سایپا در مراسمی برای رونمایی از سه محصول جدید خود، سنگ تمام گذاشت. این در حالیست که این روزها زمزمه هایی برای فروش سهام سایپا به چینی ها هم به گوش می رسد.
سایپایی ها ناگهان در گیر و دار مذاکره ایران خودرو با شرکتهای غربی، به سراغ شرکتهای نوپای چینی رفته اند و محصولاتی ناشناخته را روانه بازار می کنند. سدان چینی زوتای S300 و شاسی بلند بی نام و نشانتر Brilliance V5 از محصولات این گرایش جدید هستند. برای خالی نماندن عریضه، رنو ساندرو یا لوگان هاچ بک که چند سالیست صحبت مونتاژ آن “به زودی” از سوی پارس خودرو شنیده می شود، بار دیگر با نام B90 و با وعده عرضه در سال آینده رونمایی شد. قیمت ساندرو هم از ۴۰ میلیون تومان آغاز می شود. اما جالبترین محصول این نمایش، خودروی سایپا ۲۳۲ با نام اولیه زیما بود که دارای یک موتور ۱۵۰۰ سی سی و طراحی شده توسط سایپا است. این سدان در کلاس B همان فیس لیفت تیبا محسوب می شود و در محدوده قیمتی ۲۶ تا ۲۸ میلیون قرار دارد و البته برای نامگذاری نهایی آن فراخوان داده شده است. جالب اینکه در تبلیغات این خودرو، سایپا از مزیتهای منحصر به فرد این خودرو که باعث موفقیت و استقبال در بازارهای جهانی می شود، گفته بود که بعد از رونمایی هیچ چیز منحصر به فردی در آن دیده نشد. سایپا با عرضه انواع خودروهای چینی و همچنین نمونه های هاچ بک ساندرو و تیبا، امیدوار است سال پر رونق و پر سودی را در پیش داشته باشد.۲۴۳ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
GTR-50
۲۰ اسفند ۱۳۹۲خندیدیم
رضا 2272
۲۰ اسفند ۱۳۹۲جون مادرتون نخرین ، به خدا هیچی ازتون کم نمیشه
امید
۲۰ اسفند ۱۳۹۲درود رضا میخرن این ملت بازم چون مجبورن بخرن اخه طفلیا خسته میشن با تاکسی یا اژانس و…غیره برن اینور اونور
AR@SH
۲۰ اسفند ۱۳۹۲این ابوقراضه 72 میلیون , برو بابا ما خر رنگ میکنیم جای گورخر میفروشیم خوردروسازی سایپا و این لگن …
amin
۲۰ اسفند ۱۳۹۲دوستان عزیز میشه بپرسم شماهایی که میگید نخرید خودتون چه ماشینی سوار هستید؟
من اگه پراید و پژو و سمند و… رو نخرم چی بخرم با اون پول؟ گیرم نخریدم تحریم کردم بعد باید برم همونارو تاکسیشو سوار شم دیگه
یا مغزتون کار نمیکنه یا تو ایران زندگی نمیکنین
راهش این نیست برادران خانه از پایبست ویران است وقتی تو یه بیابون بی آب و علف گیر افتادی یه چاله آب لجن هم پیدا کردی مجبوری بخوری تا زنده بمونی
طوفان
۲۱ اسفند ۱۳۹۲خب برید بخرید تا بیشتر بره تو پاچتون . ما هر چی میکشیم از خودمونه .
reza
۲۰ اسفند ۱۳۹۲هرچی هست از تیباو رانا بهتره
Hitler
۲۰ اسفند ۱۳۹۲بدترین درد ناتوانی یک ملت از درک بلایی است که برسرش میاد_کامیاب کیبر_
شما ببینین اگه فردا مردم واس خریدش صف نکشن من اسممو عوض می کنم
شاید از ناچاری باشه ولی روی دیوار خراب کاغذدیواری نمی کشن
امید
۲۰ اسفند ۱۳۹۲های هیتلر درود بر تو افرین باهات موافقم
عليرضا
۲۰ اسفند ۱۳۹۲به یاد دوران مدرسه
فحش میزاریم واسه کسی که این اشغال های بی مصرف رو بخره….
امید
۲۰ اسفند ۱۳۹۲درود کار این جماعت بخر خر داغون از این چیزا گذشته
ببین اگه یه رکورد پیش خرید ثبت نکردن سایپا میاد میگه ملت با شعور افرین به این همه شعور و درک ما خود را ملزم میدانیم که همیشه خدمت گزار شما ملت شریف باشیم و روز به روز خدمات بیشتر برای رفاه و امنیت شما ایجاد کنیم
با احترام روابط عمومی سایپا و دوستان
مسلم
۲۰ اسفند ۱۳۹۲نه
گریستیم………
hosein
۲۰ اسفند ۱۳۹۲ولی تیبا رو خوب تغییر دادن آدم نمی تونه بفهمه این تیبا همون تیباست.یه تغییر کلی. با تیبا بیشتر موافقم تا z300چینی البته الان همه ماشیناشون بی کیفیت و چینی ولی خوب اون دیگه کلا چینیه…
من برای خودم متاسفم که به عنوان یه جوان ایرانی با 22میلیون الان تیبا دارم البته به نسب ماشین های ایرانی خودروی معقول و به صرفه ای ولی کو و کجا تا رسیدن به جهان مگه اینکه به چینی ها متوسل بشن که اونهام…
سبحان
۲۰ اسفند ۱۳۹۲[…] ینی الان تواناییش رو دارم که تک تک افرادی رو که باعث ورود و ساخت و انداختن این آشغالا به مردم نادان و اغلب ناچار میشن، با همین دستام اول خفه کنم، بعد جر بدم! مردم شما رو به خدا نخرین اینا رو…
امید
۲۰ اسفند ۱۳۹۲درود بر تو سبحان
سبحان
۲۰ اسفند ۱۳۹۲درود بر تو دوست روشن ضمیر
حسین
۲۰ اسفند ۱۳۹۲10دقیقه سکوت
رضا44
۲۰ اسفند ۱۳۹۲50 ساله ایران خودرو و سایپا مردم رو مسقره کردن 25 ساله پراید با یک شکل باقی مونده که جزو ماشین حساب نمیشه 12 ساله دارن چراغ های سمند رو عوض میکنن از تببا ی صندوق دار بگم که نه سواری خوبی داره نه طراحی خوبی داره عقبش با جلوش همخونی نداره از پژو پارس بگم که بعد 13 سال تازه یادشون افتاده که سینه داشپورتشو عوض کنن از رانا بگم که بدنش 206 صندق داره که زیرشم خیلی بد دیده میشه از دنا بگم که بدنش سمنده بااون موتور آشغال ef7 از ال 90 بگم که خیلی طراحی بیخودی داره و خیلی هم زشته از پژو 405 بگم که طراحیش برای 1980 یه که آدم توش میشینه به یاد 25 سال پیش می افته از پیکان وانت بگم که 40 ساله داره تولید میشه که فقط سپر عقب و جلوش رو عوض کردن از …؟
امید
۲۰ اسفند ۱۳۹۲درود بر تو رضا مردشور این صنعت سرطانی رو ببره
HUMMER
۲۳ اسفند ۱۳۹۲رضاجان،منم همینطور.از چی بگم…؟؟؟
شروین
۲۸ مرداد ۱۳۹۳رضا ال 90 طراحی رومانیه نه ایران ومیبینی تو همه جا دنیا همین شکله ایران اینکاش نکرده از پارس تند بگو ک خخخخخخخخخ
مصطفى
۲۰ اسفند ۱۳۹۲عوضیاى اشغال سر هم بند !!
یعنى خدا باید تو سر ادم زده باشه که بره یه کارى بخره با آرم سایبا !
این بست فطرت ها رفتن یه ماشین جینى انتخاب کردن که بیشترین سود توش باشه بس یعنى اشغال ترین جنساى ممکن ! میشه حتى احتمال داد سر سیلندرش اب بشه ! از اینا هیجى بعید نیست …
ماشالا مردم ما هم خدا زده و بلا نسبت بعضیا که بصیرت دارن نفهم ، از فردا دم در نمایندکىهاى سایبا وایسادن واسه ثبت نام ! واقعا متاسفم من حاضرم بیاده راه برم اما سوار اینا نشم ، والا امنیتش بیشتره !
نخرید اقا نخرید ! ماشیناى دیکه کمرک و کوفت وزهر مار میخوره قیمتش زیاد میشه ، اینا که میکن تولید داخله جرا باید کرون باشه ؟؟
همیشه در رو یه باشنه نمیکرده ، خدا جاى حقه اینا هم یه روز بدجور بدشو میبینن اینطورى که مال و جون مردم بازى میکنن ….
امید
۲۰ اسفند ۱۳۹۲درود بر تو مصطفی
ali
۲۰ اسفند ۱۳۹۲زانتیا به اون خوبی رو جمع کردن اینارو آوردن !!!اسمشم میزارن پیشرفت.لااقل سراتو رو که گفته بودن تولید میکردن
ESI
۲۰ اسفند ۱۳۹۲گل بود به سبزه اراسته شد
ارمان
۲۰ اسفند ۱۳۹۲سایپا 232 :))))) خیلی خوبه این ! مثل جوک میمونه ! خدایی سگ رانا و دنای ایران خودرو شرف داره به اینا !!! سایپا رسما […]
saeid
۲۰ اسفند ۱۳۹۲جمع کن بابا صنعت خودروسازیتو خودروساز که هیچ افتابه ساز هم نمیشی
امید
۲۰ اسفند ۱۳۹۲درود بر تو
لامبوی کرد
۲۰ اسفند ۱۳۹۲اینجوریه؟؟پس چرا یکم زودتر نجنبیدن برن ژنو رونمایی کنن؟؟!! یا میتونستن برن فرانکفورت یا دیتریوت!!!(فکرشو بکنین سایپا 232 کنار لامبو اوراکان یا کربونادو جی تی البته زیاد هم اختلاف ندارن هاااا!!!!!!!!فکرشم خیییییییییییلی باحاله!)
hamid BMW
۲۰ اسفند ۱۳۹۲باورتون نمیشه 1کی از دوستام میگفت میخواد ماشین بخره همه نمایندگی های ایرانو سرچ کرده اکثرشون طرفیتشون صفر بوده و همه پیش فروش شده بوده..تازه میفهمم چرا ماشین هنوز داره گرون میشه…اخه چرا انقد میشینای داخلی زشتنننننن؟؟؟؟؟!!! حتی واسه مونتاز هم اشغالترین ها رو انتخاب میکنن…اخه اینا چیه که رونمایی میکنین ؟!!!!
امید
۲۰ اسفند ۱۳۹۲بابا چیزی که زیاده پولدار نادان بگیرن بخرن بره تو پاچشون با این کارشون درسته دودش میره تو چشه همه اما نمیفهمن دیگه هر چی بگی حالیشون نمیشه دیگه اگه میشد اون s300 کوفتی رو پیش خرید نمیکردن بی اراده تر از این حرفا هستن مثال اون کشتیه هست میگه من جای خودمو سوراخ میکنم به تو چه یا فرهنگ همسایگی خودمون چهار دیواری اختیاری باید زد اینا رو داغون کرد بخدا که اینقده نفهمن
مقصر اصی اینا هستن نه سایپا و ایرانخودرو بی وژدان […]
مصطفی
۲۰ اسفند ۱۳۹۲فقط ساندرو اگر با قیمتی نزدیک به ال نود تولید بشه میشه گفت خوبه وگرنه بقیه آشغال
این فیس لیفت تیبا هم اگر ادم بودن جای پراید تولید میکردن با همون قیمت
s300 هم بنظرم یه حقه بازاریابیه که ببینید ماشینای تولید داخل چقد ارزون در میاد برای فروش بیشتر اون فیس لیفت رونمایی کردن چون مشخصاتش شبیه همونه
یه پسل باهوش
۲۰ اسفند ۱۳۹۲الان نمی دونم بخندم به اینا گریه کنم به حال خودم
یه حس دوگانگی پیدا کردم
BOMB
۲۰ اسفند ۱۳۹۲باید گریه کرد به این وضعیت
ali
۲۰ اسفند ۱۳۹۲اول از همه درباره اون زوتای s300 چینی که واقعا نمیدونم چی بگم اونم با اون قیمتی که برا فروش گذاشتن! فقط امیدوارم رو دستشون باد کنه.. دوم درباره ساندرو که خیلی دیر داره تولید میشه . حالا هم که میخاد تولید بشه نسله قبلشه! حداقل نسل جدیدشو تولید میکردین.. ما باید مثه همیشه از دنیا عقب باشیم…و بازم 5 میلیون از تندر گرون تره که اونم نمیدونم دلیلش چیه!!! چون اینا تو بازار جهانی قیمتشون اختلافی نداره تقریبا
Zonda R
۲۰ اسفند ۱۳۹۲F.A
با سراتو موافقم
ولی زانتیا هم تو عقب موندگی
چیزی از بقیه کم نداره
البته
به شدت هم امنیتش پایینه
Zonda R
۲۰ اسفند ۱۳۹۲F.A
Ali جان
ماشینایی که از خط تولید خارج شدن
قیمت جهانی برای نسل جدیده
نه ماشینایی که مدل روزشون موجود نیست
مثلا مگان نسل جدیدش
با اینی که تو ایرانه
هم قیمتن
در صورتی که اونی که پارس خودرو میزنه
نسل قبله و تو دنیا فروخته نمیشه که قیمت جهانی داشته باشه
GTR-50
۲۰ اسفند ۱۳۹۲73 میلیون پول بی زبونو به چیه این بدیم؟؟؟؟؟؟؟ 73 تا میدم ی مگان صفر میخرم…. خیلی انتخاب هست یعنی اون کسی که این همه پول بر این ماشین بده رو باید کشت
s300 مگه بنزه؟؟؟؟………..
ali
۲۰ اسفند ۱۳۹۲و سایپا 232 که فیس لیفت تیباست. اونم طراحی جلوش ساده و خوبه برای کلاسش ولی از نیم رخ صندوقش عقبش ضایعس .و عقبش رو هم ندیدم که نظر بدم . داخلشم که تغیری نکرده نسبت به تیبا که اونم جا داشت تغیراتی توش انجام بدن. و قیمت: من نمیدونم چرا شرکتای داخلی با یه فیس لیفت قیمت ماشین رو به اندازه عجیبی میبرت بالا! یعنی منتظرن به هر دلیلی افزایش قیمت بدن!.و در اخر تیبای هاچبک که حالا که میخواین تولید کنین حداقل با طراحی جلوی 232 بدین بیرون نه با جلوی تیبا! طراحی عقب تیبا هاچبک خوبه برای کلاس و قیمتش. ولی جلوش افتظحه.. جلوی 232 به عقب تیبای هاچبک بیشتر میاد
رضا احمدی
۲۰ اسفند ۱۳۹۲خدایا یه سوال ازت بکنم؟مغز ما با آلمانیا فرق داره؟ مغز اونا رو طور دیگه ای آفریدی؟ خدایا یه سوال دیگه اینا مغز دارن؟……. خدایا از دست این بی شعور های زبون نفهم چیکار کنیم؟ اون سایپای […] رسما خودشو به چینیا فروخته باز خوبه لااقل ایران خودرو رفته سمت اروپاییها . به قول اسی گل بود به سبزه نیز آراسته شد . خدا آخر عاقبت هممون رو ختم به خیر کنه.
امـــیر
۲۰ اسفند ۱۳۹۲اره والا
این سایپا کاش تعطیل بشه قبل اینکه کل ملت ایرانو به کشتن بده
البته ایران خررو هم مشغول مونتاژ پیکاپ فرقون چینه خبری ازش نیست
خدایا لعنت کن این عکاس رو اول..بعد خریدارای این آشغالا رو…بعد اعضای شورای رقابت! که چه عرض کنم حمایت! ….بعدش این کارکنای بی وجدان این دو شرکت مافیایی و تمام خدم و حشم و آبدارچی و کارگراش چون همه عین هم به نون حروم عادت کردن
محمدجواد
۲۰ اسفند ۱۳۹۲من زوتای اس300 رو فقط 25 میلیون میخرم(البته اینقدر هم نمی ارزه!)ترجیح میدم با 72میلیون یه مگان یا ایکس33بخرم-اگه ایکس33خریدم 11میلیونش هم میزارم تو جیبم
مهران
۲۰ اسفند ۱۳۹۲با سلام ،من اگه بخوام ۷۲ میلیون به ماشین بدم،۱۰۰ ٪ میرم یه تویوتا کمری مدل ۲۰۰۷ میگیرم ،تا عمر دارم تعمیرگاه نرم
صفا
۲۰ اسفند ۱۳۹۲سایپا با بیش از 40 سال سابقه کارش به جایی رسیده که منتاژگر یک خودروی چینی از شرکتی نوپا با قدمتی کمتر از 10 سال شده- از همینجا درست بودن سیاستهای حمایتی دولت و بازار بسته و بدون رقیب خوب خودش رو نشون میده
این آشغال سازها سالها به بهانه حمایت پول آنچنانی از مردم این مملکت چاپیدن تا آخرش به اینجا برسند
واقعا جای تاسف داره برای ما
کافر مقدس
۲۰ اسفند ۱۳۹۲هموطنانی که اینجا نظر میدن فقط 1% از جمعیت این کشور هستن
شک نکنید که 99% جمعیت باقی مونده حمایت میکنن از تولید داخلی :D
ببینید اون 2 فرد هنرمند که نماینده 99% هستن سوار بر خودرو ساخت داخل چقدر خوشحالن
ما 1 % هم از پشت مانیتور دنیا را تکان میدیم ولی در عمل…..
