کوییک یکی از پرفروشترین خودروهای بازار ایران محسوب میشود اما این ماشین از مشکلات عدیدهای رنج میبرد که با دانستن آنها هیچگاه به خرید کوییک فکر نخواهید کرد.
سایپا کوییک از زمانی که در سال ۱۳۹۶ راهی بازار شد، به لطف ویژگیهایی مثل طراحی بروزتر، حالت کراس مانند، ارائه نسخه اتوماتیک و البته محدودیت بازار کشور، با استقبال مناسبی از سوی خریداران مواجه شد. این موضوع پس از خاتمهٔ تولید پراید و تیبا 2 تشدید شد زیرا کوییک به یکی از ارزانترین خودروهای بازار کشور تبدیل شد و کسانی که با حداقل بودجه به دنبال خودروی صفرکیلومتر هستند سراغ این ماشین میروند. این موضوع کوییک را به پرفروشترین محصول سایپا تبدیل کرده است. بااینحال، کوییک از مشکلات متعددی رنج میبرد که اگر از آنها آگاه باشید ممکن است در تصمیم خود برای خرید این خودرو تجدیدنظر کنید. در ادامه با مهمترین دلایل برای نخریدن کوییک آشنا خواهیم شد.
همچنین بخوانید:
کوییک اتوماتیک: بررسی کامل، مشخصات، قیمت، رقبا
ساختار قدیمی سایپا کوییک
هرچند ظاهر کوییک نمای نسبتاً بروزتری را نشان میدهد اما زیر این پوسته اساساً همان پلتفرم پراید قرار دارد. این یعنی هرچقدر هم که این ساختار با بدنهای جدید بزک شده باشد و یا حتی با افزودن ورقهای بیشتر برای تقویت شاسی، مستحکمتر شده باشد اما همچنان یک پلتفرم فسیل و غیرقابلدفاع قدیمی است که با هیچ استاندارد امروزی قابلمقایسه نیست؛ بنابراین، از کوییک نباید انتظار ایمنی خیلی بهتری را نسبت به پراید داشت و همین موضوع میتواند یکی از اصلیترین دلایل برای خرید چنین خودرویی باشد.
موتور قدیمی سایپا کوییک
یکی دیگر از مشکلات بزرگ کوییک، پیشرانه قدیمی آن است. مثل پلتفرم، ریشه این موتور هم به پیشرانه ۱.۳ لیتری پراید بازمیگردد که حجم آن افزایش پیدا کرده اما همچنان هشت سوپاپ است و طبیعتاً در قیاس با پیشرانههای روز دنیا بازدهی بسیار پایینی دارد. این موتور با وجود حجم ۱.۵ لیتری، تنها ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. چنین ارقامی را امروزه میتوان در پیشرانههای سه سیلندر با حجمی در حدود ۱۰۰۰ سیسی دید. این موضوع خود را در مصرف سوخت هم نشان میدهد زیرا طبق اعلام سایپا، کوییک در هر صد کیلومتر بهصورت ترکیبی ۷.۲ لیتر بنزین میسوزاند که برای پیشرانهای با زیر ۹۰ اسب بخار قدرت رقم بسیار بالایی است.
لرزش و سروصدای زیاد کابین کوییک
یکی از مشکلاتی که بسیاری از خریداران کوییک را آزار میدهد، صدای زیاد پیشرانه است که خصوصاً در دورهای بالاتر از ۳ هزار rpm بسیار به کابین وارد میشود. این مشکل دو دلیل دارد. دلیل اول ساختار قدیمی و هشت سوپاپ پیشرانه است زیرا این موتور ذاتاً با صدای زیادی کار میکند. دلیل بعدی هم عایقبندی ضعیف کابین است که سروصدای زیادی را به گوش سرنشینان میرساند. این در حالی است که برای مقایسه، سروصدای کابین در خودرویی مثل پژو ۲۰۶ بهمراتب کمتر از کوییک است. علاوه بر این، کوییک هنگام کار لرزش زیادی هم دارد که این مشکل هم ناشی از پیشرانه است و هنگام روشن کردن کولر بدتر میشود اما در بسیاری نمونهها، مشکل صفحه کلاچ هم باعث لرزش زیاد کابین خودرو میشود. این مشکلات بشدت کیفیت سواری کوییک را کاهش دادهاند.
مشکل برق و باطری کوییک
به گفته بسیاری از خریداران کوییک، سیستم برق این خودرو نقصی اساسی دارد بهگونهای که مثلاً هنگام بالا یا پایین دادن شیشهها دور موتور افت میکند. این مشکل به دلیل ضعف شدید سیستم برق خودرو است که در پراید دیده میشد و در کوییک هم به قوت خود باقی است. همچنین هنگام استفاده از کولر نیز این موضوع خود را نشان میدهد و خودرو با افت دور موتور و لرزش مواجه میشود. علاوه بر این، سایپا در خانوادهٔ محصولات کوییک و ساینا از باطری بسیار بیکیفیتی استفاده میکند و اگر تنها چند روز خودرو روشن نشود باطری میخوابد.
کم آوردن کوییک در سربالایی
کوییک در نسخه گیربکس دستی ۱۰۶۵ کیلوگرم و در نسخه اتوماتیک ۱۱۲۰ کیلوگرم وزن دارد که برای خودرویی در این کلاس و با این ابعاد رقم زیادی است. از سوی دیگر، پیشرانه این خودرو نیز روی کاغذ تنها ۸۷ اسب بخار قدرت دارد که مشخص نیست چقدر از این قدرت نهایتاً به چرخها میرسد. به همین دلیل، کوییک هنگام حرکت در سربالاییها خصوصاً اگر از چهار سرنشین داشته باشد کاملاً کم میآورد. استفاده از کولر نیز همهچیز را بدتر میکند و در این صورت با خودرویی کاملاً تنبل مواجه خواهید شد. البته کشش خودرو با تک سرنشین و کولر خاموش مناسب است.
کیفیت پایین کوییک
کوییک کیفیت بسیار پایینی دارد که این مشکل در داخل کابین بیشتر خود را نشان میدهد. در اینجا کل داشبورد و رو دریها از پلاستیک خشک بسیار بیکیفیتی ساخته شده که انسان را به یاد اسباببازیهای بازیافتی میاندازد. کیفیت کابین کوییک بهقدری پایین است که بسیاری از خریداران با شکستن دستگیرهٔ درها مواجه شدند. علاوه بر این، پلاستیک نامرغوب کابین این خودرو بوی ناخوشایندی از خود ساطع میکند که بسیار آزاردهنده خواهد بود. در مورد کیفیت صدای سیستم صوتی هم بهتر است صحبت نکنیم که حتی از ضبطهای کاستی نیم قرن پیش هم افتضاحتر است.
قیمت گران کوییک
هرچند کوییک عنوان ارزانترین خودروی بازار ایران را یدک میکشد اما هرگز ارزان نیست. کوییک S هماکنون با قیمت کارخانهای ۲۸۱ میلیون تومان عرضه میشود که این رقم در بازار به نزدیک ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است. اوضاع در مورد نسخهٔ اتوماتیک این خودرو نیز با قیمت کارخانهای ۳۳۸ میلیون تومان در مدل R بسیار بدتر است. کوییک R اتوماتیک هماکنون در بازار با قیمتی بیش از ۴۲۰ میلیون تومان خریدوفروش میشود. آیا یک هاچبک کوچک با پلتفرم قدیمی، پیشرانهٔ منسوخ، کیفیت بشدت پایین و یک گیربکس CVT اقتصادی، ارزش نزدیک به نیم میلیارد تومان را دارد؟ پاسخ این سوال در بازار بسته و نگاهی به رقبای این خودرو نهفته است.
مهمترین دلایل برای خرید کوییک
کوییک در بازاری انحصاری و مدیریت شده قرار دارد که مشتریان را با انتخاب های اجباری، مجدود کرده است. متاسفانه در این بازه قیمتی شما محصول دیگری را نمییابید. حتی خودروهای همین رده با قیمت گرانتر در بازار ایران هم توجیه خرید نسبت به قیمت خود ندارند. درواقع کیفیت ساخت یا مشخصات فنی خودروها حتی در بازه قیمتی ۳۰ تا ۵۰ درصد بالاتر، تفاوت معنیداری با کوییک ندارد بنابراین میتوان گفت که با خرید کوییک نسبت به این خودروها، در هزینه خود صرفهجویی کردهاید. مثلا کوییک اتومات ارزانترین خودروی اتومات بازار ایران محسوب میشود. با این رقم شما ناچارید خودروهای کارکرده اتومات که عمر مفید آن ها به سر رسیده را انتخاب کنید. یا اینکه با ۸۰ درصد قیمت بالاتر به سراغ دومین خودروی اتومات بازار بروید که البته در کلاس بالاتری قرار دارد.
کوییک همچنین برای مصارف شهری و ترافیک، خودروی مناسبی محسوب میشود. این خودرو نسبت به پژو ۲۰۶، جادارتر و نرمتر است.
الهام
۳۰ بهمن ۱۳۹۸امروز قیمت گرفتم شده ۹۳ تومن ?
گفت دیروز ۹۲ بوده? و تا دو هفته دیگه ده میره روش
Shadi
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹من این ماشینو دیروز خریدم ۱۰۴ م
عرفان
۱۹ شهریور ۱۳۹۹امروز 120 میلیون
سامان
۱۴ تیر ۱۴۰۲کجایی که ببینی کوییک الان رفته بالای ۲۰۰
MasouD
۲۷ مهر ۱۴۰۲اصحاف کهف سلام
مهر ۱۴۰۲
کوییک ۳۵۰ تومن
امین
۲۷ مهر ۱۴۰۲کجایی که ببینی کوییک الان رفته بالای 300
داوود
۲۰ خرداد ۱۴۰۳نزدیک ۵۰۰ با آپشن مانیتور بهار۴۰۳
خنده تلخ من از گریه غمنگیزترست..
مهدی
۷ اردیبهشت ۱۳۹۹سلام. من دیروز 6 اردیبهشت 99 با کلی دردسر موفق شدم یک خودرو کوییک دنده ای (ساده) ثبت نام کنم. دو سوال داشتم که اگر دوستان میدونن لطفا جواب بدن. من در ثبت نام رنگ سفید زدم. بعد از اتمام ثبت نام نوشته بود که تعیین رنگ خودرو به صورت پیشنهادی بوده و با توجه به رنگ های موجود در زمان ارسال دعوت نامه مشخص می شود. میخواستم بدونم آیا رنگ هایی غیر از سفید تفاوت قیمت دارند و گرونتر حساب میکنند؟ و اینکه چه رنگ هایی معمولا توی دعوت نامه قابل انتخاب خواهد بود؟
مورد دیگه اینکه در قسمت پایانی ثبت نام نوشته شده بود “فاقد تجهیزات جانبی”. آیا قرار هست که ضبط و کفی این ماشین رو هم از روش بردارن؟! یا سنسور دنده عقبش رو حذف کنن؟ دوستانی که تازه ماشین هاشون تحویل شده لطفا ما رو در جریان بذارن. ممنون
علی
۸ اردیبهشت ۱۳۹۹رنگ رومنظوزشون اینه که اگه رنگی باشه که صرفه ی تولید نداشته باشه از رنگ های مرسوم که تولید شده به شما میدن، که خب رنگی که انتخاب کردید سفید هست و بی شک همون سفید رو تحویل میگیرید.
از نظر تحهیزات جانبی هیچچیز مشخصنیست معمولا ممکنه هرچیزی رو حذف کنن!
همونطور که من ۲۰۶ با سنسور ثبت نام کردم ولی روز تحویل بدون سنسور عقب دادن!
مسعود
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹من ساینا نوشته بودم بهم کوییک دو رنگ تحویل دادن با زینگ آلمینیومی ، رنگ که هیچ برو دعا کن پراید وانت بهت ندن
شهرام
۳ خرداد ۱۳۹۹سلام من کوییک دنده ای خریدم،هنوز ۴۰کیلومتر نشده بود چراغ چک روشن شد،بردم نمایندگی مرکزی ۲،میگن سنسور اکسیژنه،اکثر ماشینها،(تیبا،سایناو کوییک)همچین مشکلی دارن،میگم درست کنید،میگن قطعه اش و نداریم،باهاتون تا هفته دیگه تماس میگیریم بابته تعویض سنسور،سه هفته گذشته خبری نشد؟؟؟رفتم نمایندگی میگن هنوز نیومده؟؟????
دنده عقب کوییک دنده ای بدجا میره،حالا میل خودتونه که بخرید یا نخرید!!!!!!?????
کوییک r
۱۹ بهمن ۱۳۹۹دقیقا برا منم همینطوره?????
امید
۲۱ تیر ۱۳۹۹آقا انصافا از لحاظ بنیادی حساب کنید شما درست میگی، کوییک خودرویی هست با تمام این ضعفا ولی حالا بیاد تو جبر جغرافیایی ایران قرار بگیر. دقیقا ما چی بخریم با زیر 100 میلیون (تیر 99)؟ الان من قرعه کشی سایپا کوییک اس ثبت نام کردم اصلا معلوم نیست چی هست این. بی انصافا حتی عکسشم ندادن بیرون. حدود 1 میلیون هم از کوییک آر گرونتر بود. حالا تا ما پولو ریختیم حساب فرداش کوییک آرو 89 میلیون فاکتور کرد. یعنی احتمالا بعد از 6 ماه میخواد اینو به ما بده 100 میلیون. ما بیچاره ها هم روی نهایتا 70 تومن برنامه ریزی کردیم. شما بیا بگو ببخشید ما چه غلطی بکنیم بتونیم حداقل یه ماشین زیرپای خانوادمون باشه؟ بعدش کلا ماشینو آشغال خطاب کن
بنده خدا
۱۱ آذر ۱۴۰۱حق داری واقعا. مردم گناهی ندارن. منم اگه بیرون ازین زندانی که برامون درست کردن بودم در کشور آزاد میرفتم آئودی A5 sport back میخریدم از دم قسط🫤😢
مصطفی
۲۷ مرداد ۱۳۹۹من یه کوییک r قرمز مشکی ثبت کردم امکانش هست موقع دعوتنامه رنگشو تغییر بدم؟
لطفا هرکس میدونه راهنمای کنه دوستان
فرزاد
۱۶ شهریور ۱۳۹۹سلام ما که خریدیم ….. خیلی هم راضی هستیم …120 میلیون …….ممنون سایپا….زیبایی از هر نظر بیست بیست فقط نمی دونم چرا اینقدر بد مونتاز می کنید…. آهای کارگران خط تولید سایپا ……..آهای ننگ بر هر کارگری که قطعات رو بد جا می اندازه …… متاسفم برای خودم . به هیچ وجه خودرو کوییک در حد یک ما شین واقعی نیست وو منظورم استاندارد های جهانیه ….. ما تو ایران هر آشغالی که ایران خر دو د سایییییییپا درست کنن می خریم ……..البته اولش روی سخنم با کارگران خط تولید …. است چرا چرا اینقدر قطعات رو بد جا می اندازید ……. بابا پیچ درب .. اونم درب راننده رو شل می بندن…. چرا نون حروم می بری سر سفره زن و بچه ……. اگه پیچ ماشین خودت بود اینطوری می بستی
علی
۲۰ بهمن ۱۴۰۲سلام، مقصر کارگر نیست، زمانیکه مسئولین سالن تولید(مدیر و رئیس خط تولید) سرعت خط رو بالا میبرن و نیروی انسانی کافی رو تامین نمیکنن دیگه همین میشه، کارگر چه گناهی داره، تازه با این حقوق کم.
علی
۱۵ دی ۱۳۹۹امروز این ماشین رو از نمایندگی تحویل گرفتیم(با ۵ماه تعویق و قیمت ۹۴ میلیون تومان) ونکته جالبتر این بود که چراغ راهنمای ماشین روشن نمیشدو در صندوق عقب هم که با ریموت باز میشه باز نشد.
محسن
۱۸ فروردین ۱۴۰۰موتور تبیا فرق میکنه حجم موتور و فیلرر اتومات شتابش همینطور بدنه و پلت فورم پراید نیست تعلیق و ترمز ریو میخوره لوازم مشخصه در کل اقتصادیه خوبه ضعف گیربکس و ای بی اس و صدای موتور داره میشه گفت تیبای هاچ بک اما سواریش با پراید محسوس متفاوته و بدنه به نسبت محکمی داره
راد
۲۲ فروردین ۱۴۰۰من گرفتم بعد از ۱۴۰۰ کیلومتر کار کرد خودرو در ترافیک موقعی که موتور گرم میکنه دنده یک لرزش شدید داره ومتاسفانه ۵ عید پلوس برید با چرثقیل بردیم نمایندگی گفت ممکن لرزش باعث شکستن پلوس باشه و جای تاسف داره داخل نمایندگی از هرکی که کوییک داشت پرسیدم گفت لرزش خودرو داریم وپلوس هم موقع دور زدن صدا میخوره
سعید
۲۲ تیر ۱۴۰۰راستش من میخواستم کوییک بخرم خیلیم از قیافش خوشم اومده بود تا رفتم تحقیق کردم ببینم این ماشین از نسل کدوم ماشیناست رسیدم به پراید خودمون. القصه…… که من پشیمان شدم و به خودم گفتم هیچوقت چنین اشتباهی رو مرتکب نشو و لذا جونم به شما بگه که پشیمون شدم. کوییک جون خداحافظ عزیزم. لامصب چقدرم گرونه چه خبره بابا.
Hossen Nozari
۶ شهریور ۱۴۰۰سلام برای کوئیک آر ۴ماه و ۶ روزه که تکمیل وجه نمودم و ۴۴ روزه که فاکتور شده، بی وجدانها زود فاکتور میکنند که جریمه کمتری بدهند، خودردیی را که باید آخر فروردین ۱۴۰۰ تحویل میدادند الان که ۶ شهریوره، تحویل نداده اند. خدا لعنت کنه کسانی را که خودروسازان بنجل گرانفروش را بر ملت ایران تحمیل تحمیل کرده اند …
طاها
۷ شهریور ۱۴۰۰سلام
من پدرم کوییک MTخرید قرار بود آبان پارسال تحویل بدن اسفند تحویل دادن .که به قیمت کارخونه بود و ۱۲۰ وایساد.ینی حدود ۳۰ تومن اختلاف تا بازار.درصورتی که قیمت کارخونه ساینا بود ۹۰ و خورده ای(البته یدفعه از ۹۴ تومن کشید ۱۲۰ حالا نمیدونم از قصد دیر زنگ زدن یا نه). این مدت کوتاه که داریم بابام چند دفعه رفت نمایندگی پیچ سفت کرد،بالابر شیشه عوض کرد و قطعه چرخ عقب عوض کرد.برف پاک کنش که همون اول شل بود کار نمیکرد.اینقدر درزاش بازه که نگاه میکنی فکر میکنی صندوق و کاپوت بازن.دراشم که باید دعوا بیفتی باهاش.صندوقم فقط با ریموتش باز میشه دکمه نداره. هر کدوم از ۴ درم باز کنی لامپ صندوق روشن میشه!!! خلاصه اینکه کیفیت مونتاژ بدرد نمیخوره ایمنی پایینی هم داره یکم بیشتر از پراید ولی با توجه به قیمتش
میشه یدونه معمولیشو خرید با حدود ۵۰_۶۰ تومن کمتر از ۲۰۶ تیپ۲(از تیپ ۲ بهتره) اگه خواستین با ۷ تا ۹ میلیون میتونین توربوشارژر شاهین ببندین روش بشه ۱۱۰ اسب(موتور شاهین و کوییک و تیبا و… همه یکیه فقط شاهین توربو داره) اونوقت با قیمت کمتر یه ماشین در حد تیپ ۵ دارین.اگه خواستین میتونین ایمنیشو تقویت کنین و آپشن ببندین.ینی با قیمت کمتر یه ماشین خیلی خیلی بهتر سوار بشین
من خودم اگه پول ۲۰۶ تیپ5 داشته باشم همچین کاری میکنم.درضمن(اگه خودتون آپشن های کوییک at رو روی کوییک mt ببندین خیلی ارزونتر در میاد)
ممنون که این متنو خوندین
فرزاد
۱۰ شهریور ۱۴۰۰خودرو ایرانی ….. و هزاران مشکل ……. ببخشیدا آها …… من ایرانی هستم که این خودرو رو درست می کنم ……. از فضا که نیومده …..آقای ایرانی ….. آهای کارگر ایرانی که تو خط تولید کار می کنی ……… لطفا … به خاطر هموطن ها مونتاژ رو با دقت بیشتر انجام بده ……….. یعنی هزار هزار برابر بیشتر از این که الان داری سعی می کنی و……….. و گرنه … هیچ شانسی نداریم …. همه ما همه ما ….. باید تغییر کنیم …..
هالو
۵ مهر ۱۴۰۰سلام یه کوییک ۱۴۰۰ سه سه ماهه گرفتم مزخرف و آشغاله بعد۳۰۰کیلومتر چراغ چک روشن و خطای سنسور اکسیژن تشخیص داده شد سنسور بالایی با هزار مکافات شرکت عوض کرد دوباره چک روشن شد سنسور پایینی خراب تشخیص داده شد حالا باهزار التماس شاید سایپا یدک سنسور بفرسته دریچه گازش هم مکانیکی و قدیمیه مصرفش هم فوق العاده بالاس حیف پولیه ماشین دست دو خارجی به کل
تولیدات کارخونه سایپا می ارزه
نصیری
۴ اسفند ۱۴۰۰سلام. من بعد از یک سال و نیم همین دیروز کوییک تحویل گرفتم و به محض اینکه از در نمایندگی باهاش اومدم بیرون متوجه صدای بد موتور شدم به طوری که تو هر دنده ای پدال گاز را تا یه قسمتی که فشار میدادم صدای تق تق از داخل موتور میومد . بعد که برگشتم و به نمایندگی مراجعه کردم گفتن باید تعمیر بشه و یا موتور را کامل تعویض کنیم. خلاصه دیگه راه به جایی ندارم و بالاجبار باید منتظر بمونم که ماشین صفر کیلومتر را تعمیر کنند و یا موتورش را کامل تعویض کنند و تحویلمن بدهند. خواستم این تجربه تلخ را در اختیار هر بخت برگشته ای که کوییک خریده بذارم و بگم که اولا کوییک نخرید دوما اگر مجبور شدید و خریدین به صدای موتور خوب توجه کنید و هیچ وقت قبل از تحویل خودرو برگه های تحویل را امضا نکنید . هرچند هر کاری هم کنید ماشین به نام شما پلاک میشه و دقیقا حکم آش خاله رو براتون داره. از همه بدتر اینکه به هیچ جا نمیتونید بخاطر این موضوع اعتراض کنید و باید ماشین صفر معیوب تحویل بگیرید. خدا لعنت کنه سازنده این خودرو های بیکیفتی که مفتش گرونه.
مثی
۲۹ آذر ۱۴۰۱سلام خدمت دوستان کوییک ار مدل۱۴۰۰دارم ۲۵هزارتا کارکرد افتاده ب روغن ریزی چند بارم کاسه نمد ت میلنگ و میل پلوس رو هم عوض کردم نشد ک نشد…سوپاپ هوای روغنم عوض کردم بازم روغن ریزی داره کسی تجربه داره کمک کنه دیوانه شدم از دستش
محمد صادق
۲۶ بهمن ۱۴۰۱سلام
من 1401 گرفتم انصافا عالیه
تنها عیبش این بود که ریموت قفل در و باز کردن در خراب شدو رفتم یکی 800 گرفتم گذاشتم روش
الان دیه عالیه عالیه سوخت هم عالیه
این مدل 1401از همشون بهترن
JaMsHiD
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲دقت کردید کامیون های روز جهان در ایران راحت تر پلاک میشن ؟ نسبت به خودرو البته .
فقط به خاطر اینکه ایران قدرت کامیون سازی نداره و میگه حالا خودتون هر چی میخواید وارد کنید ، ولی ماشین رو که خودمون تولید میکنیم ، باید بخرید حق سوار ماشین غیر ملی شدن ندارید
نتیجه : تمام کارخونه های ایرانخودرو و سایپا باید نابود بشن
نتیجه گیری از نتیجه گیری قبلی : آزاد شدن واردات
نتیجه گیری از نتیجه گیری قبلی : رسیدن به آرزو هامون
نتیجه : خیال بافی محض
علی
۶ خرداد ۱۴۰۲من نمی دانم گریه کنم یا خنده
درمتن نوشته شده آخرین مدل 42 میلیون ظاهرا فروردین 97
و یک نفر هم کامنت گذاشته بهمن 98 قیمت 93 میلیون و شخصی دیگر اردیبهشت 99 قیمت زده 104 میلیون
الان خرداد 1402 قیمت کارخانه 338 میلیون هست .
چی شده ؟!!
شریفیان
۱۵ خرداد ۱۴۰۲سلام من پارسال کوییک دنده ای معمولی گرفتم از وقتی تحویل گرفتم تا الان یه خط درمیون نمایندگی هستیم مشکلش اینه کدراش قفلش وقتی ریموتش میزنیم هی بازو بسته میشه چند بار بردیم نمایندگی باز بستش کردن خوب شده ولی تا یه بیرون میریم دوباره همونجور میشه دیگه خستع شدیم از دستش دوماه دیگه گارانتیش تمومه کسی همچین مشکلی داشته ک درست شده باشه؟؟؟؟
Saeed
۲۷ مهر ۱۴۰۲جالبیش اینه ببریش رو داینو 35 اسب میده
محسن
۲۸ مهر ۱۴۰۲علاقه خاصی به خرید ماشین بی کیفیت نداریم منتهی چاره ای نداریم ):
رضا
۲۸ مهر ۱۴۰۲من کوییک اس تیپda گرفتم فعلا که همچی اوکی هست شتاب مصرف یکم تغییرات ظاهرا دادن اتولاییت دیلایت فرمان دی کات سنسور عقب بلوتوس و ….
محمدحسین
۲۸ مهر ۱۴۰۲سلام.
مشکل بالا و پایین شدن قفل خانواده تیبا، درصورت ایراد نداشتن کلیدهای بین دری، رله قفل مرکزی است. خودم گرفتارش بودم.
مجتبی عبادی
۲۸ مهر ۱۴۰۲همه می دانیم انتقاد خیلی راحته ولی ارایه راه حل خیلی سخت،یادمان نرود همه ما ایرانی هستیم و اینطور نیست نظرات منتقد کاملا درست باشد.بالاخره حرفهای منتقد هم نظر خودش هست .بالاخره فعلا آنچیزی که از دست مهندسان و قطعه سازان ما بر می آید همین هست و نمی شود بیشتر از آن انتظار داشت.تا وقتی عده ای با دلالی پول باد آورده بدست می آورند و مالیات آن راهم نمی دهند نمی شود انتظار داشت یک عده دیگر پول و سرمایه و فکر خود را صرف قطعه سازی و ارتقا کیفیت بکنند.
همیشه بهار
۲۹ مهر ۱۴۰۲من به عنوان اولین ماشین زندگیم قبولش دارم و میخوام بخرمش…
حسن محمدپور
۲۹ مهر ۱۴۰۲من کوئیک ۱۴۰۱ خریده ام خیلی راضی هستم …خودروی نرم و بی سر صدا و شتاب عالی … خیلی راضی هستم .. و هیچیک از این مشکلاتی را که توضیح دادید را ندارد … با سپاس از شما
saeed666
۱ آذر ۱۴۰۲ادم قیمتای حتی یکسال پیش رو تو کامنتا میبینه به عمق فاجعه اقتصادی ایران پی میبره. در واقع ایران یک کشور ورشکسته با اقتصاد تورم زده و بحرانی هس. انگار اصحاب کهف هستیم تو یکسال این همه قیمت رفته روش🫤
مهدی.ذ
۹ دی ۱۴۰۲من مدل ۹۸ ساده گرفتم. تمه چیش اوکیه. فقط نمیدونم چرا موقع ترمز گرفتن فرمون خود بخود به سمت چپ حرکت میکنه یه کوچولو. اولش گفتم شاید از تنظیم باد چرخا باشه که نبود. حالا باید سر فرصت به جلوبندی ساز نشون بدم.
شتابشم خدا رو شکر خوبه. توی سربالایی کم نمیاره. مصرف بنزینشم داخل شهر تست کردم صدی بالای ۹ و کمتر از ۱۰ بود. نشانگر بنزین تم عجیب و غریبه ۱۵ لیتر بنزین میزنم امپر نشون میده کامل پر شده
ساتیا
۱۱ بهمن ۱۴۰۲کوییک صفر از نمایندگی گرفتم خودم که راننده بودم با دخترم که کنار دستم بود توی سربالایی اول شهرک ژاندارمری نکشید!!! به هیچ روی گاز نمیخورد و ماشین پس میزد و خاموش می کرد شانس آوردم پشتم خالی بود یک ربع زمان برد تا با جون کندن ده متر سربالایی رو رفت!!