در یک اتفاق عجیب و نادر در کشورمان، مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مشتریان بابت کیفیت پایین محصولات این شرکت عذرخواهی کرد.
مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه افتتاح مراکز خدمات پس از فروش محصولات جدید شرکت سایپا گفت: در گذشته اکثر محصولات شرکت ما با کیفیت مناسب تحویل مشتریان نشده که من به نوبه خود از مشتریان محترم این شرکت عذرخواهی میکنم.
وی با اشاره به برنامههای جامع سایپا برای ارتقا کیفیت محصولات این شرکت گفت: برنامههای ویژهای برای ارتقا کیفیت در حوزه تولید و خدمات پس از فروش خودروهای خود داریم.وی همچنین به لزوم توجه بیشتر به تولید ملی و بهخصوص صنعت خودرو گفت: صنعت خودرو با اشتغال فراوان، حرکت به سمت بومیسازی و افزایش صادرات صنعتی کشور نیازمند توجه بیشتر دولت و مردم است.
وی تصریح کرد: گروه سایپا علیرغم تمام مشکلات همه تلاش خود را در سه ماه گذشته برای جبران عقب افتادگیها به کار گرفته و بررسیهای لازم انجام شده و برنامههای اصلاحی نیز آغاز شده است.
وی افزود : توسعه محصول و توسعه خدمات پس از فروش از سیاستهای اصلی گروه سایپا میباشد که به صورت جدی و به عنوان برنامه اصلی در حال پیگیری است و افتتاح این مراکز از جمله همین برنامه ها است.
مدیرعامل سایپا خاطرنشان کرد : انتقادات بر ما وارد است و اینجانب به عنوان یک وظیفه و رفتار سازمانی به خاطر تمام مشکلاتی که تاکنون وجود داشته از ملت عزیز و مشتریان گرامی عذرخواهی میکنم.
وی در پایان تصریح کرد: از تمام همکارانم میخواهم فرهنگ عذرخواهی و انتقادپذیری را سرلوحه خود قرار دهند و از مشتریان عزیز نیز میخواهم اجازه دهند تا صنعت خودرو که نقش اساسی در اشتغال و تولید ناخالص ملی کشور دارد در فضای آرامش با همدلی و همکاری مشکلات و نواقص خود را رفع نماید.
دلیل این عذرخواهی و پذیرش مشکلات کیفی محصولات و خدمات پس از فروش، چه از تاثیرات کمپین مردمی باشد و یا از مسئولیتپذیری شخص مدیرعامل جدید سایپا، جای بسی امیدواری دارد.
فریا
۱۸ شهریور ۱۳۹۴واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند
چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند
مــشکلی دارم ز دانــشمند مجلــس بازپرس
توبه فــرمایان چـرا خود توبــه کمتر می کنند
گـــوئیــا بـــــــاور نمیــــــدارنـــد روز داوری
کاین همـــه قلب و دغل در کار داور می کنند
.
.
صبحدم از عرش میآمد خروشی عقل گــفت
قدسیان گوئی که شعر حافظ از بــر می کنند
REZA SHOMALI
۱۹ شهریور ۱۳۹۴شما ادمهای خوبی هستین با حذف ایربک ازروی ماشینا منظورم همان تک ایربکه هم سود بیشتری کردین وهم اینکه مردم ضربه مغزی شدن اهدا عضو زیاد شده دکترا بیکارنیستن
سهیل
۲۳ شهریور ۱۳۹۴آخه مدیر عامل ، دوست عزیز و گرامی آدم یه وقتی عذر خواهی میکنه که یه اتفاقی بر خلاف آنچه معمول است بیافته نه اینکه سی سال با محصولاتشون به ملت ضرر برسونند بعد بیان بگن خب حالا معذرت میخواهیم. لا اقل یه تغییری بدین بعد بابت گذشته عذر خواهی کنید. مردم که جیگر نیستند.
ASTON MARTin
۲۶ شهریور ۱۳۹۴گفتم تو این سه ماهی که گفت پراید چقد شبیه بنز شده ها :| !!!!!!!!!!!!
پس نگو کیفیتشونو بردن بالا :/
مهدی GT86
۱۷ مهر ۱۳۹۴من نمیدونم شما جواب خدا رو هم میخوای اینجوری بدی
معذرت میخوام!!!!!!