رضا احمدی
۲۰ اسفند ۱۳۹۲کافر مقدس تو از کجا می دونی 99%مردم از خودروسازی ایران حمایت می کنن مگه تو سازمان آماری؟بر فرض محال هم حمایت کنن همین 1%ی که تو دست کم میگیریشون رای اون 99 درصد رو به راحتی میزنن چرا؟چون حرف حساب می زنن. چون حقیقت رو میگن. ما میتونیم دنیا رو تکون بدیم نه تنها پشت مانیتور بلکه در دنیای واقعی هم امکان پذیره به شرطی که سکوت نکنیم اگه ما ساکت باشیم و فقط نگاه کنیم اینا همچنان به کارای زشتشون ادامه میدن. قدر خودتون رو بدونید بچه ها.
یه پسل باهوش
۲۰ اسفند ۱۳۹۲جیلی امگرند که تحت لیسانس وولو ست
و در ضمن وارداتی هم هست
ارزان تر هم هست
شرف داره به اشغال چینی که تو سایپا مونتاژ میشه
شرف داره
رضا
۲۰ اسفند ۱۳۹۲جیلی کلا صاحب ولوو شده داداش
خریدش…
امـــیر19
۲۰ اسفند ۱۳۹۲کاش ما هم ولوویی، اپل ف ساب یا یه شرکت صاحب فناوری و معتبر رو می خریدیم اما حیف مدیرای ما شعور فکر کردن به این رو هم ندارن
Zonda R
۲۰ اسفند ۱۳۹۲F.a
1 درصد
از 1 درصد جمعیت ایران
شهاب
۲۰ اسفند ۱۳۹۲درود بر همه شما. ولی ملتی که پراید وانت رو می خرن دیگه باید گفت ……
Zonda R
۲۱ اسفند ۱۳۹۲F.A
..اتفاقا
دیروز یه پراید وانت دیدم
دمه سایپا گرم
موجبات خنده مردمو فراهم کرده
یک ایرانی بیچاره
۲۰ اسفند ۱۳۹۲تا وقتی دولت دست از سر ماشین بردار نداره همینه هر روز گرانتر شده و توان خرید مردم کمتر آخه تو ایران فقط شما 2 تا انتخاب داری یا پراید یا پژو یعنی سایپا و ایران خودرو شرکت دیگر واسه رقابت نیست
ساسان.م
۲۰ اسفند ۱۳۹۲ما منتظر S300 AMG از طرف سایپا و شرکای چینیش هستیم :D
ALiHidden
۲۱ فروردین ۱۳۹۴=)))))))))))))))))))
armin
۲۰ اسفند ۱۳۹۲خیلی باحاله!!!!
جوک باحالی بود!!!!!
زیگما
۲۰ اسفند ۱۳۹۲یعنی این همه سایت خبری و خبرنگار عقلشون نرسیده یک عکس از داخلش و پشت این ماشین ها بگیرند؟الان فحش بدم باز سرزنشم میکنید….حق بدید.
moj
۲۰ اسفند ۱۳۹۲سایپا فقط امسال به فکر سود بیشتره نه پیشرفت بهتر…