برابوس با معرفی رولزرویس گوست ارتقا یافته خود به آن دسته از تیونرهایی پیوست که خودروهای فوق لوکس بریتانیایی را تیون میکنند. برابوس ۷۰۰ بر اساس نسخه طویلتر گوست توسعه یافته است و از تغییرات بصری و فنی سود میبرد. این خودرو مختص آن دسته از مالکانی است که ظاهر استاندارد و عادی گوست را نمیپسندند.
مشتریان این دسته از خودروها معمولاً خواهان ظاهری با ابهت و ملایم هستند و به همین خاطر برابوس از نظر طراحی ظاهری مثل تیونرهایی همچون منصوری عمل نکرده و کیت بدنه ساده اما گیرایی را در نظر گرفته است.
اسپلیتر جلو، تریم ورودیهای هوا، فریم جلوپنجره، اسپویلر لبهای و دیفیوزر عقب از فیبر کربن هستند و نشانهای رولزرویس نیز جای خود را به لوگوی برابوس دادهاند. در بخش عقب نیز شاهد چهار خروجی اگزوز فیبر کربنی برای سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ هستیم. تمامی تریم های درخشان بدنه با طراح کروم مزین شدهاند تا ظاهری متمایز ایجاد کنند. تکمیل کننده کیت بدنه برابوس ۷۰۰ نیز دیلایت های LED در سپرهای جلو هستند.
اما برجستهترین تغییر ظاهری این گوست تیون شده به رینگهای ۲۲ اینچی برابوس مونوبلاک M پلاتینیم ادیشن مربوط میشود که ظاهر کرومی شادو دارند. طراحی این رینگها ما را به یاد رینگهای فانتوم فیس لیفت میاندازند هرچند اسپرت تر کار شدهاند. برابوس به سیستم تعلیق این خودرو دست نزده است و بنابراین سواری فرش جادویی گوست همچنان احساس میشود.
اما جنبه مهمتر این پروژه به نیروگاه ۱۲ سیلندر توئین توربویی مربوط میشود که افزایش قدرت داشته و خروجی آن به ۶۹۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۹۵۰ نیوتون متر میرسد. در واقع این خودرو هماکنون قویتر از نسخه مشکی نشان است. نیروی تولیدی نیز توسط گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها فرستاده میشود و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۶ ثانیهای را ایجاد میکند.
اگرچه گوست در حالت استاندارد نیز خودرویی فوق لوکس بوده اما برابوس کابین آن را ارتقا داده است. کابین شاهکار برابوس شامل پوشش چرم سفارشی با دوخت خاص، تریم فیبر کربن روی داشبورد، کنسول مرکزی و رکابهای داخلی نورانی و استراحت گاه دست عقب خواهد بود.
این تیونر مشهور قیمت پکیج تیونینگ خود برای گوست را اعلام نکرده است اما قطعاً مشتریان رولزرویس مشکلی با پرداخت مبالغ بالا نخواهند داشت. سوال مهم این است: آیا شما حاضرید یک رولزرویس گوست صفرکیلومتر را تیون کنید؟
javadhy
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱از این برابوس گوست خیلی خوشم اومد ولی شخصا دوست نداشتم brabus چنین کاری کنه و شروع به تیون کردن شرکتای دیگه به جز مرسدس بکنه اینطوری به نظرم دیگه مثل قبل خاص نیست و شبیه بقیه شرکتای تیونینگ شده،اینطوری به نظرم اون جایگاه خاصش تو شرکتای تیونیگ رو از دست داد ولی شخصا همچنان برابوس رو برترین تیونینگر دنیا میدونم
نیشه
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱برابوس با این کار گور خودشو کند.
دیگه ممکنه بهش بگن براکیس (برا+کیس)
Taha Malek
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱برابوس قبلا هم ماشینای دیگ غیر از مرسدس رو تیون کرده بود
javadhy
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱فقط مرسدس بنز و اسمارت که اسمارت هم برای مرسدسه
من^_^
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱و چند وقت پیش هم یه موتور کی تی ام اگه اشتباه نکنم
ولی خب ای ام جی قبل از خریده شدنش دو سه تا پروژه مشترک داده با بعضی شرکتا
من موندم چرا رقیب محصول بنز هم برداشته آخه😂
Alan.r
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱خیلی عالی شده هم لوکس تر از نسخهی عادیه هم قویتر
حتی صندوق عقبش هم روکش چرم داره😐😐
ولی تیونینگایی که روی مرسدس ها انجام میده رو خیلی بیشتر دوست دارم
احمدرضا
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱برابوس دوست دارم اما نه انقد که آرم رولزرویس باهاش عوض کنم
Hamid
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱همیشه یک مرزی بین لوکس بودن و اشرافی گری بوده
انگار بنتلی و رولزرویس اشرافی بودنند و بنز و بی ام و لوکس و لامبورگینی و فراری اسپرت
برایوس واسه لوکس کار میکرد چرا رفته اشرافی گری
AMG GT R
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱میباخ به برابوس : مارو دور ننداز
بهنام
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱من باشم تمام آرم های برابوس رو با رولزرویس عوض میکنم
امیرشایان فرازی
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱واتت؟
غرقه بحر کربن بود در آن بر رولزرویس
ولی خفن شده
دکتر
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱یه جوریه😃 داخلش انگار بنزا رو ریختن رو رولزرویسا😂😂
Mamad
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱تیون های برابوس فقط رو مرسدس مخصوصا
Gکلاس قشنگ میشه
ولی طراحی داخلی خود رولزرویس رو بیشتر دوست دارم تا تیون برابوس
Taha Malek
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱خارجیش که فوق العادس با تعویض لوگو رولز رویس با برابوس مشکلی ندارم
داخلیش هم یکم مرسدس شده کاش به لوگو های داخلی رحم میکرد(مثل تیون های مرسدسش) فک کنم بشه ی تغییراتی رو خود مشتری بده پس عاشقشم
من^_^
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱کاش اگه نمیخواد اینم عوض کنه حداقل از اون حرف بی گنده با اون اوت لاینش که بیشتر به بوگی و دوستان میخوره رو با یه لوگو بهتر عوض کنه😁
Jdm باز
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱میباخ: ایا من یک لطیفه هستم برای تو؟؟
امیرشایان فرازی
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱اسپریت آف اکستسی رو برداشته فک کنم
یاس ی
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱به نظر من نباید از آرمش برای صندلیها استفاده میکرد. یجورایی حس غریبی به آدم میده. اکه لوگوها را تغییر نمیداد بهتر بود.
Mr.Cadillacrider
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱چرا مرسدس هارو ریختن تو رولز رویس ها!؟