شرکت زامیاد با قرار دادن بنرهای اعتراضی در غرفه خود در نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز و پتروشیمی، از احتمال توقف تولید وانت نیسان دیزلی خبر داده است.
در یکی از این بنرها متن قرارداد منعقد شده بین زامیاد و شرکت بهینهسازی مصرف سوخت منتشر شده که براساس آن شرکت بهینه سازی در سال ۱۳۸۷ متعهد شده بود با اختصاص منابع مالی از پروژه تولید وانت دیزلی در کشور حمایت کند.
حالا زامیاد با توجه به عدم تحقق حمایتهای وعده داده شده، ادامه تولید این خودرو را در هالهای از ابهام قرار داده است. در عین حال تحقق وعده وزارت نفت برای تامین سوخت دیزلی با کیفیت یورو ۴ نیز تاکنون محقق نشده است.
البته حمایت از چنین فرآیندهایی بسیار پسندیده است و هنگامی که تبدیل به تعهد و قرارداد می شود، باید به منصه ظهور برسد. اما شرکتها نیز نباید تنها به دست دولت نگاه کنند. آن هم در هنگامی که بازار و مصرف کنندگان محصولات جدیدتر و کم مصرف تر را تقاضا می کنند. انتظار این است که زامیاد هم دست به همت زده و خودروهای جدیدتر و مناسبتری را بجای محصولات فسیل شده فعلی روانه بازار کند.
مهرداد
۳۰ فروردین ۱۳۹۱این دیگه چه وانتیه از 50 سال پیش داره تولید میشه….
مجتبی
۳۱ فروردین ۱۳۹۱خیلی رو دارید خوداییش
m.alizadeh
۳۱ فروردین ۱۳۹۱اینم تولید نکنید جون مادرتون نه اینه داره نه چیزی خداییش بهش میگن نیسان گاوی واقعا بهش میاد گاو گاو خداییش
علی
۱ اردیبهشت ۱۳۹۱بابا بچه ها راست میگن دیگه/ این دیگه چیه الان باید به جای این از کامیونتهای شیک و به روز فعلی تولید بکنند درسته که وانته ولی به هر حال یک ماشین از تزیینات صنعتی یک شهر محسوب میشه و اهمیت دادن به مرتب بودن وتزیین یک جا نشون دهنده شخصیت افرادیه که تو اونجا زندگی میکنن و از دوستانی که از این وانت استفاده میکنند حرف من رو حمل بر توهین به خودشون ندونند چون همه میدونن که اکثر ایرانیها انسانهای با شخصیتی هستند بلکه طرف صحبت من با شرکتهای تولید کننده هست که باید به شخصیت مصرف کننده ها در هر زمینه ای احترام بذارن
با تشکر علی
آریا
۱ اردیبهشت ۱۳۹۱تازه برادران زامیاد یه نمونه از این نیسان ها رو برای تایید صادرات با قیمت 1500000 به آلمان فرستادن تا اونا بگن این لگنو می خان یا نه با این قیمت کم
احسان
۲ اردیبهشت ۱۳۹۱سلام من یکی ازشون داشتم 3روزه که فروختمش صدای موتور رو میاره داخل کابین صندلی راننده واقعن خشک .
وبدون هیچ گونه ظرافت .
از تراکتور یه خورده بهتره گارانتی هم قربونش برم هیچی از قطعاتشو نداره تازه تعمیر کار هم نداره
هواگیری یه مصیبته سربالای کم میاره تنها خوبیش مصرف کم گازوئیل ..
sunmartin
۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ایران تا چند سال آینده به بزرگترین کلاسیک ساز جهان تبدیل میشود: بععله درست شنیدید با تولید محصولات دهه 50 و 60 میلادی و دیه 80 ما اکنون این افتخار را داریم که به مردم میهن عزیزمان خودروهای کلاسیک را به قیمت های باور نکردنی بفروشیم و با این همت بلند و افتخار ملی به دنیا بگویم ایرانی میتواند تاریخ را freez کند
ضمنا:ایرانی .ایرانی بخر
اشكان
۲ اردیبهشت ۱۳۹۱اقایونی که الکی برای خودتون میدوزین و می برین شما چه میدونین از این سالار من که نصف عمرم رو تو جاده گذرندم فقط اینو تجربه کردم که اکثر بازار ایران مخصوصا مازندران به پای همین لگنیه که شما میگین میچرخه.
SANA
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱آخه بنده خدا… آخه کسی که نمیگه اونایی که سوار این ماشین میشن فسیل شدن… همین شمایی که به قول خدت یه عمر رو با این ماشین گذروندی خداییش اگه بخوای بین Ford Super Duty و این ماشین یکیو انتخاب کنی کدومشونو سوار میشی… البته میدونم که شاید مقایسه تقریبا اشتباهی باشه ولی در مقام تفاوت و مقایسه میخوام بگم که اونا برا شهرونداشون احترام و ارزش قائلن و همیشه بهترینا رو برای اونا میخوان و اینی هم که میبینی اینا به دست و پا افتادن چون این ماشین فوقش 1500 تا 2 تومن براشون تموم میشه و دارن چقدر از روش میخورن…
حیف که آنچه به جایی نمیرسد “فریاد” است!!!
عکس اون عزیز دل رو هم براتون میذارم شاید یه ذره…!!
http://bit.ly/ICx22C
ارش
۵ خرداد ۱۳۹۱اقای مارتین منظور ما اینه که ما لیاقت از این بهترارو داریم.چرا ما نباید سوارماشین های شیک و ایمن و بی سروصدا نشیم
مسعود
۵ خرداد ۱۳۹۱اقا اشکان شما وانت خوب سوار نشدی که به این میگی سالار برو یه تویوتا سوار شو میفهمی کدامش لگنه
dream_love_ir
۱۶ مرداد ۱۳۹۱شوکا بخر برار
saeed
۲ اردیبهشت ۱۳۹۱آخنه این چیه؟
آدم لباسش گیر کنه به این ماشین پاره میشه
ببین چقدر براشون سود داشته که حالا اینطور به دست و پا زدن افتادن؟!
کماندار
۲۸ شهریور ۱۳۹۱حقیقتا سود تولید این ماشین با پیکان کل کل داره!اینقدر براشون مفت در میاد
سامان
۳ اردیبهشت ۱۳۹۱متاسفانه منبع درامد خیلیها در ایران از باربری با این خودرو تامین میشه،کاش حداقل یه تغییراتی بدن تو ایمنیش،خیر سرشون!!!
میثم
۱۸ خرداد ۱۳۹۱ای جانم ایشالا نفسش قطع شه دیگه بالا نیاد این ارابه مرگ!!
حسین
۲۰ خرداد ۱۳۹۱نفس خودش و سازندش قطع بشه انـــــــــــشا الله
به زودی زود صلوات!
احمد
۲۰ شهریور ۱۳۹۱افتخار هم می کنند تنها وانت دیزلی
که از اول ورودش به ایران همیجور داره کشته می ده
لعنتی شاسی محکمی هم داره تو یک تصادف دیدم یم نیسان زده به یک مینی بوس خودش که به جهنم مینی بوس رو تا کمر جمع کرده بود و متاسفانه مرگ چند نفر رو هم در پی داشت
سعید
۲۱ شهریور ۱۳۹۱پشت یک کامیون نوشته بود : همه از من می ترسن من از نیسان
کماندار
۲۸ شهریور ۱۳۹۱بیاد متوقف بشه…مردک مدیرش اومده میگه هنوز نیسان آبی بهترینه و ما هم تولید میکنیم..میخوام خراب شه کارخونت!
رضا
۲۹ مهر ۱۳۹۱شما که بد وبیراه به این وانت وکارخونه ومدیر این کارخونه میگین شما رو مبور نکردن که برین وانت نیسان سوار بشین این وانت در بین وانت های هم رده خودش هم از نظر قدرت وظرفیت بار وکارایی که برای این کار طراحی وساخته شده بهترینه این وانت برای سواری ساخنه نشده وچون خودم این وانت رو داشتم دارم این رو میگم و وانت بار های دگه رو هم داشتم
ميلاد
۳ آذر ۱۳۹۱با سلام بنده تمامی نظرات همه شما رو خوندم وبه این نتیجه رسیدم افرادی هستند که واقعا این لگن رو دوست دارن اون هم افرادی که میخوان بیش از حد از یک اتوبیل استفاده کنن یعنی 15 سال استفاده کنن بله این لگن برای همین افراد ساخته شده ولی بعضی ما میخواهیم تا سوار اتومبیلی شویم که هم راحته وهم خوبه وهم زیباست و باعث زیبایی کشورمون بشه مشکل اصلی ما در بی خلاقیت بودن طراحان ومهندسانیست که راهی را در مقابل گرفته اند این مهندسان وطراحان بی ذوق هیچ کناهی جز این ندارند که نتیجه کارشون براشون مهم نیست بلکه فکرشان به مقدار سودیست که میخواهن از تولید این لگن کسب کنند.
P.P
۱۲ مرداد ۱۳۹۲آبی…
کاشکی تولیدش متوقف نشه ایران وانت بهتر ازاین نمیتونه تولید کنه خیلی خره واسه خودش قبلآگفتم پشت یه کامیون نوشته بود: :-) همه از من میترسن من از آبی :-) تنها وانتی که میتونه باهاش رقابت کنه فقط وانت ford F_150 SVTهستش :-)
P.P
۱۲ مرداد ۱۳۹۲آبی…
کاشکی تولیدش متوقف نشه ایران وانت بهتر ازاین نمیتونه تولید کنه خیلی خره واسه خودش قبلآگفتم پشت یه کامیون نوشته بود: :-) همه از من میترسن من از آبی :-) تنها وانتی که میتونه باهاش رقابت کنه فقط وانت ford F_150 SVTهستش :-) باباشاید اگه ایران خودرو به فکر ادامه تولید آبی بیفته سرش گرم بشه تولید سمند شاسی بلندکمی دیربشه
amir
۲۱ مرداد ۱۳۹۲مجبور خرید نشین تا از سودش کاسته بشه اون موقع میفهمه بابا ما خودومونو خر کردیم نه مردمو وسلام
are
۱ آذر ۱۳۹۲من میخوام یکیشو بخرم اگه کسی اطلاعات ازش داره بگه فقط
موتوریش
akbar
۱ آذر ۱۳۹۲ای مردم گرامی نترسید ونگران نباشید همینه که هس دلتان نمیخواد نخوریدولی اگه مردید هم دیگه جای گله نداره چون گارانتی نداره
ولی جدن بی شوخی بچه ها دقت کردین چقدر هوشمندانه والتماس کنان شدیم استعماره چین و هرچه آشغال دارن میدن به ایران
نیسان گازوئیل هم یکی ازایناس من خودم هم نعمیر میکنم هم لوازمشو میفروشم
فقط یک نمونه بگم که فیلتر سوختش اگه بتونی پیداش کنی الان 95هزارتومنه تو لیست قیمت قطعات شرکت سایپا
که اگه نمونه ایرانی بندازی کار نمیکنه سوزناش خراب میشن بعد مدتی
به این میگن استعمار شده ناخودآگاه بچه ها
**************تولید ملی افتخار ملی***************
بیاین از سمند حمایت کنیم که خودرو ملی هس البته دم در تعمیر گاههای مجاز وغیر مجاز
محسن
۱۸ آذر ۱۳۹۲خواب دیدین خیرباشه انشاالله .هنوزجاداره مثل بیکان چراغی یا اینه بغلی عوض بکنین وبه عنوان وانت سال روانه بازار بکنین….کی به کیه باباحوصله دارین خدمتتونو بکنین…واقعاخسته نباشین
فرزاد
۱۹ آذر ۱۳۹۳واقعا دیگه مسخره کردین، اسمتون رو گذاشتین خودروساز، داخل این ماشین اصلا با ارگونومی انسان سازگار نیست. فرمون وسط شکم قرار میگیره، اگه خودروسازی بیا یه دستی به داخلش بکش و یکم فضای داخلیش رو بیشتر کن تا راننده بدبختش هم راحت بشینه پشت فرمون و تسلط کافی داشته باشه به خودرو و بتونه درست رانندگی کنه. بهش هم نگن نیسان گاوی.
محمود
۷ خرداد ۱۳۹۷اگه فقط یه زره امکانات داخل کابینشو زیاد کنن که حداقل اون راننده بدبخت که واقعا نیاز داره روزی پانزده ساعت باهاش کار کنه تا حاقل قسطهای خودشو ماشینشو دربیاره بتونه به راحتی رانندگی کنه و کمتر خسته بشه خیلی خوب میشه نخواستیم دست به موتورش بزنید حداقل امکانات رفاهیشو درست کنید