کارهای SPOFEC بر روی ریث ممکن است که چندان به مذاق خریداران سنتی رولزرویس خوش نیاید اما قطعاً ارزش نگاه کردن را دارد.
این خودرو که به کیت بدنهی “اوردوز” مجهز شده، حالا به لطف گلگیرهای پفکردهی ساختهشده از فیبر کربن ۱۳ سانتیمتر پهنتر از گذشته شده است. درون این گلگیرها رینگهای آلیاژی حجیم ۲۲ اینچی قرارگرفتهاند. تیونر همچنین اسپویلر عقب را که از همان مواد سبکوزن ساخته شده به خودرو اضافه کرده و سیستم اگزوز اسپورت را هم از یاد نبرده است. SPOFEC خاطرنشان کرده که طیف وسیعی از شخصیسازی داخل کابین امکانپذیر بوده و اینها علاوه بر آپشن های لوکس ارائهشده توسط کارخانه هستند.
تغییرات مکانیکی دربردارندهی سیستم تعلیق اسپورت تری است که ارتفاع خودرو را در سرعت ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت تا ۴۰ میلیمتر پایینتر میآورد. از دیگر تغییرات میتوان به ترمزهای کربن سرامیکی و افزایش قدرت ۸۵ اسب بخاری و گشتاور ۱۸۶ نیوتون متری اضافی اشاره کرد. خروجی کلی خودرو حالا به ۷۱۷ اسب بخار و ۹۸۶ نیوتون متر میرسد و باعث شتاب صفرتا صد ۴.۲ ثانیهای میشود (۰.۲ ثانیه سریعتر از مدل عادی). حداکثر سرعت خودرو نیز بهصورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدودشده است.
بله در مالکیت بی ام و هستش بنده نظر شخصیم رو میگم لطفا جبهه گیری نکنید با اینکه سدانهای لوکس و اشرافی خیلی خیلی خاصی وجود دارند از بنز بنتلی لینکلن کادیلاک و … ولی به نظرم رولز رویس واقعا حس مطلق و بهترین حس اشرافی بودن و القا میکنه طراحی بدنه با اینکه نهایت سادگی و داره و همین طور چراغهای ماشین ولی بازم با همون طرح داره این حسو الق میکنه داخل کابین اکثر مدلها هم مملو از دکمه و تشکیلات نیس سادگی خاص خودش و داره که باز هم بی نهایت حس کلاسیک بودن همراهش هست
ببینید تودین به ما گفته شده میانه رو باشید پس میانه روی بهترین عملکرد رو به همراه داره مثلا تو غذاخوردن اگرزیاد بخوریم شکم درد می گیریم اگر کم هم بخوریم گرسنه می مونیم ولی میان این دو حالت باشین هیچ مشکلی پیش نماد یه مثال دیگه مثل روز یعنی روز که شروع می شه اولش نور خورشید زیاد قوی نیست واخر روزم همین طور ولی اواسط روز که همون میانه است خورشید در اوج خودش است عمر انسان هم همینطوره در دوران کودکی ادم ضعیفه وناکامله در پیری هم بازم ضعیف می شه ولی در اواسط عمر ادم به اوج خودش می رسه وبقیه موارد دیگه هم همین طور در خودروسازیم همین جوریه الان آلمان و ژاپن وآمریکا میلیونی خودرو تولید می کنن ودیگه خیلی زیاده همون طور که می دونید خودرو از خاص بودن در میاد و خز می شه و از جلوی چشم آدم میفته بعضی از خودروها هم دیگه خیلی کم تولید می شن مثل کیونگزگ آگرا -لامبورگینی رونتون -لامبورگینی وننو -هنسی ونوم -لایکن هایپر اسپورت وخیلی های دیگه که اسمشونو نمیگم این خودروها هم تولیدشون بده چون حتی اگر به آمریکا وانگلیس وچین هم بری که بیشترین خودروهای لوکس رو دارن بازم شاید پس از یک ماه یکی از این خودروها رو ببینی که دیگه آدم طاقتشونو نداره ولی اون طرف شرکت های انگلیس رو می بینیم که چه طور میان این دو حالت کار می کنن تعداد خودروهاشون جوریه که نه اینقدر زیادن که خز بشن نه اونقدر هم کمن که دیگه دیده نشن خودروهاشون همیشه تازگی دارن واز چشم نمی افتن باز با یک دلیل قانع کننده دیگه که جایی برای پیچوندن نداره برتری انگلیس رو براتون شرح دادم ولی شما چه طور می تونید ثابت کنید آلمان یا ژاپن یا آمریکا برتره خودتون سرکار نذارید برتر در تمام شرایط برتره
سعید
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵منم از سپر جلوش خوشم نیومد
البته با این تفاوت که من مشتری سنتی رولز نیستم :-)
دوستان این رولز الان تحت تملک بی ام دابیلو هست؟
حبیب
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵اره تحت تملک بی ام و هم هست :)
edrisً
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵خیلی قشنگ شده که !
کیان
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵بله در مالکیت بی ام و هستش
بنده نظر شخصیم رو میگم لطفا جبهه گیری نکنید
با اینکه سدانهای لوکس و اشرافی خیلی خیلی خاصی وجود دارند
از بنز بنتلی لینکلن کادیلاک و …
ولی به نظرم رولز رویس واقعا حس مطلق و بهترین حس اشرافی بودن و القا میکنه
طراحی بدنه با اینکه نهایت سادگی و داره و همین طور چراغهای ماشین ولی بازم با همون طرح داره این حسو الق میکنه
داخل کابین اکثر مدلها هم مملو از دکمه و تشکیلات نیس
سادگی خاص خودش و داره که باز هم بی نهایت حس کلاسیک بودن همراهش هست
احسان
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵یعنی بدجور باهات موافقم
بهنام طیبی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵رولزرویس جز خودروسازان خاص و اشرافی
علي
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵شبیهه ارواح جغدها شده. انگاری همون پیکان خودمونه فقط زیرش رینگ پهن بندازی و اسپرتش کنی🇬🇧🎩
احمد باقری
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵به نظرم نمای خوبی پیدا کرده.
بنتلی
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ب نظرم خیلی با ابهت تر شده،ی جورایی تکمیلش کرده.
فقط انگلستان
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ببینید تودین به ما گفته شده میانه رو باشید پس میانه روی بهترین عملکرد رو به همراه داره مثلا تو غذاخوردن اگرزیاد بخوریم شکم درد می گیریم اگر کم هم بخوریم گرسنه می مونیم ولی میان این دو حالت باشین هیچ مشکلی پیش نماد یه مثال دیگه مثل روز یعنی روز که شروع می شه اولش نور خورشید زیاد قوی نیست واخر روزم همین طور ولی اواسط روز که همون میانه است خورشید در اوج خودش است عمر انسان هم همینطوره در دوران کودکی ادم ضعیفه وناکامله در پیری هم بازم ضعیف می شه ولی در اواسط عمر ادم به اوج خودش می رسه وبقیه موارد دیگه هم همین طور در خودروسازیم همین جوریه الان آلمان و ژاپن وآمریکا میلیونی خودرو تولید می کنن ودیگه خیلی زیاده همون طور که می دونید خودرو از خاص بودن در میاد و خز می شه و از جلوی چشم آدم میفته بعضی از خودروها هم دیگه خیلی کم تولید می شن مثل کیونگزگ آگرا -لامبورگینی رونتون -لامبورگینی وننو -هنسی ونوم -لایکن هایپر اسپورت وخیلی های دیگه که اسمشونو نمیگم این خودروها هم تولیدشون بده چون حتی اگر به آمریکا وانگلیس وچین هم بری که بیشترین خودروهای لوکس رو دارن بازم شاید پس از یک ماه یکی از این خودروها رو ببینی که دیگه آدم طاقتشونو نداره ولی اون طرف شرکت های انگلیس رو می بینیم که چه طور میان این دو حالت کار می کنن تعداد خودروهاشون جوریه که نه اینقدر زیادن که خز بشن نه اونقدر هم کمن که دیگه دیده نشن خودروهاشون همیشه تازگی دارن واز چشم نمی افتن باز با یک دلیل قانع کننده دیگه که جایی برای پیچوندن نداره برتری انگلیس رو براتون شرح دادم ولی شما چه طور می تونید ثابت کنید آلمان یا ژاپن یا آمریکا برتره خودتون سرکار نذارید برتر در تمام شرایط برتره
mohsen
۹ خرداد ۱۳۹۵پسر معرکه شده
HUMMER
۲۱ خرداد ۱۳۹۵کاش میشد از نزدیک ببینمش.یعنی میشه!!؟؟؟؟?