رولز رویس

رولزرویس اسپکتر با تیونینگ نوویتک می‌درخشد

این تیونینگ آلمانی با بهبودهای مختلف اما جزئی، روح اصیل رولزرویس را سطحی اعلا رسانده است.

نوویتک به‌لطف تولید و بهبود مدل‌های گران‌قیمت و خاص، به یکی از برندهایی معتبر در زمینه تیونینگ تبدیل شده است. جدیدترین محصول این شرکت که در همکاری با مجموعه «اسپوفک» طراحی شده است، رلزورویس اسپکتر نوویتک به شمار می‌رود.

اسپکتر نوویتک یک کوپه فوق‌لوکس محسوب می‌شود که به رنگ سیاه براق مزین شده و با بهره‌مندی از اجزای منحصربه‌فردی چون رینگ‌های آلیاژی ۲۴ اینچی زیبای بسته به چهره‌ای متمایز رسیده است. مهندسان نوییتک برای بهبود عملکرد و زیبایی بیشتر، از یک اسپلیتر جلوی تازه هم استفاده کرده‌اند. اسپکتر سیاه‌رنگ با تکیه‌بر سیستم فنربندی تازه خود ۳۵ میلی‌متر ارتفاع کمتری دارد که باعث شده تایرهایش تمام فضای طاق چرخ‌ را پر کنند و نمای کلی خودرو را هم بهبود ببخشند.

از آنجا که اسپکتر روحیه‌ای لوکس و مجلل دارد، نوویتک به بهبودهای فنی یادشده بسنده کرده است؛ بنابراین گشتاور چرخ‌ها از همان پیشرانه تمام برقی رولزرویس تامین می‌شود که توان تولید ۵۸۵ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. درنتیجه، اسپکتر نوویتک مانند محصول استاندارد برند رولزرویس درعرض ۴.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودرو با تکیه‌بر بسته باتری ۱۰۲ کیلووات ساعتی مرکزی، راننده‌اش را تا ۴۶۴ کیلومتر همراهی می‌کند.

مشخصا باقی وقت نوویتک صرف طراحی این کوپه لوکس شده؛ استفاده از رنگ‌پردازی متمایز و براق جلای خاصی به محصول تازه‌وارد رولزرویس بخشیده و آن را به خودرویی مافیایی تبدیل کرده است. طراحان تیونر آلمانی به جزئیات هم توجه ویژه‌ای داشته‌اند؛ پس مانند خود رولزرویس، بخش‌های ظریفی مانند خطوط جلوپنجره ستونی خودرو و نشان برند روی کاپوت، چرخ‌ها و در میانه بدنه را با رنگ سبز تازه مزین کرده‌اند. نوویتک تلاش کرده تا در ارتقای اسپکتر، آن را از هویت واقعی خود دور نکند؛ پس تنها در بخش زیرین سپر و دیفیوزر عقب از فیبرکربن تازه استفاده کرده است.

مجموعه تیونینگ نوویتک درباره قیمت نهایی این کیت سخنی به میان نیاورده است؛ البته با در نظر داشتن نرخ حدودا ۴۵۰ هزار دلاری نسخه پایه اسپکتر، می‌توان انتظار داشت که قیمت نهایی اسپکتر نوویتک از مرز ۵۰۰ هزار دلار عبور کند. هر چه باشد، با یک رولزرویس خاص طرف هستیم که هویت واقعی خود را حفظ کرده و به‌بهترین شکل ممکن برای آینده الکتریکی صنعت خودرو آماده شده است. نظر شما درباره این خودرو چیست؟ آیا آن را به تیونینگ منصوری ترجیح می‌دهید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۴۴ رای

علی صفرپور

نویسنده و مترجم سایت پدال٬ کارشناس مهندسی مکانیک

مطالب مشابه

‫۲۶ دیدگاه‌ها

  1. hosen

    ۳ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (265 ديدگاه)

    بی نهایت زیباست

    موافقم 58
    مخالفم 3
    1. amirkhanzadeh

      ۳ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (345 ديدگاه)

      بعضی تیونر ها می دونند چطوری زیبایی رو حفظ کنند و به کار عمق بدند
      بعضی ها هم مثل منصوری گند می زنند به کار شرکت
      مثالش کاری که چند وقت پیش با فراری کرد

      موافقم 23
      مخالفم 55
  2. حسین

    ۳ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (2979 ديدگاه)

    اگر آرم هونگچی چین روش بود ، نمیفهمیدم رولزرویس هست!

    موافقم 7
    مخالفم 57
    1. Kiarash

      ۳ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (147 ديدگاه)

      هونگچی ضایع از اون کپی کرده

      موافقم 24
      مخالفم 4
    2. MehdiTurbo

      ۳ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (2255 ديدگاه)

      زمانیکه طراحی این این بود هونگچی هنوز پوست موزم نبود
      فک میکنی چرا به شرکتای چینی میگند رولزرویس مناطق محروم و جی کلاس مناطق کم برخوردار و … چون برداشتند از همه طرح های معروف زدند با ۱۵ ۲۰ هزار دلار دارند میفروشند

      موافقم 30
      مخالفم 4
    3. froG-driVer

      ۳ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (896 ديدگاه)

      فازتو درک نمیکنم

      موافقم 10
      مخالفم 1
    4. Parsa

      ۳ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      همین امروز با این رولز رویس مناطق محروم دیدار داشتم. ظاهر وحشتناک گول زننده ای داره اما تا وقتی که توش ننشستین. زمانی که داخلش بشینید کاملا ورق بر میگرده. متریال بسیار داغونی داره. فرا تر از حد تصور. البته همین متریال توی سایر چینی ها هم هست. همین امروز دینگینی و فیدلیتی پرایم و پرستیژ و اریزو 5 و 6 و تیگو هشت پرومکس و تیگو هفت برقی و بستیون t77 و هاوال اچ شیش رو با هم تست کردم و همشون از نظر متریال داخلی یکسان بودن. فقط اکستریم یک مقدار بهتر بود و بهمن ریسپکت هم یک مقدار بدتر از همه

      موافقم 11
      مخالفم 3
  3. SMS

    ۳ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (421 ديدگاه)

    جذاب و ترسناکه اما من منصوری رو ترجیح می دم

    موافقم 19
    مخالفم 15
  4. Kiarash

    ۳ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (147 ديدگاه)

    دقیقا عین ماشین مافیا ها شده خیلی خوبه

    موافقم 25
    مخالفم 3
  5. 𝐀𝐥𝐢

    ۳ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (1398 ديدگاه)

    لا مذهب خیلی شیک شده!

    موافقم 9
    مخالفم 2
  6. علی Shelby

    ۳ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (275 ديدگاه)

    کاش شرکت از داخلشم عکس انتشار میداد

    موافقم 7
    مخالفم 1
  7. Taha Ayoobi

    ۳ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (3557 ديدگاه)

    خیلی خوشگله حقیقتا

    عقبش عالیه

    تنها رولزرویسی هست که خوشم میاد ازش.

    موافقم 7
    مخالفم 1
    1. froG-driVer

      ۳ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (896 ديدگاه)

      حاجی!
      فانتووووممممم!

      موافقم 9
      مخالفم 1
      1. Taha Ayoobi

        ۳ شهریور ۱۴۰۳
        سوابق: (3557 ديدگاه)

        فانتوم خیلی ابهتش بالاس، یعنی ظاهرش سفت و سخته.

        نمیدونم چجوری بگم، نمیخوام بگم پیرمردی، یه جوریه انگار فقط برا پولدار واقعی هاس.

        موافقم 10
  8. ! i M α η δ υ α R

    ۳ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (2227 ديدگاه)

    برای من ، نوویتک با اختلاف ، بهترین و با سلیقه ترین تیونر دنیاست …

    تنها موجودات زنده ای هستند در کهکشان راه شیری ، که معنای ” مینی مالیسم ” رو به درستی درک کردند …

    کیت های اگزوزش هم واقعا صاحب سبک هستن و تقریبا با ” آکراپوویچ ” و ” کپریستو ” رقابت شونه به شونه دارن …

    فقط کاش نوویتک ، 6 واحد ترم تابستون ، برای حاجی منصوری هم دو تا درس ارائه میداد …

    موافقم 15
    مخالفم 1
    1. froG-driVer

      ۳ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (896 ديدگاه)

      منصوری بهترین تیونر افراطی
      نوویتک بهترین تیونر ساده

      موافقم 13
      مخالفم 1
    2. 🇰🇷

      ۳ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (214 ديدگاه)

      بورلا و اکراپوویچ عالین واقعا . من خودم این ۲ تا رو خیلی میپسندم

      موافقم 3
      مخالفم 1
      1. 🇰🇷

        ۳ شهریور ۱۴۰۳
        سوابق: (214 ديدگاه)

        البته یادمه دوستی میگفت کاپریستو و اکرا و بورلا خیلی قیمتشون بالاست و یه عده ترجیح میدن برن سراغ فلومستر و مگنافلو
        قیمتاشو بررسی نکردم اما هیچی بورلا نمیشهههه
        اکراپوویچ رو بیشتر تو موتوجی‌پی میپسندم

        موافقم 4
        مخالفم 1
      2. ! i M α η δ υ α R

        ۳ شهریور ۱۴۰۳
        سوابق: (2227 ديدگاه)

        آکراپوویچ که برای خودش خانیه …

        کپریستو هم برند ” های اند ” و پریمیوم هست …

        نوویتک هم برای خودش دنبال اینها یه جل جلی میکنه …

        من خودم بخوام انتخاب کنم اول آکراپوویچ …

        بعد کاپریستو ( هرچند گرون تره ) …

        بعدشم نوویتک …

        موافقم 1
        مخالفم 1
    3. آرین

      ۳ شهریور ۱۴۰۳
      سوابق: (240 ديدگاه)

      من علاقه زیادی به تیونینگ در این سطح دارم انشالله خدا کمک کنه منم بتونم یه رقیب اینها باشم

      موافقم 2
      مخالفم 1
  9. froG-driVer

    ۳ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (896 ديدگاه)

    جذابه.فول مشکی.
    تنها ماشین سیاهی که واقعا میدرخشه با وجود سیاهی محض🤩

    موافقم 5
    مخالفم 1
  10. Ali

    ۳ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (73 ديدگاه)

    این دیگه ماشینه ی کارخونه داره پولدار نیست!
    ماشینه ی گنگستره پولداره!

    موافقم 5
    مخالفم 1
  11. M power

    ۴ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (261 ديدگاه)

    حال میده دست جمعی بشینی توش

    موافقم 3
    مخالفم 2
  12. Arshia m3csl

    ۴ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (1141 ديدگاه)

    چقدر شبیه سری ۷ بی ام و هست جلوش😐 سری ۷ رو ترکیب بی ام و و رولزرویس کردن واسه همین بد شده

  13. مهردادکمال

    ۴ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (1913 ديدگاه)

    با رولزرویس برقی هیچ جوره نمیشه کنار اومد

  14. arash

    ۶ شهریور ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دقیقا شبیه یک روح شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا