سایپا محصول جدید خود یعنی ساینا که مدل ارتقا یافته و فیس لیفت تیبا میباشد را برای تحویل فروردین و اردیبهشت سال آینده، در معرض فروش قرار داد.
قیمت قطعی ساینا EX توسط سایپا، ۲۷.۶ میلیون تومان تعیین شده که حدود ۳.۵ میلیون تومان گران تر از یک تیبای هم خانواده است. در حالی که در تمام دنیا معمولاً محصولات فیس لیفت جایگزین نسخههای قدیمی میشوند، در ایران مدلهای فیس لیفت شده با قیمتی گزافتر در کنار محصول اصلی به فروش میرسند.
ساینا از همان موتور ۱.۵ لیتری ۸۰ اسبی و ۱۲۶ نیوتن متری تیبا سود میبرد. این خودرو مجهز به تجهیزاتی چون ایربگ راننده و سرنشین جلو، قفل مرکزی، سیستم ضد سرقت، سنسور پارک عقب (در مدل لوکس)، نمایش دمای محیط، آینههای برقی (در مدل لوکس)، تهویه مطبوع دیجیتال (در مدل لوکس) و غیره است.
MOHAMMAD
۲۵ دی ۱۳۹۴وقتی این ماشین را نزدیک میبینی فکر میکنی داره از هم باز میشه بس که این ماشین درز داره انگشتت همه جاش میره وقتی سوار میشی تو بارون حتما باید چتر . کیسه خواب . لباس ضد آب . قرص سرما خوری . سشوار . گوش بند و دست آخر هم یک قلم کاغذ برای نوشتن وصیت نامه حتما همراه داشته باشید
علیرضا
۱ شهریور ۱۳۹۵دوستمون یجور حرف میزنه ادم یاد پیکان میافته!داداش من تا الان ساینا سوار نشدم!ولی تیبا دارم! اگر یه درجه از تیبا بهتر باشه قطعا اینا که شما میگی اغراق هست!
حرفاتون به هیچ عنوان قابل درک نیست
من فکر میکنم اون که شما سوار شدی پیکان بوده نه سینا….
sina
۲۵ دی ۱۳۹۴این جمله (در مدل لوکس)تو قسمت اپشن هاش رو نمی تونم هضم کنم.
چراااااا؟؟؟!!!!!
س
۳ خرداد ۱۳۹۵استاد بازه 20 تا 30 میلیون ماشین لوکس محسوب میشه؟
Ashkan
۲۵ دی ۱۳۹۴در مدل لوکس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی هر ماشینی بهش آپشن اضافه شه میشه لوکس ؟؟؟؟
خخخخخخخخخخخخخ
من برم ترک زمین ( میهن) کنم ببین کیا دارن جولون میدن
تئو
۲۷ دی ۱۳۹۴دوست عزیزم در زمانهای نه چندان دور که اول و آخر ماشین برای ما پیکان بود و همون موقع
بهترین ماشینها تولید میشد حتی بوق ماشین هم آپشن حساب می شد و لاستیک زاپاس جزء
لوازم فوق لوکس بود و در صورت سفارش باید از نیروی انتظامی مجوز می گرفتیم .در موقع خرید لیستی از آپشن ها بود که جلوی آن ضربدر می زدیم مثل فرمان چراغ صندلی و….
و در آخر اینکه به قول مولا مملکت داری با ظلم پا برجا نمی ماند و صنعت خودرو سازی ما نمونه عینی ظلم به خلق مظلوم خداست
خندیدم
۲۶ دی ۱۳۹۴واقعا این جمله :
سنسور پارک عقب (در مدل لوکس)، نمایش دمای محیط، آینههای برقی (در مدل لوکس)، تهویه مطبوع دیجیتال (در مدل لوکس)
جای بسی فکر کردن دارررره زیاد…
بعد حتما بخاطر این تجهیزات فوق اضافه و ماورائ الطبیعه باید 2 میلیون هم اضافه پرداخت کنند مردم..!!؟؟
من تا همین امروز مخالف 100% خودروهای چینی بودم ، ولی الان میگم بازم اونا شرف دارررن به لگن های تولیدی این مرز و بوم…
حداقل اینه که میگی ماشین چینی سوار شدم….
حميد
۲۶ دی ۱۳۹۴خداوندا یک کاری کن مردم بد بخت المان و أمریکا إز دست ماشینای بی کیفیتشون خلاص بشن و سوار ساینای لوکس ما با اپشن های فوق العاده چرخ و چراغ و زاپاس (فقط در مدل فوق لوکس) بشوند الهی امین
محمد
۲۶ دی ۱۳۹۴تابلو از پلاستیک بازیافتی استفاده کردن
کامران
۲۶ دی ۱۳۹۴اره بوی این کیسه زباله مشکی ها رومیده از داخل مانتیور داره نارحتم میکنه.
sarirpanah
۲۷ دی ۱۳۹۴همه شرکتهای خودرو سازی از همین راه شروع کردن آنقدر روی یه خودرو مدل های جدید ارائه دادن و آپشن اضافه کردن که حاصلش شده خلق ایده های جدید. شاید از این نظر تولید این خودرو مثبت باشه
خسته شده
۲۷ دی ۱۳۹۴هر وقت خورشید از غرب طلوع کرد بدون حرف شما صدق میکنه در مورد سایپا
مهیار
۱ بهمن ۱۳۹۴شرکت هیوندا و ایرانخودرو تقریبا همزمان تاسیس شدن و فعالیتشون رو شروع کردن اما حالا لوکس ترین سدان هیوندای سنتنیال هست و لوکس ترین سدان ایرانخودرو دنا و ارزان ترین سدان هیوندای اکسنت و ارزان ترین سدان ایرانخودرو سمند حالا اینا رو باهم مقایسه کنید
میثم
۳ بهمن ۱۳۹۴اره دوست عزیز حرفت درست اما خب ازین افتابه پلاستیکی چی میخواد در بیاد از اخر ؟؟؟??? همه اون شرکتا الان غول شدن و خود ما برا محصولاتشون سر و دست میشکنیم بنظرت یکم دیر نیس برا این کارا بعد از پنجاه شصت سال ؟؟؟
خسته شده
۲۷ دی ۱۳۹۴یکی بیاد منو توجیه کنه میگه مدل لوکس خدایا چرا این صفحات مجازیو آفریدی!
چرا ما باید اینقدر حرض بخوریم آخه چرا به جونیمون رحم کن خدا
زبونم بند اومد چی بگم آخه الان مثلا امروز تحریم های خائنانه و ظالمانه! برداشته شد ملت ریختن تویه صفحات مجازی که چی دیگه تموم شد دیگه ما شدیم بهترین کشور دنیا دیگه ارزونی میشه ظریف بزرگترین ایرانی تاریخ! ***
فرزاد
۲۸ دی ۱۳۹۴من که از بهشت نامید شدم
از کار پیدا کردن هم نامید شدم
حالا هم از خودرو داخلی نامید شدم
فقط دلم به جهنم خوش کاشکی حداقل اونجا رام بدن
بخدا هم چیز برام مثل ی عقده شده
خسته شده
۲۸ دی ۱۳۹۴تبلیغ تیبا در اکراین(به اشتباه نوشه شده کره در هر صورت فرقی نمیکنه):
http://www.aparat.com/v/mSIWf/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%BE%D8%A7_%D8%AA%DB%8C%D8%A8%D8%A7_%D8%AF%D8%B1_%DA%A9%D8%B1%D9%87_%D8%AC%D9%86%D9%88%D8%A8%DB%8C_%D8%A8%D8%A7_%D9%BE%D8%B4%D8%AA_%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86%D9%87
لطفا از دقیقه 4:20 بیشتر گوش کنید(تموم قسمت مفید این فیلم همینه)!
پیام
۲۸ دی ۱۳۹۴یعنی الان قشنگه؟ این اتود اولیه هم نیست چه برسه محصول نهایی…ارتفاع به عرضش زیاده ..کشته مرده رینگ 13 اینچ سایپام که تموم نمیشه، همش رینگ 13!!!!!
خطوط جلو و عقبش به هم نمیخورن… نا امید کنندستخط روی در به چراغ پشت ترکیب نشده و هزارتا مشکل دیگه :-|
نخود آش
۲۹ دی ۱۳۹۴الانه که مردم بریزن تو نمایندگی ها بخرن. بعد وقتی ازشون درمورد ساینا میپرسی. میگن بهترین، زیباترین، کارآمدترین ماشین دنیاست. تازه تو اتوبان کرج با bmw m6 کل انداختم با کلی اختلاف گرفتمش. این است حقیقت جامعه ما.
یه جا دیدم درمورد ثبت نام دنا تاپیک زده بودن. نوشته “وقتی دیدم یه ماشین جدید اومده برای ثبت نامش خیلی مشتاق شدم”
آخه ایرانخودرویی که 30 ساله هی 405 رو تغییر میده ماشین جدیدش کجا بود.
پناه بر خدا
bahram
۳۰ دی ۱۳۹۴آپشن های تولید کننده های آمریکایی و یا آلمانی کیت بدنه اسپرت و موتور توربو شارژر و غیره ست اونوقت آپشن اینا آینه های تاشو و سیستم تهویه اونم برا مدل لوکسشون هست … واقعا کجا داریم زندگی میکنیم
bahram
۳۰ دی ۱۳۹۴تازه شعار تبلیغاتی سایپا منو کشته : سایپا مطمئن !!!!!
afshin
۲ بهمن ۱۳۹۴بیخیال……
بدون رقابت هیچوقت خودروساز نمیشیم.
دانیال
۲ بهمن ۱۳۹۴ظاهرش خیلی بهتره تیباست
دانیال
۲ بهمن ۱۳۹۴بهبودهای ساینا نسبت به تیبا :
1. ظاهری زیباتر و با شخصیت تر ازتیبا ( بهبود)
2. رفع مشکل اکسل عقب آن که به صورت کلی برطرف شده است. ( بهبود)
3. تایرهای تیبا 175.70.13 اما تایرهای ساینا 185.60.14 . ( بهبود)
4. مجهز به سیستم EBD و گذراندن تست عابر پیاده . ( بهبود)
5. کلید مجهز به ریموت . ( بهبود)
6. صندلی عقب مجهز به نگهدارنده صندلی کودک ISOFIX . ( بهبود)
7. سنسور پارک دنده عقب ، شیشه بالابر برقی عقب و سیستم تهویه مطبوع دیجیتال و … ( در مدلهای لوکس )
خسته شده
۳ بهمن ۱۳۹۴چقدر بهبود به به چی شد تازه فهمیدم لوکس یعنی چی شکافتی برام
وحید134
۲ بهمن ۱۳۹۴از همه جالب تر اخر تبلیغ میگه لذت 0تا 100 رانندگی ……..یعنی بد بخت هایی که ماشین های میلیونی و میلیاردی سوار میشن لذتی که از این ادم میبره رو تجربه نمیکنن
shz
۵ بهمن ۱۳۹۴من احساس میکنم قطعات پلاستیکی این ماشین از جمله .داشبورد.سپرهاش از ذوب دمپایی کهنه بدست اومده.کلمه (لوکس)هم درون دیافراگمم
ali
۱۰ بهمن ۱۳۹۴داخل ماشین که مثل پراید132 هستش فقط یه کمی بیرونش کار کردن.
خودروسازهای ایرانی خواهش میکنم خودرو های خارجی رو ببینید بعد ادعا کنید.
وقتی نمونه های خارجی رو با نمونه های ایرانی مقایسه میکنیم به تفاوت فرغون و خودرو پی می بریم…
خواهشا محصولی تولید کنید که شایسته نام ایران و ایرانی باشه
سروش
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ما تو کشوری زندگی میکنیم که خاشخاش بربری آپشن محسوب میشه، حالا شما از چی تعجب میکنید الله اعلم
اوس فري
۱۷ بهمن ۱۳۹۴گل بود به چمن نیز آراسته شد
زشت بود زشت ترش کردن ، برین خجالت بکشین و حیا کنین ، بخدا مردم افغانستان این فرغون ها رو سوار نمیشن ، برین بپرسین ازشون ،صحبت از تویوتا و برند های معتبر میکنن و اونوقت ما راضی به این آفتابه لگن ها هستیم اونم با این قیمت ، بابا ما اگه بخواهیم وارد کننده محض باشیم باید دم کیو ببینیم؟
امیر
۱۶ اسفند ۱۳۹۴نمای جلو و عقب بد نیس ولی از بغل شبیه این خنگ ها دیده می شه
جج
۲۶ اسفند ۱۳۹۴خدایی خیلی بی ریخته آخه چرا ماشین ایرانی می خرید نه کیفیت نه قشنگی نا آپشن مگه پولتون براتون ارزش نداره!
sajad
۸ فروردین ۱۳۹۵سلام ماشین بدی به نظر نمیاد دوست دارم یکی بگیرم ،ولی شرایط فروشش خوب نیست…من موندم دوستانی که میگن قیافه اش خوب نیست پس کی میخره این ماشینارو…
تیکی تاکا
۱۴ فروردین ۱۳۹۵ساینا از نظر فنی با تیبا هیچ فرقی نداره در واقع همون پلت فرم تیباست با تغیرات ظاهری در چراغ و سپر جلو و عقب و اضافه کردن چند تا آپشن ، ولی با اختلاف قیمت 3 تا 4 میلیونی با تیبای صندوق دار! که اصلاً از لحاظ اقتصادی ارزش نداره ، به نظرم با این قیمت بالا ، همون تیبا بهتر و به صرفه تر هست………
علی
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵آخ جون یه وانت جدید تو آینده… ✴ ✴ ⬅
اون از طراحی جوک دنا اینم از این
با افّتّخّارّمّ میگن خودروی جدید و لوکس…
تو کتاب مبانی علم اقتصاد خونده بودیم کالای لوکس کالایی هستش که هر کسی توان خریدش رو نداره پس طبق این تعریف ساینا میشه مازراتی لابد دنا هم میشه سفینه فضایی! خخخخ
برید باو دلتون خوشه بخدا
ازین حرص خوردن های مجازی آب از آب تکون نمیخوره به والله هیچ اتفاقی نمی افته
دو روز دیگه وام بدن ملت مثل مور و ملخ میریزن دوباره پراید و آشغالای اینا رو میخرن…
لا یغیر الله قوما إلا ما یغیر به أنفسهم :خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر ندهد جز آنکه خود تغییرش دهند.
قرآن کریم
انتظار معجزه نداشته باشید آی ملت تا خودتون نخوایید همچنان پراید تولید خواهد شد
کیوان
۹ خرداد ۱۳۹۵اینم شد طراحی؟؟؟ مثلا فیس لیفته؟؟؟
مهران
۱۴ مرداد ۱۳۹۵تمام کسایی که اینجا سخنرانی و مزره پرونی کردن که این ماشین خوب نیست مطمعنم این ماشینو از فاصله 500 متری هم ندیدن ولی من دیدم و خیلی از طراحیش خوشم اومد نسبت به سمند و 405 که طراحیشون دست کم برای 20 سال پیشه این ماشین مدرن تره همه میدونیم که محصولات خودروهای داخلی هیچکدوم ایده عال نیستن و هرکدوم ایرادهای زیاد مخصوص خودشونو دارن ولی من ازین لحاظ متقاعد شدم که با 28 تومن ماشینی سوار میشم که از بقیه ماشین ها طراحی به روز تری داره.من قبول دارم که ارزش واقعی این ماشین باید نهایت 7.8 میلیون باشه ولی نسبت به شرایط فعلی انتخاب بدی نیست.تاکی میخواید 405 و سمند و 206 سوار شید اخه؟داریم وارد سال 1400 میشیم!!!!!
ali
۲۰ مرداد ۱۳۹۵قیافش که به درد نمیخوره موتورش ضعیف ترمز داغون اتاق کوچیک شاید بپرسید مگه سوار شدی روندی ماشینو یا حداقل از نزدیک دیدی که باید بگم نه چون خودمون از خانواده ایرانخودرو(405.سمند)داریم اینو گفتم