با معرفی رولزرویس کولینان، جهان شاسی بلندها وارد سطح جدیدی شد. اولین قدبلند تاریخ این برند بریتانیایی با استقبال خوبی بین مشتریان ثروتمند روبرو شده و فروش کلی رولزرویس را بهطور قابلتوجهی افزایش داده است.
خودرویی که مشاهده میکنید یکی از جدیدترین پروژههای منصوری است که البته به اندازه پروژههای قبلی پر زرق و برق نیست. البته این موضوع درباره بدنه صدق میکند جایی که رنگ مشکی مات در بخشهای پایینی بدنه با متالیک تیره در بخشهای بالایی ترکیب شده است. جدا کننده این دو بخش نیز نوار آبی نازکی است.
اما کابین کولینان منصوری پر از چرم اعلاست هرچند رنگ آبی آن انتخاب اول اکثر مشتریان نخواهد بود. این پوشش آبیرنگ روی صندلیها، پانل دربها و استراحت گاه دستها دیده میشود. صندلیها دارای لوگوی منصوری در پشتسریها بوده و دوخت الماسی شکل نیز روی برخی بخشها بکار رفته است. داشبورد نیز پذیرای همین رنگ شده و کفپوشهای ویژه نیز دارای کنارههای سفیدرنگ هستند.
ما نمیدانیم که آیا این خودرو در بخش پیشرانه نیز تغییراتی داشته یا نه اما مدل قبلی بیلیونر ادیشن افزایش قدرت ۳۹ اسبی و گشتاور ۱۰۰ نیوتون متری را تجربه کرده است. پیشرانه ۶.۷۵ لیتری توئین توربوی کولینان در حالت استاندارد قدرت ۵۶۳ اسبی و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری تولید کرده و باعث ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت حدود ۵ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت میشود.
پدر خودرو سازی جهان
۱۲ اسفند ۱۳۹۹فکر کنم منصوری کولینان را با اوروس اشتباه گرفته
mahan
۱۲ اسفند ۱۳۹۹دقیقا با تمام احترامی که برای این بزرگوار قائلم حس میکنم فلسفه این ماشین رو تغییر دادند و من کابین پرتقالی یا کرمش با چوب کاریش رو بیشتر دوست دارم!همچنین بدون کیت بدنه ای که اضافه کرده
مزدا
۱۲ اسفند ۱۳۹۹کابین ماشین وقتی کرمی و سفید باشه خیلی جذاب میشه.
همه کابین رو ابی کردن که چی بشه!؟
Mf1
۱۲ اسفند ۱۳۹۹طراحیش عالیه هر چند از طراحی چیزی سردرنمیارم
قرار نیست همون رنگ همون طراحی رولز تقدیم خریدارن بکنه
علی
۱۲ اسفند ۱۳۹۹فقط یک عکس از داخلش گذاشتید !!!
محمد
۱۲ اسفند ۱۳۹۹سلام و عرض ادب.آرزوی سلامتی و شادی برای تک تک شما بزرگواران.
بچه ها کسی میدونه این نوع طراحی تو محصولات منصوری بنا به سفارش مشتری هست یا سلیقه خود تیونر هستش؟احساس میکنم استفاده از یک نوع رنگ در قسمت تزیینات داخل خیلی زود کسالت بار و تکراری میشه برای مصرف کننده.
Farzad
۱۲ اسفند ۱۳۹۹سلام جونه دل …
عرض کنم که شرکت منصوری هم خودش اقدام به تیونینگ و ارتقا و خراب کردن محصولات مختلف ( بیشتر سوپرلوکس ها و انگلیسی ها ) میکنه ، هم اگر مشتری بخواد براش سفارشی سازی میکنه ، الان این معلوم نیست کدومه !
شرکت منصوری از معدود تیونرهایی هم هست که کارخونه تخصصی ساخت فیبر کربن و چرم و چوب داره .
البته این شرکت در حوزههایی مثل طراحی داخلی هواپیماهای تجاری و کشتیهای تفریحی ، طراحی و تولید لوازم خانگی ، تجهیزات اداری و کالاهای لوکس هم فعالیت میکنه .
محمد
۱۲ اسفند ۱۳۹۹زحمت کشیدی دکتر جان با این توضیحات گوهر بارت.ای کاش یاد بگیریم عوض مسخره کردن و تیکه اندازی یه چراغ برای دیگران باشیم.
Farzad
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ارادت ?
Khosrow
۱۲ اسفند ۱۳۹۹الکی ادا منصوری بازهارو در نیار ? ..
جمشید
۱۲ اسفند ۱۳۹۹افتضاح
T.C.B.K
۱۲ اسفند ۱۳۹۹کادیلاک فیلت ویلد 1969 ( فکر کنم) بیشتر اوقات رنگ داخلش آبی کم رنگ و کرمی و چوب بود و کلی امکانات رفاهی . که حتی نسبت به زمان حال (همین الان) امکانات زیادی داره !
حتی الدورادو. لینکلن کانتینانتال و….
دلم میخواد بدونم رولز رویس اون موقع مشغول چی بود ؟
مازیار
۱۲ اسفند ۱۳۹۹مشغول ساخت فانتوم۶ با طول دقیق ۶ متر و وزن ۲۵۰۰ کیلو راجع به شکل ظاهری و داخل اتاق هم اگه کنجکاو هستید سرچ کنید
و همچنین مشغول ساخت موتورهای هواپیما که البته تجارت اصلی رولزرویس بوده و هست
Farzad
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ای جونه دل
این آقا رامین که همیشه اصرار داره با دوتا اکانت کامنت بزاره و معلوم نیست میخواد چیو ثابت کنه ، خودش سرچ کرده و این چیزایی که گفتی دیده اما اونقدر تعصب داشته که ندیده !!!
پس همان بهتر که کامنتهای وی بی پاسخ بمانند .
T.C.B.K
۱۲ اسفند ۱۳۹۹اقای مازیار.
واقعا که.
اصلا تا حالا پشت کادیلاک فیلت ویلد 1979 نِشتسی ؟؟؟
خب نشستی. اگه میشستی توش ، هیچ وقت اینو نمیگفتی.
دیگه اینو کل کره زمین میدونه. خودرو لوکس کلاسیک و قدیمی. یا لینکلن یا کادیلاک یا کرایسلر.
رولز رویس و بنتلی اصلا اون موقع مالی نبودن.
حالا چه تو هیبت. چه تو لوکس بودن.
در زمان قدیم ( 40 سال پیش ) فقط آمریکایی.
حتی تو ایران هم 50 درصد خودرو ها زمان شاه آمریکایی بود.
اروپا دید نمیتونه از پس آمریکا بر بیاد رفت قوانین آلایندگی وضع کرد.
مازیار
۱۲ اسفند ۱۳۹۹و حالا که از خودرو لوکس حرف زدی یه نگاهی هم به این عکس بندازی بد نیست همون فانتوم ۶ هست
https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2Fb5%2F8e%2F3f%2Fb58e3f192f184afdd0ebf7b3fd72912d.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.pinterest.com%2Fpin%2F338051515766582000%2F&tbnid=8eZv3UW6QzWZtM&vet=1&docid=Lb4bPYT0UMzjuM&w=480&h=640&hl=fa-IR&source=sh%2Fx%2Fim
ツSAMURAIツ
۱۲ اسفند ۱۳۹۹رامین تو مگه فن چینی ها نبودی چرا حالا داری ***
رولزرویس از اول یه پله از برند های لوکس مثل مرسدس کادیلاک و … بالا تر بود و برند سوپر لوکس محسوب میشد
چون همه چیزش دست ساز و به سفارش مشتری شخصی سازی می شد
نکته دوم اینکه رولزرویس بیش از صد ساله که داره موتور هواپیما میسازه
علی
۱۲ اسفند ۱۳۹۹چی میگی ؟!
تو مگه پشت رولز نشستی؟
توکل تاریخ امریکا تو خودرو از اروپا عقب بوده وخاهد بود .
حالا هم از ژاپن عقبه وخیلی هم ازاروپا.
چندوقت دیگه هم کامل از کره عقب میمونه.
mahan
۱۲ اسفند ۱۳۹۹رامین جان تو میگی فلیت وود.ماشین پدربزرگم لینکلن کانتیننتال بود و من ازش تعریف می کنم و اکثر کلاسیک هارو به سبب دوستان نشستم حتی همین فلیت وود و همین طور رولز رویس فانتوم 2013 رو ولی خب چون رولز رویس اون زمان رو ننشستم قضاوت نمی کنم ولی اینو خوب میدونم برند فوق لوکس رولزرویس و بنتلی همیشه چند پله بالاتر بودند و تو زمین فوتبال خودشون رقابت میکنند!
شما در مورد همون چانگان نظر بدی برای ما جالب تره!
Tesla ?
۱۲ اسفند ۱۳۹۹پاسخ به علی
علی جان میشه بگی دقیقا امریکا تو چی از زاپن یاکره عقب تره یا حتی از اروپا؟؟؟
(Saeed(peugeot
۱۲ اسفند ۱۳۹۹عالی شده …. ولی ای کاش این رنگ نبود داخلش …..
رنگ بادمجونی یا کرم شاید بهتر بود …. این ماشین رنگ لوکس میخواد
T.C.B.K
۱۲ اسفند ۱۳۹۹در پاسخ به اقای مازیار بگویم که.
بله من اون عکس رو مشاهده کردم.
حال لینک دادن نداشتم. حالا که بیکاری
یه سرچ هم بزن کادیلاک فیلت ویلد 1979.
در پاسخ به اقای علی که گفت : توکل آمریکایی ها از اروپایی ها کمتر بوده و هست.
الان از ژاپنی ها هم کمتر. چند وقت دیگه از کره هم کمتر میشه.
?? جلل خالق.
نکته بعد اینکه من این داستان رامینو نفهمیدم یکی میاد میگه رامینی برو با تسلا
رامین برو با چانگ آن.
من که چیزی نفهمید. ( رامین اگه حضور داری معرفی کن خودتو بشناسم کی هستی. )
حالا برگردیم سر اصل موضوع. توکل.
یعنی… ???
معلومه که کی و کدوم برند توکل داره.
پدال کامنتمو حذف نکن. با سپاس…
Mad.z.Max
۱۲ اسفند ۱۳۹۹آره مثلا تو رامین چانگان نیستی. تو کلا یکی دیگه ای
مرسدس فن
۱۲ اسفند ۱۳۹۹عالیه بیرونش
ولی فکر کنم رنگ داخلش به انتخاب مشتری هست
من باشم واسه داخلش کرم با تزئینات چوب انتخاب یکنم
آبی افتضاحه
مسعود
۱۲ اسفند ۱۳۹۹این چیه دیگه؟؟
داخلش چشم ادم رو میزنه و با عینک افتابی باید واردش شد
منصوری اگه تو ایران بود قشنگ از اونا میشد که ارتفاع ماشینو کم میکرد و باله و سپر مسخره نصب میکرد روش و صدتا برچسپ و نوشته میچسپوند بهش با رو داشبوردی پشمی و پشت شیشه ها هم پرده و زیر ماشینم چراغونی :|||
mahan
۱۲ اسفند ۱۳۹۹میشد شرکت جوادسازی مرسدس برادران اسکندری!
ahmad
۱۲ اسفند ۱۳۹۹کولینان و جی کلاس خودروهایی هستن که منصوری تو تغییر دادنشون خوب عمل میکنه هر چند اسپرت کردن بعضی قطعات خودروهای لوکس جالب به نظر نمیرسه ولی عملکردش در کل خوبه و علت ساخت این همه نمونه مختلف فروشش هستش ولی جدیدا خودروهای اسپرت لامبورگینی فراری وحتی بوگاتی ها تیون شده توسط منصوری از لحاظ ظاهری زیاد جالب به نظر نمیاد
ماشین حساب
۱۲ اسفند ۱۳۹۹بیرونش بد نشده. اما ابی؟
گند زد
MjM
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ثروتمندا هم ازبس پول دارن و نمیدونن چیکار کنن باهاش، میرن دنبال هرچیزی ک ظایع تر باشه
این ماشینو چرا باید با تریم آبی سفارش بدی؟!
محمد
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ای کاش یاد بگیریم عوض مسخره کردن و تیکه اندازی یه چراغ برای دیگران باشیم.
ابر عظیم سلطان خانِ خفن باحال سوپر ویژه توپِ دمش گرم!
۱۲ اسفند ۱۳۹۹زحمت کشیدی منصوری جان کلا رنگ کابین و بیرون رو عوض کردی؟
باز بیرونش خوشگله!!!
ولی کابین با رنگ آبی؟؟
واقعا که!!!
نا امیدم کردی!!!
Khosrow
۱۲ اسفند ۱۳۹۹کاری با رینگای زشت و کابین تهوع اورش ندارم ( رنگش ) / اون نوار ابی روی بدنه رو چه کنم / خط چهارم ادیداس کشف شد ?? ..
مهدی
۱۳ اسفند ۱۳۹۹اگر یه مجرم را دو ساعت داخل کابین بزارن با این رنگ ضایع اعتراف میکنه . باور ندارید از 118 بپرسید