شیوع جهانی کرونا بر خریداران رولزرویس تأثیری نداشته است زیرا این شرکت در سهماههٔ نخست امسال رکورد فروش کل تاریخ ۱۱۶ سالهٔ خود را شکسته است. رولزرویس از ۱ ژانویه تا ۳۱ مارس ۲۰۲۱ تعداد ۱,۳۸۰ دستگاه خودرو به فروش رسانده که جهشی ۶۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان میدهد و از رکورد فروش قبلی این شرکت در سال ۲۰۱۹ هم بیشتر بوده است. این شرکت در همهٔ بازارها با افزایش تقاضا مواجه بوده اما بیشترین نرخ رشد را در ایالاتمتحده، چین و منطقهٔ آسیا اقیانوسیه داشته است.
علاوه بر محبوبیت نسل جدید سدان گوست و همینطور شاسیبلند کولینان، این شرکت نسخههای سفارشی زیادی از فانتوم را هم به خریداران تحویل داده است. مدیرعامل رولزرویس دراینباره میگوید:
رولزرویس موتور شروع قدرتمندی در سال ۲۰۲۱ داشته که این در آمار فروش سهماهۀ اول که بالاترین میزان در تاریخ ۱۱۶ سالهٔ ما است، منعکس شده است. با داشتن لیست سفارش قوی برای کل سبد محصولاتمان، خصوصاً برای گوست جدید و کولینان، رشد فروش در بازارهای کلیدی در سطح رکورد خواهد بود و بیزنس ما در شکلی عالی قرار دارد. ما به هر دلیلی، به سال ۲۰۲۱ خوشبین هستیم
در همین حال، دیگر برند متعلق به بامو یعنی مینی هم در سهماههٔ نخست امسال ۱۶.۲ درصد افزایش فروش داشته و به رقم ۷۴,۶۸۳ دستگاه رسیده است. خود بامو نیز در این مدت ۵۶۰,۵۴۳ دستگاه خودرو به فروش رسانده که افزایشی ۳۶.۲ درصدی را نشان میدهد و شامل ۳۷,۸۹۶ دستگاه از مدلهای M میشود.
محمد مختاری آذر
۲۰ فروردین ۱۴۰۰بنده زیاد از رولز رویس خوشم نمیاد و همچنین رولز رویس مال خودش به نظر من کارخونه باید مال خودش باشه
ولی واقعا خودرو های رولز رویس راحت لوکس هستند حتی پولدار های ک سوپر کار های زیادی دارند رولز رویس را ترجیح می دهند
ولی اگر یه مقدار خودرو هایشان قدرت زیاد و همچنین طراحی خوبی داشت اصلا طراحیش خوب نیستند برای مثال کالینان
علی turbo s
۲۰ فروردین ۱۴۰۰رولزرویس مال خودشه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
بابا دمتون گرم واقعا ادم نمیدونه هر ایرانی یه ویکی پدیاست.
البته ویکی پدیا باید از ایرانی جماعت یاد بگیره چون اونجا مالکیت رولز رو زده BMW اما نمیدونه که اینجا درستشو میدونن و در اصل مال خودشه.
Carbonado Aventador
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ایشون هم گفت ایکاش مالکیت رولز رویس مال خودش بود ، نه BMW..
کاش قبل توهین کردن به دیگران کامنتشون رو با دقت بیشتری بخونیم??
NAVID۰۰۹۸
۲۰ فروردین ۱۴۰۰همین دو روز پیش بود که یه آمار آمد که شهر پکن در چین ، شهر نیویورک در آمریکا را پشت سر گذاشت و شد شهری که بیشترین ثروتمندان را در خودش جا داده !
و اینکه از ابتدای شروع کرونا در هر ۱۷ دقیقه ، یک نفر به جمع میلیاردرها اضافه میشه !
این آمار و رونماییهای خودروهای گران فقط یه نشونه داره که جهان به دو قطب تقسیم شده ، کسانی که خیلی خیلی پول دارند و پولدارتر میشوند و کسانی که معمولی یا فقیر بودند و فقیرتر میشوند !
