در هفته خودرویی مونتری که در حال برگزاری است رولزرویس فانتوم سری II معرفی شد. این گردهمایی فقط مختص هایپرکارهای وحشی و پرقدرت نیست و بریتانیاییها نیز از فرصت برگزاری آن برای معرفی این خودرو استفاده کردهاند. سدان فوق لوکس و جدید رولزرویس البته به تنهای راهی این مراسم نشده و کولینان و گوست مشکی نشان نیز به نمایش درآمدهاند. این سه خودرو نشان دهنده سطح باورنکردنی شخصیسازی محصولات رولزرویس هستند.
به گزارش carscoops، رولزرویس فانتوم سری II مدل ۲۰۲۳ از دو عنصر نورپردازی سفارشی و جدید شامل درخشش ملایم جلوپنجره سود میبرد. همچنین چراغهای جلو دارای ۵۸۰ استارلایت با برش لیزری هستند. این چراغهای جدید با پوشش سقف داخلی استارلایت که قبلاً عرضه شده بود همراه میشوند.
مدل منحصربهفردی که در هفته خودرویی مونتری حضور داشت با نام ماوریک شناخته میشود. جاناتان سیمز مدیر بخش محصولات سفارشی رولزرویس درباره این نوع نامگذاری میگوید هر نام و قرارداد نشان دهنده طراحی متمایزی است که یک جنبه خاص از فانتوم را به نمایش میگذارد. او میافزاید:
بسیاری از مالکان رولزرویس فانتوم از طریق ایدههای جدید، روشهای غیرمرسوم و اعتمادبهنفس بالا به موفقیت رسیدهاند. خودروی سفارشی ماوریک نیز نشان دهنده هماهنگی فانتوم با عصر مدرن است و شخصیت خلاق و مستقل خود را به نمایش میگذارد.
البته برای اینکه بتوانید چنین سطح از شخصیسازی را در رولزرویس تجربه کنید نیازی به خریداری فانتوم سری II نیست زیرا دو خودروی دیگر این برند نیز این موضوع را به خوبی نشان میدهند. رولزرویس گوست سفارشی با شش لایه رنگ سبز کریستالی میدرخشد. این رنگ در واقع شامل ذرات ریز رنگ است که درخشش چندبعدی ایجاد میکنند. مدیر این خودروساز میگوید رولزرویس از طلا، نقره و حتی الماس در این رنگ استفاده کرده است.
یک دستگاه رولزرویس کولینان مشکی نشان بسیار خاص نیز در این گردهمایی حضور داشته است. به نظر میرسد بریتانیاییها به دنبال یادآوری این موضوع هستند که خودروهای مشکی نشان الزاماً از رنگ مشکی استفاده نمیکنند زیرا کابین این شاسیبلند نیز تیره نیست و از رنگهای سفید، خاکستری و سبز لیمویی در آن استفاده شده است. در هفته خودرویی مونتری یکچیز کاملاً به چشم میآید. اگر شما میلیون دلار پول بیزبان دارید، گزینههای خودرویی زیادی برای انتخاب کردن وجود دارند!
تحت پیگرد
۳۰ مرداد ۱۴۰۱یکم نورها رو ملایم کرده چه تحول بزرگی
به لحاظ طراحی و فنی هیچ فرقی نداره با گذشته
Reza Waffen SS
۳۰ مرداد ۱۴۰۱اینو فقط تیلیاردرا میفهمن نه منو تو
TML BN
۳۰ مرداد ۱۴۰۱کمرم شکست جمله خوب و سنگینی بود😂👌🏻
Payfast
۳۰ مرداد ۱۴۰۱والا فعلا که بوگاتی بهتر از (استثنا برای سایپا و ایران فرغون) هر خودروسازی داره میدوشه
Mf1
۳۰ مرداد ۱۴۰۱بایستی از پورشه یاد بگیره
سهیل
۳۰ مرداد ۱۴۰۱البته نظر پراید سوارها هم محترمه. 😂😂😂
Alan.r
۳۰ مرداد ۱۴۰۱مثل پلاس های ایرانخودرو شده😂😂😂
Payfast
۳۰ مرداد ۱۴۰۱مثه r s اضافه کردن پورشه نشده؟
phonix
۳۰ مرداد ۱۴۰۱وقتی هیچی از ماشین نمیدونی و پورشه فشاریت کرده
میشی مثل این اقا
Payfast
۳۰ مرداد ۱۴۰۱من اثا بوگاتی فنم از بیکاری میام تو سایت یه مشت کامنت میزارم میرم
