مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در این دوره زمانی صنعت خودرو نیازمند نخبگانی است که با کمک آنها برخی نیازهای تکنولوژیکی نظیر قطعات الکترونیکی را برطرف کند.
محسن جهرودی که این روزها زمزمه عزل او توسط هیئت مدیره سایپا نیز شنیده میشود، در بازدید از نمایشگاه خودرو یزد با بیان اینکه قطبهای جدید خودروسازی در دنیا در حال شکل گرفتن است، افزود: درحال مذاکره موفق با قطبهای جدید خودروسازی جهان هستیم و امیدواریم در آیندهای نهچندان دور با داخلیسازی محصولات جدید و مشترک، محصولات جدیدی به بازار عرضه کنیم. وی افزود: در خصوص محصول جدید رهام که بهتازگی رونمایی شده در حال تلاش هستیم که زودتر از زمان گفته شده بتوانیم آن را وارد بازار کنیم. البته باوجود تحریمها علیه کشور مدتی در تولید بعضی قطعات دچار مشکل شدیم که خوشبختانه در چند هفته اخیر مشکلات برطرف شده است.
مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: در هفته گذشته فراخوانی از طرف سایپا اعلام شده که تمامی طرحهایی که توان صنعتی شدن دارند از حمایت مالی سایپا برخوردار خواهند شد. وی افزود: خوشبختانه در همین راستا یکی از دانشگاهها توانسته یکی از قطعات کاتالیزور کانورتور را بومیسازی کند که بخش عمده نیاز ما را تأمین کرده است. جهرودی تأکید کرد: اگر نخبگان ایرانی مورد حمایت قرار گیرند میتوانند طرحهای خود را اجرایی کنند، به عبارتی هر زمان نگاهمان به تقویت داخل کشور بود و به نخبگان اعتماد کردیم موفق شدهایم.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درباره توسعه برنامههای کسبوکار شرکتهای سایپا گفت: به تمام شرکتهای گروه سایپا اعلام کردیم با اولویت و تمرکز روی تولید خودرو و قطعات میتوانند کسبوکارهای جدید تعریف و فعالیت کنند و خوشبختانه چندین شرکت گروه توانستهاند در این زمینه گامهای موفقی بردارند.
Efk
۲۰ مهر ۱۳۹۷منظورش از قطب جدید همین چینه..
مزدا
۲۰ مهر ۱۳۹۷اره دقیقا چینه ولی خودروسازهای جدید چینی که عمر زیادی از تاسیشون نمیگیذره نه خودروسازهای معتبر چینی. در ضمن مگه رهام محصور مشترک با خارجی ها هستن کمبود قطعه دارن!! اینا که گفتن محصول خودمونه!!دانشگاه های صنعتی بیشتر از این توانایی تولید قطعات رو دارن ولی متاسفانه تو چند دهه گذشته مملکت از نفت درامد هنگفتی داشت یه کم بوجه به دانشگاها میدن میگن برید خودتون هرکاری دوست دارید بکنید !!دیگه برنامه درست حسابی برای پیوند دانشگاه و صنایع کشور نداشتن
حمیدرضا
۲۰ مهر ۱۳۹۷بعد از چهل سال یاده بومی سازی افتاده اونموقع که با همه دنیا رابطه داشتید و میتونستید علم روز رو وارد کنید و نخبگان رو پرورش بدید نکردید و فقط از رده خارج مونتاژ کردید حالا میگید نخبه ها بیان کمک بدبخت اون نخبه هایی که فقط تو مواقع گیر کردن یادشون می افتین نه موقع پول دراوردن و کانادا رفتن
Reza
۲۰ مهر ۱۳۹۷یاد فیلم رائفی پور افتادم
خدایا بسه دیگه، خسته شدیم
Reza
۲۰ مهر ۱۳۹۷ولی خداییش عکس دوم عجب چیزی ساختن.
شبیه لوله فاضلاب میمونه. از دو طرف میاد میریزه به لوله اصلی و میریزه پایین
" swedish arrogant tiger"
۲۰ مهر ۱۳۹۷یه جوری میگه انگار تا الان با این قطب جدید همکاری نداشتن!!
بهراد
۲۰ مهر ۱۳۹۷فک کنم این دفعه با روسیه همکاری کنن تا یه دستگاه کشتار دسته جمعی جدید بسازن، چون چین هم پیشرفت کرده دیگه اون بنجل های قبلی رو هم با التماس نمیدن دستمون.
فک کن توی زمانی که صرف شده تا اون شکل شورت مانند رو درست کنن، چقدر میشد آشغال تولید کرد داد دست مردم
Cadillac
۲۰ مهر ۱۳۹۷فک کن داداش
خودرو سازی بم داره
لیفان مونتاژ میکنه چون جیلی باهاش قطع رابطه کرده جیلی هم ما و ترک گفت
وضعیت کرمان خودرو هم نامشخص
بهراد
۲۰ مهر ۱۳۹۷دوستان چرا ناراحت میشین؟جیلی که نمی دادن دستمون، هایما بود یکی از کم اقبال ترین ماشین ها در چین
منظور بنده همین بی مصرف بود نه جیلی که واسه خودش اسم و رسمی داره. اون عزیزی که عکسو گرفته هم یادش نبوده از کودوم طرف بگیره
Ardalan
۲۰ مهر ۱۳۹۷فقط فاصله زمانی طراحی قطعه تولید انبوه و فرستادن به بازار. یکی نیست بپرسه پس تست های طولانی مدت چی میشه.البته خیلی وقته تست های طولانی مدت رو تو ایران خود مشتری ها انجام میدن.و شرکتا اگه حوصله داشتن و حال کردن فراخوان میدن
احمدرضا
۲۰ مهر ۱۳۹۷حالا که میخوان برکنارش کنن یاد جوون ها افتاده سناریوی تکراری…
Sajjad
۲۰ مهر ۱۳۹۷سلطان رهام پلاس
(در آینده ای نزدیک در پیج های اینستا)
مهدی
۲۰ مهر ۱۳۹۷بیشتر اماده کردن افکار عمومی مردم برای افزایش قیمت و کاهش کیفیت هستش فردا میگن ما از نخبگان جوان حمایت میکنیم اینکار هزینه داره و مشتری باید پرداخت کنه وقتی هم صحبت کیفیت میشه میگن نخبگان هنوز در حال ازمایش و خطا هستن تحمل کنید
smh
۲۰ مهر ۱۳۹۷رهام شبیه brilliance h3 نیست ؟
Genius
۲۱ مهر ۱۳۹۷پس خودکفائی و دانش بومی و قطب علمی خاورمیانه بودن و هزار و یکی دیگه از این شعارهای خوش آب و رنگ چی شد؟؟؟یعنی همش باد هوا بود؟!!!؟سایپا الآن باید بعد از 50 سال که از عمرش میگذره خودش صادرکننده خدمات فنی و مهندسی باشه نه وارد کننده!!!
توحید
۲۱ مهر ۱۳۹۷هر روز بالای ۱۰۰نفر میان تو اداره تحویل سایپا به خاطر تاخیر تو تحویل ماشیناشون هرچی هم از دهنشون میاد میگن به کارکنای سایپا هرروز هم دعوا میشه ، چون قطعه ندارن ماشیناشونو تکمیل کنن از همه پول گرفتن که خودرو تحویل بدن ولی خبری نیست
UNAS
۲۱ مهر ۱۳۹۷مذاکره سایپا با خودروسازان جهانی برای تولید محصولات جدید!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
metti
۲۴ مهر ۱۳۹۷با پول بیت المال به هر کاری دست میزنن و آخرش هم جنس آشغال گرون تحویل میدن، امیدواریم هر چه زودتر نسل این فرقون سازها و حامیانشون قطع بشه