البته که انسان نشون داده با تفکر و آیندهنگری ، سرمایهگذاری و هدف ، میتونه به هرآنچه که در تَصوُرات و رویاها میپنداشته ، دست پیدا کنه ، و رُکن اول هر موفقیتی دوری از انسانهای حسود و منفی هست که ماشالاه در کشور ما تعداد این افراد بالای ۹۹٪ است و به ندرت میشه مردمی را پیدا کرد که از تَه دل با ذات پاک لذت ببرند از پیشرفت دیگری و حتی تبریکهاشون هم از چشمانشان گویاست که دروغ است و از روی نیرنگ !
NAVID۰۰۹۸
۲۰ فروردین ۱۴۰۰دوستان عزیز
اونجایی که گفتم میلیاردرها ، منظور به دلار هست و با ریال اشتباه نگیرید !!!
والا به خدا ، از بس که در قسمت کامنتها برخیها دنبال عیبجویی و تحریف هستند ، مُدام باید با جزئیات یه چیزهای قابل فهم را بیان کنیم ? !
mahan
۲۰ فروردین ۱۴۰۰نوید جان جهان امروزی بیش تر از همه به سمت دوقطبی شدن داره میره یا خیلی ثروتمندی یا خیلی فقیر متاسفانه و توی یک سمیناری بودم همین چند ماه پیش با توجه به بحران های امروزی و مشکلات اخیر به طور گلوبال دنیا به این سمت داره میره و جای هیچ ریسکی نیست و نمیشه اشتباه کنی چون جبران کردن بسیار سخت تر از همیشه داره میشه!
NAVID۰۰۹۸
۲۱ فروردین ۱۴۰۰دقیقاً درسته ماهان جان .
من به شخصه یه عقیده در مورد ثروتمند شدن دارم و اینکه نمیاد نمیاد نمیاد …. تا اینکه یکدفعه جوری هَنگفت میاد ، که مجبوری کمک بگیری و نیروی انسانی جذب کنی برای جمع کردن نعمت و سرمایه !
به نظر من ، باید ریسک کرد ، اما نه ریسکی که تَمامیت سرمایه در آن دَخیل باشه !
جبران کردن برای بیزینسهای خورد و پایه هست که تمام دارایی خود را در یک پروژه سرمایهگذاری کردهاند ، در حالی که برای سرمایهگذاران بزرگ و چند بیزینسی ، جبران معنایی نداره ، چون اگر یه بیزینس بخواب بره یا ضرر بده ، بیزینسهای دیگر جبران میکنه و باعث تجربهی شیرین در بیزینس ضررده میشه !
بحث طولانی هست ، اما در کل شما درست میفرمائید ، در این زمانه و وضعیت کرونا ، سخت میشه سرمایهی رفته را جبران کرد ، اما زندگی یه چیز نسبی هست که هم روزهای خوب وجود داره و مطمئناً پایدار نیست و روزهای بد هم داره و باید باشه که همیشه تلاش کنیم برای رسیدن به یک زندگی بهتر !
حسین دهمرد
۲۱ فروردین ۱۴۰۰دوست عزیز جامعه رو با دور و بری های خودت نسنج
Farzad
۲۰ فروردین ۱۴۰۰هیییی ! چی میشد این خط رو اینجوری میخوندم : بیشترین نرخ رشد را در ایالاتمتحده، چین ، ایران و منطقهٔ آسیا اقیانوسیه داشته است .
چین رو نگاه کنید که برای تمام خودروسازها بعد از ایالات متحده به بزرگترین بازار خودرو تبدیل شده .
RezaRs
۲۰ فروردین ۱۴۰۰چین جای عجیبهیه عموم گفته بود یه دوره هلند بودن با چینی ها و چنتا کشور دیگه از یهدشرکت برا تجهیزات گلخونه مدیرش خیلی ادم پولدار و مغروری بود عموم بهش گفت یه روزی عقب می افتید اونم بهش برخورد گفت شما جلو میزنید ؟ عموم گفت نه این چینی ها ۱۵رسال بعد عموم رفت نمایشگاهشون همون اقاهه هم پیر شده بود اما بودش عموم باهاش سلام میکنه جریانو بهش یادآوری میکنه میرند غفره چینی ها اذعان میکنه پیشرفتشون خیلی خوب بود و باقیمت کمتری هم کار کردند جدا ار کل کل هایی که با آقا رامین میکنم پیشرفت چین رو تصلا نباید دسته کم گرفت اونا پردم زحمت کشی دارند و موفقیت مال ملتیه که تلاش میکنه
مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد
Farzad
۲۰ فروردین ۱۴۰۰بله درسته بالاخره یک غول اقتصادی هست .
البته در بحث خودروسازی ، چین یه افتضاح تمام عیار هست ، هنوز خیلی مونده تا حتی به کره ای ها برسن .
هدفشون فقط تولید بیشتر و بیشتر هست و بازاراش هم کشورهای جهان سوم از جمله ایرانه .
مردم چین هم اینو خوب میدونن و سمت لگن جاتهای چینی نمیرن .
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ فروردین ۱۴۰۰فرزاد جان ای کاش این کامنتو تبدیل میکرد به یه کتاب درسی،منم اضافه کنم که تولید بیشتر یعنی پول و سودآوری بیشتر که بعدش یه بنجل چینی نصیب مردمایی میکنن که سواد خودرویی به هیچ وجه ندارن،الانم که ایرانو دو دستی فروختیم فقط خدا بخیر کنه،دوست ندارم جوونیمو پای کارگری برای یه مشت آدم ویروسی حروم کنم…
RezaRs
۲۰ فروردین ۱۴۰۰تو همون تجهیرات گلخونه و ایجاد گلخونه هم اقا فرزاد به کیفیت هلندی ها نبودن اما هر متر مربعی رو که مثلا هلندی ۲۰۰ یورو تموم میکنه رو ۱۵۰ یورو تموم میکنه به طبع اگه ادم بخواد کار جدیدی در کشور جهان سوم شرو کنه میاد از همین چینی ها
Ramin
۲۰ فروردین ۱۴۰۰http://www.chinamobil.ru
دوست عزیز ملاحظه میفرمایی که آمار فروش changan در ماه فوریه بسیار بالاس. و دقیقا زیر هوندا قرار دارد !!! رتبه اول فولکس. دوم تویوتا. سوم هوندا. چهارم changan
مردم چین اتفاقا ماشین چینی میخرن. عرب ها هم میخرن. برخلاف ایرانی ها مردم عرب خودرو های چینی خوششون میاد…
لطفا اطلاعات الکی به مردم تحویل نده. نگو چینی ها فروش ندارن. اتفاقا دارن. خیلی خیلی زیاد هم دارن. تازه ماشیناشون هم خیلی گرونه. ولی باز فروش دارن. چین خیلی وقته به کره رسیده اقای فرزاد.
متاسفانه 206 سواران دارن درمورد غول خودرو سازی چین نظری میدهند. ?
حالا خوبه یه غول خودرو سازی چین 3 تا رکورد گینس داره که بعضی ها انگشت به دهن موندن…
# یه کم تحقیق کنیم.
# واقعیت را قبول کنیم.
پدال کامنتمو منتشر کن…? با سپاس…
Farzad
۲۰ فروردین ۱۴۰۰آبتین جان دقیقا همینطوره ، کسی که در هر جای دنیا خودروی چینی که تار و پودش کپی کاری هست میخره یا سواد خودرویی نداره یا از سر ناچاری و بی پولی هست ، و گرنه همونطور که همه میدونن خود مردم چین عاشق برندهای سطح بالای آلمانی و آمریکایی و ژاپنی و ایتالیایی و انگلیسی هستن .
آقا رضا این سیاستشون هست ، کیفیت رو میارن پایین و از اونطرف قیمت هم میاد پایین ( هدفشون فقط تولید بیشتر و سود بیشتر هست )
Farzad
۲۰ فروردین ۱۴۰۰رامین نیازی به لینک چین چون چانگ نبود ? همونطور که گفتی چانگان زیر همشونه .
قبلا هم به یه نفر دیگه تو پدال گفته بودم کسی که اینجا کامنت میزاره مهم نیست ماشینش چیه یا اصلا داره یا نه مهم اینه که حقیقت رو بگه ( برعکس تو )
البته شما با همون چانگان خوش باش .
حسین دهمرد
۲۱ فروردین ۱۴۰۰چین یک پنجم جمعیت جهان رو داره .چیز عجیبیه که بازار بزرگی داشته باشه؟
۲۰ فروردین ۱۴۰۰از بین 7 میلیارد جمیعیت کره زمین
فقط 0.01 درصد افراد رولز رویس دارن !
فقط 0.1 درصد افراد رولز رویس از نزدیک دیدن !
دلم میخواد اون روزی بیاد که مردم جهان وقتی رولز رویس… بنتلی… لامبورگینی …. فراری… بوگاتی… و… رو میبینن فکر نکن وای اون یارو چه قدر ثروتمنده. با خودشون بگن “” اگه منم تلاشمو کنم میتونم بهش برسم “”
از این 7 میلیارد انسان ناچیز… 1 میلیارد نفر زیر خط فقر هستن ! ( فقیر نیستن… زیر خط فقرن! ) 0.5 میلیارد نفر که فقیر هستن. 2 میلیارد زندگی معمولی دارن. 3 میلیارد نفر هم زمدگی معمولی روبه بالا دارن… حدود 0.3 میلیارد نفر هم زندگی خوب روبه ثروت دارن. اون باقی مونده هم ثروت مندن. اما یه 10 هزار نفر هم ابر میلیاردن…
اما موضوع ناراحت کننده اینه که حدود 6 میلیارد نفر اصلا ثروت مند نیستن و زندگی خیلی خیلی عادی. و حتی کمتر از عادی هم دارن. و کمتر از 1 میلیارد نفر ثروت داره و وضعشون خوبه.
نمیدونم اون افراد ثروت مند کم چه طوری دلشون میاد… ولی من اصلا دلم نمیخواد سوار کولینان باشم… دارم تو لندن رانندگی میکنم. بعد میبینم همه چشما سمت منه.
خوب تابلو هست دلشون میخواد. آدم باید خیلی بی وجدان باشه کولیان یا فانتوم سوار شه بعد جلوش میبینه اون طرف حتی پول غذای شبش هم نداشته باشه.
نه حتی فانتوم. حتی سوار بنز کلاس S باشی ولی…. ?.
اون سری پدال مطلب گذاشته بود که یه نفری با مکلارن اسپید تیل تو پیست ژاپن تصادف کرده بعدش پیاده شدن سوار مکلارن سنا شده رفته ادامه مسیر رو رفته!!
کسی که با شاهکار مکلارن یعنی اسپید تیل تصادف میکنه براش مهم نیست میره سوار مکلارن سنا میشه. پس شک نکنید مردم فقیر و بدبخت هم براش مهم نیست.
مجموعا باید 2 حالت وجود داشته باشه. یا شرکت های برند حالا چه ساعت سازی. خودرو سازی کیف سازی و… به فکر فقرا باشن و جنس ارزون مخصوص اون ها درست کنن. تا حداقل اون فقیره دلش خوش باشه بگه نگاه کن. من ساعتم رولکسه. ( هرچند رولکسه قیمتش 1000 دلار نیست و 50 دلاره. اما موضوع شادی اون فقیره ) و…
یا در حالت دوم به جای اینکه دولتمندان به فکر خودشون باشن به فکر همه باشن.
مثل امارات. پادشاه امارات بیشتر به فکر مردمه. یا مثلا کویت. فقیر هم خیلی خیلی کم دارن. همه اوضاشون خوبه. یا اگه یکی اوضاش بده با خودش میگه اگه فلان کارو میکردم
منم وضعم خوب میشد.
متاسفانه کشور هایی که بیشتر مردم ثروت داشته باشن و کم توشون فقیر باشه خیلی کمه.
امید روزی که برای تمام جهانیان دیدن خودرو رولز رویس ، بنتلی ، بوگاتی ، فراری و…
یه چیز عادی باشه. و مردم بگن اگه ما هم تلاش میکردیم میتونستیم بخریمش…
نه اینکه با حسرت نگاهش کنیم…
Farzad
۲۰ فروردین ۱۴۰۰رامین ( نگو که من یکی دیگه ام ? )
از تکرار مکررات خوشت میاد ؟ من یکی که اصلا .
محمد رستمی نژاد
۲۰ فروردین ۱۴۰۰بله آقایون
رامین با چهارمین اکانت فیک وارد میشود
اکانت های رامین
1: Ramin
2: ناشناس
3: T C A K ( یه همچین چیزی بود)
4: بی نام
( هدف تمام اکانت ها: تبلیغ خودرو های چینی و تبلیغ کمک به فقرا)
mahan
۲۰ فروردین ۱۴۰۰دیگه دوران بازنشستگی حوصله ادم سر میره
The Junior Mafia
۲۰ فروردین ۱۴۰۰ماشین های رولزرویس عالی هستن افزایش فروش هم چیز جدیدی نیست.
taha malek
۲۰ فروردین ۱۴۰۰رولز رویس ماشین خوبیه ها ولی این عربای پولدار یکی این رولزو یکی لامبو زیاد خریدن از چشمم افتاده
MAHDI
۲۰ فروردین ۱۴۰۰آفرین به خانواده بزرگ ب ام و
taha malek
۲۰ فروردین ۱۴۰۰پدال
لطفا تو قسمت دنیا خودرو قسمت خودرو های انگلیسی رو اضافه کن خودرو چینی هست ایرانی هست فرانسوی هست انگلیسی نیست
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جگوار لندروور رولز رویس استون مارتین بنتلی مینی این همه اساتید واقعا بده یه قسمت ندارن
مازیار
۲۰ فروردین ۱۴۰۰قسمت خودروهای کشورهای مختلف برای اون کشورهایی هست که برندهاشون به تنهایی برای یک سرفصل مخاطب نداره و کافی نیست بنابراین همه رو با عنوان کشور سازنده خطاب میکنن
اما انگلستان هر کدوم از برندهاش یک سرفصل داره مثل آلمان و آمریکا و ایتالیا که دیگه لازم نیست همه تحت عنوان کشورشون جمع بشه بلکه هر برند واسه خودش جداست مثل رولزرویس کادیلاک بی ام و
مازیار
۲۰ فروردین ۱۴۰۰آقای پدال
اگه نظرات گاهی چند ساعت برای تایید منتظر میمونن _ مثل همین نظر بنده که بعد از سه چهار ساعت هنوز تایید نشده _ پس این توهینها چیه که منتشر میشه و دوباره حذف؟
و یا اگه توهینها هم منتشر میشه پس دیگه اون چند ساعت معطلی واسه تایید نظرات چه دلیلی داره؟
MahyarMAR
۲۰ فروردین ۱۴۰۰از این پنج تا دو تاش دست بی ام و هست
Mad.z.Max
۲۱ فروردین ۱۴۰۰جگوار و لندروورم مال تاتا ی هنده :))
ایران
۲۰ فروردین ۱۴۰۰کاش ایرانی ها هم میتونست حداقل یه رولز رویس یا بوگاتی رو ببینن وانت رم ۷۰۰ اسبی داشتن یا بنتلی مرسدس و بی ام وی سوار میشدن
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۰ فروردین ۱۴۰۰اگه انقلابی درکار نبود الان ایران ناسیونال،جنرال موتورز ایران و باقی ش کت های دیگه ایرانی الان به جایی از پیشرفت میرسیدن که دنیا هم باور نمیکرد،اون زمان از هرگوشه دنیا ماشین وارد میشد،کم کم شاه برای تبدیل کردن ایران به بهشت دنیا به جای نفت به صنعت و اقتصاد ایران بها داد، که نتیجه اش هم شرکت های خودروسازی وطنی اونم با محصولات آمریکایی که جز تو خاک آمریکا دیگه جایی خط تولید نداشتن، خیلی از کشورهای موفق دنیا با مونتاژ کاری به پیشرفت رسیدن،از جمله چینیا،ژاپن و کره جنوبی،علاوه بر اینا تازه شرکتا ماشینی که معرفی میکردن رو یه نمونه اختصاصی برای شاه فقید ایران هم میفرستادن اینقدر که براش احترام قائل بودن،شاه از انگلیس و آمریکا استفاده کرد برای پیشرفت ایران و در جشن های ۲۵۰۰ساله هم اعلام کرد که دیگه نیازی به این چشم آبیا نیست،اگه اون بزرگوار بود….شاید رولزرویس حتی به طبقه متوسط هم میرسید،اما نشد و دهه ۵۰یی ها یه عمر حسرت به دل ایرانیا گذاشتن….
پدال لطفاً و لطفاً حذفش نکن ?
mahan
۲۰ فروردین ۱۴۰۰رولز رویس یک سبک خاص خودش رو داره.بنظرم بنتلی بیشتر عامه پسندتر هست تا رولز رویس.خرید رولز رویس و بنتلی بسیار منطقی تر از خرید میباخ و ازین قبیل چیز هاس و در نهایت افرین به بی ام و که به خوبی این شرکت رو مدیریت کرده واقعا