سایپا در مراسمی برای رونمایی از سه محصول جدید خود، سنگ تمام گذاشت. این در حالیست که این روزها زمزمه هایی برای فروش سهام سایپا به چینی ها هم به گوش می رسد.
سایپایی ها ناگهان در گیر و دار مذاکره ایران خودرو با شرکتهای غربی، به سراغ شرکتهای نوپای چینی رفته اند و محصولاتی ناشناخته را روانه بازار می کنند. سدان چینی زوتای S300 و شاسی بلند بی نام و نشانتر Brilliance V5 از محصولات این گرایش جدید هستند. برای خالی نماندن عریضه، رنو ساندرو یا لوگان هاچ بک که چند سالیست صحبت مونتاژ آن “به زودی” از سوی پارس خودرو شنیده می شود، بار دیگر با نام B90 و با وعده عرضه در سال آینده رونمایی شد. قیمت ساندرو هم از ۴۰ میلیون تومان آغاز می شود. اما جالبترین محصول این نمایش، خودروی سایپا ۲۳۲ با نام اولیه زیما بود که دارای یک موتور ۱۵۰۰ سی سی و طراحی شده توسط سایپا است. این سدان در کلاس B همان فیس لیفت تیبا محسوب می شود و در محدوده قیمتی ۲۶ تا ۲۸ میلیون قرار دارد و البته برای نامگذاری نهایی آن فراخوان داده شده است. جالب اینکه در تبلیغات این خودرو، سایپا از مزیتهای منحصر به فرد این خودرو که باعث موفقیت و استقبال در بازارهای جهانی می شود، گفته بود که بعد از رونمایی هیچ چیز منحصر به فردی در آن دیده نشد. سایپا با عرضه انواع خودروهای چینی و همچنین نمونه های هاچ بک ساندرو و تیبا، امیدوار است سال پر رونق و پر سودی را در پیش داشته باشد.۲۴۳ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
I Love Ferrari
۲۰ اسفند ۱۳۹۲باز هم سایپا و باز هم آشغالهایی دیگر.آخه اون اس300 چیه که 72 میلیون قیمتشه.
واقعا با خودشون چه فکری میکنن!
محسن . ک
۲۰ اسفند ۱۳۹۲تازه رییس پلیس راهور دیروز داشت ابراز تاسف می کرد از ورود خودروهای خارجی!
می گفت چرا مردم این آشغالای داخلی رو نمیخرن!!
امید
۲۰ اسفند ۱۳۹۲راس میگه خب بنده خدا اخه با بهشت زهرا و مرده شورها قرارداد دارن
towncar
۲۰ اسفند ۱۳۹۲نه چون اگه به هشدار پلیس توجه نکنن دیگه نمیتونن بگیرنشون فکر بخواد پلیسه با سمد جنسیس کوپه بگیره
امین
۲۰ اسفند ۱۳۹۲این که چیزی نیست،تو سایت سایپا زده (( سایپا افتخار صنعت ایران ))
خاک تو سر صنعتی که این افتخارش باشه
moj
۲۰ اسفند ۱۳۹۲سایپا فقط امسال به فکر سود بیشتره نه پیشرفت و کیفیته بهتر…
ALiHidden
۱۲ خرداد ۱۳۹۴مگه قبلا ب فکر پیشرفت بود ک الان باشه:|
فقیر
۲۰ اسفند ۱۳۹۲دوست عزیز این نامردها مطمئن هستند که اکثریت عوام برای ثبت نام و پول خوابوندن حتی چند ساله برای این بنجلهای سراسر دزدی و کم کیفیت سرو کله میشکنند.میگی نه منتظر باش….
مشکل ماملت عدم اگاهی به مسائل روز و کم دانشی است والا به این راحتی نمیتوانندازما سوئ استفاده کنند…
BOMB
۲۰ اسفند ۱۳۹۲فقط صبر کنید ببینید چه استقبالی از این خودروها بشود
امید
۲۰ اسفند ۱۳۹۲اره با حرفت کاملا موافقم بازم ملت در صحنه رکورد پیش خرید رو به نام خودشون ثبت میکنن
خاوری مزراتی
۲۰ اسفند ۱۳۹۲مشکل ما جهل هست … در شرایطی که دارن نسل مارو بر باد میدن ما حرکاتشونو شوخی میگیریم
تنها یک بیت شعر وصف این ماجراست و بس:
به یزدان که گر ما خرد داشتیم
کجا این سرانجام بد داشتیم
shayan
۲۱ اسفند ۱۳۹۲واقعا هر ملتی تویه هر وضعیتی که هست لیاقتش همونه نه بیشتر و نه کمتر نداشتن خرد و جهل البته خودمونم که این همه شعار میدیم جز همون ملتیم من تویه وصف این سه جمله موندم پندار نیک کردار نیک گفتار نیک اگه ما اینها رو داشتیم که بزرگان و نخبگان تاریخ ما این همه بهمون نمیگفتن حتما یه چیزی بوده که این همه بزرگ در تاریخ کشور همیشه بهش اشاره کردن دیگه
سینا
۲۰ اسفند ۱۳۹۲آدم چقدر باید …خل باشه که 73 میلیون به این لگن بده …
امید
۲۰ اسفند ۱۳۹۲درود درست و متین حرف شما
slr722
۲۰ اسفند ۱۳۹۲برین بمیرین…با این ماشینتون
امید
۲۰ اسفند ۱۳۹۲انشاالله به امید نابودی سایپا و حامیان پست و بی وژدانش
آرش
۲۰ اسفند ۱۳۹۲اون آشغالهای چینی رو بی خیال.فقط دقت کنید به قیافه هیجان زده اوk آقا و خانم که چنان ذوق کردند انگار سوار S Class 2015 شدند.
HASSANBMW
۲۰ اسفند ۱۳۹۲شعرو حال کنین تو نشریه سایپا زده بود:(فقط بخندین)
نام سایپا با برند معروفش با صادرات گشته قرین
گوی سبقت را ربوده در جهان از صادرات همچو نگین
هر کجا صحبت شود یادی کنند از سایپا و ایران زمین
مرحبا بر کارگران عاشق این خدمت و عرفان و دین
عشقشان خدمت بود چون عاشقند بر ملک و دین
شده گلستان جهان از کارشان این سرزمین …
.
دیگه حوصله ام نمیرسه بقیه این …شعر را رو بنویسم!!!!
tormoz_dasti
۲۰ اسفند ۱۳۹۲میترسم زیر این همه فشار نتونند کمر راست کنند
آخه یه آرم سایپا زدن رو ماشین چینی هم رونمائی داره!
عایا؟
مهرداد
۲۰ اسفند ۱۳۹۲خدایی قیفو نگاه کن !!
Zonda R
۲۰ اسفند ۱۳۹۲F.A
واقعاخنده دارن
یا مردم رو نادان فرض کردن
یا خودشون نادانند نمیدونن
S300 یه خودرو گمنام چینی
232 یابو با کد بندی سایپا
ساندرو هم که خب از خط تولید رنو خارج شده
کجا بیاد بهتر از ایران
خاوری مزراتی
۲۰ اسفند ۱۳۹۲زوندا جان یادشعر رضا یزدانی میفتم
حیف ، اگه عاشقت نبودم….
tormoz_dasti
۲۰ اسفند ۱۳۹۲منحصر به فرد بودنش تو هلغم
mohsen
۲۰ اسفند ۱۳۹۲یعنی این s300 قراره با مگان و لنسر رقابت کنه؟حتی جیلی 1800 اتومات هم از این خیلی بهتره،واقعا چی فکر میکنن با خودشون!
اون ساندرو هم طبق معمول نسل اولشو آوردن همیشه خدا از دنیا عقبیم،مدل 2014 هم قیافه بهتری داره هم موتور 1.2 توربو 90 اسبی.
س232 هم شده عین سمند و سورن چراغای جلو و عقب عوض کردن حتی به خودشون زحمت ندادن داشبورد زشتشو تغییر بده اون 6 میلیون گرونترش کردن.
فرهود
۲۰ اسفند ۱۳۹۲بابا من باورم نمی شه! این همه پیشرفت توی یک سال!؟ با دیدن اینا یک لحظه فکر کردم اینجا مراسم رونمایی از ماشین های جدید مرسدسه!!!!
علی عقیلی
۲۰ اسفند ۱۳۹۲سلام
انشالله خدا به راه راست هدایتشون کنه و به داد ما برسه
Zonda R
۲۰ اسفند ۱۳۹۲F.A
بیت المال
مالیات مردم
و….
چطور صرف این اشغالا میکنن
واقعا نمیدونن مردم از اونا زرنگترن؟
morteza
۲۰ اسفند ۱۳۹۲نه خدایی اینا ماشینن؟؟؟اگه اینا ماشینن پس ازرا و جنسیس وموهاوی و لند کروز و rx و…چین یکی به من بگه؟اخه اشغال چینی ام رونمایی می خواد ؟؟؟ جالبیش اینجاس به قیمت خون باباشون میفروشن .فقط اینو میتونم بگم خدایا مارا از دست این اشغالسازی سایپانجات بده
رامتین
۲۰ اسفند ۱۳۹۲بنظرم s300 که اصلا ارزش خرید نداره، چون جیلی با قیمت کمتر امکانات بهتر داره. ساندرو چون موتور خوبی داره، حداقل در حد تندر هست و قیمت 40 خوبه براش، به ظاهرش کاری نداریم. اما تیبا232 بنظرم از تیبای فعلی خیلی قشنگتر شده و اگه 23-24 تومن باشه، فروش خوبی هم داره.
دلیل: اولا قیمت اتومبیل به هیچ وجه در آینده کاهش پیدا نخواهد کرد.
بعد اینکه در رنج قیمت زیر 18 تومن، پراید در ایران فروش میکنه. بین 27 تا 30، سمند و 405 داریم. 32 تا 40 هم رانا، SDو تندر هست. پس بین 20 تا 25 تنها گزینه همین 232 هست. البته باید گفت همه اینها بیخودند ولی چاره ای برای مردم نخواهد بود. فقط به فکر پیشرفت و درآمد باشیم تا آیندمون بهتر باشه. این پیشرفت هم دست خودمونه.
Zonda R
۲۰ اسفند ۱۳۹۲F.A
من کم مونده از ذوق سکته بزنم
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فرهود
۲۰ اسفند ۱۳۹۲این حس افتخار ملی و اینجور چیزا بعد دیدن این عکسا همچی بگی نگی یه قلی خورد!
رهام
۲۰ اسفند ۱۳۹۲من میگم 72 میلیون s300 چینی رو باید مغز خر خورده باشی بخری جایگزین(لنسر 2014،اکسنت2014،جیلی2014،i20،سراتو1600،ام جی 350،رنو داستر حتی مگان از این آشغال بهتره)اینا چی فکر میکنن،
علیرضا
۲۰ اسفند ۱۳۹۲مثلا رونمائیه؟ 3 تا محصول بدون هیچگونه ارتباط با یکدیگر، واقعاً افتضاح تر از این نمیشه. لااقل چند تا عکس از زوایای مختلف، داخل و خارج و … منتشر میکردن بد نبود.
فقط همه چیز رو مفخی میکنن که بتونن بعداً ازش بدزدن در هنگام فروش
علیرضا
۲۰ اسفند ۱۳۹۲همینجاس که واردات اتومبیل و اجازه واردات ماشینهای حسابی دهان سایپا و ایرانخودرو را سرویس خواهد کرد، به امید ورشکستی شرکتهای دزد
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۰ اسفند ۱۳۹۲درود .
نگفتم ذوق زده میشیم !!!!!!!!!!!!!!!
اس 300 ؟؟؟؟؟
مگه بنزه ؟؟؟؟ فردا مردم میخرن ، بعد جلو هم پز میدن ، یدونه اس 300
خریدم .
سپر اون 232 هیچ تناسبی با با بدنه ی کوچیکش نداره . میتونید برید در
سایت خود سایپا ، و نمای بغل رو مشاهده کنید . کپ تیباست .
چنند وقته دیگه مجله ماشین ، بررسی طراحیه این 232 را انجام میده و به
اشکالات طراحیش میپردازه . دقیقا کاری که با سمند و تیبا و پراد 132
انجام داد .
GTR-50
۲۰ اسفند ۱۳۹۲کل این ماشینو جمع کنی کیفیتش میشه یدونه لنته جلو بنز اونم بنز قدیمی ها که با گازوئیل کار میکرد.. البته شاید برسه
محمود
۲۰ اسفند ۱۳۹۲دوستان با دیدن این عکس ها هیچی نتونستم بگم جز {اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الفرج}
HASSANBMW
۲۰ اسفند ۱۳۹۲منظورت اللهم عجل لولیک الفرج بوده دیگه!!!
خاوری مزراتی
۲۰ اسفند ۱۳۹۲آقا من گفتم قراره سایپا بترکون نگفتم قراره مغزملتو منجر کنه… واقعا زیبا و بی نظیرن… وای چراغی یابو 232 رو نگا عجب خوشگله… این همون تیبا زیبای ایرانی نیست که زیباتر شده؟؟؟ وای… وووووو
نکبتا خواستن بگن مام هستیم دوباره گلگیراو سپر و چراغای ی عقب و جلورو عوض کردن که مثلا چی طرح تازه س… نگو همون تیبای زشت بدترکیبه
اونم که نسل قبل ساندروه که خاک تو سرتون … عقب مونده ها
اون یکیم که انگارنه انگار مال چینه… سایپا ملتو داره تحقیر میکنه… رو بدنه ش آرم سایپاس تو داشبورد و رو فرمون زشتش آرم z
ارمان
۲۰ اسفند ۱۳۹۲ای بد نیس ، اون چینیه که هیچی ولی ساندرو باید چیز خوبی باشه با توجه به اینکه خودم تجربه ال 90 دارم ، فقط قیمتش ایشالا خیلی نره بالا ، 232 هم با نسبت تیبا خیلی آبرومند تره ، کلا در حد شرکتی مثل سایپا بد نیس ( در حد سایپا قضاوت کنید )
خاوری مزراتی
۲۰ اسفند ۱۳۹۲یعنی چی درحد سایپا س… قضاوت درحد سایپا یعنی چی برادر؟
مگه سایپا چه فرقی با هیوندای یا کیا یا حتی پروتون و تاتا و دیگه به درک چه فرقی با این چینیای لعنتی داره
مگه هردو منابع صرف نمیکنن … مگه هردو برای مصرف ساخته نمیشن… مگه هردو زمان و انرژی و ایده خرج نمیکنن
قبول کنیم باوجود 150 سال تفکر ایرانیان درباره دنیای مدرن هنوز در بدیهیات عصرمدرن موندیم
وقتی با تفکراقتصادی درباره صنعت حرف نزنیم همین میشه که جناب آرمان میگن…
قضاوت در حد سایپا :-b
ارمان
۲۰ اسفند ۱۳۹۲من بر اساس واقعیت صحبت می کنم نه ایده آل ، یه مثال ساده میزنم تا آخرشو خودت بخون ، تو کمپانی های خارجی برای اینکه بهره وری بالا باشه به محض اینکه احساس کنن تعدادی نیروی اضافه دارن تعدیل می کنن ، تو ایران چی ؟ از هر 10 نفر 6 نفر الکی حقوق می گیرن ، حالا اگه یه نفرشون اخراج بشه فرداش تمام روزنامه ها ، بیست و سی و غیره خون دولتو می کنن تو شیشه!
پس تا وقتی سطح بهره وریمون در حد نخودچی کیشمیشه ، یه همچین ماشینایی با یه همچین قیمتایی کاملا مناسب وضع خودروسازیه ماست
Ehsan
۲۰ اسفند ۱۳۹۲اشتباه میکنی آرمان ، در کشور های اروپایی نیروهاشون رو تعدیل میکنند چون نمیتوانند حقوقشان را پرداخت کنند ، در ایران به کارگران میگویند کارکن ، حقوقشون 6 ماه عقب میافته ، بعد 6 ماه فقط حقوق 2 ماهشون رو بهشون میدن و بعد اخراج میکنن ، در ایران این تعدیل نیرو هیچوقت اعلام نمیشه
ارمان
۲۰ اسفند ۱۳۹۲در جواب اقا احسان بگم که من خودم کارمندم ، واقعا تو 8 ساعت اداری بیشتر از 3 ساعت کار نیست که انجام بدم ، به خودمون که نباید دروغ بگیم ، همه هم میگن که بهره وری تو ایران خیلی پایینه ، نمی تونی این حرفو رد کنی احسان ، بالاخره ایران خودرو و سایپا وقتی این همه نیرو دارن باید قیمت رو ببرن بالا که خرج اینا رو بدن دیگه ، فقط هم خودروسازی نیس همه شرکتای دیگم همینن ، میخوام بگم کلا همه چیمون به هم میاد
Ehsan
۲۰ اسفند ۱۳۹۲اینکه در ایران بهره وری پایینه در اون شکی نیست ، ، کلا اکثر شرکت های صنعتی ایران به علت عدم توان رقابت بین المللی و عدم بهره وری ضرر ده هستند و به همین علت برای جبران ضرر ها یا حقوق بسیار پایینی به کارگران میدهند یا اگر کم میدهند به تعویق هم میاندازند
مشکل اینجاست که تمام ضررهای این دو شرکت از جیب مردم پرداخت میشه ، در این 40 سال به هر علت ما نشون دادیم که خودرو ساز نیستیم ، به نظرم بهتره که ایران خودرو و سایپا شعبه ای از کارخانه های بزرگ خودرو سازی جهان در تولید خودرو در ایران شوند ( مثلا شعبه تولید فولکس واگن در ایران ) ، تا هم خودرو با کیفیت تولید کنند هم مشاغل حفظ بشه و هم شاهد حضور تمام برند ها در ایران باشیم
ارمان
۲۱ اسفند ۱۳۹۲موافقم :)
Zonda R
۲۰ اسفند ۱۳۹۲F.A
محصول روز رو باید با هم رده هاش قیاس کرد
سایپا داره خیانت میکنه
این ماشین مثلا باید با کیا ریو 2014 مقایسه بشه
من دیگه حرفی ندارم
Zonda R
۲۰ اسفند ۱۳۹۲F.A
در ضمن سایپا برایه خودش که ماشین نمیاره یا مونتاژ نمیکنه
برایه مردمه
ولی سلایق مردم رو اعمال نمیکنن
فقط خواسته های خودشونو به مردم تحمیل میکنن
خاوری مزراتی
۲۰ اسفند ۱۳۹۲زوندا جام من کاملا با بحثت موافقم… بخاطر تولید مثلا ملی دارن میزنن ت و سر مردم!!
این سایپا باید با خودروهایی مث کیا پراید(ریو) هیوندای اکسنت و اینجور ماشینا مقایسه بشه
محسن
۲۰ اسفند ۱۳۹۲خودروی به اصطلاح سایپا 232 همون تیباس که باز چراغهاشو عوض کردن اصلا خودرو سازهای ایرانی تو کار عوض کردن چراغن چراغو سپر تیبارو عوض کردن بعد میگن خودروی جدید ساختیم ،قیمت تموم شده این سپرها وچراغهایی که روش نصب کردن )232(یک تومن بیشتر نیست بعد 232رو بااختلاف قیمت 6تومن نسبت به تیبا میخوان بندازن به این مردم بیچاره
خاوری مزراتی
۲۰ اسفند ۱۳۹۲دقیقا تیباس میلادجان… فقط گلگیرها و چراغای جلو عقب عوض شدن
تو نمای جلو خواستن به هوندا آکورد نسل قبل نزدیک بشن… البته در حد ایده مونده و بسیار زشت از آب دروموده چون تیبا حجمی بیضی هست و نه قوطی کبریتی .هوندا ایده شو در طول ماشین یکسان پیاده کرده اما تیبا متضاده و در این مدل قطعا تضادش بیشتر شده چون عقب و جلوش ب هم نمیان اصلا..
تیبا دچار تناقض مفهومیه یعنی در اصطلاح بدنه ش بیش از انکه زوایای تیز و یا حجمهای اغراق شده داشته باشه یک حجم بیضی شکل باخطوط سیاله که بدلیل کیفیت بسیار پایین قطعات مطمئنا زود از ریخت میفته… اینو تو تیبا قشنگ میشه حس کرد تو این مدلم قطعا ایجادمیشه
محمدرضا
۲۰ اسفند ۱۳۹۲سلام دوستان
میبینیم که هیچ پستی مخالف نداشت…یعنی اینهمه فحش دادیم به سایپا هیچکی مخالفت نکرد..!!!!!!!!!
عایا مسئولان سایپا هم میبینن این صفحه رو؟؟؟
reish
۲۰ اسفند ۱۳۹۲اگرم ببینن عایا واکنشی نشون میدن؟
خاوری مزراتی
۲۰ اسفند ۱۳۹۲عایا؟
امید
۲۰ اسفند ۱۳۹۲این چه حرفیه این عزیزان زحمت کش مگه وقت اضافه دارن الان حتما دارن رو چند خودرو خوب و با کیفیت که اصلانم چینی نیست کار میکنن اخه چرا اینقده این سایپا مظلوم رو اذیت میکنین این همه خدمت داره میکنه به این ملت یکم قدر شناس باشید خب
انواع خدمات مرگ سریع و بدون درد
لح شدن صددرصدی بعد از تصادف با سرعت 20 کیلومتر در سال ببخشید ساعت
کفن و دفن راحت با خودرو بدون نیاز به تابوت
وخدمات فراوان دیگر بسیار فراوان از سایپا خدوم
HUMMER
۲۳ اسفند ۱۳۹۲دمت گرم امیدجان خیلی خندیدم پس از این مطلب اعصاب خردکن .دیگه مارک سایپا و اون کله قاطرومیبینم حالات تهو میگیرم .دزدای لاشخور فرصت طلب.چه جوری روشون میشه دراین حد دروغ بگن.خدایا خودت داغنشون کن و…میخوام جیغ بزنم اااااااااااااااااااااا
پژو rcz
۲۰ اسفند ۱۳۹۲سلام دوستان من فقط میتونم بگم واقعا افتضاحه نه ظاهری خوبی داره نه باطن خوبی داره ولی به خودتون نگاه نکنید که از ماشین سر در میارید متاسفانه از فردا تقاضا کنندهای این ماشینا زیاد میشه
اخه قیمتاشو نگاه کن 40 ملیون 70 ملیون والا به نظر من 405 که 29 ملیون قیمت داره بازم بهتر از ایناست حداقل ی رخی داره
re8889
۲۰ اسفند ۱۳۹۲من فکر کردم سایپا232 طرح جدیدی است نگو خودش طرحی از z300کپی برداری شده که اونم کپی از اریون است.
واقعا که شاهکار کردن.فقط یک ایرانی این جوری ماشین طراحی میکنه.واقعا برای این شرکتا متاسفم
عینک
۲۰ اسفند ۱۳۹۲از ماست که بر ماست.
همه میدونن که اگر محصولی خوب نباشه فروش نمیره.ولی مردم ما به ماشین نگاه دیگری دارند.اصلا نگاهی ندارند.درکی ندارند.حقیقته.و این حقیقت رو مسئولان به راحتی فهمیدند و بدون غم و غصه و عذاب وجدان هر چی که بخوان وارد کشور میکنند فقط سود داشته باشه.
خدا کاری برای ما نمیکنه تا خودمون نخوایم.
ما هنوز علم زندگی نداریم….واسه اینه که کلی بلا سمون میارن!!!
امید
۲۰ اسفند ۱۳۹۲تقصیر کسایی که این اشغالها رو میخرن اینام که از پول بدشون نمیاد
کافر مقدس
۲۰ اسفند ۱۳۹۲لوگو سایپا فقط تو همین مراسم رونمایی رو ماشین حک شده دیگه؟
[…]
احمد.ف
۲۰ اسفند ۱۳۹۲واقعا چی میشه گفت؟؟!! فیس لیفت تیبا رو میده ۲۷ ۲۸؟؟ آخه چرا؟؟ تازه دقت کنید که تولید تیبا هم باقی خواهد بود یعنی این ۲۳۲ جای تیبا نیست!! یک ماشین جدید است!
z300 هم که قطعا یک شکست خواهد بود مانند پژو ۴۰۷، سیتروئن C5 و زانتیا ۲ آخه مگه مردم مغز … خوردن برن ۷۰ بدن یک ماشین ناشناخته چینی که اصلا معلوم نیست تو خود چین تیراژش چندتاست اصلا تو کدوم ده کوره چین ساخته شده. همین الان لنسر با موتور ۱۶۰۰ رو میدن ۸۰ تومن تازه حساب کنین با عوارض و هزینه خروج خودرو فرسوده و … شده ۸۰ اینا با عوارض کمتر یک آشغال چینی رو میارن میدن ۷۲ میلیون. مثلا لیفان ۶۲۰ یا جیلی امگرند یا جک جی۵ چی از این کم دارن؟؟
Zonda R
۲۰ اسفند ۱۳۹۲F.A
لوگویه سایپا روی هر ماشینی بخوره
از ریخت میندازتش
فکر کنم جزو زشترین لوگوهایه دنیاست
ahmad
۲۰ اسفند ۱۳۹۲فقط میتونم بگم که متاسفم.
دارن با این کارشون به شعور این مردم توهین میکنن!
یه مشت خودروی آشغال چینی با اون چراغا و طراحی های حال به هم زن چینی رو وارد کردن و بعد مراسم رونمایی هم میزارن که آهای محصول جدید تولید کردیم. اگزوز تیبا رو یه کم کج میکنن و یدونه چراغ جدید میزارن روش و به عنوان محصول جدید رونمایی میکنن.
ایران خودرو میاد سپر های وانت پیکان رو عوض میکنه به عنوان یه خودرو جدید 2 میلیون میکشه روش و ازش رونمایی میکنه!
تا میای ازشون انتقاد کنی میگن که آقا ما تولید کننده ایم و کار آفرینی داریم و …
ببینید کارخونه های کره ای و ژاپنی با نصف قدمت کارخونه های داخلی الان به کجا رسیدن و ما هنوز داریم پراید تولید سال 1987 رو تولید میکنیم.
از طرفی اینا هم سلامتی مردم رو تهدید میکنن هم آسایششون رو. هم آلایندگی زیاد دارن و هم امنیت پایین. اینا مردم رو به گروگان گرفتن!
فقط آرزو میکنم که این کارخونه های نکبت داخلی ورشکست بشن…
خاوری مزراتی
۲۰ اسفند ۱۳۹۲هرگز ورشکست نمیشن… بیت المال و ایده تخیلی خودرو ملی رو عشق است…
وقتی میگم هرگز بگو هرگزززززززززززززززززززززززززززززز
lmbx
۲۰ اسفند ۱۳۹۲دیگه این چند روزه داره از خودم بدم میاد!ا[…] هر روز خبرهای خوب به همون میدن(یارانه قطع میشه؛پول اب برق گرون میشه و…)
من ادم افراطی نیستم لی ای کاش اصلا تخت جمشید نبود.ای کاش این همهبنای تاریخی نداشتیم ای کاش ای همه دانشمندو شاعر و فیلسوف توقدیم ایرانی نبودن!!!چرا؟!چون ایرانی فقط ادعا!همش میگیم م تمدن 2500 ساله داریم.[…] بعضی ها یه جوری درباره ی ابن سینا یا سعدی یا ریاضیدان های قدیم حرف میزنن که فکر میکنن خودشون جای اونا هستن.
ما الان چی هستیم .دیروز داشتم بدی این دزدا رو به مادرم میگفتم مارم گفت:بابا ول کن نون شب نیستش که.بنده خدا حق داره چون نه مثل من عشق ماشینه که درد منو بفهمه بعدشم انقدر مشکل تو زندگی هست که خیلی ها اصلا به این چیزا اهمیت نمیدن
ادعا میکنیم اینجا مملکت امام زمانه .فکر میکنیم خدا ما ایرانی ها رو بیشتر دوست داره!.به خدا خیلی از ما شیعه ی امام زمان نیستیم که هیچ دشمنش هم هستیم!امام زمان یارای می خواد که ظلم ستیز باشن نه ما ها رو.تو روز روشن دارن از مون دزدی میکنن عین خیالمون نیست.حقمون میخورن اونوقت ما میخندیم!.با این که خیلی از مردم میدونن اینا اشغالن باز میرن این لگنا رو میخرن ما عشق ماشین ها که باید ارزوی یه ماشین خوبوبه گور ببریم نمونش همین سبد کالاتو فامیل ما هر کی میلیاردی سرمایه داره و حقوقش میلیونیه گرفته ولی خیلی از مستجرا و بدبخت بیچاره ها نگرفتن!!
(ان الله لا یغیرما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم)ایه 11 سوره رعد
پسم
۲۰ اسفند ۱۳۹۲غم پرچمای بی باد مارو کشت به قرآن…
محسن
۲۰ اسفند ۱۳۹۲چشم نخوری سایپا
یعنی شما ها اینقدر پیشرفت کردید که سه تا سه تا ماشین رونمایی میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
شما مردم را […] فرض میکنید.
ولی خودتونید.
امید
۲۰ اسفند ۱۳۹۲درود منظورت الاغ بود یا ازادیم هر چه دل تنگ مان میخواهد بگوییم محسن جان
امــیــر
۲۰ اسفند ۱۳۹۲مــحــمود پاک نیّــت رو نیگاه کن، انگار پشت McLaren P1 یا Pagani Zonda نشسته!!! همچین می خنده :دی!
زیگما
۲۰ اسفند ۱۳۹۲با عرض سلام
خدمت مدیر عامل سایپا تبریک میگویم.
از شما خواهشمندم به […] شرفیاب شوید.
خدانگهدار شما باشد.
arman
۲۰ اسفند ۱۳۹۲من و این همه خوشبختی محاله :-o:)
حیفه تو ایران استفاده بشن باید بفرستیم آمریکا و اروپا به عنوان جوابی بر تحریمهااین همه نبوغ و نوآوری و خلاقیت از کجا نأشت میگیره من موندم:D:D:DΘ_Θ