشته شده است. درون این گلگیرها رینگ‌های آلیاژی حجیم ۲۲ اینچی قرارگرفته‌اند.
2016 Spofec Rolls-Royce Wraith Overdose
۲۰۱۶ Spofec Rolls-Royce Wraith Overdose
2016 Spofec Rolls-Royce Wraith Overdose
۲۰۱۶ Spofec Rolls-Royce Wraith Overdose
تیونر همچنین اسپویلر عقب را که از همان مواد سبک‌وزن ساخته شده به خودرو اضافه کرده و سیستم اگزوز اسپورت را هم از یاد نبرده است. SPOFEC خاطرنشان کرده که طیف وسیعی از شخصی‌سازی داخل کابین امکان‌پذیر بوده و این‌ها علاوه بر آپشن های لوکس ارائه‌شده توسط کارخانه هستند. تغییرات مکانیکی دربردارنده‌ی سیستم تعلیق اسپورت تری است که ارتفاع خودرو را در سرعت ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت تا ۴۰ میلی‌متر پایین‌تر می‌آورد. از دیگر تغییرات می‌توان به ترمزهای کربن سرامیکی و افزایش قدرت ۸۵ اسب بخاری و گشتاور ۱۸۶ نیوتون متری اضافی اشاره کرد. خروجی کلی خودرو حالا به ۷۱۷ اسب بخار و ۹۸۶ نیوتون متر می‌رسد و باعث شتاب صفرتا صد ۴.۲ ثانیه‌ای می‌شود (۰.۲ ثانیه سریع‌تر از مدل عادی). حداکثر سرعت خودرو نیز به‌صورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدودشده است.


[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. سعید

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (477 ديدگاه)

    منم از سپر جلوش خوشم نیومد
    البته با این تفاوت که من مشتری سنتی رولز نیستم :-)
    دوستان این رولز الان تحت تملک بی ام دابیلو هست؟

    1. حبیب

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (169 ديدگاه)

      اره تحت تملک بی ام و هم هست :)

    2. edrisً

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (108 ديدگاه)

      خیلی قشنگ شده که !

    3. کیان

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (1491 ديدگاه)

      بله در مالکیت بی ام و هستش
      بنده نظر شخصیم رو میگم لطفا جبهه گیری نکنید
      با اینکه سدانهای لوکس و اشرافی خیلی خیلی خاصی وجود دارند
      از بنز بنتلی لینکلن کادیلاک و …
      ولی به نظرم رولز رویس واقعا حس مطلق و بهترین حس اشرافی بودن و القا میکنه
      طراحی بدنه با اینکه نهایت سادگی و داره و همین طور چراغهای ماشین ولی بازم با همون طرح داره این حسو الق میکنه
      داخل کابین اکثر مدلها هم مملو از دکمه و تشکیلات نیس
      سادگی خاص خودش و داره که باز هم بی نهایت حس کلاسیک بودن همراهش هست

      1. احسان

        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (314 ديدگاه)

        یعنی بدجور باهات موافقم

  2. بهنام طیبی

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    رولزرویس جز خودروسازان خاص و اشرافی

  3. علي

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (966 ديدگاه)

    شبیهه ارواح جغدها شده. انگاری همون پیکان خودمونه فقط زیرش رینگ پهن بندازی و اسپرتش کنی🇬🇧🎩

  4. احمد باقری

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4716 ديدگاه)

    به نظرم نمای خوبی پیدا کرده.

  5. بنتلی

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    ب نظرم خیلی با ابهت تر شده،ی جورایی تکمیلش کرده.

  6. فقط انگلستان

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    ببینید تودین به ما گفته شده میانه رو باشید پس میانه روی بهترین عملکرد رو به همراه داره مثلا تو غذاخوردن اگرزیاد بخوریم شکم درد می گیریم اگر کم هم بخوریم گرسنه می مونیم ولی میان این دو حالت باشین هیچ مشکلی پیش نماد یه مثال دیگه مثل روز یعنی روز که شروع می شه اولش نور خورشید زیاد قوی نیست واخر روزم همین طور ولی اواسط روز که همون میانه است خورشید در اوج خودش است عمر انسان هم همینطوره در دوران کودکی ادم ضعیفه وناکامله در پیری هم بازم ضعیف می شه ولی در اواسط عمر ادم به اوج خودش می رسه وبقیه موارد دیگه هم همین طور در خودروسازیم همین جوریه الان آلمان و ژاپن وآمریکا میلیونی خودرو تولید می کنن ودیگه خیلی زیاده همون طور که می دونید خودرو از خاص بودن در میاد و خز می شه و از جلوی چشم آدم میفته بعضی از خودروها هم دیگه خیلی کم تولید می شن مثل کیونگزگ آگرا -لامبورگینی رونتون -لامبورگینی وننو -هنسی ونوم -لایکن هایپر اسپورت وخیلی های دیگه که اسمشونو نمیگم این خودروها هم تولیدشون بده چون حتی اگر به آمریکا وانگلیس وچین هم بری که بیشترین خودروهای لوکس رو دارن بازم شاید پس از یک ماه یکی از این خودروها رو ببینی که دیگه آدم طاقتشونو نداره ولی اون طرف شرکت های انگلیس رو می بینیم که چه طور میان این دو حالت کار می کنن تعداد خودروهاشون جوریه که نه اینقدر زیادن که خز بشن نه اونقدر هم کمن که دیگه دیده نشن خودروهاشون همیشه تازگی دارن واز چشم نمی افتن باز با یک دلیل قانع کننده دیگه که جایی برای پیچوندن نداره برتری انگلیس رو براتون شرح دادم ولی شما چه طور می تونید ثابت کنید آلمان یا ژاپن یا آمریکا برتره خودتون سرکار نذارید برتر در تمام شرایط برتره

  7. mohsen

    ۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پسر معرکه شده

  8. HUMMER

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (86 ديدگاه)

    کاش میشد از نزدیک ببینمش.یعنی میشه!!؟؟؟؟?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا