سن و سال خریداران رولزرویس چقدر است؟!

شنبه 17 تیر 1396 - 14:30
مطالعه 3 دقیقه
rolls-royce-dawn-black-badge
زمانی که درباره سن یک خریدار معمولی رولزرویس فکر می‌کنید چه چیزی به ذهنتان خطور می‌کند؟ اگر یک جنتلمن مسن را تصور می‌کنید که یک زندگی طولانی و شیک...
تبلیغات

زمانی که درباره سن یک خریدار معمولی رولزرویس فکر می‌کنید چه چیزی به ذهنتان خطور می‌کند؟ اگر یک جنتلمن مسن را تصور می‌کنید که یک زندگی طولانی و شیک و با اصالت داشته، شما به‌طور شگفت‌آوری در اشتباه هستید!

مدیرعامل رولزرویس در مصاحبه با بلومبرگ اعلام کرده متوسط سن خریداران این برند تنها 45 سال است. این شاخص نسبت به 7 سال پیش 11 سال کاهش سن را نشان می‌دهد!

تورستن مولر می‌گوید:

ما در کلاس خودرویی رو به رشد بسیار لوکس شاهد کاهش سن متوسط خریداران هستیم. این یک حقیقت خیال‌انگیز است.

متوسط سن خریداران رولزرویس کمتر از اکثر برندهای لوکس دیگر است. موسسه KBB می گوید سن مالک عادی یک ب‌ام‌و 50 سال بوده درحالی‌که متوسط سن خریداران مرسدس نیز 51 سال می‌باشد. بنتلی نیز در سال 2014 گفته بود متوسط سن خریداران محصولات این شرکت 56.2 سال است اما احتمالاً این شاخص در سال‌های اخیر کاهش یافته است.

سن پایین تر خریداران یک مزیت برای رولزرویس محسوب می‌شود زیرا آن‌ها این پتانسیل را دارند تا چندین سال دیگر نیز مشتری این برند باشند. خریداران جوان‌تر همچنین به بهبود تصویر کمپانی کمک می‌کنند زیرا افراد کمی خواهان خودروهایی هستند که به نمونه‌های تحت تملک افراد پیر شهرت یافته‌اند.

یکی از دلایل کاهش سن متوسط خریداران محصولات رولزرویس رشد میلیونرهای خودساخته است. مولر می‌گوید:

این پول‌ها دیگر به ارث نرسیده‌اند. اکثریت خریداران پول‌های خود را با تلاش و زحمت به دست آورده‌اند و در زمینه‌هایی چون املاک، مهندسی، فناوری اطلاعات، سرگرمی و... موفق بوده‌اند.

رولزرویس برای جذب بیشتر خریداران جوان‌تر مدل ریث و همچنین نسخه‌های پرفورمنس مشکی نشان را معرفی کرده است.

نظرات

تبلیغات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.