این تیونینگ آلمانی با بهبودهای مختلف اما جزئی، روح اصیل رولزرویس را سطحی اعلا رسانده است.
نوویتک بهلطف تولید و بهبود مدلهای گرانقیمت و خاص، به یکی از برندهایی معتبر در زمینه تیونینگ تبدیل شده است. جدیدترین محصول این شرکت که در همکاری با مجموعه «اسپوفک» طراحی شده است، رلزورویس اسپکتر نوویتک به شمار میرود.
اسپکتر نوویتک یک کوپه فوقلوکس محسوب میشود که به رنگ سیاه براق مزین شده و با بهرهمندی از اجزای منحصربهفردی چون رینگهای آلیاژی ۲۴ اینچی زیبای بسته به چهرهای متمایز رسیده است. مهندسان نوییتک برای بهبود عملکرد و زیبایی بیشتر، از یک اسپلیتر جلوی تازه هم استفاده کردهاند. اسپکتر سیاهرنگ با تکیهبر سیستم فنربندی تازه خود ۳۵ میلیمتر ارتفاع کمتری دارد که باعث شده تایرهایش تمام فضای طاق چرخ را پر کنند و نمای کلی خودرو را هم بهبود ببخشند.
از آنجا که اسپکتر روحیهای لوکس و مجلل دارد، نوویتک به بهبودهای فنی یادشده بسنده کرده است؛ بنابراین گشتاور چرخها از همان پیشرانه تمام برقی رولزرویس تامین میشود که توان تولید ۵۸۵ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. درنتیجه، اسپکتر نوویتک مانند محصول استاندارد برند رولزرویس درعرض ۴.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسد. این خودرو با تکیهبر بسته باتری ۱۰۲ کیلووات ساعتی مرکزی، رانندهاش را تا ۴۶۴ کیلومتر همراهی میکند.
مشخصا باقی وقت نوویتک صرف طراحی این کوپه لوکس شده؛ استفاده از رنگپردازی متمایز و براق جلای خاصی به محصول تازهوارد رولزرویس بخشیده و آن را به خودرویی مافیایی تبدیل کرده است. طراحان تیونر آلمانی به جزئیات هم توجه ویژهای داشتهاند؛ پس مانند خود رولزرویس، بخشهای ظریفی مانند خطوط جلوپنجره ستونی خودرو و نشان برند روی کاپوت، چرخها و در میانه بدنه را با رنگ سبز تازه مزین کردهاند. نوویتک تلاش کرده تا در ارتقای اسپکتر، آن را از هویت واقعی خود دور نکند؛ پس تنها در بخش زیرین سپر و دیفیوزر عقب از فیبرکربن تازه استفاده کرده است.
مجموعه تیونینگ نوویتک درباره قیمت نهایی این کیت سخنی به میان نیاورده است؛ البته با در نظر داشتن نرخ حدودا ۴۵۰ هزار دلاری نسخه پایه اسپکتر، میتوان انتظار داشت که قیمت نهایی اسپکتر نوویتک از مرز ۵۰۰ هزار دلار عبور کند. هر چه باشد، با یک رولزرویس خاص طرف هستیم که هویت واقعی خود را حفظ کرده و بهبهترین شکل ممکن برای آینده الکتریکی صنعت خودرو آماده شده است. نظر شما درباره این خودرو چیست؟ آیا آن را به تیونینگ منصوری ترجیح میدهید؟
hosen
۳ شهریور ۱۴۰۳بی نهایت زیباست
amirkhanzadeh
۳ شهریور ۱۴۰۳بعضی تیونر ها می دونند چطوری زیبایی رو حفظ کنند و به کار عمق بدند
بعضی ها هم مثل منصوری گند می زنند به کار شرکت
مثالش کاری که چند وقت پیش با فراری کرد
حسین
۳ شهریور ۱۴۰۳اگر آرم هونگچی چین روش بود ، نمیفهمیدم رولزرویس هست!
Kiarash
۳ شهریور ۱۴۰۳هونگچی ضایع از اون کپی کرده
MehdiTurbo
۳ شهریور ۱۴۰۳زمانیکه طراحی این این بود هونگچی هنوز پوست موزم نبود
فک میکنی چرا به شرکتای چینی میگند رولزرویس مناطق محروم و جی کلاس مناطق کم برخوردار و … چون برداشتند از همه طرح های معروف زدند با ۱۵ ۲۰ هزار دلار دارند میفروشند
froG-driVer
۳ شهریور ۱۴۰۳فازتو درک نمیکنم
Parsa
۳ شهریور ۱۴۰۳همین امروز با این رولز رویس مناطق محروم دیدار داشتم. ظاهر وحشتناک گول زننده ای داره اما تا وقتی که توش ننشستین. زمانی که داخلش بشینید کاملا ورق بر میگرده. متریال بسیار داغونی داره. فرا تر از حد تصور. البته همین متریال توی سایر چینی ها هم هست. همین امروز دینگینی و فیدلیتی پرایم و پرستیژ و اریزو 5 و 6 و تیگو هشت پرومکس و تیگو هفت برقی و بستیون t77 و هاوال اچ شیش رو با هم تست کردم و همشون از نظر متریال داخلی یکسان بودن. فقط اکستریم یک مقدار بهتر بود و بهمن ریسپکت هم یک مقدار بدتر از همه
SMS
۳ شهریور ۱۴۰۳جذاب و ترسناکه اما من منصوری رو ترجیح می دم
Kiarash
۳ شهریور ۱۴۰۳دقیقا عین ماشین مافیا ها شده خیلی خوبه
𝐀𝐥𝐢
۳ شهریور ۱۴۰۳لا مذهب خیلی شیک شده!
علی Shelby
۳ شهریور ۱۴۰۳کاش شرکت از داخلشم عکس انتشار میداد
Taha Ayoobi
۳ شهریور ۱۴۰۳خیلی خوشگله حقیقتا
عقبش عالیه
تنها رولزرویسی هست که خوشم میاد ازش.
froG-driVer
۳ شهریور ۱۴۰۳حاجی!
فانتووووممممم!
Taha Ayoobi
۳ شهریور ۱۴۰۳فانتوم خیلی ابهتش بالاس، یعنی ظاهرش سفت و سخته.
نمیدونم چجوری بگم، نمیخوام بگم پیرمردی، یه جوریه انگار فقط برا پولدار واقعی هاس.
! i M α η δ υ α R
۳ شهریور ۱۴۰۳برای من ، نوویتک با اختلاف ، بهترین و با سلیقه ترین تیونر دنیاست …
تنها موجودات زنده ای هستند در کهکشان راه شیری ، که معنای ” مینی مالیسم ” رو به درستی درک کردند …
کیت های اگزوزش هم واقعا صاحب سبک هستن و تقریبا با ” آکراپوویچ ” و ” کپریستو ” رقابت شونه به شونه دارن …
فقط کاش نوویتک ، 6 واحد ترم تابستون ، برای حاجی منصوری هم دو تا درس ارائه میداد …
froG-driVer
۳ شهریور ۱۴۰۳منصوری بهترین تیونر افراطی
نوویتک بهترین تیونر ساده
🇰🇷
۳ شهریور ۱۴۰۳بورلا و اکراپوویچ عالین واقعا . من خودم این ۲ تا رو خیلی میپسندم
🇰🇷
۳ شهریور ۱۴۰۳البته یادمه دوستی میگفت کاپریستو و اکرا و بورلا خیلی قیمتشون بالاست و یه عده ترجیح میدن برن سراغ فلومستر و مگنافلو
قیمتاشو بررسی نکردم اما هیچی بورلا نمیشهههه
اکراپوویچ رو بیشتر تو موتوجیپی میپسندم
! i M α η δ υ α R
۳ شهریور ۱۴۰۳آکراپوویچ که برای خودش خانیه …
کپریستو هم برند ” های اند ” و پریمیوم هست …
نوویتک هم برای خودش دنبال اینها یه جل جلی میکنه …
من خودم بخوام انتخاب کنم اول آکراپوویچ …
بعد کاپریستو ( هرچند گرون تره ) …
بعدشم نوویتک …
آرین
۳ شهریور ۱۴۰۳من علاقه زیادی به تیونینگ در این سطح دارم انشالله خدا کمک کنه منم بتونم یه رقیب اینها باشم
froG-driVer
۳ شهریور ۱۴۰۳جذابه.فول مشکی.
تنها ماشین سیاهی که واقعا میدرخشه با وجود سیاهی محض🤩
Ali
۳ شهریور ۱۴۰۳این دیگه ماشینه ی کارخونه داره پولدار نیست!
ماشینه ی گنگستره پولداره!
M power
۴ شهریور ۱۴۰۳حال میده دست جمعی بشینی توش
Arshia m3csl
۴ شهریور ۱۴۰۳چقدر شبیه سری ۷ بی ام و هست جلوش😐 سری ۷ رو ترکیب بی ام و و رولزرویس کردن واسه همین بد شده
مهردادکمال
۴ شهریور ۱۴۰۳با رولزرویس برقی هیچ جوره نمیشه کنار اومد
arash
۶ شهریور ۱۴۰۳دقیقا شبیه یک روح شده