سایپا

مذاکره سایپا با خودروسازان جهانی برای تولید محصولات جدید!

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در این دوره زمانی صنعت خودرو نیازمند نخبگانی است که با کمک آن‌ها برخی نیازهای تکنولوژیکی نظیر قطعات الکترونیکی را برطرف کند.


محسن جهرودی که این روزها زمزمه عزل او توسط هیئت مدیره سایپا نیز شنیده می‌شود، در بازدید از نمایشگاه خودرو یزد با بیان اینکه قطب‌های جدید خودروسازی در دنیا در حال شکل گرفتن است، افزود: درحال مذاکره موفق با قطب‌های جدید خودروسازی جهان هستیم و امیدواریم در آینده‌ای نه‌چندان دور با داخلی‌سازی محصولات جدید و مشترک، محصولات جدیدی به بازار عرضه کنیم. وی افزود: در خصوص محصول جدید رهام که به‌تازگی رونمایی شده در حال تلاش هستیم که زودتر از زمان گفته شده بتوانیم آن را وارد بازار کنیم. البته باوجود تحریم‌ها علیه کشور مدتی در تولید بعضی قطعات دچار مشکل شدیم که خوشبختانه در چند هفته اخیر مشکلات برطرف شده است.


مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: در هفته گذشته فراخوانی از طرف سایپا اعلام شده که تمامی طرح‌هایی که توان صنعتی شدن دارند از حمایت مالی سایپا برخوردار خواهند شد. وی افزود: خوشبختانه در همین راستا یکی از دانشگاه‌ها توانسته یکی از قطعات کاتالیزور کانورتور را بومی‌سازی کند که بخش عمده نیاز ما را تأمین کرده است. جهرودی تأکید کرد: اگر نخبگان ایرانی مورد حمایت قرار گیرند می‌توانند طرح‌های خود را اجرایی کنند، به عبارتی هر زمان نگاهمان به تقویت داخل کشور بود و به نخبگان اعتماد کردیم موفق شده‌ایم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درباره توسعه برنامه‌های کسب‌‌وکار شرکت‌های سایپا گفت: به تمام شرکت‌های گروه سایپا اعلام کردیم با اولویت و تمرکز روی تولید خودرو و قطعات می‌توانند کسب‌وکارهای جدید تعریف و فعالیت کنند و خوشبختانه چندین شرکت گروه توانسته‌اند در این زمینه گام‌های موفقی بردارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. Efk

    ۲۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (211 ديدگاه)

    منظورش از قطب جدید همین چینه..

    1. مزدا

      ۲۰ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2097 ديدگاه)

      اره دقیقا چینه ولی خودروسازهای جدید چینی که عمر زیادی از تاسیشون نمیگیذره نه خودروسازهای معتبر چینی. در ضمن مگه رهام محصور مشترک با خارجی ها هستن کمبود قطعه دارن!! اینا که گفتن محصول خودمونه!!دانشگاه های صنعتی بیشتر از این توانایی تولید قطعات رو دارن ولی متاسفانه تو چند دهه گذشته مملکت از نفت درامد هنگفتی داشت یه کم بوجه به دانشگاها میدن میگن برید خودتون هرکاری دوست دارید بکنید !!دیگه برنامه درست حسابی برای پیوند دانشگاه و صنایع کشور نداشتن

  2. حمیدرضا

    ۲۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    بعد از چهل سال یاده بومی سازی افتاده اونموقع که با همه دنیا رابطه داشتید و میتونستید علم روز رو وارد کنید و نخبگان رو پرورش بدید نکردید و فقط از رده خارج مونتاژ کردید حالا میگید نخبه ها بیان کمک بدبخت اون نخبه هایی که فقط تو مواقع گیر کردن یادشون می افتین نه موقع پول دراوردن و کانادا رفتن

  3. Reza

    ۲۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    یاد فیلم رائفی پور افتادم

    خدایا بسه دیگه، خسته شدیم

  4. Reza

    ۲۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    ولی خداییش عکس دوم عجب چیزی ساختن.
    شبیه لوله فاضلاب میمونه. از دو طرف میاد میریزه به لوله اصلی و میریزه پایین

  5. " swedish arrogant tiger"

    ۲۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    یه جوری میگه انگار تا الان با این قطب جدید همکاری نداشتن!!

  6. بهراد

    ۲۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (537 ديدگاه)

    فک کنم این دفعه با روسیه همکاری کنن تا یه دستگاه کشتار دسته جمعی جدید بسازن، چون چین هم پیشرفت کرده دیگه اون بنجل های قبلی رو هم با التماس نمیدن دستمون.

    فک کن توی زمانی که صرف شده تا اون شکل شورت مانند رو درست کنن، چقدر میشد آشغال تولید کرد داد دست مردم

    1. Cadillac

      ۲۰ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2622 ديدگاه)

      فک کن داداش
      خودرو سازی بم داره
      لیفان مونتاژ میکنه چون جیلی باهاش قطع رابطه کرده جیلی هم ما و ترک گفت
      وضعیت کرمان خودرو هم نامشخص

    2. بهراد

      ۲۰ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (537 ديدگاه)

      دوستان چرا ناراحت میشین؟جیلی که نمی دادن دستمون، هایما بود یکی از کم اقبال ترین ماشین ها در چین

      منظور بنده همین بی مصرف بود نه جیلی که واسه خودش اسم و رسمی داره. اون عزیزی که عکسو گرفته هم یادش نبوده از کودوم طرف بگیره

  7. Ardalan

    ۲۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (81 ديدگاه)

    فقط فاصله زمانی طراحی قطعه تولید انبوه و فرستادن به بازار. یکی نیست بپرسه پس تست های طولانی مدت چی میشه.البته خیلی وقته تست های طولانی مدت رو تو ایران خود مشتری ها انجام میدن.و شرکتا اگه حوصله داشتن و حال کردن فراخوان میدن

  8. احمدرضا

    ۲۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (227 ديدگاه)

    حالا که میخوان برکنارش کنن یاد جوون ها افتاده سناریوی تکراری…

  9. Sajjad

    ۲۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1868 ديدگاه)

    سلطان رهام پلاس
    (در آینده ای نزدیک در پیج های اینستا)

  10. مهدی

    ۲۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1327 ديدگاه)

    بیشتر اماده کردن افکار عمومی مردم برای افزایش قیمت و کاهش کیفیت هستش فردا میگن ما از نخبگان جوان حمایت میکنیم اینکار هزینه داره و مشتری باید پرداخت کنه وقتی هم صحبت کیفیت میشه میگن نخبگان هنوز در حال ازمایش و خطا هستن تحمل کنید

  11. smh

    ۲۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    رهام شبیه brilliance h3 نیست ؟

  12. Genius

    ۲۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1347 ديدگاه)

    پس خودکفائی و دانش بومی و قطب علمی خاورمیانه بودن و هزار و یکی دیگه از این شعارهای خوش آب و رنگ چی شد؟؟؟یعنی همش باد هوا بود؟!!!؟سایپا الآن باید بعد از 50 سال که از عمرش میگذره خودش صادرکننده خدمات فنی و مهندسی باشه نه وارد کننده!!!

  13. توحید

    ۲۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (51 ديدگاه)

    هر روز بالای ۱۰۰نفر میان تو اداره تحویل سایپا به خاطر تاخیر تو تحویل ماشیناشون هرچی هم از دهنشون میاد میگن به کارکنای سایپا هرروز هم دعوا میشه ، چون قطعه ندارن ماشیناشونو تکمیل کنن از همه پول گرفتن که خودرو تحویل بدن ولی خبری نیست

  14. UNAS

    ۲۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1858 ديدگاه)

    مذاکره سایپا با خودروسازان جهانی برای تولید محصولات جدید!
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  15. metti

    ۲۴ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (119 ديدگاه)

    با پول بیت المال به هر کاری دست میزنن و آخرش هم جنس آشغال گرون تحویل میدن، امیدواریم هر چه زودتر نسل این فرقون سازها و حامیانشون قطع بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا