زوتی-ZOTYEسایپا

سایپا S300 محصول زوتای چین

جدیدترین خودروی سایپا یعنی S300 خودرویی چینی است که مدتی ست آزمایش‌های آن در ایران آغاز شده و به زودی فروش آن نیز آغاز خواهد شد. سایپانیوز در حالی از این خودرو با نشان و برند سایپا نام برده که اشاره‌ای به سازنده اصلی آن یعنی زوتای (zotye) نشده است.

2012 Zotye Z300
۲۰۱۲ Zotye Z300

زوتای شرکت تازه کاری است که در سال ۲۰۰۵ در شهر ژجیانگ چین تأسیس شده است و خودروهای مختلف خود را بر اساس پلتفرم‌های قدیمی فیات و لانچیا و با طراحی کپی شده از سایر خودروها و موتورهای میتسوبیشی می‌سازد.

2012 Zotye Z300
۲۰۱۲ Zotye Z300
Z300 محصولی ست چهار درب که در سال ۲۰۱۲ معرفی شده و بر اساس نسل دوم تویوتا Allion طراحی شده است. بنابراین طراحی خارجی و داخلی نسبتا مطلوبی دارد. موتور ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ با تکنولوژی VVT این خودرو ۱۲۲ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. یک گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته تیپترونیک نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است. البته مدل‌های با گیربکس پنج سرعته دستی و قدرت ۱۱۳ اسب بخار نیز تولید می‌شوند. یک مدل توربوی ۱۵۰ اسبی هم از همین موتور توسط این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد.
Zotye Z300 Interior
Zotye Z300 Interior
زوتای Z300 از ۵۹ هزار تا ۷۲ هزار یوان قیمت دارد. ارزان‌ترین مدل اتوماتیک، ۶۵ هزار یوان است و قیمت مدل‌های توربو نیز از ۷۰ هزار یوآن آغاز می‌شود. این خودرو قرار است با برند سایپا و با کد S300 به بازار بیاید. مدل انتخابی سایپا، دارای گیربکس اتوماتیک است. از امکانات این ماشین باید به شش کیسه ایمنی هوا، سانروف، سیستم صوتی و تصویری، روکش چرم صندلی‌ها، دوربین و سنسور عقب، صندلی‌های تاشوی عقب و تجهیزات دیگر اشاره کرد. [jwplayer mediaid=”۵۹۶۸۶″] مشخصات زوتای Z300:
  • موتور: Mitsubishi 4A92 MIVEC 1.6L (1590cc) L4 16V
  • قدرت: ۱۲۰ اسب بخار در دور ۶۰۰۰ در دقیقه
  • گشتاور: ۱۵۱ نیوتن متر در دور ۴۰۰۰ در دقیقه
  • گیربکس: ۴ سرعته خودکار
  • تعلیق: جلو مک فرسون استروت؛ عقب تورشن بیم
  • حداکثر سرعت» ۱۷۲ کیلومتر بر ساعت
  • مصرف سوخت: ۶.۷ لیتر
  • ظرفیت مخزن سوخت: ۵۵ لیتر
  • استاندارد آلایندگی: یورو ۴

ابعاد (میلی‌متر):

  • طول: ۴۵۶۵
  • عرض: ۱۷۶۶
  • ارتفاع: ۱۴۸۶
  • فاصله بین دو محور جلو و عقب: ۲۷۰۰
  • وزن: ۱۳۲۵ کیلوگرم
  • ظرفیت صندوق بار: ۴۵۷ لیتر

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۴۸ دیدگاه‌ها

  1. حسن

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (61 ديدگاه)

    تنها چیزیکه می شه گفت اینه که ظاهرش ازخودروهای وطنی بهتره. برای کارمند جماعت تو ایران همون 206 و 405 دست دوم از بقیه به صرفه تر هستند.

    1. matin

      ۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (233 ديدگاه)

      فکر می کنین قیمتش با 206 یکیه نه بابا 80 میلیونی هست من حاضرم لنسر رو با مونتاژ ژاپن بگیرم تا اینو با مونتاژ سایپا

    2. پارسا

      ۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (140 ديدگاه)

      سایپا تو این عکس خلاصه میشه. تا تعرفه ها صفر نشده همین وضع هست:
      http://s16.postimg.org/gp7z84had/Pride_Evolution.jpg

      1. ali

        ۳ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (10 ديدگاه)

        عکست که فیلتره!!!!!

  2. SAEED

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (197 ديدگاه)

    سلام.
    ای خدا،آخه چرا میرن رو این ماشینا دست میذارن!!!!!اگرم صحبت تحریم و این چیزاست کاش میرفتن سراغ ماشینایی مثل میتسوبیشی گالانت (ک مدل 1991 تا 1994 خیلی تو کشورمون پیدا میشه)وخط تولیدشونو میاوردن!!!!

  3. 50

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (498 ديدگاه)

    خندیدیم……

    1. Hooman

      ۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (222 ديدگاه)

      خوبه دیگه پسفردا ازت میپرسن ماشینت چیه میگی s600 طرفم فک میکنه مرسدس داری :D

  4. Kurosh

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    یه حرکت مایه آبروریزی از طرف سایپادلال…

    1. فرید

      ۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (4 ديدگاه)

      گل گفتی سایپا با این همه پرسنل وامکانات وقدمت باید دست به دامن شرکتی بشه که سال 2005 تاسیس شده این نشون میده تو سایپا و ایران خودرو چه خبره

  5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود.

    دوستان من به یک نتیجه رسیدم ، قبلا هم بهتون عرض کردم :

    اینها رسما میخوان مردمو در عرض یک دوره ی 20 سال یا 30 ساله بکشند.

    اون از هوای الوده ی کشور . شیوع بیماری های جدید و کشنده . فقر . لگن

    ساز ها . جاده و اسفالت ها . ابهای الوده و درست تصفیه نشده . اقتصاد

    مریض . تحریم داروها . نداشتن حق اعتراض . به جون هم انداختن مردم . و

    ……

    از بس زیاده دیگه یادم نیامد.

    وگرنه فکر نکنم که حتی یک مسیحی و یا یک یهودی و یا …..

    با مردمش اینچنین کنه.چه برسه به مسلماناش.

    خلاصه ما یواش یواش باید جامونو بدیم به فلسطینی ها ، لبنانی ها ، سوریه

    ای ها و ….

    چی بگم؟؟؟؟؟!!!!!

    خلاصه بگم همینطور داره از ما انسانها و معادن و سرمایه ی کشور کم میشه

    و به فنا میره و ما همچنان در انتظار یک محصول خوب.

    ((( ایران وطنم ، تمام جانم )))

    ((( چو ایران نباشد ، تن من مباد )))

  6. امیر

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (59 ديدگاه)

    متاسفانه باید بگم به نظر من اگه بیاد ایران با این فرمول قیمت گذاری خودرو زیر ۶۰ میلیون نخواهد بود و حتی تا ۸۰ میلیون هم می تونن قیمت گذاری کنن.این حرف من دلیل داره مثلا اونایی که گفتن ۴۰ میلیون حتما می دونن که الآن لیفان ۶۲۰ چهل میلیون هست که با توجه به دنده اتومات بودن این مردم باید مبلغ بیشتری رو برای مالکیتش پرداخت کن.دلیل اینکه گفتم حداقل ۶۰ میلیون اینه که عمرا سایپا اینو ارزونتر از rc7 بده.
    البته من هم امیدوارم حداقل تو این یه مورد قیمت گذار ها باتفکر و عقل قیمت بزارن و بیشتر از ۴۵_۴۰ میلیون نباشه تا حداقل با شکست مواجه نشن…

    1. Zonda R

      ۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      با یوان 420 میشه حدودا 30 میلیون با توجه به دامپینگ محصولات چینی و
      انحصاری کردن این خودرو توسط سایپا
      خیلی از این ارزونتر بزاشون درمیاد

  7. امیر

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (59 ديدگاه)

    طراحی عقبش خیلی شبیه یاریس سدان جدید هست!!!!!!

  8. mojtaba..designer

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (221 ديدگاه)

    لایک به نظرهای همه ی دوستان.
    نمیدونم چی بگم همه ی حرفارو گفتین.
    واقعا حتی شرم آور هستش حتی در مورد این خبرها کامنت بذاربم….

    فقط همینو میگم حیف نیست بیت المال مردم رو صرف سرمایه گذاری همچین پروژه های مسخره کنن ؟؟؟ گناه نیست ؟؟؟
    آخه باز برن با رنو.تویوتا یا آئودی همچین شرکت های معتبری همکاری کنن حتی کپی کنن نمیسوزیم…چرا رفتن چسبیدن به این چینی های کومونیست !!!

    واقعا متاسفم واسه مسئولین.

  9. mojtaba..designer

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (221 ديدگاه)

    با اینکه آلان ایران نیستم…
    ولی اگه بودم ترجیح میدادم یه دوچرخه فول بگیرم با اون بچرخم تو شهر و یا سوار مترو شم..
    سفر هم با هواپیما یا قطار برم.
    تا پولمو حروم همشین آشغال صنعتی کنم….

    به شما هم وطن ها و دوستان هم پیشنهاد میکنم همین کارو کنین.

    اه..

  10. ALi.sd

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (51 ديدگاه)

    چی فرض میکنین شما مردمو ؟؟؟
    نه واقعا ، مدیر عامل سایپا جواب منو بده .

    1. Zonda R

      ۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      علی جان
      واقعا فکر کردی اینا برای مردم ارزش قایلن؟؟؟
      نه تنها چیزی که تو ایران اهمیت نداره انسان و انسانیته

  11. JUVE

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (57 ديدگاه)

    فقط میشه گفت >>>>

    به امید آزاد سازی خودرو ها

    و نابود شدن شرکت سایپا و ایران خودرو ! ( که امکانش صفر)

    1. Zonda R

      ۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      بزودی شرایط خرید خارجی ها از ایرانی ها بهتر میشه من که منتظرم

  12. مهدی

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (623 ديدگاه)

    دورود
    برای هموطنان ایرانیم متاسفم
    ایرانیان به خودتون بیایید
    سپاسگذارم
    مهدی

  13. علی

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    ای خدا باز ماشین چینی.
    آخه ما چه گناهی کردیم که همه ی زندگیمون باید چینی بشه

  14. مهدی

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (46 ديدگاه)

    این جمله رو بخونید : (نجفی منش در ادامه با اشاره به این‌که 40 درصد قیمت خودرو مربوط به هزینه‌های جانبی مانند، ارزش افزوده، پلاک‌گذاری و… است، گفت: بنابراین 40 درصد قیمت خودرو مربوط به خودروسازان نیست و در واقع مردم 60 درصد قیمت خودرو را به خودروسازان می‌پردازند.) اگه اینطوری باشه که هست چون تاحالا کسی به این حرف جعفری منش اعتراض نکرده و سکوت معنی دار یعنی اینکه ایشون راست میگن.خوب بر این اساس از سمند ۲۸ میلیونی ۱۶ میلیون و ششصد هزارتومن دست خودروساز میرسه؟ پس بقیه پول کجا میره؟ دولت بیاد جواب بده.یا این حرف رو تکذیب کنند یا واسه مردم روشن کنند ۴۰ درصد قیمت خودرو به کدوم حسابها واریز میشه.اگه اینطوری باشه خودروسازها هیچ گناهی ندارن.چون الان با این قیمت دلار سمند ۱۶ میلیون ارزش داره.با دلار ۳۰۰۰ تومنی کمتر از ۵/۵ هزار دلاره که خوبه.حقیقتش من با خوندن متن مناظره تو همین سایت به این نتیجه رسیدم.همین الان.حالا کی جرأت داره به این موضوع رسیدگی کنه؟ هرکی جرأت داره بسم الله.

    1. مهدی

      ۲ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (623 ديدگاه)

      دورود
      مهدی جان عزیزم پولها همه علاوه بر اون 60 درصد که میگم 40 / 60 دروغه همه میره تو حساب نهادی بنام (ب…ت ره….ری)
      فکر کنم جوابت رو دادم
      سران اصلی ایرانخودرو و سایپا همین نهاد هست
      برای همینه که کسی جرات نمیکنه بهشون چیزی بگه
      همه این حرفها و مناظرهها با وجود این نهاد بی نتیجه هست
      امیدوارم که مردم به خودشون بیان
      سپاسگذارم
      مهدی

      1. مهدی

        ۲ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (46 ديدگاه)

        مهدی جان.من با این حرفت موافق نیستم.[…]اشکال کار جای دیگه ایه.شما ببین آقای پ[…] چطوری اون همه پول اختلاس کردو سهم دولت از این ۴۰ درصد چند درصده و… مطمئنم […] ازین پول سهمی نداشته یا کمترین سهم رو داره وگرنه تا الان این مسئله رو پیراهن عثمان میکردن. در سال ۸۸ وقتی رهبری از ایرانخودرو بازدید کرد گفت که نباید به بهانه ایجاد رقابت و افزایش کیفیت، تعرفه واردات رو برداشت بلکه باید سازوکارهایی رو ایجاد واعمال کرد تا هم قیمت و هم کیفیت خودرو اصلاح بشه.ولی نتیجه اش چی شد؟ نمایندگان مجلس و خودروسازها فقط قسمت اول سخنان رهبری که به نفعشون بود رو بوق و کرنا کردن و قسمت دوم سخنان رهبری رو چنان نادیده گرفتن که انگار چنین حرفی اصلا گفته نشده.اینم شد نتیجه اش.درجایی که هیچ نظارتی بر خودرو سازها نبود و مدیران این دو خودروساز و شرکتهای قطعه سازی که اکثرا زیرمجموعه همین خودروسازها هستند شروع کردن به واردات قطعات بی کیفیت و تولید خودروهای از رده خارج و دروغ بسیار بزرگی به ملت گفتن که ما درحال نزدیک شدن به خودکفایی هستیم بعد از مدتی هم اعلام کردند خودکفا شدیم و مسئولین دولت هم چنان باد به قبقب انداختن که با درایت ما صنعت خودروسازی به جایگاه رفیعی دست یافت و گزارشهای دروغ خودروسازان به دولت و از دولت به رهبری ارائه شد.اما با شروع تحریمها دم خروس بیرون زد و فهمیدیم هیچی نداریم.و همش طبل تو خالی بود این صنعت.بخدا قسم آمار دروغ داره به نهادهای مافوق […] داده میشه.من خودم از نزدیک این مسئله رو دیدم. هیچ آدم عاقلی نمیاد تیشه به ریشه خودش بزنه که […]بخواد با گرون کردن خودرو و بی کیفیت کردن اون مثلا جیب مردمو خالی کنه.اگه اینطوری بود دستور میداد ورود خودرو آزاد بشه و تعرفه واردات رو برمیداشت واسه خودش، اونطوری هم درآمدش بیشتر بود و هم مردم راضی بودند.[…] هم مثل ما دوست داره ایران خودش خودروی باکیفیت بسازه ومردم لذت ببرن.اما در رده های میانی داره سو استفاده میشه و از موقعیت پیش اومده برای پر کردن جیب خودشون استفاده میکنن نه پیشرفت صنعت خودروسازی.اینجاست که میگم مسئولین نظارتی و دولت رفیق قافله هستند و شریک […] و به وظیفه خودشون عمل نمیکنن.دولت دست از سر صنعت خودرو برنمیداره چون پول خوبی توش درمیاد.دولت و مجلس واقعا اگه میخوان ملت سوار خودروی با کیفیت بشن راهش اینه که دست از سر ایرانخودرو و سایپا بردارن و سهم خواهی نکنن بعدش تعرفه واردات رو بیارن تا ۳ درصد کاهش بدن.اونوقت اگه ایرانخودرو و سایپا نتونستن رقابت کنن خودبخود تعطیل میشن اما صنعت خودرو سازی تعطیل نمیشه چون شرکتهای دیگه میان جای اونا رو میگیرن.

        1. مهدی

          ۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (623 ديدگاه)

          دورود
          مثل اینکه بازهم باید دوباره توضیح بدم
          چیزهای که شما میگی مضحکه
          همین الان این سایت بصورت مستمر رسد میشه
          و تمام نظرات تجزیه تحلیل میشه و خدمت این شخصی که شما نام بردی بصورت شفاف گزارش میشه
          ایشون از همه چیز مطلع هستند
          سپاسگذارم
          مهدی

      2. محمد

        ۳ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        براتون متاسفم
        […] این حرف شما چه معنی داره
        مقصر اصلی دولت و مجلس هستند که یک برنامه منسجم برای خودروسازی ندارن دولت هم صداش در نمیاد چرا چون باید کسری بودجه رو به هر طریقی جبران کنن
        وقتی رهبر میگه باید از صنعت حمایت بشه برای روزای تحریمه اگه به حرف ایشون گوش می کردن الان وضع خودرو این نبود
        خواهش میکنم منتشر کن

        1. مهدی

          ۳ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (623 ديدگاه)

          دورود

          جناب محمد برای خودت متاسف باش با این نوع دیدگاهتون
          لطف کنید کمی بهتر مسائل رو تحلیل کنید
          و من میدونم تو این سایت بعضی بازدید کنندها از اون دسته ای که همه میترسند ازشون هستند از دیسلایکها و برخی نظرات میشه فهمید
          نه تنها من بلکه ایرانیان همه میدوند و پی به واقعیت بردند
          […]

          به امید آن روز

          سپاسگذارم
          مهدی

        2. مرتضی

          ۴ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (849 ديدگاه)

          محمد بعضی بچه های سایت اصلا دوست ندارند حقیقت رو بدونند فقط انچه که ارومشون میکنه دوست دارند حرفت حقه و 154 تا هم نمیپسندم!! بزنند هم باز حرفت درسته

    2. مسعود

      ۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (11 ديدگاه)

      پول جایى میره که نه من ونه شما ونه هیچ یک از ماها حتى جرات به زبون آورردنشم نداریم

  15. حامد MASERATI GT

    ۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (308 ديدگاه)

    این دیگه اخرشه ……….

  16. HoSeIn

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    تا کی باید ماشین وارد کنیم کی باید ما خودمون یکی از صادر کننده های خودرو باشیم البته نه برای عراق افغانستان و…این کار مارو تنبل میکنه و میشیم فرصت طلب تا منتظر بشیم یه کشور ماشین خوب بزنه ما هم بدو بدو وارد کنیم بعد ادعا کنیم که ما بهترینیم…

  17. داود

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    شرم آوره و فقط همینو میتونم بگم و قدیما ماشین آمریکایی مونتاز میکردیم که همین الانم دارن کار میکنن الان باید گنجیشک رنگ کنیم جای قناری بدیم دست مردم

  18. Yashar

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (89 ديدگاه)

    جنس چینی موقعی می تونه خوب باشه که تحت لایسنس اروپا ، آمریکا یا ژاپن باشه
    فکر نمیکنم لایسنس ایران یا حتی خود چین کیفیت خوبی داشته باشن!!

    1. HoSeIn

      ۳ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (9 ديدگاه)

      چین جنسای خوبی داره حتی از اروپا بهترشو داره متاسفانه مسئولان جنس درجه3 رو وارد کشورمون میکنن جنسای درجه یک به کشورای اروپایی و آمریکا میره…

  19. آریا

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (25 ديدگاه)

    خداازتان نگذره ماشینی که بالاترین قیمتش اونم باتوربو حدود 30تومان میشه که برای سایپا کمتردر می ایدیعنی حدود 18 میلیون تومان چقدر میخواهین گران بدین کاش ایرانی نبودیم با این ماشیناشون نسل ایرانی رامنقرض کردن وعرب رازیادکردن به خدا کره ای ها و ژاپنی ها با حکومت پادشاهی ومجلس نمایندگان اونها هم اینطوری با مردمشان برخورد نمیکنن برای مردمتان احترام قایل شوییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید یگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگه انحصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصار بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسه

  20. ali persis

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (41 ديدگاه)

    سلام به همگی به نظر من که ماشین بدی نیست قیمتشم اگه تا 35 باشه عالیه حتما یکیشو ثبت نام میکنم از ال 90 و پارس که خیلی بهتره

  21. milad

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (44 ديدگاه)

    باورم نمیشه واسه پیش فروش ۶۹ میلیون قیمت گزاشتن کدوم آدمی میره اینو میخره فک کن BMW ماشین فراری رو ببره آلمان برند شو بکنه برند خودشو بزنه بعد تبلیغ کنه بگه ما ساختیم:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)

  22. امیر

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (332 ديدگاه)

    بالاخره z300 یا s300 ؟؟

  23. pentagon usa

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (65 ديدگاه)

    سایپا قیمت این ماشین رو 69 میلیون اعلام کرد مگه ادم بلانسبت مغز خر خورده که 70 میلیون بده جا این!

  24. pentagon usa

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (65 ديدگاه)

    سایپا قیمتشو 69 میلیون اعلام کرده!

  25. مهدی

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لا مصب حالا هم که میخای بری ماشین چینی مونتاژ کنی لا اقل ماشینی مثل ام جی رو مونتاژ کن

  26. رامتین

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3252 ديدگاه)

    فرامرز جان من نگفتم مثلا ام جی بدتر از پراید یا تیباست. شکی نیست بهترند ولی منظورم اینه چرا باید پول برای این ماشینها داد. چرا باید 60 تومن واسه جیلی داد؟؟
    بنده بجای این 60 تومن مقداری روش میزارم تا مثلا به مزدا3 برسم. تا اونموقع همین پراید کار ما رو راه میندازه. حالا هر کسی دوس داره بره چینی بخره.
    قبلا هم در این سایت گفتم، تعریفی از خود نیست ولی دانشجوی سال 3 دکترای مهندسی صنایع دانشگاه تهران هستم و کاملا از کیفیت خودروسازها و محصولات واقعا نازل ایرانی و چینی همانند شما اطلاع دارم. خود دکتر منطقی (مدیر عامل اسبق ایران خودرو) در گرایش MBA حدود 4 سالی بود باهاش در دانشگاه تهران کلاس داشتیم و بحث های بچه ها حتی الان که ایشون مدیر عامل صنایع هوایی هستند، فقط حول کیفیت خودرو میگذشت.

  27. رامتین

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3252 ديدگاه)

    فرامرز جان من نگفتم مثلا ام جی بدتر از پراید یا تیباست. شکی نیست بهترند ولی منظورم اینه چرا باید پول برای این ماشینها داد. چرا باید 60 تومن واسه جیلی داد؟؟
    بنده بجای این 60 تومن مقداری روش میزارم تا مثلا به مزدا3 برسم. تا اونموقع همین پراید کار ما رو راه میندازه. حالا هر کسی دوس داره بره چینی بخره.
    قبلا هم در این سایت گفتم، والا منم مثه شما تحصیل کردم. دانشجوی سال سه دکترای مهندسی صنایع دانشگاه تهرانم و کاملا از کیفیت خودروسازها و محصولات واقعا نازل ایرانی و چینی همانند شما اطلاع دارم. خود دکتر منطقی (مدیر عامل اسبق ایران خودرو) در گرایش MBA حدود 4 سالی بود باهاش در دانشگاه تهران کلاس داشتیم و بحث های بچه ها حتی الان که ایشون مدیر عامل صنایع هوایی هستند، فقط حول کیفیت خودرو میگذشت

  28. یه پسل باهوش

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1134 ديدگاه)

    ناشکری نکنین دوستان

    ناشکری نکنین

    تو بنگلادش از این بدتر رو هم سوار میشن

    کره شمالی اینا که همینم ندارن

    ناشکری نکنین

    بعدشم مرگ حق سایپا فقط وسیله اس

    فقط وسیله اس

  29. پژمان

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (201 ديدگاه)

    دیگه سایپا وایرانخودرو شورشو دراوردن تا کی می خوان سرمردمو با این فورگون های چهار چرخ شیره بمالن البته تغصیر مردم هم هست اگه مردم نخرن
    این شرکت ها مجبور می شن تولیداتشون ارتقا بدن .لیاقت ایرانخودر با سایپا همونکه برن ماشین های چینی بیارن مونتاج کنند

  30. محمدرضا

    ۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (53 ديدگاه)

    سلام
    خداییش دیگه روی چینی هارو هم سفید کردیم…….
    روی کپی چینی ها کپی بزنیم محشره واقعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا