هفته پیش قطعاً هفتهی رولزرویس بوده است زیرا این لوکس ساز بریتانیایی از هشتمین نسل مدل پرچمدار خود یعنی فانتوم رونمایی کرد. پیشرفتهترین و لوکسترین محصول تاریخ این کمپانی بر پایه ساختار جدیدی ساخته شده که در اولین شاسیبلند تاریخ رولزرویس نیز بکار خواهد رفت. بنا بر خبر جدیدی که منتشر شده این “ساختار اشرافیت” میتواند در مدلهای دیگر نیز بکار رود زیرا رولزرویس در حال تحقیق برای گسترش محصولات خود میباشد.
این همان چیزی است که مدیرعامل کمپانی به اتوکار گفته و اضافه کرده است:
در این لحظه واقعاً فشاری برای گسترش محصولات وجود ندارد.
رولزرویس سال پیش، فروش بیش از ۴ هزار دستگاهی در سراسر جهان داشته که انتظار میرود پس از سال ۲۰۱۹ و عرضه شاسیبلند کولینان به بیش از ۵ هزار دستگاه برسد. گفته شده این خودرو خریداران جدیدی را به سمت رولزرویس جذب کند.
حجم فروش بیمعنی است. خریداران نمیخواهند رولزرویس های دیگری را ببینند.
در حقیقت مالکان این خودروها نمیخواهند رولزرویس های دیگری را در جادهها ببینند زیرا انحصاری بودن یکی از مهمترین ویژگیهای این برند است. به همین دلیل است که گسترش مدلها یک کار سخت بوده و رولزرویس به خوبی از این موضوع آگاه است. با در نظر گرفتن این موضوع باید گفت نسل جدید فانتوم نسخههای کوپه یا کانورتیبل نخواهد داشت زیرا مدلهای نسبتاً ارزانتر دون و ریث چنین وظیفهای را بر عهده خواهند گرفت. همچنین نباید دنبال مدلی کوچکتر از گوست باشید.
مدیر مهندسی رولزرویس قبلاً گفته بود که پلتفرم جدید این برند در نسل بعدی گوست، ریث و دون نیز بکار خواهد رفت. با در نظر گرفتن جمیع موارد حدس ما این است که رولزرویس وارد پروژههای توسعه مدلهای جدید نخواهد شد اما تلاش خواهد کرد با نسخههای مخصوص و تک، خریداران جدیدی را به خود جذب کند. این روش را در مدل Sweptail دیدهایم.
hamed
۱۱ مرداد ۱۳۹۶به این شرکت گفته بودن چرا شما تبلیغات تلویزیونی ندارید؟!!!
درجواب گفته بود:
خریداران این ماشین وقت تلویزیون نگاه کردن ندارد
این پداش کسانی است که فقط کار میکنن
پس راحت در موردش نظر ندیم
علی آقا
۱۱ مرداد ۱۳۹۶منبع؟