با اینکه رولزرویس کولینان آپشن های سفارشیسازی بیشماری دارد اما تیونرها هم روی محصولات این شرکت سرمایهگذاری میکنند تا محصولی خاصتر را ارائه کنند. دلیل این کار چیست؟ به گزارش بی ام و بلاگ، صرفنظر از مشخصات خودرو، مالکان دیر یا زود از نسخه استاندارد خسته خواهند شد. سناریوی دیگر هم میتواند به زمان فروش خودرو مربوط شود و شاید خریدار جدید خواهان ظاهر و باطن جدیدی برای رولزرویس کولینان خود باشد.
اینجاست که شرکتی همچون کارلکس دیزاین وارد میدان میشود. این تیونر لهستانی اقدام به معرفی رولزرویس کولینان یاتینگ ادیشن کرده است. کارلکس قبلاً نیز نسخههای مشابهی از مرسدس بنز G کلاس و لندروور دیفندر را معرفی کرده بود. همه این شاسی بلندهای لوکس از بدنهای دو رنگ سود میبرند که نیمه پایانی دارای رنگ فلزی برس خورده است و این رنگ با دستان هنرمندانه کارمندان کارلکس دیزاین روی بدنه پاشیده میشود. نیمه بالایی بدنه کولینان نیز پذیرای رنگ مشکی شده تا تضادی بصری ایجاد شود. کارلکس دیزاین رینگهای استاندارد را با نمونههای ۲۲ اینچی افترمارکتی جایگزین کرده است. جلوپنجره رولزرویس کولینان نیز تغییر کرده و حالا طراحی تمام مشکی دارد تا با کاپوت طویلتر هماهنگ شود.
همانند تمامی پروژههای کارلکس دیزاین، جادوی واقعی در کابین رخ داده جایی که رولزرویس کولینان کاملاً دگرگون شده است. تمامی سطوح پذیرای چرم سفید یا قهوهای روشن شدهاند. همچنین تریم چوب زیادی در این بخش دیده میشود و حتی کفپوشها نیز از چوب ساخته شدهاند. کابین این شاسیبلند درست همانند بخش داخلی یک قایق لوکس به نظر میرسد و با پوشش سقف و ستونهای آلکانترا تکمیل میشود. چرم موردبحث همچنین روی داشبورد، کنسول مرکزی، استراحت گاه دست و پانل دربها هم وجود دارد. غربیلک فرمان دو رنگ با تریم چوب نیز جزو دیگر موارد قابلذکر خواهد بود. کارلکس دیزاین تغییری در قوای محرکه رولزرویس کولینان ایجاد نکرده و بنابراین پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۷۵ لیتری این خودرو همچنان قدرت ۵۶۳ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری تولید میکند.
Alan.r
۱۹ مرداد ۱۴۰۱MAYBACH GLS600 رو ترجیح میدم از نظر تکنولوژی و فناوری یه سر و گردن از کولینان بالاتره موتورقویتری هم داره قیمتشم کمتره
Trump
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ولی در نهایت امضای این کلاس خودرو رولزرویسه و هیچ برندی رو نباید باهاش مقایسه کنی چون بقیه اسکی هستن از این حضرت
محسن
۱۹ مرداد ۱۴۰۱انصافاً خیلی خوشگل شده
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۱۹ مرداد ۱۴۰۱خیلی خوبه
T
۱۹ مرداد ۱۴۰۱خاص ترین خودرو جهان. همچنان اصالتشو حفظ کرده
عاشق پدال
۱۹ مرداد ۱۴۰۱نمیفهمم واقعا. چه کسانی این خودروها رو میخرن؟
برندهایی مثل رولزرویس و بنتلی اگه چهار در هست که خب یه راننده پشتش میشینه و اصلا فلسفه این ماشینا همینه. که خودت عقب بشینی و راننده تو رو ببره بیاره. ولی وقتی خودرو رو میبینی انگار برا راننده درست شده. خودت پشت نشستی ولی عشقشو راننده میکنه. و بعدم اگه یکی پشت رل این ماشینا بشینه همه فکر میکنن لابد رانندس.
گوست و یا بنتلی کانتیننتال برا خود ادم ساخته شده.
Afg
۱۹ مرداد ۱۴۰۱خود این ماشین عالی هست اینجا عالی تر شده کاش هزینه شو میگفت چقدر شده
این خودروها دیگه فاقد اون اشرافیت هستن اما همچنان لوکس و گران
GTC
۱۹ مرداد ۱۴۰۱سلام به دوستان عزیز پدال این اولین کامنت بنده هست و امیدوارم روز های خوبی داشته باشیم این جزو تنها تیونینگ های رولز رویس هست که از خوشم اومد به خصوص کولنیان
مهردادکمال
۱۹ مرداد ۱۴۰۱انصافا هیچ جذابیتی نداره به نسبت مدل های سدان هر چقدم بزکش کنی با یه محصول زمخت و بی ظرافت سر و کار داریم میباخ رو من ترجیح میدم
Swedish Arrogant Tiger
۲۰ مرداد ۱۴۰۱خیلی بهتر شده، در واقع با این تیون تازه قابل تحمل شده.