رولزرویس در چند سال اخیر فروش بسیار خوبی داشته است. در واقع استقبال از شاسیبلند جدید این خودروساز بریتانیایی به حدی بالا بوده که هیچکدام آنها مثل هم نبوده و از طرفی هم توانایی پاسخگویی به تمامی تقاضاها را ندارد. هیچکدام از این موارد بدون کمک بامو میسر نبوده است، شرکتی که مالک رولزرویس و تمامی تأسیسات آن میباشد.
رولزرویس به حدی به بامو وابسته است که حتی تورستن مولر اوتوس مدیرعامل این خودروساز بریتانیایی اذعان کرده رولزرویس بدون کمک و پشتیبانی گروه بامو میمیرد. او همچنین گفته رولزرویس از حمایتهای مالی و مهندسی ژرمنها در بحث استانداردهای آلایندگی و ایمنی بسیار خوشوقت است.
مدیرعامل رولزرویس اظهار داشته است:
خوشحالم که بخشی از گروه بامو هستیم و حتی باید بگویم رولزرویس بدون گروه بامو میمیرد و دیگر نمیتوانیم زنده بمانیم. تمامی برندهای زیرمجموعه بدون شرکتی مادر که سرمایهگذاری بلندمدت و تکنولوژیهای بسیار گران بهایی در اختیارشان میگذارد خواهند مرد.
البته که محصولات رولزرویس هویت خاص خود را داشته و اصلاً نمونههای ریبج شده از خودروهای بامو نیستند. مدیرعامل رولزرویس نیز روی این نکته تأکید میکند که خودروهای این برند هرگز باموهای اصلاح شده نخواهد بود. این محصولات همیشه به میراث و ذات رولزرویس وفادار خواهند ماند.
مدیرعامل این برند گفته چیزی مهمتر از احساسی که با دیدن یک رولزرویس به انسان دست میدهد وجود ندارد و البته جایی که مشتریان این حس را ندیده و لمس نمیکنند همان تکنولوژی برگرفته از گروه BMW است.
محمد
۱۲ اسفند ۱۳۹۷بله…. کاملاً صحت داره…. و چقدر منطقی هستند این آدمها که با صراحت بیان میکنند به شرکت مادر وابسته هستند…. جیزی که در مملکت ما نمیشه دید…. همیشه ادعای برتری و تعصبات بیجا جلوی پیشرفت رو گرفته…. در کامنتای بعدی این نوع نگرش خودشو نشون میده
یانکی
۱۲ اسفند ۱۳۹۷اونی که این حرفها رو زده خودش آلمانیه.و اینکه فقط فانتومه که مقداری نسبت به بیمر متفاوته وگرنه بیس کراس اور کولینان x7 و زیر گوست هم سری7.فقط یه من صدا گیر روش گذاشتن.اگر غیر اینه با مدرک ثابت کنید.
ونوم اف ۵
۱۲ اسفند ۱۳۹۷دیگه چاپلوسی رو به اوج خودش رسوندن
ADAK
۱۳ اسفند ۱۳۹۷الان مگه منجر به محصول بدی شده که میگی :
“” بیس کراس اور کولینان x7 و زیر گوست هم سری7 فقط یه من صدا گیر روش گذاشتن “”
اصن بله بیس اش سری 7 بوده ! هنرشو داشته روی این پلت فرم این همه محصول تولید کرده همه هم کشته مرده اش بودن و خریدن !
و اما در مورد جملات این تیپی ات :
“” اگر غیر اینه با مدرک ثابت کنید “”
دوست عزیز وقتی کسی ادعایی داره خودش دلیل و مدرک میاره و ثابت میکنه ، نه اینکه بگه من درست میگم شما اگه غیر این میگید مدرک بیارید و ثابت کنین !!!
انگار فرافکنی را از اون خدا بیامرز ( محمودخان) به ارث بردی …
محمد
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ایکاش بنز هم یه شاخه فوق لوکس رقیب داشت براش
جیلی جان حداقل شما که پولش رو داری سهام بنز رو بخری، یه حاای هم به طرفدارن بنز بده سود و پرستیژ برندهای مالکیتی خودت رو هم بالا ببر
حسین
۱۲ اسفند ۱۳۹۷گل گفتی
Reza
۱۳ اسفند ۱۳۹۷این نشانگر قدرت آلمانی هستش حالا شماها از روی تعصب هر حرفی که دلتون میخواد رو بزنین.
برخی هاهم با چند تا کامنت اومدن که مثلا بگن ما از جدید ها هستیم ، یه وقت فکر نکنین نمیشناسیمتون ها ، ما خودمون این کار هارو ابداع کردیم خوبیت نداره زشته
مهدی
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ممنون ازBMWکه این خودروسازباشکوه روحمایت وساپورت میکنه.فانتوم جدیدوکولیان وگوست که بزودی معرفی میشه ومدل های جدیدی که درراهه که هرکدومشون برقله بهترین هاهستن وهرکدوم یه اثرهنری هستن.ممنون ازBMW
Just bentley continental
۱۲ اسفند ۱۳۹۷واقعا کامنت خوبی گذاشتی
نمیدونم چرا بعضیا میان اصالت شرکتایی که زیر نظر یه شرکت مادر هستن رو خراب می کنن و میگن این ماشین هیچی از خودش نداره که اکثرا هم به شرکتای اینگلیسی می پرن و میگن این صد در صد المانین تا این حد تعصب اصلا خوب نیست از طرفی هم بعضیا میگن که شرکت مادر هیچ کارست که تصلا حرف درستی نیست من خودم عاشق خودرو سازی اینگلیسم و به نظرم خیلی خوبه که این شرکتا مثل رولزرویس یا بنتلی به شرکتای مادر و پرقدرتی مثل بی ام و و فولکس وابستن.
مهدی
۱۲ اسفند ۱۳۹۷من مستندابرکارخانه هارو دیدم.کارخانه رولزرویس.اونم مدل فانتوم.دیوانه کننده است.انگاراتاق عمل جراحی هستش.اونقدرباظرافت ودقت کارمیکنن که ازدیدنش سیرنمیشدم وبارهاوبارها اون قسمت رو نگاه کردم.روی کوچکترین قطعات کابین فانتوم طراحان میشستن بررسی میکردن.ویابنتلی مولسان که دوخت چرم فرمانش تنها یک هسگفته زمان میبره.درضمن اون خطی که روی بدنه فانتوم نسل قبل بود میگفت فقط یک نفره که میتونست اونوبکشه.اگه یک خودروساز باشه که بتونه به رولزرویس نزدیک بشه اون فقط وفقط بنتلی هستش.(انگار تک تک افرادی که درکارخانه رولزرویس وبنتلی مخصوصا خط تولیدفانتوم ومولسان کارمیکنن کارگر نیستن بلکه یه سری هنرمندهستن که جمع شدن ودارن این خودروها رو میسازن)
حسین
۱۲ اسفند ۱۳۹۷واقعا هنرمندن?? یه عده کارگر فوق متخصص با عشق و ظرافت و کار سخت با پشتیبانی یه عمر تجربه و آزمون و خطا میان این ماشین های فوق العاده رو میازن، اون وقت یه عده نشستن پشت کامپیوتر و اظهار فضل میکنن که این کپی بی ام و و اون کپی فولکسه فقط ریبج یا به قول خودمون بزک شده! آخه عزیز نمیگی اون طرفی که کلی پول واسه این ماشینا میده خودش تا ته داستانو خونده که این همه پول واسه یه ماشین خیلی خاص میده؟؟؟
M
۱۲ اسفند ۱۳۹۷رولز رویث وابسته نشده ! بیمر اونو به خودش وابسته کرده
ابدا هم به اصالت ضربه نزده
رولز رویث راضی
بی ام و راضی
مشتری راضی !
اما یه عده ایرانی که الان میان میگن اصالت و فلان و بهمان رولز رویث زیر سوال رفت ناراضی !
هیچوقت اینارو درک نکردم!
مهدی
۱۲ اسفند ۱۳۹۷Mجان مجلهcarwowیه درگ انجام داده بین تسلا وamggt4 63sچهار در وپورشه پانامرا وM5کامپتیشن.M5 مسیر400متر رودر12/4ثانیه میره یعنی کندتراز11/3ثانیهM760 و12/1ثانیهM3 وحتی کندترازM2!!!!!
اون 3خودرواین مسیررودر زمان استانداردخودشون میرن اماM5عجیب ترین وخنده دارترین زمان رو باهاش زدن.جالب اینه توخوده این مجلهM5معمولی سریقبل11/1 رفته.نمیدونم چرا زمان هایM5تواین مجله باتمام مجلات دنیا تفاوت داره.اونم مجلاتی که M5 درتمام مجلات زمان زیر11/1ودربدترین حالت در11/2رفته حالانسخه کامپتیشن که موتورترند زمان10/5رو ازش گرفتن.توآپارات ببینش حتما
مهدی
۱۲ اسفند ۱۳۹۷اولین درگ بین پورشه پانامرا توربوS ومرسدس AMG GT4 63S باپیروزی پانامرابه پایان رسیداما تودرگ دوم ازمجلهCARWOW نتیجه دیگه ای داشت.جالب اینه تواون درگ مدل سنگین ترپانامرایعنی تریسموهستش که GT63کوپه رو شکست میده اما اینجانسخه سریع ترپانامراشکست میخوره! البته زمانشون یک دهم ثانیه فرق داره که برای AMG GT4 11/1 وبرای پانامرا11/2 میشه
حسین
۱۲ اسفند ۱۳۹۷به همون دلیل که تو اکثر سایت های نقد خودرو بریتانیایی، بهترین ماشینا به ترتیب لندروور و جگوار و مینی هستن. به نظر من، باید تست های همه ی مجلاتو دید و رکوردهای پیست های مشهورو نگاه کرد.
جی کلاس مرسدس
۱۲ اسفند ۱۳۹۷شما حرص نخور خود رولزرویس داره میگه من وابسته به ب ام و هستم و بدون اون میمیرم من نمیدونم شما چرا دست پیش گرفتید اول اینکه اصالت هیچ ربطی به این موضوع نداره بعدم پدر اصالت در خودروسازی آلمانی ها هستن عموجان
M
۱۲ اسفند ۱۳۹۷عزیزم کی حرص خورده ؟
مرد مومن منم دارم میگم حرص خوردن نداره خودشون راضین ما چرا باید ناراضی باشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منم نظرم مثل شماست منم دارم همینو میگم به چی من داری اعتراض میکنی؟
مهدی جان اون درگو واقعا نمیدونم چی بگم بار ها و بارها کامپتیشن زیر 11 ثانیه ثبت کرده
حتی خود carwow با M5 معمولی زیر 12 ثانیه ثبت کرده حالا چطوریه که مدل کلمپتیشن زمان 12.4 زده الله اعلم
مهدی
۱۲ اسفند ۱۳۹۷بلهMجان درگ قبلی M5باE63Sتوخوده CARWOW ب ام وM5مسیر400متر رودر11/1میره اگه بری ببینیش.که تازه اونم نسبت به زمان مجلات دیگه کندتره.همین الان یه درگ جدیدازM5دیدم ازroad test tv درمقابل 911توربوSکه M5مسیر400متر رودر10/7ثانیه طی کرد.البته دوبارتکرارشد. باراول در11وباردوم در10/7اونم باسرعت130مایل. زمان 12/4مالM2هستش.بابا سری3جدید درمدلM340که خوده CARWOWتست کرده مسیر400متررودر12/4ثانیه میره
علی رضا
۱۲ اسفند ۱۳۹۷اون سه خودرو این مسیر رو در زمان استاندارد خودشون میرن !! حالا به مدل ۳ و پانامرا کاری ندارم، اما amg gt63s دومین درگش بود ( تایم اولی که مشخص نبود ) با یه درگ زمان استاندارد یک خودرو مشخص نمیشه .
M5 تا حالا ۲ تا درگ با پانامرا داشته که تو هر دو تا با اختلاف باخته ، و از اونجایی که پانامرا تو این درگ یک دهم ثانیه از amg gt63s کند تر بود پس در حالتی در مقابل amg gt63s بازندست . پس اگر m5 شتاب ۲.۸ ثبت کرده ، احتمال این وجود داره که Amg gt63s شتاب ۲.۷ ثبت کنه
و اگه m5 این مسافت رو در زمان کمتری تمام کرده پس حتما gt63s هم میتونه
با توجه به درک های m5 و e63 اس هم باید بگم پس e63s هم میتونه شتاب 0 تا صد ، ۲.۹ ثانیه ای یا حتی ، ۲.۸ ثبت کنه ولی نمیدونم چرا همه توجه ها به سمت m5 . باید قبول کنیم پرفورمنس بی ام و تفاوت چندانی با بنز نداره که اون دفعه تو درک m5 و ونتیج دوستان گفتن. Amg شکست بدی از m power خورد و پرفورمنس بی ام و از بنز بهتر ، همون موتور تو e63s کولاک میکنه.
علی رضا
۱۲ اسفند ۱۳۹۷بعد اینکه با اون لانچ افتضاح این نتیجه قابل پیشبینی بود ، بیچاره ها خودشون۲بار صحنه لانچ m5 رو نشون دادن که دچار مشکل شده نمیدونم شما چرا اینقدر حرص میخوری
مهدی
۱۲ اسفند ۱۳۹۷علی رضاچرا الکی حرف میزنی پسرخوب! M5درمجله تاپ گیرکه درگی انجام دادبین M5وپانامراتوربوsوE63S کهM5اول شد. خوبه پدال هم این درگ روگذاشت که توآپارات بوروببینش.اون درگی که شمامیگی هم مال اتوکارهستش.یعنی یه پیروزی برایM5ویه پیروزی برای پانامرا.امااین درگ جدیددرکل نبایدبهM5نگاه کرد. چون راننده نتونسته حتی زمان یه سری 5مدلM550روباهاش بدست بیاره.اما همین چندروز پیشAMG GT4 63S یه درگ داشت باپانامرا که شکست خورد. امادراین درگ AMGپیروز شد.
خوب به زمان 400مترAMG نگاه کن. بله درزمان11/1بوده.درست زمانی که M5توخوده همین مجله E63Sروشکست داد.خودت خوب میدونی این مزحک ترین زمان برایM5هستش. چون زمان12/4برای M2هستش.M5همین امروز یه درگ دیگه با911توربوSداشت که مسیر400متر رودر10/7ثانیه طی کرد. البته M5زمان 10/5هم داره درموتورترند.وهمینطورمدل معمولیش دردرگ بزرگ موتورترندزمان11/1 ودر کارانددرایو زمان 10/9که این برای نسخه معمولیه. درکلM5بیشترازچندین پیروزی مقابلE63Sداره که قطعا همشون رودیدی. وچندشکست هم داره. اماشکست هاش نکته مهم در اینه که رقبازمان بهتری نداشتن.بلکه اینM5بوده که راننده نتونسته زمان نرمال11/1 روبراش به دست بیاره.خودت خوب میدونیM5وE63S بدترین زمان هاشون معمولا 11/2بوده.البته E63S درکارانددرایو زمان11 روبه دست آورده
مهدی
۱۲ اسفند ۱۳۹۷علی رضا وقتی پدال این درگ روبزاره من زمان گیری هایM5 وE63S وپانامراتوربوS وحتیAMG GT63S درچندین پیست متفاوت رو برات میذارم بعد خودت قضاوت کن. این رقباهمه دریه سطح هستن. اماM5درپیست عملکرد بهتری داره نسبت به همشون.حتی دریه پیست ازAMG GT63Sهم سریع تربوده اونم درحالی کهAMG GT63بیشتر مناسب پیست طراحی شده بخاطرداشتن اسپویلرعقب.البته یکبارمGT53Sسریع تربوده. شایدزمانM5درپیست گرندتور روهم دیده باشی که زمانش بازمان911GT3RSیکی بوده وازنیسانGTRوهونداNSXسریع تربوده وخیلی خودروهای سوپراسپرت دیگه
Mercede kaviani
۱۲ اسفند ۱۳۹۷حلا هم مرده است اصلات طراحی بدنه های هامر فرومینگ وخاص بودن اتوموبیل های رولز-رویس نابوده شده
یک اتوموبیل تولید انبوه در حد مرسدس اس کلاس وبی ام دبلیو سری هفت است همین
ونوم اف ۵
۱۲ اسفند ۱۳۹۷خانم کاویانی چند وقت پیش تو دوئل رولز رویس و میباغ دوستان المانی رولز رویس رو به گاو چرمی که زیرش لاستیک داره تشبیه کردن ولی الان چون از بی ان و تشکر کرده دارن ذوق میکنن
s.h
۱۲ اسفند ۱۳۹۷خود رولس رویس این حرفو ممیزنه بعد بعضی از افراد میگند فلان کمپانی واسه این برند چی کار کرده؟؟؟
یکی از خوبای جهان خودرو داره اینو میگخ نه یه رده میانی حتی
جی کلاس مرسدس
۱۲ اسفند ۱۳۹۷من که حس نفرت و کینه و حسادت و بغض یه سری رو میبینم شک میکنم ایرانی باشن مگه میشه تا این حد طرف کشته مرده ماشین امریکایه به خاطر نفرت از المان میاد اینجا به برندش توهین میکنه واقعا غیر قابل باور و غیر قابل تحمل یه سری به خدا ما چیزی نگفتیم
حسن
۱۲ اسفند ۱۳۹۷شما هم کشته مرده ماشین المانی هستی فرقش چیه؟؟؟؟
یکی امریکای دوست داره و یکی المانی
از اسمت هم پیداست که کشته مرده المانی هستی پس به دیگران الکی گیر نده
mohammad
۱۲ اسفند ۱۳۹۷اشتباه داری میزنی داداش چرا قیمه هارو میریزی تو ماستا مطلب چه ربطی به آمرکاییها داشت که تو گفتی ؟!!! حتما از این که آلمان زیر آمریکاست خیلی زورت گرفته و میسوزی
OMID
۱۲ اسفند ۱۳۹۷حالا هم کسی چیزی نگفته خونسردیتو حفظ کن
овsкиكMас
۱۲ اسفند ۱۳۹۷هرجا که مهندسی و نظارت آلمانی باشه نتیجش میشه این موفقیت بزرگ✌?
حسن
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ارمان
خوب شد نگفتی
هرجا که مهندسی و نظارت ((کره ای باشه )) نتیجش میشه این موفقیت بزرگ
овsкиكMас
۱۲ اسفند ۱۳۹۷اون بحثش جداست علی شوی جان
مهندسی کره شد درو کردن جوایز امسال و بیشترین افزایش فروش و ایمن ترین برند سال
مهندسی امریکا هم شد بیشترین کاهش فروش سال و غیرقابل اعتماد ترین ( ۸ برند زیر میانگین) و غیر ایمن ترین برند ها در لیست های یوروانکاپ و کانسومر و IIHS!
حسن
۱۲ اسفند ۱۳۹۷با کی حرف میزنی؟؟؟؟؟
علی شوی!!!!
علی شوی کیه منم بابا حسن
کانسومر ریپرتز گفت در سال 2018 رم غیر قابل اعتماده ولی نمیدونم یهو چرا در همین سال 2018 فروشش به بیش از 500 هزاردستگاه رسید
اتفاقا سیلورادو هم تو لیستش بود که اونم با کمال تعجب رتبه دومین ماشین پرفروش امریکا رو همچنان حفظ کرد
میخوام بهت بگم که نظرات کانسومر ریپرتز اونقدر تاثیر داره که هرچقدر توش امریکاییها مقام های بدی هم بیار بازم پرفروشن
خیلی جالبه
OMID
۱۲ اسفند ۱۳۹۷باو این ماشین امریکایی هارو ول بده
اخه وجدانن کی دلش یه f150 نمیخواد ؟ یا کی از چارجر بدش میاد ؟
البته اینجا تقصیر تو نبود حسن شروع کرد ولی سعی کن زیاد قاطی این بحثا نشی ، جو دوستانه رو بهم میریزه
حسن
۱۲ اسفند ۱۳۹۷https://www.pedal.ir/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87/%D9%BE%D8%B1%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%A7%D8%B3%DB%8C%E2%80%8C%D8%A8%D9%84%D9%86%D8%AF-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-2018/
https://www.pedal.ir/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87/%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%B9%D9%87-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B7%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%AC%DB%8C%E2%80%8C%D8%AF%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1-2019/
اینم2 نمونه از موفقیتهای 2018 امریکاییها
овsкиكMас
۱۲ اسفند ۱۳۹۷علی شوی در تاثیر نظرات کانسومر ریپورت و باقی مجلات و سایت ها اینو بهت بگم که تاثیرشون رو توی فروش در سال بعد میتونی خیلی راحت مشاهده کنی برأی مثال پارسال کره جوایز زیادی کسب کرد نتیجش شد افزایش فروش عالی امسال،اما برند های امریکایی چیز خاصی کسب نکردن و تو لیست های منفی بودن نتیجش شد کاهش فروش امسال،همین دوج و شلورلت یکی ۴.۶ و اونی یکی ۳ درصد کاهش فروش داشتن
۲ سال قبل هم کره جوایز خاصی کسب نکرد و سال بعدش کاهش فروش داشت
من جات بودم تو سالی که امریکا نه مقامی اورده نه افزایشی فروشی داشته اینقدر کری نمیخوندم :(
حسن
۱۲ اسفند ۱۳۹۷والا سال 2017 فورد سری اف 850 هزارتا فروخت
سال 2018 شد 950 هزارتا
اونم تو خاک امریکا پس افزایش فروش داشته برخلاف حرفت
سال 2017 سیلورادو 550 هزارتا فروش داشت
سال 2018 شد 650 هزار دستگاه
اونم تو خاک امریکا پس افزایش فروش داشته برخلاف حرفت
سال 2017 دوج رم 450 هزارتا فروش داشته
سال 2018 فروشش رسید به 500 هزارتا
اونم تو خاک امریکا پس افزایش فروش داشته برخلاف حرفت
تازه من مقدار فروششون رو روند کردم
پس میبینی برخلاف حرفت پرفروش بودن و پرفروش تر شدن
حسن
۱۲ اسفند ۱۳۹۷اینم چندتا لینک دیگه
https://www.pedal.ir/magazine/%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%98%D8%A7%D9%BE%D9%86%DB%8C-%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7/
https://www.pedal.ir/magazine/%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B3%D8%AF%D8%A7%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7/
овsкиكMас
۱۲ اسفند ۱۳۹۷علی شوی جان داری الکی خودت رو خسته میکنی
خود برند دوج امسال ۴.۶ درصد کاهش فروش داشت مطلبش هم تو پدال هست لینکشم گذاشتم واست منتظر تأییده
حالا تو هی بگو این اونقدرفروخته اون اینقدر! از فورد بگیر تا دوج همه کاهش داشتن فورد ۱۰.۶ درصد ( من اشتباه تو کامنت قبل گفتم ۹ درصد) دوج و بقیه هم همینطور :) سال سختی بود واسشون
حسن
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ببین اگه 4/6 درصد هم کاهش فروش داشته
نمیدونم چرا سال 2018 چارجر شد رتبه 1 کلاس سدانهای بزرگ امریکا
چارجر و چلنر بعد موستانگ شدن دومین و سومین ماشین پرفروش اون کلاس
رم هم شد سومین ماشین پرفروش 2018
بعد از اونور
جنسیسی که فروشش تو 2018 نصف شده نسبت به 2017
تو کلاس سدانهای فول سایز از ازراش فقط 628 تا فروخته
تو کلاس شاسی بلندها هم فقط توسانش به زور رتبه 15 رو گرفته شده پرفروش
این قصه ها کهنه شده خوشگل من
овsкиكMас
۱۲ اسفند ۱۳۹۷۴/۶ درصد کاهش فروش داشت لینکش هم موجوده
متاسفانه هرچقدر داری دست و پا میزنی چیزی تغییر نمیکنه علی جون :( پارسال ۵۷۷ هزار تا فروخت امسال ۵۵۰ تا
خیلی سخته سال ۲۰۱۹ هم همینطور کاهشیه :(
حسن
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ولی نه به سختی کاهش فروش 50 درصدی جنسیس
سال 2017 20 هزارتا فروخته
سال 2018 10 هزارتا
یعنی نصف شده فروشش
ولی به گفته خودت فروش دوج از 577 تا شده 550 تا یعنی فقط 27 هزارتا
مثل جنسیس نبوده که فروشش نصف شده باشه و انبارهاش هم خالی
овsкиكMас
۱۲ اسفند ۱۳۹۷تو اصلا بگو جنسیس فروشش صفر شد
چه فایذه وقتی که گروه هیوندا امسال بیشترین افزایش فروش رو داشت و دوج موج و فورد و اینا هم با کله رفتن تو سراشیبی :))
جنسیس جی ۷۰ امسال اندازه کل خودروهای امریکایی جایزه کسب کرد به تنهایی :)))
حسن
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ارمان
دوج موج شده تو سره هیوندا
فروش وانتهاش از کل شاسی بلندها و سدانهای هیوندا بیشتره
овsкиكMас
۱۳ اسفند ۱۳۹۷دوج با فروش ۵۰۰ هزار تا اونم با کاهش فروش واس هیوندا با فروش ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تا در حد تف هم نیست چه برسه به موج :)))
روت میشه اسمشو کنار هیوندا بیاری خخخخ
از فروش صحبت نکن که میزان فروش گویا هست ! یک پنجم هیوندا فروخته ???
OMID
۱۲ اسفند ۱۳۹۷اقا حسن ازین بحثا شروع نکن لطفا اعصاب همه الکی و سر هیچی خراب میشه
овsкиكMас
۱۲ اسفند ۱۳۹۷درضمن علی شوی جان اون بالا به دوستمون گفتی “یکی المانی دوست داره یکی المانی پس به دیگران الکی گیر نده”
حداقل حرف خودتو نقض نکن با کشیدن بحث کره وسط! تقصیر کره هست که فورد امسال ۹ درصد کاهش فروش داشت و جنابعالی تو مطلب میزان فروش برند ها در سال ۲۰۱۸ مجبور شدی سکوت اختیار کنی ؟ :) :( :)
حسن
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ارمان
این اعداد و ارقام ساختگی رو از همونجا میگی که گفته بود سانتافه ماشین سال 2018 شده؟؟؟؟؟؟؟
والا تو پست پرفروش ترین سدانهای فول سایز . سدانهای لوکس . کراس اورها و شاسی بلندهای 2018 بازار امریکا کره ای ها با افتخار ته جدول بودن یا اصلا نبودن
پستهاشون رو میدونم دیدی ولی کامنت نذاشتی که بگی کلا نبودی که ببینی
ازرا سال 2018 فقط 628 تا فروخته بود خخخخخخخخخخ ولی چارجر 80 هزارتا فروخته بود
جنسیس هم سال 2018 فقط 10 هزارتا
این اعداد و ارقام هیچ کمکی تا حالا بهت نکرده قشنگم
овsкиكMас
۱۲ اسفند ۱۳۹۷من که گفتم سانتافه کاندید ماشین سال شد اتفاقا مطلبش تو همین پدال بود حالا لینکشو تو کامنت بعدی میزارم ببینی :)
درصد کاهش هم باز مطلبش تو پدال بود،دقیقا همون مطلبی که دیدی و نتونستی زیرش کامنت بزاری چون محکوم بودی بدجور :( لینک اونم میزارم ببینی کاهش فروش رو
اصلا بگو آزرا کلا ۲ تا فروخت امسال،مهم اینه برند هیوندا امسال بیشترین افزایش فروش رو بین ده برند پرفروش سال داشته با تچکر
овsкиكMас
۱۲ اسفند ۱۳۹۷این امار فروش همراه با میزان کاهش و افزایش(البته این مال گروه هست و توی میزان فروش برند ها فورد ۰.۲ درصد بیشتر کاهش فروش داشته و فروش کیا و هیوندا هر کدوم حدود ۳ تا ۴.۵ درصد افزایش داشته که لینک اونم موجوده
https://focus2move.com/world-car-group-ranking/
اینم کاندید شدن سانتافه تقدیم به علی شوی گل ( لیست اول خودروی ۱۴ )
https://www.pedal.ir/%d9%88%db%8c%da%98%d9%87/%d9%86%d8%a7%d9%85%d8%b2%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d9%82%d8%a7%d8%a8%d8%aa-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2019-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7/
حسن
۱۲ اسفند ۱۳۹۷اتفاقا خودت بودی که میگفتی شده ماشین سال 2018 البته منکر شدنت هم اشکالی نداره چون سانتافه تو کلاس خودش هم رتبه 20 پرفروش ترین شاسی بلند 2018 امریکا رو هم نگرفت
راستی
محکوم بودم؟؟؟؟
مگه ال کاپون بودم که محکوم بشم قشنکم فروش بودن کره اییها رو نه میتونی با جوایزی که گرفتن جبران کنی و نه با این اعداد و ارقام
تو 4 تا کلاس جداگانه بازار امریکا در 2018 کره ای ها نبودن
زیاد خودت رو خسته نکن
برو ارشیو 2 هفته پیش پدال رو ببین کره ای ها فروششون از نصف هم کمتره
جنسیس سال 2017 تونسته 20 هزارتا بفروشه
سال 2018 فروشش شده 10 هزارتا
ازرا 628 تا فروخته
اینها رو نمیشه نادیده گرفت و بسنده کرد به اعداد و ارقامی ساختگی که از خودت درمیاری
овsкиكMас
۱۲ اسفند ۱۳۹۷علی شوی جان اون کامنتی که من گفتم سانتافه ماشین سال شد رو بهم نشون بده من بعدش نمیام پدال :)) من گفتم کاندید الان هم میگم لینکشم گذاشتم منتظر تأییده
تو میتونی تا صبح بگی کم فروش هستن کره ای ها و کاهش فروش داشتن اما خب چه فایده که امار میزان فروش منتشر شد( همون که جرات نکردی زیرش کامنت بزاری و زدی کوچه علی چپ :)) ) و نشان از کاهش فروش شدید امریکا و افزایش فروش کره داشت! حالا منم لینک میزان فروش رو واست گذاشتم تایید که شد خودت میبینی دوباره! دیگه از این نمیتونی فرار کنی چون جلو همه باز لینکشو گذاشتم :)))
متاسفانه امریکا امسال نه جایزه ای گرفت نه افزایشی داشت نمیدونم به چه امید میای پدال :( ناراحت کنندس :(
حسن
۱۲ اسفند ۱۳۹۷والا توبودی که تو پست فروش سدانهای فول سایز.کراس اوورها. شاسی بلندها و همچنین سدانهای لوکس 2018 بازار امریکا خودت رو زدی کوچه علی چپ و 1 هفته کامنت نمیذاشتی از ((ترست))
اما اشکال نداره
بالاخره سانتافه هم تو کلاس خودش رتبه 10 رو میگیره
جنسیس کوپه هم یه موقع که معلوم نیست باز تولید میشه
جنسیس سدان هم فروشش از 10 هزارتا بیشتر میشه
کیاk900 هم بجای 277 تا فروش در 10 ماه 22700 تا در 10 ماه میفروشه
البته اگه تا اون زمان پابرجا باشن
овsкиكMас
۱۲ اسفند ۱۳۹۷همه این هایی که گفتی ( کراس اوور،سدان و غیره) همشون زیر مجموعه فروش کلی برندها هستن،پدال اول میزان فروش برند هارو گذاشت بعد اومد میزان فروش سگمنت هارو گذاشت! وقتی تو میزان فروش برند ها و گروه ها کره ای ها افزایش داشتن و امریکایی ها کاهش ( که لینکشم گذاشتم منتظر تأییده ( همون مطلب که ترسیدی بیای) و همه چیز مشخص شد دیگه چه نیازیه که بیام ببینم کدوم سگمنت چقدر فروخت! مهم فروش کلی بود که دیدم و همه چی تمام شد :)))
کره ها افزایش و امریکایی ها کاهش داشتن حالا هی خودتو خسته بکن بگو تو این سگمنت فلان امریکایی اینقدر فروخت :)) منم میتونم بگی توسان امسال چهارمین ماشین پرفروش کلاس خودش شد بالاتر از همه امریکایی ها ولی مهم نیست،مهم فروش کلی و نتیجه تلاش یک سال برند بود که دیدم :)
فقط امسال هم حداقل ۴ تا ماشین امریکایی از خط تولید خارج شدن و رفتن تو افق حالا باز خوبه واس کره فقط جنسیس از خط خارج شد :)))
حسن
۱۲ اسفند ۱۳۹۷بازم بحث رو پیچوندی باز
تو اون 4 تا مطلب که جات هم خالی حسابی سنگ تموم گذاشتم برای کره ای ها فروششون تو تموم کلاسها در 2018 از نصف هم کم تر شده بود
البته الان هم داری جوری حرف میزنی که دست بالارو بگیری ولی ببین تلاشت مثل کسی هست که افتاده تو باتلاق و هرچقدر تلاش کنی پایین تر میری
بشین فروش سری اف فورد رو ببین و چیزی نگو
овsкиكMас
۱۳ اسفند ۱۳۹۷خب خب
علی شوی لینکی هم که گذاشتم تایید شد حالا برو خودت میزان کاهش و افزایش رو ببین و همراه امریکایی ها برو تو باتلاق :))
زور زدن فایده نداره خودتو خسته میکنی خخخ
Alireza
۱۲ اسفند ۱۳۹۷این فضای رقابتی و البته رفاقتی ک تو دنیای خودرو البته ب جز کشور خودمون هست رو واقعا تحسین باید کرد
حسین
۱۲ اسفند ۱۳۹۷«مدیرعامل این برند گفته چیزی مهمتر از احساسی که با دیدن یک رولزرویس به انسان دست میدهد وجود ندارد…»
کجای کاری عمو؟؟ ما با دیدن عکساش هم حال به هولی میشیم چه برسه به خودش دیگه
حسین
۱۲ اسفند ۱۳۹۷در ضمن اینم بگم: تو مملکت خودمون پراید شده ۴۰-۵۰ میلیون، اون وقت جالبه یه عده از دوستان میان سر اینکه کره بهتره یا آمریکا یا آلمان دعوا میکنن??
Achtung
۱۳ اسفند ۱۳۹۷جگوار لندرور هم باید به المان فروخته بشه تا نجات پیدا کنه