phonix
۳۰ مرداد ۱۴۰۱اصلاً*
فن نباش
عشق بورز به برند مورد علاقت و به بقیه توهین نکن
Payfast
۳۰ مرداد ۱۴۰۱اخه خسته شدم از اعداد ارقام فضایی کلاس هایپر کار ها =|
مهدی
۳۰ مرداد ۱۴۰۱چقدر توی این چند هفته خودرو معرفی میشه
هی خودرو های جدید معرفی میشه عجیبه
به خصوص خبر های دیروز که کلا معرفی خودرو بود
arshia
۳۰ مرداد ۱۴۰۱به خاطر هفته خودروی مونتری و پیل بیچ
دکتر ع
۳۰ مرداد ۱۴۰۱این لامصب انقد اصالت داره و انقد خوبه که واقعا نیازی به تغییر عمده نداره،موتور ۱۲ سیلندر ۶/۷۵ لیتری که داره به حدی نرم و روان کار میکنه که نیازی به تغییر کلی نداره،ضمن اینکه اونی که رولزرویس رو میخره کلا کلاس کاربش خیلی فرق داره ، دقبقا با حرف دوستمون که گفت اینو میلیاردرا میفهمن نه منو شما! موافقم😂
phonix
۳۰ مرداد ۱۴۰۱خیلی گرون نیست داداش
محدودیت هم ندارن معمولا در فروش
الان هر رپر(آمریکایی) از این مدل مایه دارا میرن یدونه میخرن با تیون منصوری
ماشین گرون یعنی چند ملیون دلاری نه این بنده خدا اگه انقدر گرون بود از قیمت گذاری بد رولزرویس ورشکسته می شد
البته منم از این پولا ندارم ولی چیزی نیست که نشه بهش رسید البته در یک کشور درست نه در ایران که از یه جایی به بعد فقط عده خاصی میتونن برن
JDM lover
۳۰ مرداد ۱۴۰۱چه رنگی داره اون گوست 😍
Mr Naftalin az roghan abad
۳۰ مرداد ۱۴۰۱عجب چیزیه
محمد
۳۰ مرداد ۱۴۰۱گاهی یک اثر هنری جلب توجه میکند
گاهی یک صنعت و تکنولوژی جدید
و گاهی تلفیق صنعت و هنر و تکنولوژی یک شاهکار می آفریند.
حیف که ارتفاع سوپرکارها کم است و در چاله چوله ها و سرعت گیرهای متداول در ایران از ناحیه زیر آسیب میبینند.
اینکه بخری و نگاهش کنی هم که ارزش ندارد.
موتور های قدرتمند هشت تا دوازده سیلندر باید زیر پای راننده زندگی را به جریان بیندازد
یکی از علل مهم فراگیر شدن شاسی بلند ها همین قضیه است.
سوپر کارهای خیابانی و جادهای سعی در رفع این اشکال دارند به زودی شاهد سوپرکارهای کوپه و سدان ارتفاع دار خواهیم بود
حسین
۳۰ مرداد ۱۴۰۱کولینان
ارتفاع شاسیش بلند نیس زیاد
اگر به تصاویر دقت کنید
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2022/08/BBCullinan.jpg
ارتفاع ستون ها و اتاق واقعا بلنده
این کمی از جذابیت ماشین کم میکنه
اون هایی ک متوجه نشدن
ساده تر بگم به ابعاد شیشیه ها در مقابل درب
ماشین دقت کنید
حالا دلیل این کارو نمیدونم
شاید برای جلوگیری از سواری خشک
شاسی بلند ها.
ترجیح داده بیشتر اتاق رو بلند کنه بجای اینکه شاسی رو بیاره بالا.
یا راحتی سرنشین و میدان دید
در هر صورت این هم نکته ای بود
و نکته دیگه هم ک زیاد آنچنان درگیر کننده نیست
بنظرم تو این عکس
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2022/08/2023-Rolls-Royce-Phantom-Series-II-5.jpg
با توجه به ارتفاع نسبتا بلند کاپوت و بخش جلو
میشد جلو پنجره رو کمی بزرگ تر کرد و به پایین کشید بجای اون حجم از سپر
و روی نمای جلو کمی بیشتر کار میشد
ولی در کل رولزرویس فوق العادس
شاید تو خودرو های پرفورمنس بالا
بشه بوگاتی رو نزدیک ترین حس
به رولزرویس دونست
amir
۳۰ مرداد ۱۴۰۱شاهکاررر