سایپا

بررسی کوییک GXR-L، ویژگی ها،قیمت و تفاوت ها

مشخصات کوییک GXR-L

کوییک GXR-L یکی از جدیدترین تیپ‌های این خودرو است که توسط پارس‌خودرو تولید می‌شود. در ادامه به بررسی ویژگی ها و مشخصات این مدل خواهیم پرداخت.
کوییک GXR-L

کوییک، پرفروش‌ترین خودروی بازار کشورمان محسوب می‌شود. این خودرو که اساساً فیس‌لیفتی روی تیبا ۲ است، به لطف بازار انحصاری، ظاهر نسبتاً جوان‌پسند و قیمت ارزان‌تر از دیگر خودروهای داخلی، به انتخاب خیلی از خریداران تبدیل شده است. سایپا نیز این خودرو را در تیپ‌های بسیار متعددی با پسوندهایی مثل R، S و GX تولید کرده که تفاوت‌هایی جزئی باهم دارند و باعث گیج شدن خریداران می‌شوند. یکی از جدیدترین تیپ‌های کوییک که امسال به بازار عرضه شده، GXR-L نام دارد که توسط پارس‌خودرو تولید می‌شود. در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی‌های کوییک gxr l و تفاوت آن با دیگر تیپ‌های کوییک خواهیم پرداخت.

همچنین بخوانید:

کوییک GXR-L

معرفی کوییک GXR-L

برای بررسی کوییک gxr l باید ابتدا تاریخچهٔ تیپ‌های مختلف کوییک را مرور کنیم. در سال ۱۴۰۰ درحالی‌که حدود سه سال از عرضهٔ کوییک به بازار می‌گذشت، سایپا نسخهٔ جدیدی از این خودرو را با نام کوییک S معرفی کرد. این تیپ اساساً یک فیس‌لیفت جزئی روی کوییک محسوب می‌شد که در جلو از طراحی جدیدی برای سپر و جلوپنجره بهره می‌برد. کوییک S در داخل هم به غربیلک فرمان D شکل مشابه کوییک اتوماتیک و صفحه آمپر جدید مجهز شده بود. سپس در سال ۱۴۰۲، سایپا تیپ دیگری بنام GX را معرفی کرد. کوییک GX درواقع نسخهٔ ارتقاءیافتهٔ کوییک S محسوب می‌شود که به پیشرانهٔ ارتقاءیافتهٔ M15i و امکانات بیشتری مجهز شده است. با مرور این داستان، نهایتاً به کوییک GXR می‌رسیم. حرف R در خانوادهٔ کوییک به معنای طرح دورنگ بدنه است و تیپ GXR هم درواقع نسخهٔ دورنگ کوییک GX محسوب می‌شود. این تیپ خود در دو مدل GXR-L و GXR-H تولید می‌شود که از لحاظ امکانات با هم تفاوت دارند.

کوییک GXR-L

پیشرانه کوییک GXR-L

همان‌طور که توضیح دادیم، کوییک GX و تیپ‌های GXR-L و GXR-H از نسخهٔ ارتقاءیافتهٔ موتور M15 بهره می‌برند که با نام M15i شناخته می‌شود. این پیشرانه هرچند همچنان هشت سوپاپ است اما بهبودهای قابل‌توجهی را تجربه کرده است که شامل تغییر زاویهٔ پاشش انژکتورها، افزایش نسبت تراکم، تغییر میل‌سوپاپ و پیستون‌ها، بازطراحی خروجی هوا و تجهیز به سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ می‌شود. به لطف این تغییرات، خروجی موتور به ۹۱ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور رسیده که افزایشی جزئی را نسبت به ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتن متر گشتاور نسخهٔ قبلی نشان می‌دهد. همچنین حداکثر قدرت و گشتاور این موتور نیز در دور کمی پایین‌تری (۵,۲۵۰ rpm برای قدرت و ۴ هزار rpm برای گشتاور) تولید می‌شود. علاوه بر این، به گفتهٔ سایپا، مصرف سوخت این موتور هم کمتر شده و به ۶.۵ لیتر در هر صد کیلومتر رسیده است درحالی‌که این رقم در نسخهٔ قبلی ۷.۲ لیتر بود.

بیشتر بخوانید: هزینه اجرت و تعمیرات کوییک

ویژگی‌های بیرونی کوییک GXR-L

گفتیم که تیپ GXR درواقع نسخهٔ دورنگ کوییک GX محسوب می‌شود؛ بنابراین، این تیپ از لحاظ طراحی تفاوتی با کوییک S و GX ندارد و صرفاً با طرح دورنگ بدنه از این دو تیپ مذکور متمایز می‌شود. کوییک GXR-L با سقف مشکی و سقف قرمز تولید می‌شود که نمونهٔ سقف مشکی در دیگر قسمت‌ها تفاوتی با کوییک GX ندارد ولی در نمونهٔ سقف قرمز، قاب آینه‌های جانبی و تریم نقره‌ای زیر سپرها هم به رنگ قرمز درمی‌آید. این تیپ همچنین در هردو مدل کوییک GXR-L و GXR-H به‌صورت استاندارد به دی‌لایت و رینگ آلومینیومی هم مجهز است.

کوییک GXR-L

داخل کوییک GXRL

در داخل کوییک GXR-L، شاهد همان داشبورد قدیمی و سیاهی هستیم که سال‌ها است در انواع مختلف کوییک دیده‌ایم. تنها ویژگی‌های جدیدتر در داخل این خودرو، غربیلک فرمان D شکل و صفحه آمپر جدید با کامپیوتر سفری هستند که از سال ۱۴۰۰ در کوییک S ارائه شدند. در نسخهٔ سقف قرمز GXR-L نیز پانل نقره‌ای میانی داشبورد و دستگیرهٔ درها به رنگ قرمز درمی‌آیند. در مدل GXR-H اما سایپا اقدام به طراحی پانل میانی جدیدی برای داشبورد کرده که با تریم مشکی براق، دریچه‌های تهویهٔ دایره‌ای و نمایشگر ایستاده در بالا، کمی فضای تکراری و خسته‌کنندهٔ کابین کوییک را بروزتر و بهتر کرده است. بااین‌حال، اگر سراغ تیپ GXR-L بروید باید همچنان همان داشبورد قدیمی را تحمل کنید.

کوییک GXR-L

امکانات کوییک GXR-L

لیست امکانات کوییک gxr l شامل موارد زیر می‌شود:

  • فرمان هیدرولیک D شکل
  • سیستم پایش باد تایرها
  • رینگ آلومینیومی
  • سیستم تهویه نیمه اتوماتیک
  • دو ایربگ
  • پنجره‌های برقی
  • تنظیم برقی آینه‌های جانبی
  • سنسور دنده عقب
  • چراغ‌های خودکار
  • دی‌لایت
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ترمز کمکی
  • سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی
  • ترمز ABS و EBD
  • نشانگر تعویض دنده

کوییک GXR-L

در مدل GRX-H که درواقع نسخهٔ فول آپشن تیپ GXR-L محسوب می‌شود، علاوه بر موارد بالا، امکانات دیگری هم ارائه می‌شود که عبارت‌اند از:

  • دکمه‌های کنترل سیستم صوتی روی غربیلک فرمان
  • صندلی‌های چرم و پارچه
  • نمایشگر لمسی ۷ اینچی
  • دوربین دید عقب
  • شیشه‌های دودی عقب

تفاوت کوییک GXR-L با کوییک GX L چیست؟

تنها تفاوت کوییک GXR-L با کوییک GX L در طرح دورنگ بدنه است که با سقف قرمز یا مشکی ارائه می‌شود. همچنین، کوییک GXR-L به رینگ آلومینیومی هم مجهز است درحالی‌که کوییک GX L با رینگ فولادی عرضه می‌شود.

تفاوت کوییک GXR-L با کوییک GXR-H چیست؟

کوییک GXR-H درواقع نسخهٔ فول آپشن تیپ GRX-L محسوب می‌شود که از چند آپشن بیشتر مثل دکمه‌های کنترل سیستم صوتی روی غربیلک فرمان، صندلی‌های چرم و پارچه، نمایشگر لمسی ۷ اینچی و دوربین دید عقب بهره می‌برد. در کوییک GXR-H همچنین شاهد طراحی جدید پانل میانی داشبورد با دریچه‌های تهویهٔ دایره‌ای و تریم مشکی براق هم هستیم.

کوییک GXR-L
کوییک GXR-H

قیمت کوییک GXR-L در کارخانه و بازار (۲۷ اسفند ۱۴۰۳)

در حال حاضر، قیمت کارخانه‌ای کوییک GXR-L برابر با ۳۹۱ میلیون تومان است که حدود ۲۳ میلیون تومان از کوییک GX L گران‌تر است و این مبلغ اضافه فقط به خاطر بدنهٔ دورنگ و رینگ آلومینیومی گرفته می‌شود. در بازار اما اختلاف قیمت این دو تیپ کمتر است و درحالی‌که GX L با قیمتی در حدود ۴۲۰ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود، GXR-L تنها حدود ۱۰ میلیون تومان گران‌تر است.

مدلتوضیحاتقیمت کارخانهقیمت بازار
کوییک R تیپ GX-Lرینگ۴۵۰,۶۵۰,۰۰۰۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰

برای اطلاع از قیمت روز انواع کوییک صفر در کارخانه و بازار این صفحه از پدال را دنبال کنید.

مشخصات فنی کوییک GXR-L

پیشرانه M15i
حجم موتور ۱۴۹۷ سی‌سی
قدرت ۹۱ اسب بخار
گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر
گیربکس ۵ سرعته دستی
وزن ۱۰۶۵ کیلوگرم
طول ۴,۰۰۵ میلی‌متر
عرض ۱,۶۷۸ میلی‌متر
ارتفاع ۱,۵۳۲ میلی‌متر
رینگ و لاستیک ۱۴ اینچی ۱۸۵
ترمز جلو دیسکی
ترمز عقب کاسه‌ای
ظرفیت باک ۴۲ لیتر
مصرف سوخت ۶.۵ لیتر ترکیبی

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۶۵ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۷ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۱۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (111 ديدگاه)

    فرقی با اطلس نداره جز چنتا آپشن بیشتر ولی این به صرفه تره نسبت به اطلس

    موافقم 225
    مخالفم 19
    1. amirkhanzadeh

      ۱۹ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (1029 ديدگاه)

      لیاقت ایرانی این نیست
      از کجا ( بنز و bmw و کادیلاک سوار شدن ) تو چند دهه رسیدیم به پراید سوار شدن و مشتقات پراید

      موافقم 250
      مخالفم 89
      1. Avan

        ۱۹ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (457 ديدگاه)

        اتفاقاً لیاقت ایرانی همین هم نیست!

        موافقم 316
        مخالفم 80
      2. Saji

        ۲۰ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (119 ديدگاه)

        جوری میگه از بنز و بی‌ام‌و و کادیلاک رسیدیم به اینا انگار بابابزرگای همممون کلکسیون ماشینای مطرح اون زمانو داشتن….تهش فولکس بوده و ژیان و وانت مثه الان ک یه عده خوب میچاپن اونموقع هم همین بود ولی فرار رو به عقبو خوب بلدیم

        موافقم 241
        مخالفم 128
        1. حسام

          ۲۱ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (82 ديدگاه)

          زمان اون خدابیامرز زمینه و بستر برای پیشرفت وجود داشته حالا هر شخصی باتوجه به توان و هوش و عرضه ای که داشته زندگیش در یک سطحی بوده.

          خیلی ها هستن همین الان از زحمات پدربزرگشان در اون زمان ها همین الان دارن استفاده میکنن نمونش خود من تو خونه پدربزرگم که ارث رسیده دارم زندگی میکنم شورولت کاپریسش هم هنوز نگه داشته بود همین 4 سال پیش فروختم.

          موافقم 148
          مخالفم 88
        2. سامان

          ۹ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          اتفافا بابا بزرگ ارتشی من شورلت امریکایی داشت و بابا بزرگ کارمند آموزش و پرورش من
          تویوتا کرونای ژاپنی داشت.

          و من الان چی دارم؟ماشین تولید داخل به اسم برند های درجه ۲ و ۳ دنیا

          موافقم 80
          مخالفم 19
        3. hamid

          ۲۹ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          ژیان اون موقع بهترین ماشینای جهان بود لیاقت تو همین پراید نه بیشتر اون موقع همش ماشین امریکایی سوار میشدن

          موافقم 47
          مخالفم 19
        4. Shoko

          ۱۳ بهمن ۱۴۰۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          اما بابا بزرگ من فقط بنز و پورش سوار میشد بابامم BMW الان من دارم زور میزنم یه کوییک بخرم

          موافقم 19
          مخالفم 10
        5. میثم

          ۱۴ بهمن ۱۴۰۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          بابام سال 86 سه سال کارکرد اقساطی از سایپا پراید خرید من 6 ساله دارم کار میکنم هنوز نتونستم ساینا بخرم که از پراید اون زمان هم پایین تره

          موافقم 20
          مخالفم 2
        6. یک ایرانی

          ۱۲ اسفند ۱۴۰۳
          سوابق: (7 ديدگاه)

          مگه معیار پیشرفت یک کشور سوارشدن نوع خودروهه،تشریف ببرید افغانستان و عراق بهترین خودروها رو سوارند اما میان واسه ایرانیها کارگری میکنند،ایران عزیز ما در پزشکی مهندسی معماری هسته ای لیزر نانو و… و خیلی چیزای دیگه پیشرفت کرده فقط لکه ننگ ایران مافیای خودروسازیه ،زمان زمان شاهتون توی تهران حلبی آبادم داشتیم ولی الان زمینهای اونجا هر صدمترش یک خودروی پنج میلیاردی میشه بعدشم اون زمان ایرانیها می‌رفتند پیش عربا کارگری می‌کردن بعد می‌گفتند وضعشون کویته نمونش عموی خودم،الان که بیزینس منای بزرگ اعراب ایرانیند

          موافقم 13
          مخالفم 16
      3. فرزاد

        ۲۶ آبان ۱۴۰۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        لیاقت ایرانی اینم نیست کمتر از اینه

        موافقم 39
        مخالفم 58
      4. فرزان لکستانی

        ۱۲ آذر ۱۴۰۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        اتفاقا خلایق هر چی لایق . واسه همین لگن ها صف میگیرن. ما ایرانی ها کلا تو تاریخ کورش و داریوش و فلان بهمان گیر کردیم ‌و توهم برتری داریم. هیچ کسی به خاطر داریوش کورش بهتون هزار تومن پول نمیده. ما واقعا درگیر مفاسد اقتصادی زیادی هستیم نمونش انحصار خودروسازان برای خرید زوری از اونها. با این که اینارو میدونیم بازم دست بسته واسه لگن هاشون صف میگیریم.

        موافقم 36
        مخالفم 11
      5. Davood

        ۵ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        احساسی صحبت نکنیم طبق آمار الان 24 میلیون خودرو داخل کشور داریم – یعنی هر 3 نفر یک ماشین (در حالی که به چند دهه قبل برگردیم نوع مردم اصلا اتومبیل نداشتن) – فقط یک نگاهی به خیابونای تهرون بندازیم همه چی معلومه

        موافقم 43
        مخالفم 24
        1. محمد

          ۱۰ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          خخخخخ من موتور دارم ۱۲۵

          موافقم 13
          مخالفم 3
        2. مسلم

          ۹ اسفند ۱۴۰۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          سطحی نگر نباش
          بنده متولد اوایل دهه پنجاه هستم
          اون زمان در روستای ما هر کشاورزی عقلش به داشتن ماشین میرسید به راحتی تویوتا دلوکس یا هایلوکس می‌خرید
          و پدرم که معلم مقطع ابتدایی بود bmw 518 انگوری سوار میشد
          پژو 504 که هنوز شاهکار کمپانی خودشه معروف بود به پژو آخوندی یعنی ماشین قشر فاقد درآمد معلوم
          بنز دانشجویی هم که هنوز معروفه
          الان چند نفر میتونند تویوتا و bmw و ماشین امریکایی سوار بشن
          شایدهر صدهزار نفر یکی هم‌نتونه

          موافقم 12
          مخالفم 1
        3. آرش

          ۱۹ اسفند ۱۴۰۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          اره درست میگی ، الان مردم همه دوتا گوشی موبایل دارن درصورتی که زمان شاه اصلا گوشی موبایل نداشتن 😐

    2. محمدرضا

      ۶ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      خود اطلس مگه چیه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      موافقم 4
      مخالفم 3
  2. حسام

    ۱۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (256 ديدگاه)

    من کلا با ماشینای سایپا حال نمیکنم مگر اینکه شاهین باشه، کسانی که این ماشین هارو میخرن درک نمیکنم تو داری این همه پول میدی آخرش چیزی سوار میشی که پلتفرم و موتورش پرایده خوب اگه پراید نمیپسندی برو تیبا2 بگیر بقیه پولم بزار جیبت باز اون تیبا از این خوشگل تره برخلاف کوئیک عقب و جلو تیبا 2 باهم مچ هست و یه سنخیتی داره ماشین شبیه تخم مرغ و جمع و جوره.
    اما من خودم 206 تیپ 2 رو به کیوک ترجیح دادم.

    موافقم 48
    مخالفم 183
    1. فرشاد خندان

      ۲۰ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      کوییک از جلو قشنگه ولی عقب نه دوم اینکه اپشنا خوبی داره نسبت به روزش وبعدن اون 206اشغال که خیلی قدیمی شده و هیچ اپشنی ندارد وتا کولر میزنی آمپر می‌کشه با کوییک قیاس نزن کوییک برابر با دنا پلاس هست سرعت .ایمنی ووووو تو بارندگی فولعاده از کل ایران‌خودرو ها سر داره

      موافقم 134
      مخالفم 65
    2. The

      ۲۰ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (12 ديدگاه)

      منم حرفای شمارو درک نمی کنم اولا کوییک و ساینا تو بخش سواری از نظر صفر و موجود در حال تولید ارزون ترین ماشینه به غیر از پراید وانت.به هرحال هرکسی به پراید وانت نیاز نداره خیلیا هستن اصلا به ماشین دست دوم اعتمادی ندارن به هر دلیلی خدایش هم از یه نگاه حق دارن با اون بودجه اصلا مورد دیگه ای هست برای خرید؟طرف مقابل بخاطر بازار انحصاری با اون بودجه مورد دیگه ای نیست میره میخره درک خاصی نیاز نداره والا من خودم یکماه دنبال ماشین دسته دوم رفتم اصلا مورد خوبی پیدا نکردم با اون بودجه اینطوری پیش بره بدرد نمی خوره دو روز دیگه
      دوباره ماشینا گرون تر میشه اوضاع هم بدتر کم کم منم ترجیح میدم برم همون کوییک صفر رو بگیرم
      از هیچی صفر هم هست از یه سری جهات خیالت راحت تره

      موافقم 96
      مخالفم 7
    3. وحید

      ۱۹ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      من الان جک s5 دارم اینو واسه این میگم که نگی پول 207 هم نداری و نظر میدی! اما تجربه کوییک و 207 رو داشتم
      به نظرم از نظر کیفیت بدنه (دقت کنید فقط بدنه) سایپا 5-0 از ایران خودرو جلوتره ولی متاسفانه یه مقدار فنی ضعیفه ولی در مجموع در مدت 1 سالی که کوییک داشتم کاملا ازش راضی بودم به نظرم به راحتی با 206 و 207 قابل رقابته و قیمت مناسب تری هم داره از نظر امنیت هم اوضاش خیلی بهتره
      به نظرم دوستانی که این خودرو رو با پراید مقایسه میکنند یا پول خرید پرایدهم ندارند یا اینکه شاسی سوار هستند و آشنایی با این دو خودرو ندارند به هر حال مقایسه درستی نیست و به نسبت قیمتش امکانات خوبی رو ارائه میده و ارزش خرید بالایی داره
      دوستانی هم که اومدن اینجا نظر دادند یا قصد خرید دارند و میخوان بیشتر با این خودرو آشنا بشن یا تجربه خودشون رو ارائه میدن پس باید واقع بینانه نظر داد
      با احترام به تمام عزیزان

      موافقم 91
      مخالفم 5
    4. اکبر

      ۲۱ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      پسر خوب اختلاف قیمت کوئیک GXRL و همون شاهینی که میگی در حدود 250 میلیون تومانه. میگی تو که این همه پول میدی، لطف کن بقیه اش رو بده قول بهت میدم شاهین واست بخرم. معلومه خودت پراید سواری

      موافقم 11
  3. محسن

    ۱۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (167 ديدگاه)

    دو سال دیگه کوییک تیپ GXRLYZX هم میاد 😂😂

    موافقم 206
    مخالفم 8
  4. امین

    ۱۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (479 ديدگاه)

    مرسدس کلاس اس هم نسخه L یا لانگ داره ، سایپا هم نسخه لانگ کوییک را به همون مناسبت تولید میکنه

    موافقم 44
    مخالفم 9
    1. محمد

      ۲۳ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      لانگ نیست،L به معنی Low یعنی کم آپشن و H به معنی High یعنی فول آپشن

      موافقم 15
  5. مهدی

    ۱۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (170 ديدگاه)

    اسمو نگا…
    بجای این همه حروف انگلیسی میذاشتید آشغال پرو پلاس
    اینطوری همه خریدارا خیلی راحت متوجه منظورتون میشدن

    موافقم 71
    مخالفم 20
  6. mickeyy

    ۱۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (165 ديدگاه)

    یک توالت متحرک رو در 100 مدل با 100 اسم مختلف عرضه میکنن و اون شخص بیچاره ای که مجبوره این زباله رو بخره حسابی گیج میشه در حالی که هیچ تفاوت مهمی باهم ندارن

    موافقم 78
    مخالفم 24
  7. هادی ۸۹

    ۱۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (27 ديدگاه)

    هیچ وقت کوییک نخرید من کوییک gxr صفر خریدم ۱۵ هزار کار کرده الان و تا به حالا ۷ تا ۸ باره تعمیرگاه بردم الان هم پشیمونه و دنبال ۲۰۶ میگردم

    موافقم 34
    مخالفم 61
    1. علی

      ۱۶ آبان ۱۴۰۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      جمله بندیت درست نیست فکر کنم دروغ گفتی

      موافقم 37
      مخالفم 5
    2. افشین

      ۱۳ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      من چهار سال کوییک دارم و اولش خیلی اذیت شدم چون قطعه گیرم نمی آمد ۱۳۲۰۰۰ راه رفته کم خرجه البته هواشو دارم فقط صندوقش کوچیکه تو سربالایی ها تموم ماشین‌ها رو میگیرم یه بار تو سربالایی از یه سانتافه و دیگر خودروها سبقت گرفتم راننده سانتافه خیلی تو ذوقش خورد فکر کنم یه بسته صدتایی بد وبیراه به تولید کننده سانتافه داد

      موافقم 17
      مخالفم 7
  8. حسن

    ۱۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (2293 ديدگاه)

    GXR-L هر کجای دنیا این اسم را بگی فک میکنن با کمتر از لکسوس و کادیلاک و بنز طرف نیستن فقط ما میدونیم تنها جایی که حروف هم بی ارزش میشه ایرانه

    موافقم 85
    مخالفم 11
  9. ایمان

    ۲۰ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لندکروزر GXR بفهمه نشانش رو چه ماشینی رفته خودشو دار میزنه 😂😂😂
    اسم گذاشتنتون هم مثل خودتون و ماشین هاتون بی معنی و مسخره هست

    موافقم 60
    مخالفم 12
  10. جواد

    ۲۰ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خدا نگذره ازشون که سه ماهه از موعد تحویل اطلس ما گذشته و ماشین رو تحویل نمیدن،در عوض دارن فروش فوری کوییک میذارن.لعنت بر هرچی کلاهبردار

    موافقم 51
    مخالفم 8
  11. اویس اژدری

    ۲۱ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عرض ادب و احترام
    برای توسعه و تقویت خودروسازی داخلی باید خودروهایی که به همین قیمت هستد وارد کنیم تا خودروسازی کشور برای رقابت و فروش محصولات خود تلاش کنند وگرنه یه موتور در چند اتاق مونتاژ کردن تا ابد ماندگار خواهد شد مثال tu5 در پژو پارس سمند پژو 206 یا موتورمشترک تیبا ساینا کوییک شاهین .
    هم قیمت اطلس ماشین نیسان شاسی بلند کدر هند رونمایی شد 460میلیون تومان خداوکیلی اگر وارد بشه فکر نمیکنم کسی ماشین سایپا یا پارس خودرو باهمین قیمت خریداری کنه . این کار باعث میشه که خودروسازی کشور مثل تمامی خودرو سازی دنیا هرساله پیشرفت کنه .

    موافقم 29
    مخالفم 3
  12. خودشه

    ۲۱ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بنطرتون نخسه ی GXR-L بهتره یا نخسه
    GXRL-xyz/op ؟؟؟؟
    البته نسخه gxrl-xyz/op2n چراغ راهنمای صورتی هم داره

    موافقم 43
    مخالفم 9
  13. علی

    ۲۱ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (9 ديدگاه)

    نامگذاری سایپا دیگه داره مثبت هیجده میشه 😂

    موافقم 28
    مخالفم 3
  14. مهمان

    ۲۹ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این کوئیک فقط در حد حرف هست و هنوز تولید نشده

    موافقم 4
    مخالفم 7
  15. محمد

    ۴ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان. اگر فکر می‌کنید کوییک وسایپا بدرد نمیخوره خب نخرید چرا اومدید اینجا نظرات رومیخونید اصلا برید کشور دیگه پناهنده بشید در ضمن اندازه پولی که دارید میدید توقع داشته باشید این‌که خارج با این پول میتونی بنز بخری خوب جمع کنید از ایران برید

