استقبال بالا از خودروهای شاسیبلند و کراس آور در ایران باعث شده تا سایپا هم برای خالی نماندن عریضه و سود بردن از این بازار پرسود، خودروهای جدیدی را برای این منظور وارد بازار کند. قاعدتاً سادهترین راه واردات خودرو آن هم از شرکتهای چینی میباشد. با وجودی که سایپا یک خودروساز محسوب میشود، اما وسوسه سودآوری باعث شده تا به بازار واردات، توجه بیشتری معطوف کند. در این صورت حتی در زمانی که ساخت خودرو سودآوری کافی نداشته باشد یا محدودیتهای واردات کاهش و امکان رقابت محصولات فعلی با وارداتی میسر نباشد، این شرکت همچنان در بخش واردات به سودآوری خود ادامه خواهد داد و بهنوعی توازن و تعادل در دوکفه ترازوی تولید داخل و واردات را حفظ خواهد نمود.
این دومین خودروی شاسیبلند چینی بعد از برلیانس V5 در سبد محصولات سایپا میباشد. تغییر رویکرد از محصولاتی چون V5 و Z300 به سمت خودروهای چانگان در مدتی چنین اندک، عجیب مینماید. فارغ از مشکلات کیفی چانگان که منجر به فراخوانی خودروهای آن در سال گذشته شده، این شرکت یکی از بزرگترین و باسابقهترین خودروسازهای چینی به شمار میرود که توانسته با همکاری گسترده و طولانیمدت با برندهایی چون سوزوکی، مزدا و فورد، خود را آبدیده نماید. کراس آور CS35 نیز همانند سدان ایدو از موتور چهار سیلندر ۱.۶ لیتری با قوای ۱۲۵ اسب بخار استفاده میکند. البته یک موتور ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۷۴ اسب بخار نیز برای این خودرو قابل انتخاب است. برای انتقال نیرو هم گیربکسهای ۵ سرعته دستی یا ۴ سرعته خودکار قابل انتخاب میباشند.
طراحی CS35 نسبتاً خوب است و با وجود شباهت به خودروهای معروفتر این رده، میتوان نام تجاری و لوگوی چانگان را با افتخار روی خود پذیرا باشد. این خودرو در اصل اولین SUV چانگان است که با نشان تجاری خود این شرکت به فروش میرسد. همانند سایر خودروهای اخیر چانگان، یک مرکز طراحی وابسته به این شرکت در ایتالیا، کار طراحی آن را بر عهده داشته است.
در نگاه نخست چراغهای بزرگ و جلوپنجره آن ممکن است یادآور خودروهای دیگری باشند. با این وجود نمیتوان نقص ظاهری خاصی را به آن الصاق کرد. هماهنگی بین خطوط کناری بدنه، گلگیرهای برجسته، شیب سقف و چراغها و سپرها بهخوبی صورت پذیرفته است. اسپویلر کوچک سقفی عقب بهگونهای با سقف متصل است که همراه با قطعه مشکی رنگ پلاستیکی ستونهای عقب، حالتی شناور به سقف داده است. طراحی داخل کابین نیز جذاب و مدرن است. نورپردازی مناسب نمایشگرها، کلیدهای زیبا، فرمان با دکمههای روی آن با روکش چرم، دوخت صندلیها با روکش چرمی و کوک قرمزرنگ، همه در کنار هم میتوانند مورد توجه قرار گیرند. البته کیفیت مواد را تنها با لمس و تجربه واقعی میتوان به دست آورد. و درصورتیکه برخلاف بسیاری از خودروهای چینی از کیفیت مناسبی استفاده شده باشد، میتوان امیدوار به ایجاد حس خوبی برای راننده و سرنشینان بود.
ابعاد CS35 نسبتاً جمعوجور و در حد لیفان X60 و امویام X33 و برلیانس V5 میباشد. لیستی از تجهیزات کامل را در این خودرو میتوانید پیدا نمایید. چرخهای ۱۶ اینچی آلیاژی، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سنسور عقب، تهویه مطبوع، ورود بدون کلید، سیستم صوتی با شش بلندگو و رابط USB و ترمزهای ضد قفل ABS+EBD از جمله همین تجهیزات میباشند. [jwplayer mediaid=”۸۶۵۱۹″] چانگان توانسته قیمت این کراس آور را در حد معقولی پایین نگاه دارد. با قیمتی در حدود ۷۸ تا ۹۲ هزار یوان، نهایتاً ۱۵ هزار دلار باید برای CS35 پرداخت کرد که با توجه به واردات آن به صورت CBU به کشور، قاعدتاً رقمی بهمراتب کمتر را میتوان انتظار داشت. [دانلود ویدئو]
چقدر اوضاع ما بیریخته که سایپا این آشغالو بیاره با سود آنچنانی به ما بفروشه تازه با هزار منت ! اونوقت همین نزدیک عربا واسه لوکسای تویوتا و شاسی بلندای آمریکایی دهن کج میکنن…
دوست عزیز تو ایران همه به فکر خودشون هستند واقعا چرا ایران باید عقب باشه تازه اونوقت تو مسابقات خودروی خورشیدی اول باشه حیف حیف که مردم ومسئولان به فکر سود خودشان هستند واقعا آیا یکی از مسئولین حاضر به سوار شدن این خودرو هست واقعا هست ما با صنعت خودرو مشکل داریم.
دوستان این خودرو تو نمایشگاه مشهد رونمایی شده من الان اونجام.سایپا یه مدل دیگه از خودش داره میده بیرون ماکتش موجوده.از این چنگانام ۵ مدل وارد کردن.کنارشونم کارمندای خود چانگانو گذاشتن همون چینیا
با سلام و عرض ادب به تمامی کارکنان و دوستداران سایت پدال
بچه ها من به این کاری ندارم که این ماشین چینیه و یا …. بلکه اون چه واسم مهمه اینه که ما وقتی می گیم که جنس چینی بی کیفیته باید از روی دلیل و مدرک حرف بزنیم نه از روی احساسات و حب وبغض های بچه گانه! ممکنه من نوعی از چینی جماعت خوشم نیاد ولی این نباید باعث بشه که هر ماشینی را بی دلیل و بی جهت زیر سئوال ببرم. شما از خیلی چیزها خبر ندارین و نمی دونین که خیلی از مدیران خودروسازی که دستشون با قطعه سازها تو یه کاسه است و در واقع دوزیست هستن! نهایت تلاششون رو می کنن که نه هیچ ماشین جدیدی تو ایران وارد بشه و نه حتی مونتاژ بشه! ولو اون ماشین چینی باشه! همین ها هستن که شعار مسخره خودکفایی و خودرو ملی رو می دن تا بودجه های میلیاردی از دولت بگیرن ودر عوضش با 10 برابر هزینه نمونه خارجی و ده ها سال وقت ، آشغالی مثل تیبا رو به ملت تحویل بدن و هم سر ملت و هم دولت رو شیره بمالن! همین حضرات بودن که ماشین های سوپر آشغالی! چون رنو p.k و پیکان پژویی و سپند( نمونه کاملا بی کیفیت رنو 5) و…. رو با چند برابر قیمت تمام شده تحویل ملت دادن اونم با شعار خودکفایی و قطع دست خارجی در صنایع خودروسازی!. در حالی که اگر بودجه ای که صرف تولید این چهارچرخه ها! می شد رو صرف مونتاژ یک خودرو جدید کره ای، ژاپنی یا اروپایی می کردن کلی به نفع ملت بود و این درست زمانی بود که ما تا این حد تحت تحریمهای ظالمانه غرب نبودیم و اکثر شرکت های خارجی حاضر بودن با کمال میل با ما همکاری کنن و همون زمان ها بود که هیوندای و تویوتاو….شروع به ساخت کارخانه های مونتاژشون تو ترکیه کردن .همین مدیران کم سواد و مفت خور و دلال! بودن که پژو رو تو ایران بدنام کردن و به بهانه تولید خودرو ملی سمند! مانع مونتاژ خودروهای جدید پژو در کشور شدن! چون نفع شون در این بود که تنها از پلت فرم کهنه 405 استفاده کنن چون کلی واسشون سود داشت و به علت قدیمی بودن خارج از نظارت پژو بود. در کل همین ها هستن که بر علیه هر ماشین جدید چینی،کره ای و…… جوسازی می کنن.چون سودشون در اینه که آشغال هایی چون پراید و پژو 405 و پارس و وانت نیسان و پیکان رو تا ابد تولید کنن و قطعات شون رو با نازل ترین کیفیت از هند و امارات و کارگاه های! درجه 3 چینی وارد کنن و اونا هم تو این وسط به مسافرت های خارجی شون برن، شعار بدن !پاداش های میلیاردی بگیرن،حق ماموریت دلاری بگیرن و به ریش من و شما هم بخندن! و صد البته از انواع تفریحات و….هم لذت وافر ببرن!! و در نهایت آمار تولید رو با این آشغال ها بالا ببرن و کلی سر ملت و دولت هم منت بذارن که دارن خیلی کار می کنن!!. از بحث اصلی دور شدیم، می خواستم بگم که چین با 1899 میلیارد دلار صادرات در سال 2011 بزرگترین صادر کننده کالا در دنیا بودش. چین با آمریکا در سال حدود 400 میلیارد دلار مبادلات تجاری داره. کارخانه های چینی از نظر کیفیت سه دسته اند : گروهی برای اروپا و آمریکا تولید می کنن و کیفیت درجه یک دارن. گروهی مدیریت چینی دارن و کیفیتشون از دسته اول پایین تره.و گروهی هستن که جنس درجه سه می سازن و عمده صادراتشون به کشورهای جهان سومه.نوکیا و اپل و… و انواع لپ تاپ های چینی صادراتی به آمریکا و اروپا از کیفیت بالایی برخوردارن از جمله LENOVO ، ماشین های جیلی، گریت وال و نیز MG که مجوز ورود به اتحادیه اروپا رو دارن از کیفیت مناسب تری بهره می برن.در مورد این ماشین می خواستم بگم که این ماشین با فروش کلی 23/703 دستگاه در سه ماهه سپتامبر و نوامبر و اکتبر 2013 بعد از اسپورتیج سیزدهمین شاسی بلند پرفروش بازار چین بوده و از آخرین متدهای روز دنیا در تولیدش استفاده شده پس باید منتظر بمونم تا به بازار بیادش تا بتونیم قضاوت صحیحی در موردش داشته باشیم!
بخشی از گفته های شما رو قبول دارم ولی بخشی که معتقدید مخالفین ماشین چینی همین سایپا و ایران خودرو هستند رو به هیچ رقمی نمیتونم بپذیرم.اتفاقا به واسطه سود و پورسانت عظیمی که چینیها به اینها میدن شدیدا طرفدار ماشینهای چینی هستند .همین الان خودتون نگاه کنید قرار بود پژو 2محصول جدید به ایران خودرو بده یکی 301 با 60 میلیون قیمت و دیگری شاسی بلند 2008 با 90 میلیون قیمت هم ایران خودرو و حتی برخی از نماینده ها اینقدر شرط و شروطهای عجیب و غریب و غیر قابل قبول گذاشتند که هیچ خبری از اون 2تا ماشین نیست و در همین زمان سایپا بدون کوچکترین مزاحمتی 5محصول جدید از چین وارد کرده و ایران خودرو هم با دانگ فنگ شریک شده.تنها متضرران ورو د ماشینهای چینی که با قیمتهای بسیار بالا به مردم میفروشند همین ماها هستیم و سود برندگان هم چینیها,ایران خودرو ,سایپا و سایر شرکتهای دست اند کار هستند
بالاخره یک آدم فهمیده و منطقی در قسمت نظرات ظهور کرد . البته توهین به بقیه عزیزان نشه ، ولی من که 75 م دادم یه جیلی اتومات خریدم و طی دو سالی که خریدمش از نظر فنی ، آپشن ، طراحی و کیفیت بی نهایت از اون راضی هستم بخاطر نظرات کوته فکرانه عده ایی معدود که دستشان به گوشت نمی رسد و مرتبا اینگونه خودروها را تخریب می کنند از خریدم دل آزرده شدم ، از نظر این جماعت اگر من یک هیوندای اکسنت با 10 م گرانتر می خریدم ولی … به جای 6 ایربگ ، 2 ایربگ داشت ، به جای صندلی برقی ، صندلی دستی داشت ، و به جای تهویه اتوماتیک و سیستم صوتی تصویری همراه بلوتوث و جی پی اس ، یک پخش ساده mp3 و البته فضای سرنشین و صندوق کمتر … کار درست تری انجام داده بودم … ولی این جماعت نمی دانند در چین و بازار اروپا این خودرو در سال 2013-2014 حدود 16000 دلار قیمت داشته و در کلاس سدان مجلل خانوادگی جای گرفته ولی خودرویی چون اکسنت تنها 14000 دلار بوده و از امکانات این خودرو محروم بوده است … حال آنکه همین جماعت حدود سال 73 ، 74 شمسی همین نظرات رو در مورد خودروهای کره ایی می دادند .
یه چندوقتیه تلویزیون ام وی ام315جدیدوتبلیغ میکنه!!!!یه شعاری هی میدن که ازخنده مردم!!!!رانندگی مدرن!!!خودروی مدرن!!!!اینابه ماشین چینی میگن مدرن!ماشینای اروپایی وامریکایی رو ببینن!چی میگن؟؟؟:):):)
منم اون تستو دیدم ولی چیزی که واسم عجیبه اینه که چطور تو اپارات 315 پا به پای 405 میاد یا مثلا یکی دیگه دیدم اونم پا به پای 206 رفت بعد از سرعت 120 ازش جلو هم زد البته فکر کنم موتور 206 1.4 لیتری بود در کل حس میکنم راننده محترم نخواسته زیاد بش فشار بیاره
اون تستی که شما در آپارات دیدید درگ 315 با 110 اسب بخار با 206تیپ2 با 75اسب بخار هست که تازه تا 120 کیلومتر هم 206 تیپ2جلوتر هست.اتفاقا سایت خودروبانک نیم نگاهی به ماشینهای چینی داره و در مقالاتشون از چینیها حمایت میکنن بنابراین در صحت اون تست شک نکنید تازه وقتی کیلومتر شمار ماشین روی 100کیلومتر رسید و شتا ب زمان عجیب 20.30 ثانیه را نشون داد جی پی اس تازه شده بود 96کیلومتر یعنی با جی پی اس میره تا 22ثانیه.
سلام در باره ام وی ام 315 شاید درست بگی ولی من خودم MVM530 دارم وازش تا ابد راضیم وحاضرم نیستم با صدتا خودرو های تولید داخل که اندازه دوهزار ارزش ندارن عوضش کنم
سلام این دیروز تو نمایشگاه خودروی مشهد بود قیمتی که شما زدین بادلار3200تومانی میشه48میلیون ولی باکمال ناباوری سایپا40میلیون پیش پرداخت میگیره و30میلیون تهسیلات میده 9تاچک4ماه-تازشم دی تحویل میده-دشمن بادشمنش همچین بلایی سرش نمیاره آخه تا کی قراره مردم اینقدر این دو خودروساز مزخرف و تحمل کنن چرا وارداتو آزاد نمیکنن تا این دوتا آشغال فروش برن پی کارشون تاکی باید کشته بدیم وبعد بندازن پای رانندگی غلت وپراز اشتباه.شاید واقعا خدایی وجود نداره که جلوی ظلم وستم وبگیره وشاید های فراوان
جدیدترین مدل 2015 سوزوکی ویتارا 1600 با قدرت 120 هست . cs35 موتور 1600 با قدرت 123 هست . لطفا اول تحقیق فنی کنید و بعد در مورد موتور نظر بدید.وزن این ماشین فقط 1290 کیلو هست نه 1665 کیلو که بعضی سایتها به غلط و عمدا اشتباه نوشتند. تکنولوژی هایتک بلو در موتورش استفاده شده.ضعیف که نیست هیچ,قوی هم هست.در عین سبکی از بدنه بسیار قدرتمندی برخورداره.
سلام من یک لیفان 520 مدل 89 چهارسال خودم دارم کیفیت آن مانند ماشین های تولیدی ایران می باشد که بعد از 3 تا 4 سال از کیفیت می افتند در کل قطعات استفاده شده در ماشینهای چنیی هیج وقت از نظر کیفیت به ماشینهای کره ای یا ژاپنی نمی رسند چون میخواهند قیمت ماشیمهای تولیدی کشورشان پایین باشد و بتوانند رقابت کنند و ما نباید از یک ماشین چینی بیشتر انتظار داشته باشیم چرا مردم ایران رو به ماشین چینی روی آورده اند چون دیگر از ماشینهای تکراری ایران خودرو و سایپا خسته شده اند ماشینهای چینی شکل ظاهری بروزتر و امکانات ایمنی و رفاهی بیشتر دارند و قیمت پایین تر از برندهای معروف خارجی دارند تو ایران متسفانه یک سری شرکت مونتاژ کار که فقط بلد هستند ماشین چینی مونتاژ کنند و بفروشند و هیچ گونه خدمات پس از فروش درست حسابی ندارند مانند کرمان موتور در استان به بزرگی اصفهان فقط یک نمایندگی خدمات پس از فروش دارد و خبری از امداد خودرو وجود ندارد روزهای پنج شنبه تا ساعت 12 ظهر و جمعه تعطیل در کل اگر کسی عصر پنج شنبه مسافر باشد حدود 20 کیلومتر مانده به اصفهان ماشینش خراب بشود نه امداد خودرو است نه نمایندگی باز است پس باید کلی پول به یدکش بدهد تا نمایندگی بعد درب ماشینش را قفل کند و برود هتل تا شنبه تا نمایندگی باز کند و تازه اگر روز شنبه هم نمایندگی سرش شلوغ نباشد به ایراد ماشین بپردازد خدا نکند ماشین گارانتی نباشد قیمت قطعات یدکی یک ماشین چینی را چند برابر از قیمت واقعی میفروشند چون انحصارش دست خودشون است و هیچ مغازه ای لوازم یدکیش را ندارد به هر قیمتی که بخواهند میفروشند در ضمن اگر بتوانید قطعات یدکی را از مغازه ای پیدا کنید بخرید کمتر کسی پیدا میشود بلد باشد ماشین چینی تعمییر کند فقط توی این مملکت خودروسازهابفکر جیب خودشان نه به فکر مصرف کننده
سلام ای آقا شما میگی ما چهل ساله خودرو ساز بودیم پس خبر جدید رو نشنیدید که درصد بالایی از سهام سایپا را میخوان بدن به همین چینی های چشم بادومی واونها برای خودرو سازی ما تصمیم میگیرن کجایید که همه چیزها را دارن واگزار میکنند مثلان به بخش خصوصی
آقا این حرفا رو ول کن .کوش خودروی خوب؟ وقتی بی ام و سری ۳ و ۵ و x1 رو همداره چین میزنه چرا برم پژویی سوار شم که اسمش فرانسه ست منتاژه ایرانه و با قطعات بی کیفیته چینی به اسم خودروی فرانسوی بخرم؟میخرم یه خودروی اصلی چینی اونم از نوع باکیفیت و بدون دخالت ایران و با استاندارد اروپا ونه با استاندارد ایران میخرم حالشم میبرم چون کاره این مملکت از حمایت به سمته کثافت سوق داده شده حالا شما از جیب یه مشت …… حمایت کن حداقل اینه که خوروی چینی با تعرفه گمرکی پایینتر میخرم
چیزی که الان تبلیغاتچیهای سایپا و ماشینهای چینی دارن روش به شدت کار میکنند اینه که به جماعت تلقین کنند که قیمت 85میلیون تومان برای این اسباب بازی رقم کمی هست و به سادگی میشه بجای اینکه 140 میلیون بدی شاسی بلند کره ای با 85میلیون ناقابل میتونی اینو بخری و چیزی که اصلا نمیخواهند بپذیرند چون پذیرفتنش شدید به ضررشونه اینه که این ماشین نه شاسی بلنده و نه در هیچ ویژگی فنی به گرد پای ماشینهای کره ای میرسه .شتابش 14ثانیه اعلام شده که در ایران میرسه به 16 ثانیه.یه موتور ضعیف با یک اتاق کوچک .خود مقاله هم که اشاره کرده پارسال کلی مشکلات کیفیتی داشتن چه بسا اینهائی که دادن به ایران از انواع برگشتیهاش باشه.
جنرال موتور 75 بار فراخوان مجدد داشته . هیوندا و تویوتا هم بارها و بارها فراخوان دادند.پس به چیزی که توی مقاله و به اشتباه نوشته توجه نکنید.در این صورت و با این منطق همه ماشینها آشغالند. اما فراخوان چانگان برای cs35 نبوده و برای مدل قدیمی دیگری بوده.
با سلام اولش بگم که ساکن مالزی هستم.یاد وطن هم بخیر. دوم در مورد این شاسی بلند cs35 که بعضی دوستان در موردش نظر دادن.با توجه به کارم سفرهای متعدد بین چین -مالزی-ویتنام-مالدیو دارم.کاملا با نظر دوستانی که از این ماشین بد میگند , مخالفم. اصلا و ابدا منصافه نقد نشده!
توی مالزی با توجه به سیاست کشورشون ماشین با برند خالص چینی کم هست.
اما محصولات برندهای مطرح که در کارخانه های نظیر چانگان و چری و بایک ساخته شده فراوان هست. یعنی فورد ساخت چانگان هست ولی خود برند چانگان کم هست.فقط هم چتر حمایتی روی برند بومی خودشون دارند. یعنی یا برند درجه یک دنیا و یا برند داخلی!
مثلا پروتون تو مالزی کاملا حمایت میشه . یا محصولی مثل پرودا ویوا که میشه گفت از هر 10 ماشین 4 تاش ویوا هست,داره عجیب میفروشه. کلا تو صنعت ماشین خیلی به خودشون متکی هستند.
اما سایر برندهای مطرح مثل بنز,بی ام دبلیو,بنتلی,تویوتا,پژو هم فراوان هست.که اکثرشون هم محصولات مشترک مابین کارخانه های مالک برند با شرکای چینی خودشون هست.
میشه گفت توی قسمت لوکس چین کاملا غالب هست اما نه با برند خودش,بلکه با برند شرکای درجه یکی که دارند. توی محصولات داخلی هم تامین کننده اصلی قطعات چین هست ولی برندی که مردم میشناسند,مثلا پروتون هست نه قطعه ساز اصلی که همون چین باشه. سیاست حمایتی مالزی از صنعت خودرو اینطور ترسیم شده.
اما طرف تجاری ما توی چین مشخصا با همین cs35 دنبال گروه تجاری ما میاد.دوستانی که نقد کردند , با چه منطقی روی مطالب غلطی که عنوان کردند پافشاری دارند.من بارها و بارها با این ماشین سفر کردم.اتفاقا منطقه ای که توی چین میریم کوهستانی هست.اصلا نشانه ای از کم آوردن توی این ماشین ندیدم.حتی بارها توی مسیر برگشت خودم روندمش.واقعا عالی هست و اصلا خستگی سایر شاسی بلندها را نداره. واقعا خوب و ارگونومیک طراحی شده.کیفیت قطعاتش هم بالا هست.فوقلاده هست.
قبل از مهاجرت , توی ایران ماشینهای مختلفی داشتم.تعجب میکنم که دوستان از ماشینهایی تعریف میکنند که همون موقع هم زیاد مشتری نداشت.مثلا همین کاربر رضا در مورد توسان 2008 نوشته.مجبورم که بگم , این ماشین یکی از زشت ترین ماشینهای وارد شده توی ایران بود.اصلا انتخاب اول هیچ ماشین بازی نبود.بین ماشین بازها به قورباغه معروف بود .90 تومان پول بیزبون دادید ماشین بسیار بد افت 6 سال کارکرده , اون هم کره ای خریدید؟ نمیدونم.احتمالا تو ایران خیلی چیزا فرق کرده!
CS35 خیلی ماشین خوبی هست.من نمیدونم سایپا دقیقا کدوم تیپش را میاره؟ولی اگر نظرات دوستان درست باشه و اتوماتش بیاد ایران که عالیه. شرکت چانگان همیشه جزو بهترین و برجسته ترین تولید کنندگان بوده.با برندهای مطرح جهان کار میکنه.از قطعه بگیر تا خود خودرو.من حتی یکی از کارخانه های چانگان را توی چین از نزدیک بازدید کردم.یعنی کمتر نظمی مثل این کمپانی دیدم . اگه سایپا بلد باشه , راحت میتونه آموخته های اونها را بدست بیاره.
نظرات را که خوندم متوجه شدم هنوز وارد ایران نشده!پس چطور اینقدر مغرضانه نظر میدید؟نمیدونم ملت چرا این رفتار غلطشون را فراموش نمیکنند.هر کی بدون تخصص خودشو متخصص و علامه میدونه و در مورد همه چیز نظر میده.اصلا دلیل عقب موندگی ما ایرانی ها همین رفتار ناشایست خودمون هست.
برام هم مهم نیست که به چی متهم میشم.ولی کاملا به نظرم در مورد خوب بودن cs35 اطمینان دارم. هر چی باشه بارها و بارها سوارش شدم و حتی رانندگی هم کردم.رکاب این ماشین خوبه.به قول دوستمون باید رعایت کنیم.نه در مورد این ماشین بلکه در مورد هر ماشین! این خم لینک خودروی چنگان در لیست suv های برند معتبر اروپا که ازش تعریف کرده. http://www.worldofsuv.com/changan/changan-cs-35
باعرض سلام وادب دوست من این نقد و انتقاد من از حرفهاتو روحساب بی احترامی نسبت به حرفهات نزار فقط انتقادی بیش نیست 1شما ایران نیستی واینجا زندگی نمیکنی که ببینی همه چیز اینجا تحمیلی الان برو تو سایت سایپا نوشته نوع رنگ خودروفقط اونایی رو که موقع تحویل داشتیم باید ببرین 2کجای دنیا اول پول ماشینی که هنوز ندیدیش وحتی میگیرن بعد4ماه بعد تحویل میدین که این تحویلشم توهاله ای از ابهام 3حتما شما انتظار داری همون ماشینی که شما اونجا سوار شدی رو برای مابیارن اینجا استفاده کنیم نه عزیزم این چیزها واسه ماها رویایی بیش نیست چون شرکت زورکی سایپاوقتی میره خرید پایینترین کیفیتشونو وارد میکنه من یکی از دوستام از چین شیر آلات ساختمانی وارد میکنه میگنه اونجا درجه کیفیت تا123که نیست تا78داره که ایرانی های عزیز همیشه دنبال78هستن اینطوریهاست که دل همه پره. 4ازهمه اینا که بگزریم تونمایشگاه مشهد یکcs75آورده بودن که در حد یکix55بود زده دوسال دیگه وارد شاید بشه که من تو سایت خود چانگان دیدم قیمتش به پول ما میشه78میلیون بعد اون یارو اونجا میگفت بین140تا150میلیون قیمت گذاری شده خب ببین خودت چقدر تو چاچه ملت میکنن بعد ملت دیوانه ان برن اسپرتیج یاix35روبا اینا عوض کنن که تازه جنس خوبشم وارد نمیشه 5حرف آخر اینجا باشی حرف مارومتوجه میشی چون همیشه میگن آواز دوهول از دور خوش است به نظر و دیدگاه دیگرانم توهین نکن ایرانی عقب مونده هم نیست ایرانی فقط تو تحمیل قرار گرفته که این چیزهاروهم شمامتوجه نمیشی وبحث سر این موضوع بی فایده است موفق باشی
ما فقط یادگرفتیم بدون زحمت و مطالعه و تحقیق به تولیدات چین برچسب آشغال بزنیم و به این هنر مان افتخار هم بکنیم. با جرات بگم و قسم بخورم تمام افرادیکه در این مقاله به تولیدات چین توهین کردند( آشغال خطاب کردن) خودرو ندارند یا اگه دارند حتی یک چهارم قیمت cs35هم نیست.خرشان را سوار می شوند و به خودرو چینی اشغال میگن. فقط کسی حق داره یه خودرو را اشغال بنامد که خودرو تولید خودش با تکنولوژی و برند سرتر موجود باشد. این فرهنگ غلط که منشا در خودخواهی اعراب دارد را کنار بگذارید و به پیشرفت و تکنولوژی و تولید و پشتکار چین (احسنت)بگویید. که با سرعت تمام از ما رد شد. ضمنا هر وقت تولیدات خودمان از چین بهتر بود(هزار سال دیگه)اونوقت به تولیدات چین ناز کنید . یادتان باشه ما هنوز پیکان تولید می کنیم
با سلام خدمت دوستان تمام نظرات رو خوندم و برای همه عزیزان احترام خاص قاءلم بعضی از خودروهای چینی که قبلا وارد شده اند کمی از نظر کیفی دچار اشکال بودند ولی باید بدونیم که چین مانند ایران نیست که40 سال یه خودرو را تولید کنه و هی پسرفت داشته باشه الان چین صادر کننده خودرو به کشورهای اروپایی هستش مانند جیلی و در ضمن همین چانگان رو که بعضی از دوستان نمیپسندند در خود چین که هر نوع خودرویی هستش در نیمه اول 2014از بین 50 suv رتبه 8 رو داره که مشخص میشه خودرو مورد قبولی برای چینیها بوده صبر کنید این خودرو بیاد سوار شن دوستان بعد ببینیم نظرات چی هستش ادرس best suv half 2014 china ممنون
سلام دوستانی که خیلی مغرضانه نظر میدین من یه سوال دارم پژو پارس که فیس لیفت ۴۰۵ هستش رو میپرستید که دست پرش کروز داره با صندلی برقی راننده به قیمت ۳۸ تومان کلی هم حلو حلواش میکنیم بعد از برکت سر همین چینیای آشغال لیفانو میخریم ۴۴ تومان با کلی آپشن که اگه قرار بود سایپا وارد کنه سر از ۸۰تومان در میاورد مثل زوتای z300 اونوقت دو قورت ونیممونم باقیه اگه به سایپا بود هرگز بیشتر از پراید سوار نمیشدیم الانم اگه خودرویه جدید وارد کردن از سر اجبار و فقط برای رقابت با همین خودرو سازهای خصوصیه داخلی هستش چینیها متشکریم که باعث شدین ما با پول کم بفهمیم لذت سواریه یه ماشین آپشن دار چه جوریه
از تمام هنرها این را خوب اموختیم که برای بزرگ نشون خودمون بگیم چینی هاآشغال می سازند. بدون هیچ گونه تحقیق و برسی.در صورتیکه هنوز خودمون بدترین خودرو را تولید میکنیم ولی به محصولات چین آشغال می گیم .خدایا ما را از جهالت برهان.
من امروز زنگ زدم setco میگم کی تحویل میدید چانگان رو میگه 1000 تاش بازدید شده 1500 تا دیگش مونده احتمالا 94 تحویلش شروع میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!! این یعنی چی !!؟؟؟؟؟ تورو خدا زنگ بزیند.شکایت بنویسید.یه کاری کنید. مثلا قرار بود اذر تحویل بدن!!!
دوست عزیز این ماشین یک کراس اور شهری است . احتیاج به موتور 2500 سی سی برای آفرود هم نداره من خودم سوار شدم . فوق العاده کشش خوبی داره وبسیار نرم وراحت بنظر میرسه .
دوستان من قبلا ماشین اتومات داشتم مانندشولیت لنسرپروتون 207مزدااماحالا این ماشین راخریدم ازلحاظ ضاهرزیباست وامکانات داخل کمترازمزدانیست وداخلش جاداروراحت است وموتوروگیربکس ان مانندلنسروپرتون هست ونسبت به ظاهرکشش خوبی داشته ودرمانتق گرم رانندگی کردم کم نمی اوردفقت شتاب اولیه کم است که این درتمامی اتوماتهاوجودداردوبایدذکرشودوقتی درحالت دستی قرارمیگیردجبران میکند
سلام در سایت چانگان قیمت گرانترین مدل این خودرو 9590دلار است که به پول ما میشود حدود 33 میلیون تومن حال سایپا این خودرو را به قیمت 83 میلیون میفروشد یعنی با سود 150 در صد حال سایپا با این سود هر گز به فکر تولید داخل نمی افتد . باید گفت حمایت از مصرف کننده و انجمن خودروسازان و ….کجا هستند ؟
e36
۱۵ شهریور ۱۳۹۳چقدر اوضاع ما بیریخته که سایپا این آشغالو بیاره با سود آنچنانی به ما بفروشه تازه با هزار منت ! اونوقت همین نزدیک عربا واسه لوکسای تویوتا و شاسی بلندای آمریکایی دهن کج میکنن…
حسین
۳۰ مهر ۱۳۹۳دوست عزیز تو ایران همه به فکر خودشون هستند واقعا چرا ایران باید عقب باشه تازه اونوقت تو مسابقات خودروی خورشیدی اول باشه حیف حیف که مردم ومسئولان به فکر سود خودشان هستند واقعا آیا یکی از مسئولین حاضر به سوار شدن این خودرو هست واقعا هست ما با صنعت خودرو مشکل داریم.
حسین
۱۵ شهریور ۱۳۹۳کاشکی سایپا هم یاد بگیره از این چینی ها!
حداقل تنوع دارن!
datsun
۱۵ شهریور ۱۳۹۳چین چه حالی میکنه این جنسهای آشغالش رو به ما میندازه واقعا متاسفم برا سایپا که فقط به فکر سوده اگه یکم وجدان داشتن این حالو روزشون نبود
saji
۱۵ شهریور ۱۳۹۳پشتش که کپی ix35 ه داخلشم باز کپی ix35 و نیسانه
یاسین
۱۵ شهریور ۱۳۹۳کارمون داره به کجا میکشه حیف کره ای ها از چند سال دیگه باید التماس
چینی ها رو بکنیم ادم فکر میکنه ماهم یه زمانی خودرو ساز ومدعی بودیم
به حال الان خودش تاسف میخوره ای خدا شر سایپا وارد کننده های چینی
خود چین و ماشینای چینی رو کم کن
امید
۱۵ شهریور ۱۳۹۳لعنت به سایپا یعنی سطل اشغال یا پاشنه کش کفش و بازم اشغال
اینم از چینیا تا اشغالهایی مثل سایپا باشه معلومه که پیشرفت میکنن
دانا
۱۵ شهریور ۱۳۹۳دوستان این خودرو تو نمایشگاه مشهد رونمایی شده من الان اونجام.سایپا یه مدل دیگه از خودش داره میده بیرون ماکتش موجوده.از این چنگانام ۵ مدل وارد کردن.کنارشونم کارمندای خود چانگانو گذاشتن همون چینیا
سام
۱۵ شهریور ۱۳۹۳با سلام و عرض ادب به تمامی کارکنان و دوستداران سایت پدال
بچه ها من به این کاری ندارم که این ماشین چینیه و یا …. بلکه اون چه واسم مهمه اینه که ما وقتی می گیم که جنس چینی بی کیفیته باید از روی دلیل و مدرک حرف بزنیم نه از روی احساسات و حب وبغض های بچه گانه! ممکنه من نوعی از چینی جماعت خوشم نیاد ولی این نباید باعث بشه که هر ماشینی را بی دلیل و بی جهت زیر سئوال ببرم. شما از خیلی چیزها خبر ندارین و نمی دونین که خیلی از مدیران خودروسازی که دستشون با قطعه سازها تو یه کاسه است و در واقع دوزیست هستن! نهایت تلاششون رو می کنن که نه هیچ ماشین جدیدی تو ایران وارد بشه و نه حتی مونتاژ بشه! ولو اون ماشین چینی باشه! همین ها هستن که شعار مسخره خودکفایی و خودرو ملی رو می دن تا بودجه های میلیاردی از دولت بگیرن ودر عوضش با 10 برابر هزینه نمونه خارجی و ده ها سال وقت ، آشغالی مثل تیبا رو به ملت تحویل بدن و هم سر ملت و هم دولت رو شیره بمالن! همین حضرات بودن که ماشین های سوپر آشغالی! چون رنو p.k و پیکان پژویی و سپند( نمونه کاملا بی کیفیت رنو 5) و…. رو با چند برابر قیمت تمام شده تحویل ملت دادن اونم با شعار خودکفایی و قطع دست خارجی در صنایع خودروسازی!. در حالی که اگر بودجه ای که صرف تولید این چهارچرخه ها! می شد رو صرف مونتاژ یک خودرو جدید کره ای، ژاپنی یا اروپایی می کردن کلی به نفع ملت بود و این درست زمانی بود که ما تا این حد تحت تحریمهای ظالمانه غرب نبودیم و اکثر شرکت های خارجی حاضر بودن با کمال میل با ما همکاری کنن و همون زمان ها بود که هیوندای و تویوتاو….شروع به ساخت کارخانه های مونتاژشون تو ترکیه کردن .همین مدیران کم سواد و مفت خور و دلال! بودن که پژو رو تو ایران بدنام کردن و به بهانه تولید خودرو ملی سمند! مانع مونتاژ خودروهای جدید پژو در کشور شدن! چون نفع شون در این بود که تنها از پلت فرم کهنه 405 استفاده کنن چون کلی واسشون سود داشت و به علت قدیمی بودن خارج از نظارت پژو بود. در کل همین ها هستن که بر علیه هر ماشین جدید چینی،کره ای و…… جوسازی می کنن.چون سودشون در اینه که آشغال هایی چون پراید و پژو 405 و پارس و وانت نیسان و پیکان رو تا ابد تولید کنن و قطعات شون رو با نازل ترین کیفیت از هند و امارات و کارگاه های! درجه 3 چینی وارد کنن و اونا هم تو این وسط به مسافرت های خارجی شون برن، شعار بدن !پاداش های میلیاردی بگیرن،حق ماموریت دلاری بگیرن و به ریش من و شما هم بخندن! و صد البته از انواع تفریحات و….هم لذت وافر ببرن!! و در نهایت آمار تولید رو با این آشغال ها بالا ببرن و کلی سر ملت و دولت هم منت بذارن که دارن خیلی کار می کنن!!.
از بحث اصلی دور شدیم، می خواستم بگم که چین با 1899 میلیارد دلار صادرات در سال 2011 بزرگترین صادر کننده کالا در دنیا بودش. چین با آمریکا در سال حدود 400 میلیارد دلار مبادلات تجاری داره. کارخانه های چینی از نظر کیفیت سه دسته اند : گروهی برای اروپا و آمریکا تولید می کنن و کیفیت درجه یک دارن. گروهی مدیریت چینی دارن و کیفیتشون از دسته اول پایین تره.و گروهی هستن که جنس درجه سه می سازن و عمده صادراتشون به کشورهای جهان سومه.نوکیا و اپل و… و انواع لپ تاپ های چینی صادراتی به آمریکا و اروپا از کیفیت بالایی برخوردارن از جمله LENOVO ، ماشین های جیلی، گریت وال و نیز MG که مجوز ورود به اتحادیه اروپا رو دارن از کیفیت مناسب تری بهره می برن.در مورد این ماشین می خواستم بگم که این ماشین با فروش کلی 23/703 دستگاه در سه ماهه سپتامبر و نوامبر و اکتبر 2013 بعد از اسپورتیج سیزدهمین شاسی بلند پرفروش بازار چین بوده و از آخرین متدهای روز دنیا در تولیدش استفاده شده پس باید منتظر بمونم تا به بازار بیادش تا بتونیم قضاوت صحیحی در موردش داشته باشیم!
مجتبی (ساروی)
۱۶ شهریور ۱۳۹۳سام جان حرفتو صددرصد قبول دارم چون لب تاپ خودم لنوو هستش و به شدت کاربردی و خرکاره و با اپل هم عوضش تمیکنم
آرین
۱۲ مهر ۱۳۹۳بخشی از گفته های شما رو قبول دارم ولی بخشی که معتقدید مخالفین ماشین چینی همین سایپا و ایران خودرو هستند رو به هیچ رقمی نمیتونم بپذیرم.اتفاقا به واسطه سود و پورسانت عظیمی که چینیها به اینها میدن شدیدا طرفدار ماشینهای چینی هستند .همین الان خودتون نگاه کنید قرار بود پژو 2محصول جدید به ایران خودرو بده یکی 301 با 60 میلیون قیمت و دیگری شاسی بلند 2008 با 90 میلیون قیمت هم ایران خودرو و حتی برخی از نماینده ها اینقدر شرط و شروطهای عجیب و غریب و غیر قابل قبول گذاشتند که هیچ خبری از اون 2تا ماشین نیست و در همین زمان سایپا بدون کوچکترین مزاحمتی 5محصول جدید از چین وارد کرده و ایران خودرو هم با دانگ فنگ شریک شده.تنها متضرران ورو د ماشینهای چینی که با قیمتهای بسیار بالا به مردم میفروشند همین ماها هستیم و سود برندگان هم چینیها,ایران خودرو ,سایپا و سایر شرکتهای دست اند کار هستند
پیکان جوانان
۱۱ آبان ۱۳۹۳داداش دمت گرم خسته نباشید….واقعا
سینا
۱۸ مرداد ۱۳۹۴بالاخره یک آدم فهمیده و منطقی در قسمت نظرات ظهور کرد .
البته توهین به بقیه عزیزان نشه ، ولی من که 75 م دادم یه جیلی اتومات خریدم و طی دو سالی که خریدمش از نظر فنی ، آپشن ، طراحی و کیفیت بی نهایت از اون راضی هستم بخاطر نظرات کوته فکرانه عده ایی معدود که دستشان به گوشت نمی رسد و مرتبا اینگونه خودروها را تخریب می کنند از خریدم دل آزرده شدم ، از نظر این جماعت اگر من یک هیوندای اکسنت با 10 م گرانتر می خریدم ولی … به جای 6 ایربگ ، 2 ایربگ داشت ، به جای صندلی برقی ، صندلی دستی داشت ، و به جای تهویه اتوماتیک و سیستم صوتی تصویری همراه بلوتوث و جی پی اس ، یک پخش ساده mp3 و البته فضای سرنشین و صندوق کمتر … کار درست تری انجام داده بودم … ولی این جماعت نمی دانند در چین و بازار اروپا این خودرو در سال 2013-2014 حدود 16000 دلار قیمت داشته و در کلاس سدان مجلل خانوادگی جای گرفته ولی خودرویی چون اکسنت تنها 14000 دلار بوده و از امکانات این خودرو محروم بوده است …
حال آنکه همین جماعت حدود سال 73 ، 74 شمسی همین نظرات رو در مورد خودروهای کره ایی می دادند .
کاظم
۱۵ شهریور ۱۳۹۳یه چندوقتیه تلویزیون ام وی ام315جدیدوتبلیغ میکنه!!!!یه شعاری هی میدن که ازخنده مردم!!!!رانندگی مدرن!!!خودروی مدرن!!!!اینابه ماشین چینی میگن مدرن!ماشینای اروپایی وامریکایی رو ببینن!چی میگن؟؟؟:):):)
فرشاو
۱۶ شهریور ۱۳۹۳تو تست بانک خودرو شتاب صفر تا صدش 20 ثانیه شد.پیکان فک کنم از این 315 فرز تره.
ناشناس
۱۷ شهریور ۱۳۹۳منم اون تستو دیدم ولی چیزی که واسم عجیبه اینه که چطور تو اپارات 315 پا به پای 405 میاد یا مثلا یکی دیگه دیدم اونم پا به پای 206 رفت بعد از سرعت 120 ازش جلو هم زد البته فکر کنم موتور 206 1.4 لیتری بود در کل حس میکنم راننده محترم نخواسته زیاد بش فشار بیاره
آرین
۱۲ مهر ۱۳۹۳اون تستی که شما در آپارات دیدید درگ 315 با 110 اسب بخار با 206تیپ2 با 75اسب بخار هست که تازه تا 120 کیلومتر هم 206 تیپ2جلوتر هست.اتفاقا سایت خودروبانک نیم نگاهی به ماشینهای چینی داره و در مقالاتشون از چینیها حمایت میکنن بنابراین در صحت اون تست شک نکنید تازه وقتی کیلومتر شمار ماشین روی 100کیلومتر رسید و شتا ب زمان عجیب 20.30 ثانیه را نشون داد جی پی اس تازه شده بود 96کیلومتر یعنی با جی پی اس میره تا 22ثانیه.
رالی
۲۰ مهر ۱۳۹۳احتمالا چلنجر یا ویجر
شایدم بشقاب پرنده
امین
۲۴ مهر ۱۳۹۳سلام در باره ام وی ام 315 شاید درست بگی ولی من خودم MVM530 دارم وازش تا ابد راضیم وحاضرم نیستم با صدتا خودرو های تولید داخل که اندازه دوهزار ارزش ندارن عوضش کنم
احسان
۱۶ شهریور ۱۳۹۳سلام این دیروز تو نمایشگاه خودروی مشهد بود قیمتی که شما زدین بادلار3200تومانی میشه48میلیون ولی باکمال ناباوری سایپا40میلیون پیش پرداخت میگیره و30میلیون تهسیلات میده 9تاچک4ماه-تازشم دی تحویل میده-دشمن بادشمنش همچین بلایی سرش نمیاره آخه تا کی قراره مردم اینقدر این دو خودروساز مزخرف و تحمل کنن چرا وارداتو آزاد نمیکنن تا این دوتا آشغال فروش برن پی کارشون تاکی باید کشته بدیم وبعد بندازن پای رانندگی غلت وپراز اشتباه.شاید واقعا خدایی وجود نداره که جلوی ظلم وستم وبگیره وشاید های فراوان
szm
۱۶ شهریور ۱۳۹۳ماشین های سایپا در حد قیمتش خوبه ولی بعد برای فروش اون دجار مشکل میشین
ALiHidden
۱۲ خرداد ۱۳۹۴جااااان؟!؟!؟!
در حد قیمتش خوبه؟!
اونور با این قیمت بهت تویوتا کرولا میدن:|
sunmartin
۱۶ شهریور ۱۳۹۳در این آشفته بازار برند چانگان از سایر چینی ها سرتر و بهتره چه در طراحی بیرونی جه داخلی
فریبرز
۱۸ شهریور ۱۳۹۳بابا ما دیونه
خودتون خجالت بکشین کراس اوور با موتور ۱۶۰۰!!!!
ای بابا
ای بابا
تیپ ترونیک
۱۷ مهر ۱۳۹۳جدیدترین مدل 2015 سوزوکی ویتارا 1600 با قدرت 120 هست . cs35 موتور 1600 با قدرت 123 هست .
لطفا اول تحقیق فنی کنید و بعد در مورد موتور نظر بدید.وزن این ماشین فقط 1290 کیلو هست نه 1665 کیلو که بعضی سایتها به غلط و عمدا اشتباه نوشتند.
تکنولوژی هایتک بلو در موتورش استفاده شده.ضعیف که نیست هیچ,قوی هم هست.در عین سبکی از بدنه بسیار قدرتمندی برخورداره.
محمد
۲۱ شهریور ۱۳۹۳سلام من یک لیفان 520 مدل 89 چهارسال خودم دارم کیفیت آن مانند ماشین های تولیدی ایران می باشد که بعد از 3 تا 4 سال از کیفیت می افتند در کل قطعات استفاده شده در ماشینهای چنیی هیج وقت از نظر کیفیت به ماشینهای کره ای یا ژاپنی نمی رسند چون میخواهند قیمت ماشیمهای تولیدی کشورشان پایین باشد و بتوانند رقابت کنند و ما نباید از یک ماشین چینی بیشتر انتظار داشته باشیم چرا مردم ایران رو به ماشین چینی روی آورده اند چون دیگر از ماشینهای تکراری ایران خودرو و سایپا خسته شده اند ماشینهای چینی شکل ظاهری بروزتر و امکانات ایمنی و رفاهی بیشتر دارند و قیمت پایین تر از برندهای معروف خارجی دارند تو ایران متسفانه یک سری شرکت مونتاژ کار که فقط بلد هستند ماشین چینی مونتاژ کنند و بفروشند و هیچ گونه خدمات پس از فروش درست حسابی ندارند مانند کرمان موتور در استان به بزرگی اصفهان فقط یک نمایندگی خدمات پس از فروش دارد و خبری از امداد خودرو وجود ندارد روزهای پنج شنبه تا ساعت 12 ظهر و جمعه تعطیل در کل اگر کسی عصر پنج شنبه مسافر باشد حدود 20 کیلومتر مانده به اصفهان ماشینش خراب بشود نه امداد خودرو است نه نمایندگی باز است پس باید کلی پول به یدکش بدهد تا نمایندگی بعد درب ماشینش را قفل کند و برود هتل تا شنبه تا نمایندگی باز کند و تازه اگر روز شنبه هم نمایندگی سرش شلوغ نباشد به ایراد ماشین بپردازد خدا نکند ماشین گارانتی نباشد قیمت قطعات یدکی یک ماشین چینی را چند برابر از قیمت واقعی میفروشند چون انحصارش دست خودشون است و هیچ مغازه ای لوازم یدکیش را ندارد به هر قیمتی که بخواهند میفروشند در ضمن اگر بتوانید قطعات یدکی را از مغازه ای پیدا کنید بخرید کمتر کسی پیدا میشود بلد باشد ماشین چینی تعمییر کند فقط توی این مملکت خودروسازهابفکر جیب خودشان نه به فکر مصرف کننده
سید داود
۲۵ شهریور ۱۳۹۳سلام ای آقا شما میگی ما چهل ساله خودرو ساز بودیم پس خبر جدید رو نشنیدید که درصد بالایی از سهام سایپا را میخوان بدن به همین چینی های چشم بادومی واونها برای خودرو سازی ما تصمیم میگیرن کجایید که همه چیزها را دارن واگزار میکنند مثلان به بخش خصوصی
محمود
۲ مهر ۱۳۹۳با سلام
قیمتشم مشخص شد ، تحویل 60 روزه 83900 !!!!!!!!!!!!!!
واقعا سر گردنس چه خبره با این موتور واقعا زیاده
ari
۷ مهر ۱۳۹۳آقا این حرفا رو ول کن .کوش خودروی خوب؟ وقتی بی ام و سری ۳ و ۵ و x1 رو همداره چین میزنه چرا برم پژویی سوار شم که اسمش فرانسه ست منتاژه ایرانه و با قطعات بی کیفیته چینی به اسم خودروی فرانسوی بخرم؟میخرم یه خودروی اصلی چینی اونم از نوع باکیفیت و بدون دخالت ایران و با استاندارد اروپا ونه با استاندارد ایران میخرم حالشم میبرم چون کاره این مملکت از حمایت به سمته کثافت سوق داده شده حالا شما از جیب یه مشت …… حمایت کن حداقل اینه که خوروی چینی با تعرفه گمرکی پایینتر میخرم
آرین
۱۲ مهر ۱۳۹۳چیزی که الان تبلیغاتچیهای سایپا و ماشینهای چینی دارن روش به شدت کار میکنند اینه که به جماعت تلقین کنند که قیمت 85میلیون تومان برای این اسباب بازی رقم کمی هست و به سادگی میشه بجای اینکه 140 میلیون بدی شاسی بلند کره ای با 85میلیون ناقابل میتونی اینو بخری و چیزی که اصلا نمیخواهند بپذیرند چون پذیرفتنش شدید به ضررشونه اینه که این ماشین نه شاسی بلنده و نه در هیچ ویژگی فنی به گرد پای ماشینهای کره ای میرسه .شتابش 14ثانیه اعلام شده که در ایران میرسه به 16 ثانیه.یه موتور ضعیف با یک اتاق کوچک .خود مقاله هم که اشاره کرده پارسال کلی مشکلات کیفیتی داشتن چه بسا اینهائی که دادن به ایران از انواع برگشتیهاش باشه.
تیپ ترونیک
۱۷ مهر ۱۳۹۳جنرال موتور 75 بار فراخوان مجدد داشته . هیوندا و تویوتا هم بارها و بارها فراخوان دادند.پس به چیزی که توی مقاله و به اشتباه نوشته توجه نکنید.در این صورت و با این منطق همه ماشینها آشغالند.
اما فراخوان چانگان برای cs35 نبوده و برای مدل قدیمی دیگری بوده.
hesam
۲۲ مهر ۱۳۹۳با سلام
اولش بگم که ساکن مالزی هستم.یاد وطن هم بخیر.
دوم در مورد این شاسی بلند cs35 که بعضی دوستان در موردش نظر دادن.با توجه به کارم سفرهای متعدد بین چین -مالزی-ویتنام-مالدیو دارم.کاملا با نظر دوستانی که از این ماشین بد میگند , مخالفم. اصلا و ابدا منصافه نقد نشده!
توی مالزی با توجه به سیاست کشورشون ماشین با برند خالص چینی کم هست.
اما محصولات برندهای مطرح که در کارخانه های نظیر چانگان و چری و بایک ساخته شده فراوان هست. یعنی فورد ساخت چانگان هست ولی خود برند چانگان کم هست.فقط هم چتر حمایتی روی برند بومی خودشون دارند. یعنی یا برند درجه یک دنیا و یا برند داخلی!
مثلا پروتون تو مالزی کاملا حمایت میشه . یا محصولی مثل پرودا ویوا که میشه گفت از هر 10 ماشین 4 تاش ویوا هست,داره عجیب میفروشه. کلا تو صنعت ماشین خیلی به خودشون متکی هستند.
اما سایر برندهای مطرح مثل بنز,بی ام دبلیو,بنتلی,تویوتا,پژو هم فراوان هست.که اکثرشون هم محصولات مشترک مابین کارخانه های مالک برند با شرکای چینی خودشون هست.
میشه گفت توی قسمت لوکس چین کاملا غالب هست اما نه با برند خودش,بلکه با برند شرکای درجه یکی که دارند. توی محصولات داخلی هم تامین کننده اصلی قطعات چین هست ولی برندی که مردم میشناسند,مثلا پروتون هست نه قطعه ساز اصلی که همون چین باشه.
سیاست حمایتی مالزی از صنعت خودرو اینطور ترسیم شده.
اما طرف تجاری ما توی چین مشخصا با همین cs35 دنبال گروه تجاری ما میاد.دوستانی که نقد کردند , با چه منطقی روی مطالب غلطی که عنوان کردند پافشاری دارند.من بارها و بارها با این ماشین سفر کردم.اتفاقا منطقه ای که توی چین میریم کوهستانی هست.اصلا نشانه ای از کم آوردن توی این ماشین ندیدم.حتی بارها توی مسیر برگشت خودم روندمش.واقعا عالی هست و اصلا خستگی سایر شاسی بلندها را نداره. واقعا خوب و ارگونومیک طراحی شده.کیفیت قطعاتش هم بالا هست.فوقلاده هست.
قبل از مهاجرت , توی ایران ماشینهای مختلفی داشتم.تعجب میکنم که دوستان از ماشینهایی تعریف میکنند که همون موقع هم زیاد مشتری نداشت.مثلا همین کاربر رضا در مورد توسان 2008 نوشته.مجبورم که بگم , این ماشین یکی از زشت ترین ماشینهای وارد شده توی ایران بود.اصلا انتخاب اول هیچ ماشین بازی نبود.بین ماشین بازها به قورباغه معروف بود .90 تومان پول بیزبون دادید ماشین بسیار بد افت 6 سال کارکرده , اون هم کره ای خریدید؟ نمیدونم.احتمالا تو ایران خیلی چیزا فرق کرده!
CS35 خیلی ماشین خوبی هست.من نمیدونم سایپا دقیقا کدوم تیپش را میاره؟ولی اگر نظرات دوستان درست باشه و اتوماتش بیاد ایران که عالیه. شرکت چانگان همیشه جزو بهترین و برجسته ترین تولید کنندگان بوده.با برندهای مطرح جهان کار میکنه.از قطعه بگیر تا خود خودرو.من حتی یکی از کارخانه های چانگان را توی چین از نزدیک بازدید کردم.یعنی کمتر نظمی مثل این کمپانی دیدم . اگه سایپا بلد باشه , راحت میتونه آموخته های اونها را بدست بیاره.
نظرات را که خوندم متوجه شدم هنوز وارد ایران نشده!پس چطور اینقدر مغرضانه نظر میدید؟نمیدونم ملت چرا این رفتار غلطشون را فراموش نمیکنند.هر کی بدون تخصص خودشو متخصص و علامه میدونه و در مورد همه چیز نظر میده.اصلا دلیل عقب موندگی ما ایرانی ها همین رفتار ناشایست خودمون هست.
برام هم مهم نیست که به چی متهم میشم.ولی کاملا به نظرم در مورد خوب بودن cs35 اطمینان دارم. هر چی باشه بارها و بارها سوارش شدم و حتی رانندگی هم کردم.رکاب این ماشین خوبه.به قول دوستمون باید رعایت کنیم.نه در مورد این ماشین بلکه در مورد هر ماشین!
این خم لینک خودروی چنگان در لیست suv های برند معتبر اروپا که ازش تعریف کرده.
http://www.worldofsuv.com/changan/changan-cs-35
ehsan
۲۶ مهر ۱۳۹۳باعرض سلام وادب دوست من
این نقد و انتقاد من از حرفهاتو روحساب بی احترامی نسبت به حرفهات نزار فقط انتقادی بیش نیست
1شما ایران نیستی واینجا زندگی نمیکنی که ببینی همه چیز اینجا تحمیلی الان برو تو سایت سایپا نوشته نوع رنگ خودروفقط اونایی رو که موقع تحویل داشتیم باید ببرین
2کجای دنیا اول پول ماشینی که هنوز ندیدیش وحتی میگیرن بعد4ماه بعد تحویل میدین که این تحویلشم توهاله ای از ابهام
3حتما شما انتظار داری همون ماشینی که شما اونجا سوار شدی رو برای مابیارن اینجا استفاده کنیم نه عزیزم این چیزها واسه ماها رویایی بیش نیست چون شرکت زورکی سایپاوقتی میره خرید پایینترین کیفیتشونو وارد میکنه من یکی از دوستام از چین شیر آلات ساختمانی وارد میکنه میگنه اونجا درجه کیفیت تا123که نیست تا78داره که ایرانی های عزیز همیشه دنبال78هستن اینطوریهاست که دل همه پره.
4ازهمه اینا که بگزریم تونمایشگاه مشهد یکcs75آورده بودن که در حد یکix55بود زده دوسال دیگه وارد شاید بشه که من تو سایت خود چانگان دیدم قیمتش به پول ما میشه78میلیون بعد اون یارو اونجا میگفت بین140تا150میلیون قیمت گذاری شده خب ببین خودت چقدر تو چاچه ملت میکنن بعد ملت دیوانه ان برن اسپرتیج یاix35روبا اینا عوض کنن که تازه جنس خوبشم وارد نمیشه
5حرف آخر اینجا باشی حرف مارومتوجه میشی چون همیشه میگن آواز دوهول از دور خوش است به نظر و دیدگاه دیگرانم توهین نکن ایرانی عقب مونده هم نیست ایرانی فقط تو تحمیل قرار گرفته که این چیزهاروهم شمامتوجه نمیشی وبحث سر این موضوع بی فایده است
موفق باشی
hesam
۲۹ مهر ۱۳۹۳دوست عزیز من بحث فنیه خودرورو کردم نه اقتصادیو سیاسی و انتقاد از کسایی که بدون هیچ اطلاع فنی نظر خودخواهانه میدن
رضا
۱۳ آبان ۱۳۹۳حسام خان خیلی ممنونم از اطلاعات خوبی که دادی در مورد eadoکه اونم یک سدان با همین موترc35 است اگه داخلش نشستی در مورد سواریش نظرتون رو بفرمایید
aria
۱۳ آذر ۱۳۹۳ما فقط یادگرفتیم بدون زحمت و مطالعه و تحقیق به تولیدات چین برچسب آشغال بزنیم و به این هنر مان افتخار هم بکنیم. با جرات بگم و قسم بخورم تمام افرادیکه در این مقاله به تولیدات چین توهین کردند( آشغال خطاب کردن) خودرو ندارند یا اگه دارند حتی یک چهارم قیمت cs35هم نیست.خرشان را سوار می شوند و به خودرو چینی اشغال میگن. فقط کسی حق داره یه خودرو را اشغال بنامد که خودرو تولید خودش با تکنولوژی و برند سرتر موجود باشد. این فرهنگ غلط که منشا در خودخواهی اعراب دارد را کنار بگذارید و به پیشرفت و تکنولوژی و تولید و پشتکار چین (احسنت)بگویید. که با سرعت تمام از ما رد شد. ضمنا هر وقت تولیدات خودمان از چین بهتر بود(هزار سال دیگه)اونوقت به تولیدات چین ناز کنید . یادتان باشه ما هنوز پیکان تولید می کنیم
cs
۱۴ آذر ۱۳۹۳با سلام خدمت دوستان تمام نظرات رو خوندم و برای همه عزیزان احترام خاص قاءلم بعضی از خودروهای چینی که قبلا وارد شده اند کمی از نظر کیفی دچار اشکال بودند ولی باید بدونیم که چین مانند ایران نیست که40 سال یه خودرو را تولید کنه و هی پسرفت داشته باشه الان چین صادر کننده خودرو به کشورهای اروپایی هستش مانند جیلی و در ضمن همین چانگان رو که بعضی از دوستان نمیپسندند در خود چین که هر نوع خودرویی هستش در نیمه اول 2014از بین 50 suv رتبه 8 رو داره که مشخص میشه خودرو مورد قبولی برای چینیها بوده صبر کنید این خودرو بیاد سوار شن دوستان بعد ببینیم نظرات چی هستش ادرس best suv half 2014 china ممنون
محمد
۱ دی ۱۳۹۳اشششششغغغاااااااللللل….نخرید
مجید
۱۹ دی ۱۳۹۳سلام دوستانی که خیلی مغرضانه نظر میدین من یه سوال دارم پژو پارس که فیس لیفت ۴۰۵ هستش رو میپرستید که دست پرش کروز داره با صندلی برقی راننده به قیمت ۳۸ تومان کلی هم حلو حلواش میکنیم بعد از برکت سر همین چینیای آشغال لیفانو میخریم ۴۴ تومان با کلی آپشن که اگه قرار بود سایپا وارد کنه سر از ۸۰تومان در میاورد مثل زوتای z300 اونوقت دو قورت ونیممونم باقیه اگه به سایپا بود هرگز بیشتر از پراید سوار نمیشدیم الانم اگه خودرویه جدید وارد کردن از سر اجبار و فقط برای رقابت با همین خودرو سازهای خصوصیه داخلی هستش چینیها متشکریم که باعث شدین ما با پول کم بفهمیم لذت سواریه یه ماشین آپشن دار چه جوریه
aria
۱ بهمن ۱۳۹۳از تمام هنرها این را خوب اموختیم که برای بزرگ نشون خودمون بگیم چینی هاآشغال می سازند. بدون هیچ گونه تحقیق و برسی.در صورتیکه هنوز خودمون بدترین خودرو را تولید میکنیم ولی به محصولات چین آشغال می گیم .خدایا ما را از جهالت برهان.
aria
۵ بهمن ۱۳۹۳توی خودروهای چین سالاره. بحدی که میشه اونو جزئ خودرو های کره ای محسوب کرد. واقغا خوب ساخته شده. دم چین گرم.هنوز بهتره میشه تولیداتشون به زودی
سعید
۷ بهمن ۱۳۹۳من امروز زنگ زدم setco میگم کی تحویل میدید چانگان رو میگه 1000 تاش بازدید شده 1500 تا دیگش مونده احتمالا 94 تحویلش شروع میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این یعنی چی !!؟؟؟؟؟
تورو خدا زنگ بزیند.شکایت بنویسید.یه کاری کنید.
مثلا قرار بود اذر تحویل بدن!!!
میلاد
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴شاسی بلند با موتور 1600 سی سی ؟؟؟؟؟؟؟؟ میریم پیکان 1535 سی سی سوار میشیم
فرهاد
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴دوست عزیز این ماشین یک کراس اور شهری است . احتیاج به موتور 2500 سی سی برای آفرود هم نداره من خودم سوار شدم . فوق العاده کشش خوبی داره وبسیار نرم وراحت بنظر میرسه .
رضا
۱۹ مرداد ۱۳۹۴دوستان من قبلا ماشین اتومات داشتم مانندشولیت لنسرپروتون 207مزدااماحالا این ماشین راخریدم ازلحاظ ضاهرزیباست وامکانات داخل کمترازمزدانیست وداخلش جاداروراحت است وموتوروگیربکس ان مانندلنسروپرتون هست ونسبت به ظاهرکشش خوبی داشته ودرمانتق گرم رانندگی کردم کم نمی اوردفقت شتاب اولیه کم است که این درتمامی اتوماتهاوجودداردوبایدذکرشودوقتی درحالت دستی قرارمیگیردجبران میکند
محمد
۵ شهریور ۱۳۹۴سلام در سایت چانگان قیمت گرانترین مدل این خودرو 9590دلار است که به پول ما میشود حدود 33 میلیون تومن حال سایپا این خودرو را به قیمت 83 میلیون میفروشد یعنی با سود 150 در صد حال سایپا با این سود هر گز به فکر تولید داخل نمی افتد . باید گفت حمایت از مصرف کننده و انجمن خودروسازان و ….کجا هستند ؟