منصوری از جدیدترین پروژه تیونینگ خود برای شاسیبلند بسیار لوکس رولزرویس کالینان رونمایی کرد.
اگر اطلاعات خوبی درباره تیونرهای مشهور جهان داشته باشید احتمالاً میدانید که کدامیک از آنها خبرسازتر از بقیه ظاهر میشود؛ و اگر منصوری انتخاب شماره یک شما باشد بنابراین حتماً با پروژههای این برند آشنا هستید. منصوری به ارائه طرحهای متمایز و گاها جنجالی شهره است اما تاکنون شاهد ترکیب رنگهای مشکی براق با کربن فورج کاری شده و سفید نبودهایم.
به نظر ما جدیدترین پروژه کالینان منصوری در مقایسه با سایر مدلهای تیون شده این خودرو بهتر شده است. در بخش جلوی شاسیبلند لوکس موردبحث سپری بازنگری شده با جلوپنجره و ورودیهای متفاوت را میبینیم. به این موارد باید اسپویلر جدید، چراغهای اضافی و کاپوتی از جنس کربن فورج کاری شده را اضافه کنیم. در پروفایل جانبی کولینان نیز تغییراتی از جمله گلگیرهای جدید وجود دارند.
وقتی به سمت عقب خودرو حرکت کنید متوجه یک جفت اسپویلر جدید، دیفیوزر با چراغ ترمز یکپارچه در وسط، رینگهای متفاوت و سیستم تعلیق جدید با ارتفاع کمتر نسبت به سطح زمین خواهید شد. اگر علاقهای به خودروهای پر زرق و برق ندارید بنابراین احتمال دارد خیلی وارد جزئیات کابین نشوید زیرا به نظر نمیرسد در حد نام رولزرویس باشد. در این بخش ترکیبی از رنگهای سفید و آبی بکار رفته و آن را میتوانیم روی فرمان، پانل داشبورد، دربها، صندلیها، استراحت گاه دست و… ببینیم. نام منصوری نیز روی صندلیها، پشتسریها و فرمان به چشم میخورد.
منصوری شاید به خاطر تولید خودروهای بسیار پرقدرت شناخته نشده باشد اما قطعاً محصولاتش قیمت زیادی دارند. این تیونر اشارهای به تیونینگ قوای محرکه کولینان نکرده و شاید در هفتههای آینده جزئیات بیشتری از پروژه خود را منتشر سازد. البته همانطور که میدانید نسخه استاندارد این خودرو به پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۷۵ لیتری توئین توربو با ۵۶۲ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتون متر گشتاور مجهز است و در عرض حدود ۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت را ثبت میکند. رولزرویس که بخشی از گروه بی ام و است اخیراً نسخه فیس لیفت کالینان را معرفی کرده و انتظار میرود در سال ۲۰۲۴ وارد بازار شود.
هرمز
۱۲ دی ۱۴۰۲منصوری برای من تداعی کننده به ایرانی بد سلیقه هست
مردیم از خوشی
۱۲ دی ۱۴۰۲منصور خودش که طراحی نمیکنه
تیم طراحی داره
درضمن دو نکته هوجود داره
یک اینکه باید از نزدیک بینی خیلی وقت ها وقتی از نزدیک یه محصول را ببینی تاره متوجه زیبایش میشی
دو هم اینکه زیبای یه چیز سلیقه ای هست و من اتفاقا از این محصول خوشم آمد
۱۲ دی ۱۴۰۲مثل آزرا ۲۰۱۱ از پشت گوشی یه کره ای مسخره هست از واقعیت یه ماشین سدان بزرگ ایمن و پر شتاب و خوش رخ که کلا هیوندای شانس آورد تونست اون ماشینو درست کنه 😍
۱۲ دی ۱۴۰۲اونایی که دیسلایک زدن از نزدیک آزرا ۲۰۱۱ رو ندیدن که چه سلطانیه و از رخش لذت ببرن😍
A.S.G
۱۲ دی ۱۴۰۲مگه این اصلا مال هیوندای هست داداش که کره ای باشه ؟
۱۲ دی ۱۴۰۲منظورم آزرا ۲۰۱۱ بود داداش
دیجی
۱۲ دی ۱۴۰۲این ماشینو فکر کنم داده نوه اش توشو نقاشی کنه خودش به کاراش برسه
Soroush
۱۲ دی ۱۴۰۲منم خیلی کارای منصوریو نمیپسندم ولی یه بخش بزرگی از نتیجه کار مربوط به سلیقه خریداراست
تا وقتی مشتری داره اینجوری میسازه
P
۱۲ دی ۱۴۰۲جدای از کاری که منصوری انجام داده ، خود طراحی کالینان هیچ وقت خوب نبوده و همیشه مورد انتقاد مجلات خودرویی مشهور بوده و همیشه به این نکته اشاره میشده که این ماشین بیشتر از اینکه حس که ماشین خیلی لوکس بهت بده بیشتر شبیه تاکسی های لندن هست , خوب شما با همچین طراحی کار خاصی نمیتونید کنید که اون حست از بین بره چون از بیس مشکل داره
بنزین فن
۱۲ دی ۱۴۰۲نه تیم طراحی ایران خودرو و سایپا خوبه 🙂
Mercedes-Benz
۱۲ دی ۱۴۰۲چرا منصوری همه ماشینا رو سوپر اسپرت میبینه؟
TAKI
۱۳ دی ۱۴۰۲دقیقاً درس میگید 80درصد طراحی هاش زشت هست وعاشق سیاه کردن کاپوت هست
هرمز
۱۲ دی ۱۴۰۲این کابین بیشتر بدرد سیتروئن سی ۳ کراس میخوره
18:45
۱۲ دی ۱۴۰۲تِر زد اونجا گذاشت لعنتی…
منصوری 1درمیون طی چندسال اخیر ماشینا رو عالی درمیاره و این محصول هم اصلا چنگی به دل نمیزنه.