    موافقم 27
    مخالفم 36
    1. میرشلیم

      ۳۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ریپلای های شما نمایش داده نمیشه
      فکر کنم بدونید چرا 😁😁

      موافقم 5
      مخالفم 1
    2. sara

      ۹ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      چقدر شما سطحی نگر و خام هستین…
      وقتی حقوق وزارت کار ۸ میلیون تومنه
      در خصوص یک‌ ماشین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومنی، میگین اندازه پولی که میدی انتظار داشته باش!!!
      واقعا اول فکر کردی بعدا نظر دادی؟!!

      موافقم 7
      مخالفم 1
  16. سعید

    ۱۴ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    رنگ کرم مشکی بهتره یا رنگهای دیگر

    موافقم 5
    مخالفم 4
  17. احمد

    ۲۸ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    امروز 28/9/1403
    رفتم نمایندگی که تحویل بگیرم 450میلیون هست قیمتها به روز نیست متاسفانه هیچی روش نیست هرچی بخوای اضافه کنی یه مبلغ باید پرداخت کنی

  18. کیوان عباس نژاد

    ۱۶ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من 145 کیلو وزن دارم و 180 قدم هست به نظر شما کوئیک گزینه مناسبی برای من هست البته الان پراید دارم

    موافقم 5
    مخالفم 6
    1. نادر

      ۱۸ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      در جواب به اقای کیوان عباس نژاد.اگر الان پراید دارین پس میتونین کوییک هم سوار شین.به مراتب جادارتر از پراید و حتی 206یا 207 هست.منتهی اگر راحتی براتون خیلی مهمه پیشنهاد میکنم سمند یا ام وی ام 550 تهیه کنید که واقعا جادار و راحت هستن.مخصوصا ام وی ام 550 که داخلش عین کشتیه و واقعا جاداره.

  19. حسین

    ۲۸ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یه ماشینم تولید کنید اسمشو بزارید میرسلیم
    خداییش خیلی حمایت کرد

    موافقم 5
    مخالفم 3
  20. سجاد

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    مشکل نگاه شما که دقت نمیکنید اینه که الآن همه در هرطبقه ای دنبال بهترین ها هستند و احساس بدبختی کردنشون هم از مقایسه خودشون با لاکچری ها است. وگرنه شما تو سطح شهر نگاه کن خیابون ها دیگه جای ماشین نداره (چند ده میلیاردیش گرفته تا چند صدمیلیونیش)

    ولی قدیم امثال تو فکر داشتن موتور گازی هم به سرشون نمیزدند میگفتند ما را چه به این آرزوها

    ولی الآن کرامت انسانی داره رخ نشان میده که هر کسی میگه منم باید بهترین ها را داشته باشم.

    موافقم 2
    مخالفم 1
  21. سیداکبر حسینی

    ۳۰ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام برعوامل کلاهبردار کارخانه پارس خودرو که الهی بحق الحسین خیر نبینین الهی آتش بگیره اون کارخانه مسخره تون که من بدبخت به دام شما خیانت کار ها افتادم.من درعید غدیر 231میلیون واریزکردم که مثلاً سهند بگیرم قراربود هفته چهارم بهمن پیامک تکمیل وجه بیاد و مثلاً اسفندماه هم ماشین شون بیاد.ولی ازجایی که خیانت اصل کارشونه.پیامک نیومد رفت هفته سوم اسفند پیامک تبدیل به کوئیک آشغال شون شد .اون هم اصلا هیچ نداشت که حتی بخواهیم مانیتور نصب کنیم نداشت.
    الآنم که از روی مجبوری اومدم این کوئک رو تکمیل وجه کردم اصلا کارخانه خراب شده شون جوابگو نیست
    آخه من اگه قراربود کوئیک بگیرم چرا۸ماه پولمو تو خزانه شما بیارم ازآخر هم مسخره شماها بشوم.. همو موقع ثبت نام هم حتی کوئیک اتومات وساینا و شاهین واطلس داشت دیگه..
    اینه که میگم کلاهبر دارن بقرآن
    الهی بحق این شب‌های قدر خیر نبینی از این مسخره کردن و خیانت هاتون من سید هستم و دلم شکست بدونید آه سید شماها رو ول نمیکنه..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا