نسخهی طویلتر لیموزین لوکس رولزرویس فانتوم به تازگی با پکیج حریم خصوصی جدیدی معرفی شده است. این پکیج باعث جدا شدن قسمت عقب کابین از صندلیهای جلو میشود.
این فانتوم که در نمایشگاه خودروی چنگدو رونمایی شده دارای شیشهی الکتروکروماتیک پشت صندلی راننده میباشد. با فشار یک دکمه این صفحه میتواند مات شود و به این ترتیب راننده نتواند بخش عقب را مشاهده کند. همچنین با استفاده از پردهها میتوان فضای کاملاً بستهای را به وجود آورد.
همچنین یک روزنهی بزرگ که توسط سرنشینان عقب کنترل میشود باعث خواهد شد اسناد یا دیگر اشیا بین بخشهای جلو و عقب کابین رد و بدل شود. این بخش تنها توسط سرنشینان عقب کنترل میشود و دارای فضایی نورانی برای رؤیت آنچه که مبادله میشود است.
پکیج حریم خصوصی رولزرویس شامل یک سیستم تئاتر کوچک با دو مانیتور ۱۲ اینچی نیز میباشد. این مانیتورها میتوانند دادههای سیستم اطلاعات سرگرمی یا گوشی هوشمند سرنشینان را نشان دهند.
امیر
۱۱ شهریور ۱۳۹۷چند وقت پیش مدیرعامل رولز رویس گفته بود چرا ماشینای ما رو با بقیه مقایسه می کنید؟تنها چیزی که با ماشین های ما قابل مقایسه است کشتی های تفریحی لوکس هستند.بنده خدا راست می گفت! رقبای فانتوم مثل مولسان و میباخ با فاصله ی زیاد ازش عقب ترن.
virtual
۱۱ شهریور ۱۳۹۷رورلزرویس ?
مرسدس میباخ ?
رامتین
۱۱ شهریور ۱۳۹۷سوالات واضح لطفا نپرس. رولز بی همتاست در لوکس بودن.
ساسان
۱۱ شهریور ۱۳۹۷فانتوم سنگ محک این این رده از خودروهای لوکس هست.وبقیه به میزانی که شبیه تر به رولز رویس در لوکس بودن وآسایش باشن امتیازمیگیرن .این حفظ استایل دراین مدت طولانی واقعا”قابل ستایشه. نو آوریهای رولز رویس حاکی از تیم تحقیقو توسعه ی قوی و با زکاوت اینشرکت هست.
s.h
۱۱ شهریور ۱۳۹۷این کارو امثال میباخ چند ساله دارند میکنند تو نمونه های s560 هم بود
بعد میگی نو اوری ؟؟؟ میشه یه نمونه نو اوری رو از رولس رویس بگید ؟؟؟ شاید رولس رویس از متریال خیلی خوب در مقدار زیاد استفاده کنه ولی از نظر تکنولوژی در برابر میباخ مثل پراید در برابر مثلا اپتیمایی چیزی هست !!!
یارو انقدر اپشن و تنظیمات و این حرفا رو چپونده تو ماشین دیگه نمیدونه چی کار کنه
میره چراغا رو سخن گو میکنه اونم با یک میلیون پیکسل
فقط یه مهندس میتونه درک کنه یک میلیون پیکسل اونم تو چراغ ماشین یعنی چی نه کسی که از پیکسل فقط میدونه تو صفحه گوشی و تلوزیون خونش یه همچین اصطلاحی به کار میره
رولس رویس از گرونی هدفش سود سر شاره و جنس ماشین واسه به رخ کشیده شدن توسط صاحبش مثلا اینکه بگه میبینی اون فرشته رو کاپوت میره خونشون دوباره میاد یا مثلا بگه میبینی پر کلاغ تو دستگیرست یا بگه میبینی این زیرپایی ها چرم نیستند ابریشمند بعد یارو بگه میخواییم مسافت زیادی بریم صندلی تا نمیشه کمر درد میگیریم ؟( حالا مثالشو گفتم نه انقدرم ) صاحبش میگه نه متاسفانه تو این زمینه مثل مینی بوسه یه خرده این ور اون ور کن میرسیم خوب میشه
رولس رویس فقط به درد یه مولتی میلیاردر ( اونم به دلار ) میخوره که از دم شرکت تا خونه بره
البته اینم باید گفت بی صدا و اروم ترین ماشین جهانه و ظاهر بسیار جذابتری از کل رقبا داره ( مخصوصا جلوش) طوری که با رولس رویس بیشتر از میباخ و بنتلی روت حساب باز میکنند همین چند وقت پیشم یه ***** زاده (همون اقا زاده یا مسئولین) دوتا شو وارد کرده اونم فانتوم سری هشت 2018
mahdy
۱۱ شهریور ۱۳۹۷ببخشید رولز رویث هم علم تکنولوژی بی ام و رو پشت خودش داره از لحاظ آپشن خیلی داری بد میتازی به فانتوم
s.h
۱۱ شهریور ۱۳۹۷اقا مهدی مگه بی ام و به علم و قدرت کمپانی بنز میرسه ؟؟
نمیشه منکر بی ام و شد مخصوصا سری m
ولی میشه یه برتریشو نسبت به بنز بگید ؟؟ نه اخه واقعا من راجبش زیاد نمیدونم حتی تا حالا نه بی ام و داشتم نه حتی سوار شدم نه حتی هیچ چیز راجع بش نخوندم شاید واسه اینه چیزی از علم و صنعت و برتریش نسبت به نز نمبدونم
ساسان
۱۱ شهریور ۱۳۹۷نظر شما برای من محترمه با اینکه مطلقا”بجز چند خطش بابقیش مخالفم.
اگر مستند ساخت رولز رویس روندید پیشنهاد میکنم یکدور ببینید.تعریف از رولز رویس به معنای نفی میباخ یا مولسان نیست.ازنظر من میباخ یا مولسان رو جریانی حرکت میکنن که رولز رویس ایجاد کرده.ودرحال رقابت برای نزدیک شدن و بهتر شدن از فانتوم هستند . این برداشت منه فقط نه چیز بیشتر!
حتی این جریان سازی رولز رویس به خودرو رئیس جمهور روسیه هم رسید.
موفق باشید.
s.h
۱۱ شهریور ۱۳۹۷اقا ساسان نظرر شمام هم محترمه و اتفاقا اگر همون باشه که میگم یه مستند 35-36 دقیقه ای بود پارسال نگاه کردم
وجالبتر اینکه سالگرد تاسیس میباخ و رولس رویس سه سال فرق داره ( 1906-1909) و بنتلی هم یه ده سال بعد به وجود اومد
پس نمیشه گفت دوست داشتند مثل اون باشند چون اون موقع هیچ کدوم از اون خیلی سر تر نبوده
من بیشتر دنبال اون لفظ نو اوری بودم که شما گفتید
رولس رویس تا 4-5 سال پیش چنان سیستم تعلیقی داشت که مثال زدنی بود ولی الان این سیستم تعلیق ائودی a8 و میباخه که مثال زدنیه
فکر کنم حرف شما اینطوری درست تر باشه که رولس رویس دیگه نون برندشو میخوره ولی میباخ پول بابت خدمات بی اندازه نسبت به بقیه و بنتلی هم میانه رو داره
emad1990
۱۱ شهریور ۱۳۹۷کسایی که به s.h دیس دادن مشخصه ذره ای اطلاعات در زمینه خودرو ندارن
جهت اطلاعتون باید بگم مرسدس رو میباخ57و62 این تکنولوژی رو معرفی کرد
میشه چندسال پیش؟!!!!
mahdy
۱۱ شهریور ۱۳۹۷عماد مشکلت اینه که خیلی مغروری خیلی
ببخشیدمگه کل حرف S.h همون بود کلا رولز رویثو کوبید
آقای s.h در حال حاضر بر همه (به جز یه سری متعصب ) عیان است که بیمر برتر از مرسدسه کاری به تاریخ مرسدس ندارم که بهترین بوده و بر منکرش لعنت اما در حال حاضر برتری با باواریایی هاست چه سری هشت که اس کلاسو شکست داد چه M5 که E63 رو شکست داد چه X4 که GLC رو شکست داد و …
s.h
۱۱ شهریور ۱۳۹۷من فقط یه سوال کردم ازتون اقا مهدی شما میگید بی ام و بهتره من میگم چرا؟؟؟
اگر همه میگیم بنز تو جهان قدیمی ترین نو اور ترین و خلاصه برترینه یا همیشه اولین برند یا دومین برند جهانیه( با تویوتا از یه سری جهات مثل فروش و ارزش برند و…) یا همیشه اول اون استفاده کرده بقیه یاد گرفتن
خب اینا نه تعصب بود نه حرف بی سند همه هم میگند و میدونند همین پدالم الان یه پست گذاشته خودتم دیدیش
اما شما فقط میگی برتره خب به چه دلیل ؟؟ یعنی ملاک شما واسه برتری بین دو برند قیاس m5 و e63 هست ؟
بعدشم بی اغراق خدایی کم تر دونستن بنز از بی ام و ( با در نظر گرفتن کل فاکتورها نه محبوبیت دو ماشین و قدرت بیشتر و…) اصلا قیاس محصولات لوکس بنز با بی ام و جفا در حق پدر کل وسایل نقلیه هست بی ام و باید با audi مقایسه شه
بعدشم بابا اس کلاس قابل رقابت و یا قیاس با بنتلی و رولس رویس هست داری به ابهت این ماشین توهین میکنی
سری هفت باید با a8 مقایسه شه برو از هرکی میخوایی بپرس همه میباخ و بنتلی و رولس رویس رو قابل رقابت میدونند باز قیافه بنز یکم جلو رولس رویس تشریفاتی و لوکس به نظر میاد ولی سری هشت و هفت پیش رولس رویس ها از هرنوعش مسخره بازیه خدایی خنده داره گرچه قیاس سری هشت با این سه از بنیان اشتباهه در اصل باید میگفتید سری هفت ( تا برتری اون سه رقیب به اونو ببینی )
اگرم منظورتون اس کلاس کوپه باشه اصلا فقط صدای گوش نواز amg میارزه به کل اونسری هشت که معلوم نیست خواسته با موستانگ رقابت کنه یا اس کلاس معلوم نیست عضلانیه یا یه روح ظریف داره و اس کلاس کوپه هم باید با استون مارتین و بنتلی کانتیننتال مقایسه شه !! حالا نگفتم رولس رویس ریث یا داون که زیادیش نشه !!!
بنز برتر از بی ام و هست هم تو افرود هم تو محصولات لوکس هم تو بقیه کلاس ها که بی ام و یا نیست یا اون ته هست
فقط خدایی نمیشه از m5 گذشت و رو برتریش چشم بست و کور کورانه تعصب کشید و واقعا همه جوره قابل قیاسه و شایدم بهتر باشه
طاها
۱۲ شهریور ۱۳۹۷الآن بهش بگی بوگاتی یا بنز میگه بنز
امیر.عارف
۱۱ شهریور ۱۳۹۷مگه قراره اون پشت چه اتفاقی بیفته که اینهمه ایزوله کردن؟
مانی
۱۲ شهریور ۱۳۹۷اگه بگه چه اتفاقی میافته که نمیشه خصوصی
امیر
۱۲ شهریور ۱۳۹۷توهم به همون چیزی فکر میکنی که من فکر میکنم؟ ??
Mohammad
۱۱ شهریور ۱۳۹۷خودروی لوکس تشریفاتی مال رولزرویس
و لوکس و کمی اسپرت هم مال بنتلی
mahdy
۱۱ شهریور ۱۳۹۷چقدی آب میخوره این پکیج
Khosrow
۱۱ شهریور ۱۳۹۷اینی که تازه پکیج کردن – برای میباخ Landaulet خاطره ست ..
مهدی
۱۱ شهریور ۱۳۹۷خوده برند میباخ میگه معیار ما رولزرویس هستش حالا میگی خاطره
AMG 63
۱۲ شهریور ۱۳۹۷سرى هفت خوبه ???
مهدی
۱۱ شهریور ۱۳۹۷رولزرویس چند سروگردن ازمیباخ سرتره.تاجایکه موتور ترندمیباخ جدید روبانسخه قدیمی تربنتلی مولسان مقایسه کرد ودرآخرنظرش این بود که میباخ بهتر بامدل فلاینگ اسپر مقایسه بشه چون مدل مولسان فراتر ازمیباخ هستش
حسین
۱۲ شهریور ۱۳۹۷می بینم که بین صاحبان برند میباخ و رولزرویس درگیری ایجاد شده !!! واقعا آدم با خوندن بعضی نظرات سردرد میگیره ، آخه کدوم عقل سلیمی به رولز رویس میگه مینی بووووس !!!!!! چرا اینهمه ادعا و خود برتر بینی ؟ چرا بعیا فکر میکنن خیلی میفهمن؟ میان از مهندسی این قصر لوکس متحرک ایراد میگیرن؟ آقا جان اگه شما چاه کنی برو چاه خودتو بکن !!! عجب دنیایی شده آب که سر بالا بره قورباغه هم ابوعطا و ماهور رو با هم میخونه
محمد علی فردین
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ببینم صاحب دایملر و فولکس واگن به نظر تو کدوم بهتره
و از اون پر ادعا تر توییکه میایی از بحث بین دو نفر ایراد میگیری اگر میتونی دفاع کن نمیتونی متهم نکن تو هم برو بگو رولز رویث خوبه یا میباخ اما بده میایی ادعای این مربی ها رو در میاری
حسین
۱۴ شهریور ۱۳۹۷درود بر شما دوست گرامی
متاسفانه پدال جواب من به شما رو تایید نکرد !!! چراش رو نمیدونم اما جواب من خیلی مودبانه تر از پاسخ شما بود
من صاحب هیچکدام از این برندهایی که گفتید نیستم متاسفانه و برای من هدف از اومدن به این سایت لذت بردن از مقالات و مطالب این سایت هست و بعضی مواقع از کامتهای هم استفاده میکنم و اطلاعاتم رو بالا می برم اما بعضی از کاربران کامنتهایی اینجا میذارن که واقعا عجیبه مثل اون دوستی که رولز رویس رو با مینی بوووووووس !!!! مقایسه میکنه و یا در گیری ها و تعصبات بیجا و غیر منطقی بعضی ها روی یک برند این شبهه رو ایجاد میکنه که اینها مالک یکی از این برندها هستن ( البته فکر میکنم شما هم باشید ) و مدام در حال تخریب همدیگه هستند و این جدلها فضای سایت رو نا خوشایند میکنه و من مجبور میشم که کامنت اعتراضی بذارم ! در ضمن من مربی هم نیستم من یه شاگردم که در حال یادگیری هستم ، همین !
عزت زیاد
بهراد
۱۳ شهریور ۱۳۹۷خب اگر رولس رویز این آپشنو گذاشته، مدتها قبل تو اس کلاس همین آپشن وجود داشت، هم شیشه شفاف بود و مات میشد و یه چیزی که برتر از رولز بود اینبود که شیشه ی وسط پایین میومد! ویدیوش تو یوتوب و اینستا هست،اما اینجا یکم دکمه و محدودیت گذاشتن که نیمی کاربردی و نیمی بدرد نخور هست مثلا لپتاپ یا نوشیدنی نمیشه رد و بدل کرد، فقط اسنادو چیز های کوچیک مثل گوشی موبایل
کار شاقی نیست ، کلیت برند بنز و طیف سلیقه هایی که پوشش میده بیشتر از بی ام و و رولس رویز هست،
رولز بیشتر لاکجری و مخصوص آدم های بالای ۴۰ سال و با شخصیت آروم هست مثل فانتوم و گوست
و بیمر هم اگر دو سه تا محصولشو نا دید بگیریم جوون پسند هست، و شاهکاری مثل M5 و M2 و X4رو در کارنامه داره
اما بنز از طرف اس کلاس هم لوکس و سریع هست مخصوص تشریفات که منتخب اکثر سفارتهاست و نسخه مایباخ و گارد و پولمن این ماشین نهایت نهایت هاست
و E کلاس رو داره که هیجان و شور و شوق جووانی همراه با راحتی در اختیار صاحبش میزاره
سی کلاس و A کلاس هم کمی ارزانتر هستن که هر کودوم بسته به نیاز کاربر تغییر کاربری هم میدادن، مثلا تمایل به لوکس بودن یا پرفورمنس رو میتونستی انتخاب کنی و ظاهر و باطن هر دو فرق میکرد
تو شاسی بلند ها هم G کلاس اشرافیت و ابهت مردانه همراه با آفرود رو به ارمغان میارن
و سری GLS هم که اس کلاس شاسی بلند هاست
و GLC و GLE هم مثل برادران کوچیکترشون هستن