اوایل اردیبهشت بود که با دریافت پیامکی از شرکت سایپا متوجه شدیم عرضهی خودروی جدیدی تحت نام S300 آغاز گشته. بنابراین به نزدیکترین نمایندگی سایپا در شهر زنجان رفتیم تا از نزدیک با این محصول دیداری داشته باشیم و ببینیم این خودروساز وطنی این بار چه در چنته دارد. گزارشی که میخوانید ماحصل نخستین برخورد نگارنده با این تازهوارد چینی است.
در اولین نگاه متوجه کپیبرداری از نمای کیا سراتو در این خودرو خواهید شد چرا که این کپیبرداری نه تنها در نمای جلو و بخصوص در طرح چراغها که در نمای جانبی و خط کمر خودرو بچشم میخورد البته طراح نیم نگاهی نیز به نسل قبلی هوندا آکورد داشته.
رینگهای ۱۵ اینچی نیز کمی کوچک به نظر میرسند در نمای عقبی شاهد طراحی معقولی هستیم که ایرادی بدان وارد نیست و خروجی اگزوز نیز به بهتر شدن نمای عقب کمک کرده البته کیفیت مونتاژ چندان بالا نیست و با باز کردن صندوق عقب شاهد لقی زیاد در صندوق بودیم. حجم صندوق نیز ۴۵۷ لیتر میباشد. یک نکتهای که در عقب خودرو جلب توجه میکند این است که در بنرها و تبلیغات سایپا نام خودرو S300 است اما در عقب خودرو نوشتهی Z300 بچشم میخورد!
با ورود به داخل خودرو نخستین چیزی که توجه شما را جلب میکند کیفیت نازل تو دریهاست که فرق چندانی با پراید ندارد. طراحی داشبورد و غربیلک فرمان قابل قبول است و آمپرها نیز طراحی زیبایی دارند.آینهها و چهار شیشه برقی هستند و در کنسول مرکزی یک عدد نمایشگر آل سی دی بچشم میخورد که در مکان مناسبی نصب شده و شامل دوربین دید عقب نیز میشود. فضای پا و سر برای سرنشینان جلو و عقب مناسب است و به نظر نمیرسد در این زمینه مشکل خاصی وجود داشته باشد. تنها قسمتهایی که حسابی توی ذوق میزند کیفیت پایین متریال بکار رفته در اتاق و دیگری دقت پایین مونتاژ است البته در نمونهی مورد آزمایش نیز دسته دنده شل بود بهطوری که نسبت به وضعیت عادی خود نود درجه چرخیده بود. سانروف برقی نیز به روشنایی بهتر کابین کمک میکند. در مواد بکار رفته در کابین اصلاً درخور یک خودروی ۷۰ میلیون تومانی نبود. نکتهی جالب آنکه نمایندگی در اظهار نظری دور از انتظار ادعا میکرد که این خودرو نسبت به مزدا ۳ انتخاب بهتری است! [jwplayer mediaid=”۷۲۱۲۲″] با بالا زدن کاپوت موتور ۴ سیلندر خطی مشاهده میشود که بهصورت عرضی نصب شده است. این موتور به حجم ۱۶۰۰ سی سی و مجهز به دو میلسوپاپ و سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ است. حداکثر قدرت این موتور ۱۲۰ اسب بخار و گشتاور آن نیز به ۱۵۱ نیوتون متر میرسد. با این تفاسیر انتظار میرود سیکل ترکیبی مصرف سوخت حدود ۷.۵ لیتر در یکصد کیلومتر باشد.
در سمت دیگر نمایندگی شاهد دو دستگاه رنو کولئوس بودیم که فرصت را غنیمت شمرده و نگاهی نیز به این کراس اوور فرانسوی انداختیم. این خودرو که همزمان توسط پارس خودرو و نگین خودرو عرضه میشود، مونتاژ کشور کره جنوبی است و عبارت Made in South Korea در روی شیشهی جلو بچشم میخورد. طراحی کلی خودرو زیبا و بدون نکتهی منفی خاصی است و بخصوص طرح جلو از نسل قبلی زیباتر شده است. البته زیبایی امری سلیقهای است و چندان نمیتوان در مورد آن به نتیجهای قطعی رسید. در کل این کراس اوور طراحی بروز و مناسبی دارد که البته از زرق و برق کیا اسپرتیج در آن خبری نیست. قسمت جالب، یکی طرح بسیار زیبای رینگها و دیگری نحوهی باز شدن صندوق عقب دو تکه است که با فشردن مرکز آرم رنو بخش بالایی آن باز میشود و سپس با فشردن کلیدی دیگر بخش پایینی آن باز میشود. درهای کولئوس را باز کرده و گام به داخل آن میگذاریم. از همان لحظهی اول و با شنیدن صدای باز شدن در میتوان فهمید که در مونتاژ این خودرو دقت کافی لحاظ شده است. فضای داخلی طراحی زیبایی دارد و طرح فرمان و نشان دهندهها شبیه رنو فلوئنس است. غربیلک فرمان خوشدست و با کیفیت بوده و روی آن تعدادی کلید برای سیستم کروز کنترل بچشم میخورد. راننده دارای دید مناسبی است. در سمت چپ راننده کلیدهایی بچشم میخورند که به ترتیب برای کنترل سیستمهای ESP ، سنسور جلو، تنظیم نور آمپر و سیستم هشدار نقطه کور کاربرد دارند.
دریچههای تهویه نیز طرح و سایز متناسبی دارند ولی دریچههای مخصوص سرنشینان عقب بسیار کوچک است. روشن شدن خودرو همانند مگان و فلوئنس توسط کلید کارتی و کلید استارت انجام میشود در کنار کلید استارت کلیدی برای کنترل سیستم چهار چرخ محرک وجود درد که دارای ۳ حالت است، حالت اول نیرو فقط به چرخهای جلو ارسال میشود حالت دوم نیرو به چهر چرخ و با کنترل کامپیوتر ارسال میشود و حالت سوم 4WD Lock است که نیرو به طور دائم به چهار چرخ انتقال پیدا میکند. فضای داخل کولئوس جادار است و سقف پانوراما نیز بر زیبایی آن افزوده و فضای صندوق بار نیز کافی به نظر میرسد. کولئوس از پیشرانهی ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر بهره میبرد که قدرتی برابر ۱۷۵ اسب بخار و گشتاور ۲۲۵ نیوتون متر را تولید میکند. این نیرو توسط گیربکس CVT به چرخها انتقال مییابد که دارای حالت تیپ ترونیک نیز هست. طبق کاتالوگ شتاب این خودرو ۹.۳ ثانیه است که آن را در وضعیت بهتری نسبت به رقبایی چون اسپرتیج قرار میدهد.
مردم میان از ارس ماشین میگیرن به جای این آت و آشغالها مزدا 6 فول آپشن 25000 هزار دلار با 6 میلیون هزینه برای قولنامه یه شرکت سوری 80 تومن درمیاد خیلی هم خودروی روان و راحتیه. ولی بیشتر اسپورتیج و نیو سانتافه و الانترا و ادج و تاروس فروش میره.از کوپه ها هم دوج چلنجر شورلت کامارو.من خودم کادیلاک SRX میرونم خودروی زیبایی هست و راحت و با شتاب.اگه دوستان اومدن ارس بیان گالری شاهین.با تخفیف بهشون ماشین میدیم. البته تا چند ماه دیگه جای نمایشگاه عوض میشه.چون نمایشگاه فعلی گنجایش بیش از 24 تا ماشین رو نداره. در خدمتتونیم.
ممنون از بازدیدکننده ی خوش ذوق مقاله… شخصاً تا به رنو کولئوس رسید تونستم ارتباط برقرار کنم…! شاسی بلند جدید وخوبیه و معلومه تو بازار طرفدارهای زیادی پیدا میکنه…
دوست عزیز مشکل که نداشت فقط حاشیه سود سایپا کم میشد ما مردمی هستیم که حاضریم هرچی خودروسازامون بسازن بخریم چرا سایپا بیخود تلاش کنه و بره قالب های گرون قیمت و خط جوش رو از کیا موتور بخره وقتی کار با چینی ها راحته به طوری که که به کمترین امکانات حاضرن خودروهاشون رو مونتاژ کنن و برند شرکت مونتاژ کننده رو بزن روش میشه این دیگه
البته تولید نشدن سراتو رو بخشی از اون رو بالا گفتم و شرایط تح ریم های امریکا هم بی اثر نبوده …….
اینم شد ماشین با اون اسم مسخره و چی بگم موردشورشونو ببرن بی وجدان های ادم نما اخه مجبورین این اشغالها رو بخرین؟ مردم اروپا با این که خرید ماشین براشون مثل خرید دوچرخه برای ماست نمیخرن هر اشغالی رو اگه میخریدن که الان سایپا رسما با شرکتای فرغون سازی باید قرارداد مینوشت
این پژو پارسی که شما مد نظر داری هم مفت نمیارزه بنده زمانی متوجه این امر شدم که پژو پارس مدل 85 بنده از نظر کیفیت/شتاب/اصطلاک با 120هزار کارکرد به مراتب بهتر از نمونه صفر 92 بود…
شاید بهم بخندین ولی بهترین راه نداشتن ماشین هستش.میدونم تصمیم سختیه ولی خودتون یه دو دو تا چهار تا بکنین ببینین ایا داشتن ماشین به صرفه هستش؟ بیمه،لاستیک،تعویض روغن و…
@.F دوستان عزیزم اول اینکه این ماشین با این قیمت اصلا ارزش نظر دادنم نداره دوم دیدید اشغال براحتی نخرید ازش رد بشید البته مسلما هستند تو این 75 میلیون نفر کسانی که براحتی میخرند و سایپا میدونسته که میخرن که اورده
پژو عزیز میام ولی انگیزه ی کامنت گذاشتن ندارم،از وضع خودروسازی مملکت خسته ام از اینکه میبینم صنعت خودروسازی دنیا هرروز چ نوآوری هایی رو عرضه میکنه و ما حتی توانایی مونتاژ رو نداریم ازینکه تصادف های مکرر خودرو های بی کیفیت جون مردمم رو می گیره از اینکه تصادف های اسکانیا امروز6نفر رو داخل شهر کشت و هیچ کس دم نزد شیشه سکوریت چرا باید اینقد راحت بشکنه و مردم بریزن بیرون…
خبر ندارین شرکت عقاب افشان از پلیس به خاطر توقف شماره گذاری اسکانیا شکایت کرده مرجع هم گفته مدارک پلیس کافی نیست یکی نیس جمجمه اونایی که سوختنو بزار رومیز بگه اینم مدرک
دوستان من میگم خودرو های چینی از کارخونه که در بیان باید برن جلوی مکانیکی بخوابن شما قبول نمی کنید آخه اون یاروهه پیش خودش چی فکر کرده میگه این از مزدا 3 بهتره حتی اصلا با هم قابل مقایسه نیستن. خب پبچاره چی کار کنه باید خودروهاشون فروش بره تا اینا یه نونی بخورن دیگه. واقعا که دارن آشغال تولید می کنن هنوز ماشینو نداده بیرون باید فراخوان بدن
شرمنده مربوط به این پست نیست اما یه سوال بی پاسخ برام پیش امده که چرا اسمی از ایران خودرو و سایپا تو نت کار شو نیست. یه سوال دیگه داشتم از شاهین جان که چطور شکلک می زارین تو دیدگاه. موفق باشید
سلام دوست عزیز،جوان رو به زندگی(موت برای یه جوون خوب نیست داداشم)، 2نقطه و پرانتز شکلک های خوشحالی و ناراحتین،شیفت 2نقطه (همون یک نقطه و یک ویرگول) شکلک چشمک زدنه.من همین ها رو بلدم.ارادتمندم داداش.
جواب سوال اول: مگه ایران خودرو و سایبا خودروساز هستند که میگی اسمی ازشون در سایت نت کار شو نیست اونا فقط مونتاژ کننده هستن. و هیچ وقت یه ماشین کاملا جدید تمی تونن تولید کنن.
جواب سوال دو: یک سری کد ها هستند و با نوشتن اونا اون شکلک ها رو می زارن.
بازم به شرف تو رنو بازم مهندسای رنو شرف و وجدان کاری دارن ماشین بد تولید نکنن آخه خداوکیلی به چی اون چینیه 70 تومن بدی آخه یعنی انگار پولتو ریختی توی جوب تازه جون خودتو و خانوادتو و هم وطنتو هم به خطر انداختی حالا به چینی های …. پول دادی تا بازم از این آشغالا تولید کنن
باز یه گند دیگه و یه اشغال دیگه احتمالا چن وقت دیگه با شرکتای فرغون سازی هم قرارداد میبندن این نامردای بی وجدان لعنت به خودشون و تمام تمام تمام حامیانشون
قبلا هم عرض کرده بودم کسانی که نادانسته و از روی… پول پای زوتای میدن بدونن که ارزش این ماشین در فول ترین حالت 68 هزار یوآنه اما سایپا چون امتیاز این ارابه ی مرگو خریده،حدود 10-15 میلیون(با توجه به قیمت جهانی ماشین های هم ارزش مثل بایک و جک جی5)روی ماشین کشیده یعنی مردم هول ما این 10-15 میلیون رو پای مزین بودن لگنشون به لوگو ی سایپا میدن…
و بازهم برای هموطنانم متاسفم که خودشون تابوت خود و خانودشون رو خریداری میکنن در حالی که با این پول ماشین محبوبی مثل مزدا3 2-3 سال کارکرد میشه خرید…
(تنها جایی که از این ماشین تست تصادف گرفته شده چاینا ان کپ هست که به هیچ عنوان موسسه استاندارد و موتبری نیست)
اون مسئول نمایندگی عجب آدم …….. هستش که مزدا 3 رو داره با این آشغال چینی مقایسه میکنه. پس انتظارم نداشته باشیم که بزرگترای اینا که اسمشونو گذاشتن مهندس کارخونه و مدیرعامل و وزیر و کسایی که اجازه دادن همچین چیزی بیارن ایران مونتاژ کنن به اسم خودشون.بخوان که واسه ما دلسوزی کنن و آمار تصادف رو کاهش بدن و واسه جون و شعور ملت ارزش قائل بشن!!!!!!
سایپا و زوتا..اسماشونم به هم میادو هم قافیه هستن میدونین چرا ؟؟
چون هردوشون کومونیست چینی ان.
با این میگن اقتصاد مقاومتی! مقاومت کنن ملت تا هرچی دوست دارن خوردشون بدن.
فکر نکنم این اتکا به خودکفایی و نیروی جوانان باشه. وقتی داره فکرو صنعت و پول و سیاست چینی کومونیستی رو رواج میده…
خدا به حق امام زمان ریشه این آدمایی که دارن به ملت و بیت المال و نیرو استعدادش خیانت میکنن رو بخشکونه…………………………………………………..
لنسر 2014 با دنده اتوماتیک ، 91 تومنه و با دنده دستی تو بازار 85 تومن ، اونوقت کدوم ادم […] میاد این محصول زوتیای چین که تازه در سال 2005 تاسیسش شده رو میخره !!!!
خدا رو شکر این پروژه هم مثل بقیه اشغالاتون شکست میخوره. این دیگه چه اشغالیه سایپا؟؟ لیاقت ماها اینه؟؟؟؟ طرف اگه احمق نباشه با 70 تومن خیلی انتخابای بهتری داره. یارو چقدر دیگه بیسواد بوده که این اشغالو از مزدا 3 بهتر دونسته. اقای بیسواد مزدا 3 توی کلاس خودش یکی از خودروهای مطرح دنیاست شما میشه یه سایت معرفی کنی که یک اماری از مزیتهای این خودرو نسبت به مزدا 3 داده باشه. اصلا این خودرو تا حالا کجا تست شده؟ حتما توی پیست بین المللی سایپا که توی مخهای پوک مدیران سایپا قرار داره.
بازم جیلی یه چیزی، این آشغال یچیزی تو مایه های همون تیباست که خودم یکیشو دارم. همون حدودا باید قیمت بخوره ضمنا زیر 100 تومن تو این مملکت نمیشه صفر سوار شد، البته ماشین منظورمه ها ! لنسر – یاریس – النترا و مزدا حداقلهای این انتخابن .
این نامردا گناهی ندارد که ، وقتی پراید رو با اون امنیت و طراحی ۲۰ میلیون میدن و میبینند که ملت […]( بلا نسبت بعضی از دوستان ) این لگنو به این قیمت می خرند ، اونم پررو میشه این لگنو چینی رو به این قیمت میفروشه
ما اگه ببینیم شیشه های عقب برقی هست یا نمایشکر دار احساس لوکس بود داری فکرش بکنید اگه معجز بشه ویک روووووووووووووزی بنز s کلاس یا رولزرویس یا غیره منتاژ کنیم چه حسی با داشته باشیم
بابا این همه خودرو تو دنیا هست که قیمتش همین 70 تومن میشه. مثلا اگه سیویک نسل قبل رو با همکاری هوندا تو ایران تولید کنند غیر ممکن هست قیمتش بالای 50 تومن بشه(با حساب سود سرشار خودروساز های داخلی)آخه این ماشین های چینی چی دارن؟ من نمیفهمم.
توفیقی
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳مردم میان از ارس ماشین میگیرن به جای این آت و آشغالها
مزدا 6 فول آپشن 25000 هزار دلار با 6 میلیون هزینه برای قولنامه یه شرکت سوری 80 تومن درمیاد خیلی هم خودروی روان و راحتیه.
ولی بیشتر اسپورتیج و نیو سانتافه و الانترا و ادج و تاروس فروش میره.از کوپه ها هم دوج چلنجر شورلت کامارو.من خودم کادیلاک SRX میرونم خودروی زیبایی هست و راحت و با شتاب.اگه دوستان اومدن ارس بیان گالری شاهین.با تخفیف بهشون ماشین میدیم.
البته تا چند ماه دیگه جای نمایشگاه عوض میشه.چون نمایشگاه فعلی گنجایش بیش از 24 تا ماشین رو نداره.
در خدمتتونیم.
نیهاش آنتونیو تابارز
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳توفیقی چرا جواب نمیدی برادر؟!
گالری شاهین که هم اسم منه! تخفیف بده بهمون!
arman
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳تو عکس اول به شیار کاپوت دقت کنید..
Kurosh
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ممنون از بازدیدکننده ی خوش ذوق مقاله…
شخصاً تا به رنو کولئوس رسید تونستم ارتباط برقرار کنم…!
شاسی بلند جدید وخوبیه و معلومه تو بازار طرفدارهای زیادی پیدا میکنه…
محمدرضا
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳آقای توفیقی ما یه فورد ادج داشتیم فروختیم
می خوایم یه اوپتیما سفارش بدیم
چند در میاد؟
( قیمت پایه تا بالا ترین قیمت ؟)
یه پسل باهوش
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳مگه کسی واقعا دل شیدایی داشته باشه که اس 300 رو…
اون کیا سراتو چه مشکلی داشت که با کیا به نتیجه نرسیدن ؟
مهرداد
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳دوست عزیز مشکل که نداشت فقط حاشیه سود سایپا کم میشد ما مردمی هستیم که حاضریم هرچی خودروسازامون بسازن بخریم چرا سایپا بیخود تلاش کنه و بره قالب های گرون قیمت و خط جوش رو از کیا موتور بخره وقتی کار با چینی ها راحته به طوری که که به کمترین امکانات حاضرن خودروهاشون رو مونتاژ کنن و برند شرکت مونتاژ کننده رو بزن روش میشه این دیگه
البته تولید نشدن سراتو رو بخشی از اون رو بالا گفتم و شرایط تح ریم های امریکا هم بی اثر نبوده …….
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
چون سراتو هم سودش براشون کم بوده و هم با کیفیت و ایمن بوده !!!!!!!!!!!!!
امید
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳اینم شد ماشین با اون اسم مسخره و چی بگم موردشورشونو ببرن بی وجدان های ادم نما اخه مجبورین این اشغالها رو بخرین؟
مردم اروپا با این که خرید ماشین براشون مثل خرید دوچرخه برای ماست نمیخرن هر اشغالی رو اگه میخریدن که الان سایپا رسما با شرکتای فرغون سازی باید قرارداد مینوشت
امین
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳واقعا هرچقدر هم خوب باشه ولی دیگه 70 میلیون نمی ارزه!!!!!
آدم میره مگان میخره خیالش هم راحته!
من که با پژو پارس هم عوضش نمیکنم ( البته پژو پارس سفارشی و سانروف دار و ای سی دی دار با موتور زانتیا یا tu5 )
عرفان
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳این پژو پارسی که شما مد نظر داری هم مفت نمیارزه بنده زمانی متوجه این امر شدم که پژو پارس مدل 85 بنده از نظر کیفیت/شتاب/اصطلاک با 120هزار کارکرد به مراتب بهتر از نمونه صفر 92 بود…
امین
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳قبول ندارم!
درسته که مدل های جدیدش آشغاله…. منظورم مدل 90 بود که اولین سری TU5 پارس بود
من الان چون با موبایل اومدم نمیتونم خوب کار کنم
به لینک زیر ( اگه درست بود ) برو …. منظور من پارس LX هست:
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.dezplus.lxb.ir/upload/dezplus/image/pars%252520tajhizat.jpg&imgrefurl=http://www.dezplus.lxb.ir/post/14&h=548&w=711&tbnid=SCvZP6vLKKITfM:&zoom=1&q=%D9%BE%DA%98%D9%88+%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3+lx&docid=SdlrpInRNaefCM&ei=FCBeU8pyh4e0BoqagNgE&tbm=isch&ved=0CIgBEDMoSTBJ
مصطفی
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳تو ایران خریدن ماشین کارکرده به صرفه تره.
دانشجو مملکت
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳خودرو دسته دوم مشکل خاص خودشو داره مثلا 1 گران بودن قطعات 2 پایین امد راندمان خودرو 3 نداشتن گارانتی
نیهاش آنتونیو تابارز
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳شاید بهم بخندین ولی بهترین راه نداشتن ماشین هستش.میدونم تصمیم سختیه ولی خودتون یه دو دو تا چهار تا بکنین ببینین ایا داشتن ماشین به صرفه هستش؟
بیمه،لاستیک،تعویض روغن و…
Zonda R
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
دوستان عزیزم
اول اینکه این ماشین با این قیمت اصلا ارزش نظر دادنم نداره
دوم دیدید اشغال براحتی نخرید ازش رد بشید
البته مسلما هستند تو این 75 میلیون نفر کسانی که براحتی میخرند
و سایپا میدونسته که میخرن که اورده
sorena330
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳دقیقا چه چیز زوتای بهتراز مزدا3ئه؟
وقتی این ماشینو میبینم خونم به جوش میاد،لعنتی ها…
PEUGEOT
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳سورنا جان کم میای پدال؟
sorena330
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳پژو عزیز میام ولی انگیزه ی کامنت گذاشتن ندارم،از وضع خودروسازی مملکت خسته ام از اینکه میبینم صنعت خودروسازی دنیا هرروز چ نوآوری هایی رو عرضه میکنه و ما حتی توانایی مونتاژ رو نداریم
ازینکه تصادف های مکرر خودرو های بی کیفیت جون مردمم رو می گیره از اینکه تصادف های اسکانیا امروز6نفر رو داخل شهر کشت و هیچ کس دم نزد شیشه سکوریت چرا باید اینقد راحت بشکنه و مردم بریزن بیرون…
PEUGEOT
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳کاملا درست میگی
و فقط جز اه افسوس آدم کاری نمی تونه بکنه
من
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳خبر ندارین شرکت عقاب افشان از پلیس به خاطر توقف شماره گذاری اسکانیا شکایت کرده مرجع هم گفته مدارک پلیس کافی نیست
یکی نیس جمجمه اونایی که سوختنو بزار رومیز بگه اینم مدرک
PEUGEOT
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳دوستان من میگم خودرو های چینی از کارخونه که در بیان باید برن جلوی مکانیکی بخوابن شما قبول نمی کنید
آخه اون یاروهه پیش خودش چی فکر کرده میگه این از مزدا 3 بهتره حتی اصلا با هم قابل مقایسه نیستن. خب پبچاره چی کار کنه باید خودروهاشون فروش بره تا اینا یه نونی بخورن دیگه.
واقعا که دارن آشغال تولید می کنن هنوز ماشینو نداده بیرون باید فراخوان بدن
جوان رو به موت
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳با درود فروان
شرمنده مربوط به این پست نیست اما یه سوال بی پاسخ برام پیش امده که چرا اسمی از ایران خودرو و سایپا تو نت کار شو نیست. یه سوال دیگه داشتم از شاهین جان که چطور شکلک می زارین تو دیدگاه. موفق باشید
sorena330
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳همونطور که اسم هیچ یک ار کمپانی های چینی غیر ازqoros نیست چون اینا لگن سازن نه خودروساز…
Zonda R
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
Soena
تازه qoros
هم با سرمایه گذاری و مدریته اسراییلیه
شاهین
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام دوست عزیز،جوان رو به زندگی(موت برای یه جوون خوب نیست داداشم)، 2نقطه و پرانتز شکلک های خوشحالی و ناراحتین،شیفت 2نقطه (همون یک نقطه و یک ویرگول) شکلک چشمک زدنه.من همین ها رو بلدم.ارادتمندم داداش.
خاوری
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳آخه عمو ایران یابو رو چه به نت کار شاو
اونجا تالار مشاهیره
مگه کشکه هر مونتاژکاری رو اونجا راه بدن
gheysar
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام
جواب سوال اول: مگه ایران خودرو و سایبا خودروساز هستند که میگی اسمی ازشون در سایت نت کار شو نیست اونا فقط مونتاژ کننده هستن. و هیچ وقت یه ماشین کاملا جدید تمی تونن تولید کنن.
جواب سوال دو: یک سری کد ها هستند و با نوشتن اونا اون شکلک ها رو می زارن.
Zonda R
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
جوان عزیز
در انتهای صفحه نوشته گراواتار
کلیک کن البته با فیلترشکن بورو
بعد
نوشته create your gravatar
کلیک کن
ایمیل میخواد میدی همین
مارال
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳چون توی نت کار شو ، اسامی خودرو سازها هست نه اسامی آشغال سازها ، همون طوری که دیدی نه این دو آشغال ساز و نه اسم مثلا تاتا موتورز هم نیست
PEUGEOT
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳بازم به شرف تو رنو
بازم مهندسای رنو شرف و وجدان کاری دارن ماشین بد تولید نکنن
آخه خداوکیلی به چی اون چینیه 70 تومن بدی آخه یعنی انگار پولتو ریختی توی جوب تازه جون خودتو و خانوادتو و هم وطنتو هم به خطر انداختی حالا به چینی های …. پول دادی تا بازم از این آشغالا تولید کنن
رضا
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳[…]
عکس اول رو نگاه کنین آرم زشت سایپا هنوز تو نایلونه!معلومه که یه چیز جداست که بعدا نصب کردن….
امید
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳باز یه گند دیگه و یه اشغال دیگه احتمالا چن وقت دیگه با شرکتای فرغون سازی هم قرارداد میبندن این نامردای بی وجدان لعنت به خودشون و تمام تمام تمام حامیانشون
sorena330
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳قبلا هم عرض کرده بودم کسانی که نادانسته و از روی… پول پای زوتای میدن بدونن که ارزش این ماشین در فول ترین حالت 68 هزار یوآنه اما سایپا چون امتیاز این ارابه ی مرگو خریده،حدود 10-15 میلیون(با توجه به قیمت جهانی ماشین های هم ارزش مثل بایک و جک جی5)روی ماشین کشیده یعنی مردم هول ما این 10-15 میلیون رو پای مزین بودن لگنشون به لوگو ی سایپا میدن…
و بازهم برای هموطنانم متاسفم که خودشون تابوت خود و خانودشون رو خریداری میکنن در حالی که با این پول ماشین محبوبی مثل مزدا3 2-3 سال کارکرد میشه خرید…
(تنها جایی که از این ماشین تست تصادف گرفته شده چاینا ان کپ هست که به هیچ عنوان موسسه استاندارد و موتبری نیست)
matin
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳جیلی 7 با وجود اینکه چینی سگش به این شرف داره
mojtaba..designer
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳واقعا که!!!
اون مسئول نمایندگی عجب آدم …….. هستش که مزدا 3 رو داره با این آشغال چینی مقایسه میکنه.
پس انتظارم نداشته باشیم که بزرگترای اینا که اسمشونو گذاشتن مهندس کارخونه و مدیرعامل و وزیر و کسایی که اجازه دادن همچین چیزی بیارن ایران مونتاژ کنن به اسم خودشون.بخوان که واسه ما دلسوزی کنن و آمار تصادف رو کاهش بدن و واسه جون و شعور ملت ارزش قائل بشن!!!!!!
سایپا و زوتا..اسماشونم به هم میادو هم قافیه هستن میدونین چرا ؟؟
چون هردوشون کومونیست چینی ان.
با این میگن اقتصاد مقاومتی!
مقاومت کنن ملت تا هرچی دوست دارن خوردشون بدن.
فکر نکنم این اتکا به خودکفایی و نیروی جوانان باشه.
وقتی داره فکرو صنعت و پول و سیاست چینی کومونیستی رو رواج میده…
خدا به حق امام زمان ریشه این آدمایی که دارن به ملت و بیت المال و نیرو استعدادش خیانت میکنن رو بخشکونه…………………………………………………..
داوود
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳لعنت بهشون
لعنت!!!
محسن
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳اس ۳۰۰ کجا و این کجا…!!!!!
فرشید GT
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳لنسر 2014 با دنده اتوماتیک ، 91 تومنه و با دنده دستی تو بازار 85 تومن ، اونوقت کدوم ادم […] میاد این محصول زوتیای چین که تازه در سال 2005 تاسیسش شده رو میخره !!!!
Zonda R
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
فرشید عزیز
بهتره قبلش بگی کدوم احمقی این خودرو رو وارد کرده
و
اصلا چه کسی رو میفرستن قراردادهای خودرویی رو ببنده؟؟؟؟؟؟؟کار به مسایل سیاسی ندارم
دانشجو مملکت
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ادم دیوانه و نادان هست اگر مردم ماشین چینی قبلی نخریده بودن الان سایپا این را مونتاژ نمی کرد
رضا
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳نمای عقب رو ببینین آرم سایپا واقعا خیلی ضایعه
آرم سایپا رو رو مرسدس اس کلاس هم بزارن از چشم میوفته چه برسه به یه موجود بی هویت چینی!!
mohsen
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳خدا رو شکر این پروژه هم مثل بقیه اشغالاتون شکست میخوره.
این دیگه چه اشغالیه سایپا؟؟
لیاقت ماها اینه؟؟؟؟
طرف اگه احمق نباشه با 70 تومن خیلی انتخابای بهتری داره.
یارو چقدر دیگه بیسواد بوده که این اشغالو از مزدا 3 بهتر دونسته.
اقای بیسواد مزدا 3 توی کلاس خودش یکی از خودروهای مطرح دنیاست
شما میشه یه سایت معرفی کنی که یک اماری از مزیتهای این خودرو نسبت به مزدا 3 داده باشه.
اصلا این خودرو تا حالا کجا تست شده؟
حتما توی پیست بین المللی سایپا که توی مخهای پوک مدیران سایپا قرار داره.
un4given
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳بازم جیلی یه چیزی، این آشغال یچیزی تو مایه های همون تیباست که خودم یکیشو دارم. همون حدودا باید قیمت بخوره
ضمنا زیر 100 تومن تو این مملکت نمیشه صفر سوار شد، البته ماشین منظورمه ها !
لنسر – یاریس – النترا و مزدا حداقلهای این انتخابن .
شروین
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳مزدا 3 همیشه جز 10 تا خودروی برتر دنیا بوده. همین مونده این آشغال چینی بیاد بشه انتخاب بهتر!!! مزدا 3 سگش می ارزه به این.
ش
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳به نظر من تو چینی ها فقط لیفان 620 1.8 ارزش قیمتشو داره و من اونو به چینی های 60یا70 میلیونی ترجیح میدم
Saied
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳متاسفم واسه خودم!
sadegh
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳اینا که همه میدونن مزدا 3 بهتره، ولی میخوام بدونم اون […] چطوری روش شده این حرفا بزنه
sadegh
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳پدال جان چرا بعضی کلمات رو حذف میکنی! تموم تاثیر جمله تو همون یه کلمه است که اونم حذف میکنی! :)
دانشجو مملکت
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳نارحت نشو من که فمیدم بجای ان سه نقطه چه نوشتی
sadegh
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳اوووف، خدا رو شکر، به خیر گذشت
گفتم یه وقت فک نکنید ازش تعریف کردم! :) ;)
رایزکس
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳این نامردا گناهی ندارد که ، وقتی پراید رو با اون امنیت و طراحی ۲۰ میلیون میدن و میبینند که ملت […]( بلا نسبت بعضی از دوستان ) این لگنو به این قیمت می خرند ، اونم پررو میشه این لگنو چینی رو به این قیمت میفروشه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
برن گمشن بابا .
چیز تو کلم خورده که پروتون مالزی ( جنتو ) رو ول کنم برم این اشغال و
بخرم . شاید ماشین خوبی از اب دربیاد ولی من یکی که حاضر نیستم .
هفته نامه ی خودروی امروز این هفته نوشته بود :
پروتون جنتو با قیمت 55 میلیون تومان .
اگر جنتو با همین قیمت باشه که شاهکاره به خدا . سیستم تعلیق و
هندلینگ لوتوس . تکنولوژی میتسوبیشی . کیفیت عالی . پیشینه ی خوب و ….
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
برن گمشن بابا .
چیز تو کلم خورده که پروتون مالزی ( جنتو ) رو ول کنم برم این اشغال و
بخرم . شاید ماشین خوبی از اب دربیاد ولی من یکی که حاضر نیستم .
هفته نامه ی خودروی امروز این هفته نوشته بود :
پروتون جنتو با قیمت 55 میلیون تومان .
اگر جنتو با همین قیمت باشه که شاهکاره به خدا . سیستم تعلیق و
هندلینگ لوتوس . تکنولوژی میتسوبیشی . کیفیت عالی . پیشینه ی خوب و …..
SHELBY GT500
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳چه عجب بالاخره ما یک ایرانی لوکس هم دیدیم
زیگما
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳این لوکسه؟ وای بر ما
ببینید چه بلایی سر ما آوردن که اینو لوکس می پنداریم…..وای خدااااا
matin
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳بچه ها من رفتم سرمو به یه دیوار بکبونم خداحافظ
sadegh
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳شلبی جان بگو چینی لوکس، یا اصلا نگو لوکس، فقط بگو چینی.
آخه ماشین لوکس که نباید اینقد کیفیت مونتاژ و کیفت متریالش پایین باشه!
دانشجو مملکت
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ما اگه ببینیم شیشه های عقب برقی هست یا نمایشکر دار احساس لوکس بود داری فکرش بکنید اگه معجز بشه ویک روووووووووووووزی بنز s کلاس یا رولزرویس یا غیره منتاژ کنیم چه حسی با داشته باشیم
زیگما
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳بابا این همه خودرو تو دنیا هست که قیمتش همین 70 تومن میشه. مثلا اگه سیویک نسل قبل رو با همکاری هوندا تو ایران تولید کنند غیر ممکن هست قیمتش بالای 50 تومن بشه(با حساب سود سرشار خودروساز های داخلی)آخه این ماشین های چینی چی دارن؟ من نمیفهمم.
Zonda R
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
زیگما سادست
ما تحریمیم
و پررو
نفت میدیم به چین
جاش بهمون خودرو میدن و اشغالای دیگه چینی
مصطفی
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳به سایپا نمی یاد همچنین چیزی بسازه.
دانشجو مملکت
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳سایپا اینو نمی سازه مونتاژ میکنه
میلاد
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳عمرا خودرویی مثل جیلی بزاره این S300 تو بازار دوام بیاره . جیلی خیلی سرتره
GTR-50
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳70تا مگان—–و دیگر هیچ