فیبرکربن پرداختشده و چرم در سراسر کابین دستپخت همیشگی برند منصوری را به جدیدترین کوپه رولزرویس میآورد.
منصوری اسپکتر خود را یک بازسازی کامل میداند. این تیونر آلمانی این بار با یک خودروی برقی طرف است که نهتنها از پیشرانه درونسوز استفاده نمیکند، بلکه سیستم راندمانی کاملا متفاوت دارد. نسخه استاندارد رولزرویس اسپکتر از ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور سود میبرد که توسط دو موتور روی محورهایش تولید میشوند.
درصورتی که مشتری رولزرویس به نسخه عادی و رنگهای خاص این برند که برای اسپکتر عرضه شدهاند راضی نباشد، حال میتواند به نمایندگی منصوری مراجعه کند و نمونه شخصی خود را سفارشیسازی کند. تیونر یادشده با ارائه کیت بدنه جدید که شامل قطعات فیبرکربنی طرحدار گوناگون میشود، چهرهای نو و مخوف به این کوپه الکتریکی بخشیده است.
از قسمتهای جدید بدنه اسپکتر میتوان به کاپوت، اسپلیتر، ورودی هوای روی سپر جلو، خروجی هوا پشت طاق چرخ، دورگیر چراغ عقب، اسپویلر کوچک روی صندوق و بالای شیشه عقب، خروجی هوا ستون B (که قطعهای بیهدف محسوب میشود) و زیرسپر عقب از جنس فیبرکربن اشاره کرد. رینگهای ۲۳ و ۲۴ اینچی تازه منصوری بهصورت نیمهپوشیده طراحی شدهاند تا این مجموعه سیاه و جذاب را کامل کنند. جلوپنجره این خودرو هم با نورهای پشتی روشن میشود و میدرخشد.
حال نوبت به کابین میرسد؛ جایی که رولزرویس کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام داده اما منصوری باز هم راهی برای بهبود آن پیدا کرده است. هر چند برخی طراحیهای منصوری را بیش از اندازه شلوغ و دقیقا مطابق طبق خریداران اماراتی و قطری میدانند اما برخی دیگر آنها را بهبودیافته قلمداد میکنند. آخرین مخلوق این تیونر به کابینی با دو رنگ سیاه و نارنجی مزین شده است که با همراهی اجزای فیبرکربنی مانند فرمان و صفحات سفت روی داشبورد، با بدنه بیرونی هماهنگ شده است.
مشخصا لوگوی منصوری در جایجای این کابین به چشم میخورد تا هم سازنده آن را یادآوری کند و هم نشان دهد که این برند تا چه اندازه به جزئیات توجه داشته است؛ بنابراین سرنشینان هر جا را که نگاه کنند اعماز روی کنسول مرکزی، مرکز فرمان، در داشبورد، بالشتک سر، کمربندهای ایمنی، پارتیشن بار عقب، موکت کف و حتی پدالهای ترمز، همهوهمه به عبارت «MANSORY» مزین شدهاند. در ادامه میتوانید نگاهی عمیقتر به جزئیات خیرهکننده این کوپه تمام برقی داشته باشید. نظر شما درباره رولزرویس اسپکتر چیست؟ آیا استفاده از یک پیشرانه قدرتمند V12 در خودروهای لوکس اهمیتی دارد یا همه خودروسازان باید روش رولزرویس را اتخاذ کنند؟
علی جردن
۱۵ خرداد ۱۴۰۳خودروی لوکسی که موتور ۱۲ سیلندر نداشته باشه نیازمند سیستم خودران پیشرفته هست (راننده شخصی هوش مصنوعی) تا بتونه حق کلمه لوکس رو ادا کنه.
amir
۱۵ خرداد ۱۴۰۳لازم نیست
طبق معیار های شما چینی باشه کفایت میکنه
علی جردن
۱۵ خرداد ۱۴۰۳مطمئن باش چین به زودی همچین خودروی سطح بالایی میسازه ماهم از GEM TV نگاش میکنیم
froG-driVer
۱۷ خرداد ۱۴۰۳چرا اینقدر جذابه😭😭😭
فقط انگلستان
۱۵ خرداد ۱۴۰۳میشه بگی چه ربطی داره؟
رانندگی خودکار یه تکنولوژی بروزه و هر خودرویی میتونه داشته باشدش همین
علی جردن
۱۵ خرداد ۱۴۰۳امیدوارم روی هر خودرویی عرضه بشه نه اینکه مثل گرم کن صندلی اول پرچمداران صنعت خودروسازی داشته باشه بعد خودروهای نیمه لوکس و متوسط … البته در هر شرایطی رولزرویس به عنوان پرچمدار لوکس سازان این ویژگیو داشت نه اینکه خواب بمونه یا خودشو بزنه به خواب …
Rauf
۱۶ خرداد ۱۴۰۳داداش اون …ای رفته چینی خریده سیستم خودران داره میخواد بگه هر خودرویی که خودران داره لوکس محسوب میشه
Aradkhodaverdi
۱۶ خرداد ۱۴۰۳شما ماشالا یک فردا ۵۱۱ داشتید جوری چینی چینی میکنید انکار چه خبره. طبیعیه کسی که ننشسته پشت بنتلی و رولز رویس بگه چینی که سوار شدم بهتر بوده همانطور که کسی پشت خودروی ایرانی نشسته میگه از چینی بهتره
فقط انگلستان
۱۵ خرداد ۱۴۰۳یعنی میتونم بگم یه ماکسیما رو به همه تیونینگ های منصوری ترجیح میدم گند میزنه به کل طراحی بیرونی و داخلی.
FY
۱۵ خرداد ۱۴۰۳مگه ماکسیما بده؟🤔
آریا
۱۵ خرداد ۱۴۰۳داش شما رولزرویس منصوری نخر
Aradkhodaverdi
۱۶ خرداد ۱۴۰۳منم برابوس بنز و به منصوری های بنز ترجیح میدم
بهزاد
۱۶ خرداد ۱۴۰۳دادا اون باراباس نه برابوس
ناهید
۱۷ خرداد ۱۴۰۳مخصوص خوش سلیقه ها….
Taha Ayoobi
۱۵ خرداد ۱۴۰۳خوبه
جرمی کلارکسون
۱۵ خرداد ۱۴۰۳خیلی شلوغ کرده بمولا تا تونسته آبشش گذاشته براش قطعات فیبر کربنی هم رنگ بدنه
باز بدنه رو سفید میکردی داخلش آبی شاید خوشگل میشد
پیام۲
۱۵ خرداد ۱۴۰۳تو هیچ قسمتی نه تو تخت گاز نه تو گرند تور تا حالا ندیده بودم جرمی کلارکسون بگه بمولا
پیام۲
۱۵ خرداد ۱۴۰۳الان دیدم
۱۵ خرداد ۱۴۰۳میتونه تو آب روشن بشه داداش
Taha Ayoobi
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ایکاش قابلیت تنفس نایدیسی رو هم میذاست براش.
𝐀𝐥𝐢
۱۵ خرداد ۱۴۰۳بر خلاف mc20 این یکی خوب با ابهت فقط یکم ارتفاش پایین تر میبود بهتر میشد
مهردادکمال
۱۵ خرداد ۱۴۰۳چیزی که من فهمیدم اینه که هیچ وسیله الکترونیکی و الکتریکی به اندازه یه وسیله مکانیکی ماندگار نیست!!رولزرویس هم وسیله میسازه که 100سال عمر کنه! اما باور اینکه این وسیله برقی 20سال هم عمر کنه برای من باورش سخته
Taha Ayoobi
۱۵ خرداد ۱۴۰۳من به شخصه از ماشین های کاربراتوری بیشتر از انژکتوری خوشم میاد، مکانیکی تر ان.
Amir Enzo
۱۵ خرداد ۱۴۰۳واقعا خفنه
فريد
۱۵ خرداد ۱۴۰۳تیونینگ میکند نه
تیون میکند
Ali
۱۵ خرداد ۱۴۰۳هیچی نگید فقط نگاه کنید و لذت ببرید چقدر زیباست
-امیرمسعود
۱۵ خرداد ۱۴۰۳همه لوکسی این پادشاه یه طرف ال ای دی ریز سقف که مثل ستاره میدرخشه یه طرف بی نظیره
JaMsHiD-R1988
۱۶ خرداد ۱۴۰۳همش فیبر کربن
هر جارو عوض میکنه فیبر کربن میزنه
بسه دیگه
کیارش
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ایشون فقط خودروهارو مشکی میکنه مثل ماشین قبرستان و ما هم الکی میگیم به به آخه مشکی و نارنجی کجا زیباست و خودرو به فنا رفته
علی
۱۷ خرداد ۱۴۰۳سلام، من به شخصه تخصصی در زمینه طراحی خودرو ندارم ولی به احترام برادران منصوری سر تعظیم فرود می آورم و زمانی فاصله کشورم رو با جهان تکنولوژی مقایسه میکنم متحیر میمونم که چقدر فاصله زیاد است و فقط خوشحالم از اینکه هموطنانم چقدر توانا هستند و در دورانی که ما در ایران عقب 405 رو یک متر میاریم بالا و با اگزوز هایی با صدای وحشتناک در نیمه های شب خواب را بر چشمان هموطنانمان حرام میکنیم، جهان علم و تکنولوژی به آرامی به فکر عرضه لوکس ترین و بهترین خودروها برای امنیت، حفظ محیط زیست و لذت خریداران خودروهایشان است……..! و متحیرم از این تفکر و دانایی! و فقط کمی اندیشه کافیست تا این مقدار فاصله را دریابم.
معارفی
۱۷ خرداد ۱۴۰۳نمایه جانبیش خوده kmc j7 ایول