رولزرویس از نسخه جدید و برجسته دراپ تیل رونمایی کرد. برای تولید بخشهای چوبی کابین خودرو ۸ هزار ساعت زمان صرف شده است.
با رولزرویس دراپ تیل آرکادیا آشنا شوید، سومین خودرو از چهارمین مدل سفارش داده شده در دنیا که رودستری فوق لوکس و بسیار گرانقیمت است. این خودروساز بریتانیایی بهترین و برجستهترین متریال و صنعتکاری خود را برای دراپ تیل رزرو کرده و خودرویی که مشاهده میکنید جزو شاخصترین وسایل نقلیه جهان به شمار میرود.
رولزرویس برای بدنه دراپ تیل آرکادیا رنگ سفید منحصربهفردی را انتخاب کرده است. این رنگ دارای ذرات آلومینیوم و شیشهای هستند که باعث درخشش بدنه در زیر نور آفتاب میشود. برخلاف مدلهای قبلی دراپ تیل، خریدار مدل موردبحث از تریم فیبر کربن برای برخی بخشها استفاده کرده است. البته همانند دیگر نمونههای این رودستر گرانقیمت، بخش پشتی خودرو دارای پانل چوبی و منحنی است.
اکثر بخشهای کابین دراپ تیل آرکادیا از طرح سفید خاصی سود میبرند که از رنگ بدنه خودرو الهام گرفته است. رنگ قهوهای سفارشی نیز در برخی بخشهای صندلیها و پشتسریها بکار رفته تا تضاد زیبایی را ایجاد کند. سرنشینان خودرو همچنین از تریم چوب سفارشی اطراف داشبورد، پانل درها و بخش پشتی صندلیها لذت خواهند برد. رولزرویس میگوید در مجموع ۸ هزار ساعت زمان را صرف تولید این قطعات چوبی کرده است.
تیم کوچ بیلد رولزرویس همچنین بیش از ۲ سال و ۵ ماه را صرف مونتاژ ساعت روی داشبورد کردهاند. بخش ماشینکاری شده این ساعت از ۱۱۹ وجه تشکیل شده و لوگوی R دوتایی رولزرویس نیز از فولاد ضدزنگ ساخته شده است. نشانگرهای ساعت هم با دست رنگ شدهاند و البته تکنسین شرکت برای استفاده از رنگ مشکی در این قطعه گرانقیمت به یک دوربین با بزرگنمایی خوب نیاز دارد.
مدلهای مختلف دراپ تیل بیشتر روی اشرافیت و لوکس بودن تمرکز دارند تا پرفورمنس و به همین خاطر رولزرویس تغییری در قوای محرکه اعمال نکرده است. این رودستر از پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۶ لیتری توئین توربو با ۵۹۳ اسب بخار قدرت و ۸۴۱ نیوتون متر گشتاور استفاده میکند. شایان ذکر است رولزرویس قبلاً دراپ تیل آرکادیا را به خریدار ثروتمندش در سنگاپور تحویل داده و علیرغم اینکه در این کشور استفاده از خودروهای فرمان راست بیشتر رواج دارد اما او تنظیمات فرمان چپ را ترجیح میدهد و میخواهد از خودروی خود در کشورهای دیگر با راحتی بیشتری استفاده کند.
kawaki
۱۶ اسفند ۱۴۰۲دمشون گرم
ارزش و احترام میزارن واس ماشین
NAVID۰۰۹۸
۱۶ اسفند ۱۴۰۲برخلاف باقی سری محدود دراپتیلها که زیاد حال نکردم باهاشون ، اما این یکی عجیب متفاوت دلم رو برد به کربلا❤!
امیدوارم شما هم با من بیاین به کربلا!!!
مالکش سنگاپوریه ، اما فرمونشو به قول جرمیکلارکسون جای اشتباه گذاشته 😂 ، ولی خُب ، مشخصه میخواد باهاش همه جا میتینگ بده جزء خودِ سنگاپور!!!
کاش جت شخصی مالک هم نشان میدادن که ببینیم با هم سِت در اومده یا نه!!!
hamid
۱۶ اسفند ۱۴۰۲سلام. این دیگه خودرو نیست، یک شاهکار نقاشی و هنری است. حتی نگاه به عکس هایش هم لذت بخشه.
S.66
۱۶ اسفند ۱۴۰۲نمای جلو و عقب حالت اسپرت به خودش گرفته تو فرم چراغ مخصوصا . مدرنیزه و امروزی شده و این جالب بنظر نمیاد . در اون حدی که انتظار میرفت ، حس سنگینی و اشرافیت رو در نمای بیرون نداره .
اگر مثل سابق حالات لوکس و سنتی اولیه رو بیشتر حفظ میکرد و همون شکل مکعب مستطیل کشیده رو به این مدل میدادن نتیجه بهتری میداد . مثل boat tail .
https://www.pedal.ir/rolls-royce/second-rolls-royce-boat-tail/
javad-bmw
۱۶ اسفند ۱۴۰۲لوکس اونا میشه این بزرگوار
لوکس ما میشه اکستریم
عجب
ehsan.fa
۱۶ اسفند ۱۴۰۲یه فیلمی دیدم بنز c کلاس مدل ۲۰۰۳ درب داغون رو بردن دیتیلینگ ۳ روز کار کردن روش ، هزینه همون کار در خارجه از قیمت همون ماشین بیشتره
Taha Ayoobi
۱۶ اسفند ۱۴۰۲جواد ولی اونجا حالا اینجوری هم نیست که همشون رولزرویس سوار شن
این خیلی لاکچری به حساب میاد
amirboss
۱۶ اسفند ۱۴۰۲رولزرویس یکی از معدود خودروهاییه که از زمان تولیدش تا الآن پرستیژ خودش رو حفظ کرده.
طراحی اصیل و بینظیر.کیفیت قطعات و ساخت عالی. خودرویی که با این وسواس و سلیقه و با دست منتاژ بشه یه خودروی بی روح نیست.
تنها ایرادشم اینه که هرروز باس یه صندلی بذاری بشینی و ذل بزنی به این لعنتی.
همیشه هم تو چشمی
Joker
۱۶ اسفند ۱۴۰۲قیمتش هم بسیار ناقابله،32 میلیون دلار ناقابل🤔
هم قیمت کل سهام تسلا😂پورشه هم ۱۱ مارس تایکان پرفورمنس رو با بیش از هزار اسب بخار معرفی میکنه تا شاهد محو شدن اس پلد در افق باشیم…
heshmat021
۱۶ اسفند ۱۴۰۲دستمزد ایلان ماسک به عنوان مدیر عامل ۵۶ میلیارد دلار بود برای یک سال، بعد ۳۲ میلیون میشه تسلا!!
Taha Ayoobi
۱۶ اسفند ۱۴۰۲تسلا از اونور شتاب صفر تا صد رو میاره پایین
رولزرویس هم به میزان لوکس بودن اضافه میکنه
8 هزار ساعت کار چوب خیلییییییههه
مازیار
۱۶ اسفند ۱۴۰۲با شکوه فقط و فقط برازنده همینه
S.66
۱۶ اسفند ۱۴۰۲آره واقعا دست بیمر درد نکنه که این برند رو زنده نگه داشت
مازیار
۱۶ اسفند ۱۴۰۲به جای دست و پا زدنهای بیهوده از این همه شکوه و جلال لذت ببر چون لنگه اش رو نه تو بیمر پیدا می کنی نه هیچ جای دیگه
ali
۱۷ اسفند ۱۴۰۲موتورش ساخت بی ام و هست اما هنرش انگلیسی
محمدهادی
۱۷ اسفند ۱۴۰۲مدیریت برند دست بیمره که نتیجه ش خلق چنین روزهای پرشکوهیه برای این نام
پس باید اول از بیمر ممنون بود
تازه احتمالا موتورش رو هم خود سلطان براش تامین کرده باشه
بسیار زیباست و چشم نواز
اصن رولزرویس باید همین باشه دیگه
𝐀𝐥𝐢
۱۶ اسفند ۱۴۰۲اینو فقط باید بذاری جلوت نگاش کنی
۱۶ اسفند ۱۴۰۲اینو باید روش بنزین بریزی یه کبریت بندازی از بس خوشگله😱
مازیار
۱۶ اسفند ۱۴۰۲هیچ مطلبی از پدال به اندازه این منو مجذوب عکسهاش نکرده بود
از هر زاویه ای یه شاهکار بدون نقص هست