زیاد از حد اسپرت و کیت آیرودینامیکی گذاشته انگار که لامبو اوروس ساخته!
طراحی رینگ هاشم زیاد جذاب نیست و فقط از یه طرح رینگ استفاده میکنه تو هر محصول که بیشتر شبیه مایباخه!
10 سال پیش واقعا ظاهر محصولات منصوری فوق العاده برجسته بود ولی الان نه.
Viper
۱۲ دی ۱۴۰۲منصوری ماشین ها رو طبق سلیقه مشتریانش میسازه و مشتریانش هم طراحی جنجالی دوست دارن این طبیعی هست
علی آقایی
۱۲ دی ۱۴۰۲چی؟! چنگی به دل نمیزنه
تو دیگه کی هستی
باشه یه پراید برات کنار گذاشتم، خدا کنه به دلت چنگ بزنه.
Siyavash
۱۲ دی ۱۴۰۲طراحی گلگیر کولیان یه جوری هست که انگار سایز رینگ و چرخ ها خیلی براش کوچیک هستن به نظرم باید حداقل یه سایز رینگ ها بزرگتر بودن تا اون گلیر بزرگ زیاد به چشم نیاد…
Dark Knight
۱۲ دی ۱۴۰۲منصوری واقعا یکی از بزرگ ترین تیونر های دنیا هست و به حدی معروف هست که تو دبی چند تا نمایندگی مخصوص برای خودش داره ، ولی از نظر من سپردن رولزرویس به تیونر ها کار درستی نیست چون اکثر تیونر ها رو ماشین های اسپرتی مثل لامبورگینی یا پورشه کار میکنن یعنی دقیقا نقطه مخالف رولزرویس ! خود رولزرویس بینهایت آپشن شخصی سازی برای خریدارش تدارک میبینه و این ادعا رو داره که هیچ دو تا رولزرویسی تو دنیا شبیه هم نیستن ( فقط ۴۲ هزار تا انتخاب رنگ جلو مشتری میذاره که اگه بین اونها هم اگر چیزی رو قبول نداشت میتونه هر چیز دیگه ای که تو ذهن مشتری هست رو پیاده کنه ) پس از نظر من دادن رولز به تیونر کار اشتباهی هست وقتی که خود شرکت میتونه از هر تیونری برات بهتر کار کنه
18:45
۱۲ دی ۱۴۰۲دقیقا دارک نایت عزیز منظور منم همین بود
آفرین👏👏👏
خود رولزرویس و بخش شخصی سازی اون در حد بهترین تیونر های دنیا بلدن چجوری کار کنن و نیازی به تیون نیست…
یجوری خودروهایی مثل رولزرویس رو باید تغییر بدی که به اصالتش لطمه ای نزنه.
متاسفانه این کیت بدنه و شبیه اینها بیش از حد خودرو رو جراحی پلاستیک کرده و تبدیلش کرده به یه ماکت بزرگ!
۱۲ دی ۱۴۰۲منصوری راه افتادیا 😂
Mamad
۱۲ دی ۱۴۰۲فقط برابوس با اینکه بیشتر آلمانی تیون میکنه
ولی برابوس یه چیز دیگس
BMW
۱۲ دی ۱۴۰۲خوشگل زده ها😂
محمد فرخی
۲۴ بهمن ۱۴۰۲خیلی هم عالیه یعنی چی ماشین به این خوبی