اِ نه ده دیگه
نشد
این همه آدم مردن بخاطر حلبیهای شما
که دو زار هم نمی ارزه
آخه تیبایی که تو عراق ۹۰۰ دلاره و از ایران میخرند
یعنی ۳میلیون ششصد بعد باید ملت ۲۴/۰۰۰/۰۰۰ میلیون بخرن
واقعا که
وای به حال پرایدتون
آدم دوچرخه از شهرداری رایگان بگیره والا بلا بهتر از آهن پاره شماست
ته جهنم ج
امیر
۱۸ شهریور ۱۳۹۴مثل اینکه کمپین داره جواب میده
بنده خدا
۱۸ شهریور ۱۳۹۴سلام.قدیما نه الان یه مثال میزدن>فروش بیشتر با سود کمتر.الان فروش بیشتر با کالای بی کیفیت تر….کم سود بگیر تا بیشتر فروش کنی.با احترام به مشتری .
LOOKOUT
۱۸ شهریور ۱۳۹۴http://up.vbiran.ir/uploads/103144179222538545_58516590863180868891.jpg
:D
محمد زمانلو
۲۱ شهریور ۱۳۹۴این عکس باید مخفیانه زد تو دیوار خونه ی لگن ساز های داخلی تا هیچ وقت مشتریان
خودشونو بابت دادن پول زور و خرید ماشین بی کیفیت داخلی فراموش نکنن !
با تشکر از جناب Look Out بابت عکس معنادارشون!
بختیاری
۱۸ شهریور ۱۳۹۴معذرت خواهی کافی نخواهد بود
مردم ماشین با کیفیت به روز و ارزان طلب دارند
مهین
۱۸ شهریور ۱۳۹۴چند سال پیشم برنامه داشتن بره ارتقا کیفیت پراید که منجر به تولید رانا شد. عذرخواهی هیچ دردی از خانواده های داغ دیده که عزیزاشونو تو اون حلبی های آهن از دست دادن دوا نمیکنه. به جای عذرخواهی بیاد خسارت بده به اون بچه یتیمی که باباش تو پراید جونشو از دست داده. خدا تومن پول میگیرن تازه عذرخواهیام میکنن. بیاره پول ملتو پس بده
ژاپنی اصیل
۱۸ شهریور ۱۳۹۴تصویر ماهواره ای ایرانخودرو کسایی که ندیدن حتما ببینید خیلی جالبه
https://www.google.com/maps/@35.7061436,51.1932985,596m/data=!3m1!1e3
omid
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ای پراید،ای خودرویِ رٶیایی ام
سرعتت افزونتر از دمپایی ام
ای امید و هستی و بود و نبود
میسرایم بهرِ تو اینک سرود
ای فدایت کلِّ اسکِنهای من
همدمِ روز و شبِ تنهایِ من
ای تمامِ کشورم جولانگَهت
کل مسئولین، غلامِ درگَهت
نزدِ ما از درّ و گوهر برتری
صف کشیده از برایت مشتری
نام تو یعنی که ببری درخروش
گرچه در ظاهر بسانِ بچه موش
آنزمان کان پیکرت را ساختند
با شتابت سویِ ایران تاختند
بی امان رفتی میان قلبها
با دو ده طرح و مدل بس پر بها
سالها باید پس اندازی کنم
تا تو را با پولِ آن راضی کنم
قیمتت بر پایه ارزِ دلار
می شود بنزی شوم با آن سوار
نیم قرن از سنِّ تو بگذشته است
مهر تو هر روز افزون گشته است
واقعا احسنت بر طراحی اَت
هیکلِ خوش فرمِ همچون ماهی اَت
ناگهان چون موشک از جا میپری
لحظهایی یک تن به عقبا میبری
خبره ایی در جان ستاندن از بدن
می روی در آنِ واحد تا عدن
ما که بر تولیدِ تو دلبسته اییم
پس چرا دنبالِ بمبِ هسته اییم
قدرتِ تو فوقِ بمبِ هسته است
دستِ عزرائیل، از پشت بسته است
با کمی تغییرِ فرمِ ظاهری
با تظاهر، جیبِ مردم میدری
گاه پشتت میکنی بر سانِ هاچ
گاه صندوقت شود مانند قارچ
چهرهات گاهی فریبا میشود
نامِ تو آنگاه تیبا میشود
گرچه تیبا فرمِ دیگر از تو است
قیمتش افزون ز بنز و ولوُ است
آنقدر تازانده ایی در شهر ما
عاقبت گشتی دچارِ قهرِ ما
ملت بیچاره جرأت کرد و گفت
نه، به تو اهریمن گردن کلفت
بس که بی مهری ز خودرو دیده است
آن رگِ غیرت ز جا جنبیده است
از گرانی و ز خوف و بیم تو
چاره مردم بود تحریم تو
بلکه قدری اَرج و قُربت کم شود
قیمتت کم، شاسیت محکم شود
بس خطا کرد آن وزیر و بانی اَت
در حمایت از مرامِ جانی ات
مُضحک و رسوا مجدد عذر خواست
گفت خطا از گفتههای پوچِ ماست
یا به یک تعبیر زیباتر از آن
گفت غلط کردم من از آن گفتمان
کاش میشد پا نهم بر گازِ تو
دست بر آن بوقِ پر آوازِ تو
با تمامِ سرعتت مانند تیر
زیر چرخت له کنم شخصِ وزیر
تا نچرخاند دگر فرمانِ تو
بر مراد و کامِ سهم خوارانِ تو
پس بدان خائن تر از خائن تویی
فکر جیب خود ز سودِ خودرویی
گوش کن این شعرِ من را هم وطن
جنگ خودرو با وطن شد تن به تن
هر کسی باید به سهمِ خوبشتن
پاسخ محکم دهد، دندان شکن
با شعار “نه” بر این سوداگران
می کنیم تحریم،ماشینِ گران
پس اگر بر شعر من مستحضرید
نخرید و نخرید و نخرید و نخرید
آقا جان نخرید نخرید
ژاپنی اصیل
۲۱ شهریور ۱۳۹۴احسنت به ذوقت عالی بود
ali
۲۱ شهریور ۱۳۹۴عالی بود
محمد زمانلو
۲۱ شهریور ۱۳۹۴به افتخارش بزن لایک قشنگه رو!!!
مهران اباسی
۱۸ شهریور ۱۳۹۴با مقایسه تعداد کشته ها ومصدومان جاده ای و شهدای جنگ تحمیلی حساب کار دستتون میاد پراید وپزو – صدام
Archi KHAN
۱۹ شهریور ۱۳۹۴سلامتی همه ذغال فروشان پدال …
دم همه تون گرم
انشالله که این حرکت به یه جاهایی میرسه
شایان
۱۹ شهریور ۱۳۹۴تیبا یا خودرو ملی شرکت سایپا، (با نام پیشین مینیاتور) اولین محصول سایپا است که در ۲۳ آذر ۱۳۸۷ رونمایی شد. سایپا در طراحی این خودرو، تا حد زیادی از مشاوران و طراحان ایتالیایی، آلمانی و کره ای کمک گرفت. در طراحی این خودرو، استفاده از قطعات پراید، ریو و تندر۹۰ مشهود است. ناظمی، مدیر استراتژیک سایپا(شکاف بمب اتم) با تایید استفاده از مشاوران خارجی در این پروژه، استفاده از تجربیات سایپا در تولید ریو و پراید را باعث کاهش هزینه طراحی این خودرو می داند. این خودرو توسعه یافته پلتفرم S۸۱ سایپا بوده ودارای موتور ۱۵۰۰cc با مصرف حدود ۵/۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و استاندار آلایندگی یورو4 می باشد هزینه طراحی این خودرو ۱۲۰ میلیون دلار(خدایا توبه) بوده است که استفاده از قطعات و طراحی های مشترک، باعث کاهش هزینه تمام شده طراحی آن شده است.این خودرو در زمان رونمایی خودرویی برای دهکهای میانه وپایین جامعه و با قیمت زیر ۱۰ میلیون معرفی شد ولی در نهایت با افزایش قیمت از دسترس دهکهای پایین خارج شد
zaruri
۲۰ شهریور ۱۳۹۴کاهش قیمت کافی نیست باید چارچرخ هایی مثل 405 و اذناب آن ، همینطور طایفه پراید به موزه عبرت سپرده شوند
AMIR
۲۰ شهریور ۱۳۹۴http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2015/08/Screen-Shot-2015-09-07-at-8.54.17-pm.png…آمار فروش خودرو
آگوست 2015
کشور استرالیا
بندر
۲۱ شهریور ۱۳۹۴امیدوارم مردم ایران هوشیار بشن و واقعا تحریم خودرو تا نابودی این شرکتای لگن ساز و ادم کش کامل بشه مردم امریکا جنرال موتور با همه ادعا رو ورشکت کرد
خودرو برآید پیشرفت صنعتی یه کشوره وقتی حرفی برای گفتن در صنعت نداریم خودرو ساختن بی معنیه
fara
۲۱ شهریور ۱۳۹۴ما عذر خواهی نمیخوایم فقط خودروی ارزان و با کیفیت میخوایم همین
محمد
۲۱ شهریور ۱۳۹۴دیگه دیر شده زمان عذرخواهی دیروز بود امروز زور تقاصه
پيام
۲۱ شهریور ۱۳۹۴میدونین چرا شرکت های ایرانی عاشق تولید خودروی چینی هستن ؟
چون اگه دنبال خودروهای اروپایی برن باید با استاندارد اونا تولید کنن و نمیتونن سود کلان ببرن و به مردم بندازن . ولی آشغالهای چینی که خود مردمشون سوار اونا نمیشن به قیمت بنز به خلق ا… می فروشن .
سعید
۲۱ شهریور ۱۳۹۴این که میگن سود این کمپین به جیب شرکت های خارجی میره واقعا خنده داره اخه با بیست سی میلیون تومن چه خودروی خارجی میتونیم بخریم
ما قشر متوسط و ضعیف جامعه هستیم که در این کمپین شرکت کردیم کسانی که وضع مالی خوبی دارن که همین الان خودروی خارجی سوار شدن
در ضمن اون خودروهایی که شما بهشون میگی لوکس جزو ارزانترین خودروهای دنیاست مثل کیا یا تویوتا و هیوندایی که تنها کشوری که بهشون میگن لوکس همین ایرانه
در مورد بحث اشتغال و بیکاری هم همه میدونن که بهانه ای بیش نیست چرا که سالهاست شرکت هایی مثل تویوتا درخواست ساخت کارخانه در ایران رو دارن که باعث اشتغال زایی چندین هزار نفری میشه اما همین شرکت های خودروساز با لابی گری و بهانه های واهی مانع ورود هرگونه رقیب به ایران میشن تا بتونن تولیدات بی کیفیت خودشونو به مردم ایران بفروشن
محمد زمانلو
۲۱ شهریور ۱۳۹۴واقعا راست می گی ؟ من یکی که نمی دونستم!!!
morteza
۲۲ شهریور ۱۳۹۴عذر خواهیت به چه دردمون میخوره مرد نا حسابی؟
مگه حرف یکی دو روزه؟؟؟؟؟؟
چند ساله دارن ماشین بی کیفیت میدن دست ملت بیچاره!!!
آروین
۲۲ شهریور ۱۳۹۴تا زمانی که خودروها با کفیت و با قیمت واقعی عرضه نشود تحریم خودروی ایرانی ادامه دارد
عذرخواهی مشکلی را حل نخواهد کرد این را همه میدانیم….
unique
۲۲ شهریور ۱۳۹۴سلام به دوستان
ساده لوحیه اگه این عذرخواهی رو جز حرکتی استراتژیک چیز دیگه ای بدونیم. همین که الان میگیم یک اتفاق نادر و … یعنی اون آقا به هدفش دست پیداکرده.
تا وقتی وزارت یکی به نعل میزنه و یکی به میخ و از طرفیم شورای رقابت و شورای حمایت از تولید کننده فقط از جیب خودشون و خودروسازا حمایت میکنند وضع همینطور خواهد موند.
خودروسازا انقدر تو این آشفته بازار به جیب زدن که فعلا چپشون پره.
امثال این عذرخواهیا و الزام تولید کننده بر افزایش کیفیت هم مانوره!
چاره هم ادامه ی همین عزم جدیه.
اما مهم ترین بحث اینه که این حرکتی که شکل گرفته تبدیل به نقطه شروعی برای سایر موضوعات مشابه مثل سوخت وگوشت و لبنیات و فسادهای بی شمار مالی و … نشه.
ولی باید تکلیفمون با خودمون روشن بشه که چی نمیخوایم و دقیقا چی میخوایم.
آیا کاهش قیمت میخوایم ؟ آیا افزایش کیفیت میخوایم؟ یا هردو؟
ولی مشخصه که هردو امکان پذیر نیست. وقتی مثلا یه شرکت تولید کننده گیربکس میره خط تولید گیربکس 1990 اتریش رو که از رده خارج کردن یکجا میخره اونوقت چطور میتونه هم قیمت بیاره پایین و هم کیفیت ببره بالا؟ اصلا مگه تو کشور ما برای افزایش سود راهی جز کاهش کیفیت و حتی کاهش کمیت بلدن؟
ولی در کل مردم یه خودی نشون دادند که ابله فرض نشن!
اث میلان
۲۲ شهریور ۱۳۹۴سلام هم وطن عزیز،تحریم خرید خودرو داخلی،خوشبختانه دامن خودرو های وارداتی و چینی را هم گرفته،حتما خبر دارین مردم هجوم بردن که پول ثبت نام ماشین های شرکت کرمان موتور که لیفان چینی و چندتا ماشین اشغال دیگه را دست ملت میده پس بگیرند،وارد کننده ها هم که الان اگه برین ببینین اصلا ماشین غیر فول اپشن نمیدن دست مردم چون قیمتش خیلی پایین اومده و تو بازار خیلی کمتر از اونی هست که براشون بصرفه بخواهند وارد کنند،لذا فقط چسبیدن به ماشین فول اپشن که بتونن راحتتر بفروشن،الان تحریم باید هم زمان در شهرستان ها هم شروع بشه،این جور که جو داره پیش میره تمامشون دارن آهسته آهسته پایین کشیده میشن ولی اروم تا مردم یک وقتی فکر نکنن اینها دارن زمین میخورن،این حروم زاده ها خیلی زیرک هستن،ولی جلوی صبر و استقامت ملت عزیزمون بهرحال تسلیم خواهند شد،فعلا دارن از سود پولهایی که سالها با سوءاستفاده از نیاز مردم ذخیره کردن استفاده میکنن،بالاخره نیاز خواهند داشت تا ازشون خرید بشه ببینم اونجا میخان چی کار کنن،تا حداقل دی ماه تحمل کنید هم وطن های عزیزم،
alien
۲۳ شهریور ۱۳۹۴دوستان امروز به مورخه 23 شهریور 94 دبیر انجمن خودرو سازان اعلام کرد “خودرو را گران میکنیم، مردم پشیمان میشوند” یعنی وقیح تر از این ها من ندیدم که با تهدید میخوان مردم رو به کشتن بدن!!! لطفا باز به اطلاع رسانی ادامه بدین تا ببینن کی پشیمون میشه!
ایران خودرو 46 هزار و سایپا 30 هزار دستگاه کمتر فروختن!
ارش
۲۴ شهریور ۱۳۹۴سلام هم وطن فقط یک سال تحمل کن دیگه نامی از ایران ویران نکن نخواهی شنید نه سودسود سایپا نه جان خودم اون وقته که صنعت مملکت درست میشه هم وطن اینه همه صبر کردی صبر کن تا خودرو سوار شی نه گلن فقط و فقط یک سال فقطو فقط یک سال تحرم خودروی صفر
saeid
۲۷ شهریور ۱۳۹۴بسم حق
هه
داره نتیجه میده !
: )))
تو ایران تا بدبختی و احساس نکنن
کسی عذر نمیخواد
محصولیم که تغییر نکرده
چی اسون تر از عذر خواهی !
محمد سلام به هموطن گرامی
۲۹ شهریور ۱۳۹۴بالاخره مردم همدیگر را پیدا کردن و راهی یرای اتحاد علیه تمام زیاده خواهان پیدا کردند.(چای مرخ گوشت برنج خودرو) ما خاهان تعرفه پایین واردات یا اجازه دولت به سرمایه گذاری مستقیم شرکت های معتبر خودروسازی دنیا که مانند رزیم سابق سرمایگذاران غربی خود در ایران کارخانه داشتند و از مواد اولیه داخل ایران با کارگر ایرانی با حق قیمت گذاری توسط خودشان تولید مینمودند هستیم به این شکل و در صورت بروز این اتفاق و اجازه دولت هم اشتغال ایجاد خواهد شد و هم بازار انحصاری خودرو به سمت تولید کیفی تر حرکت خواهد کرد و مجبور به بروز شدن خواهد بود.در غیر این صورت به تدریج با خسته شدن مردم و عدم همایت دولت که البته همیشه دولت ها منافع مردم را به فرغون سازها فروخته اند به ناچار این کمپین در نهایت شکست خواهد خورد.لذا بنظر این جنبش باید قویتر اهدافش را دنبال کند بخصوص ناامید نشیم حتی اگه سال ها طول بکشه
1-باید دولت را مجبور به پذیرش کاهش تعرفه واردات کرد
2-یا پذیرفتن امکان سرمایگذاری خودروساز خارجی با ایجاد کارخانه/اشتغال کارگر ایرانی/قیمت گذاری توسط خود سرمایه گذار
3-چرا هر خودروساز مطرح جهانی مجبور به فعالیت با یکی از این دو خودروساز میشود؟ تا در نهایت هر قیمتی که خودتون دوست داشتید میگذارید؟ این انحصار تا کی؟ تفاوت قیمت خودروی رنو گپچر ایران خودرو رو با قیمت جهانی این خودرو مقایسه کنید ایران خودرو 105 میلیون تومان معادل 30000 دلار There are 8 Renault Captur versions available
Crossover 0.9 TCe Expression+ 5dr £14,295
Crossover 1.5 dCi 90 Dynamique Media Nav 5dr £16,995
Crossover 1.2 TCe 120 Dynamique Media N 5dr £17,695
Crossover 1.5 dCi 90 Dynamique S Media N 5dr £18,495
Crossover 1.2 TCe 120 Dynamique S MediaN 5dr £19,195
4-نتیجه این انحصار 35 سال تولید خودروی از رده خارج/بازی با جان مال و غیرت ایرانی( چرا حتی عراقی افغانی سوار خودرو روز جهان بشوند اونم با قیمتی که دیگه همه میدونن بعد ما چی!!!!!)
5-اشتغال گارگر ایرانی یک بهانه است چرا که هر روز قطعات چینی بیشتری در خودروها استفاده شده است
امیدوارم مردم باوقار و متین ایران زمین با صبر این جنبش اجتماعی را به نتیجه برسانند و پیش بینی این طرفداران به اصطلاح تولید ملی(ارابه های مرگ) خودروسازها محقق نشود
در این صورت مدلی مدنی خواهیم داشت برای اصلاح امور دیگر و در غیر این صورت وشکست سرخوردگی های اجتماعی ما بیشتر خواهد شد باید یاد بگیریم برای تغییر خودمون باید آنرا ایجاد کنیم مردم با شرف ایران ما باید خودمون تغییرات را ایجاد کنیم
متین
۱۵ مهر ۱۳۹۴تو ایرانم چراغای ماشینو میپوشونن توی این تستا چون تنها جاییه که خودروسازا بلدن تغییرش بدن و باتغییر چراغ کلا اسم ماشینم عوض بشه . مثلا ۲۰۶ بشه رانا . سمند بشه سورن بعد بشه دنا . ۴۰۵ بشه پارس . پراید بشه ۱۳۲ . همون زمانی که پیکان چراغ کوچیک و کردن چراغ بزرگ باید جلو اینا وای میستادیم . چهل ساله تکنولوژیه تعویض چراغ باز کردیم تو مملکت
علی
۱۷ مهر ۱۳۹۴سلام به نظر من این دو خودرو ساز باید درش گل گرفت و بخاطر ابروی این ملت از چرخه خارج نمود مدیران این دو خودروساز ( ایران خودرو و سایپا) هم خون مردم را به شیشه کشیدن و هم علنی اهانت کردن . مهم نیست چه اتفاقی می افته
Ali Reza
۲۱ مهر ۱۳۹۴مگه میشه؟؟مگه داریم؟ تو ایران! O—o