زامیاد

پیکاپ جدید پادرا پلاس با اتاق چینی، شاهکار جدید زامیاد!

پیکاپ فسیل‌شدهٔ زامیاد ۲۴ یا همان نیسان جونیور دقیقاً نیم‌قرن است که در کشورمان به تولید می‌رسد و به نظر می‌رسد به این زودی‌ها هم قصد خداحافظی با خط تولید را ندارد زیرا زامیاد به‌تازگی تولید نسخهٔ جدیدی از این وانت تاریخی را آغاز کرده است. این پیکاپ به‌اصطلاح جدید که پادرا پلاس نام دارد، در اصل نسخهٔ جدید یا فیس‌لیفت شدهٔ پیکاپ قبلی پادرا است که از اوایل سال ۱۳۹۵ به بازار عرضه شد و هرگز موفق نبود. در پادرا، زامیاد طی اقدامی محیرالعقول (!) بخش جلویی اتاق یک پیکاپ چینی بنام فودی لایون (Foday Lion) را به نیسان جونیور پیوند زده بود و حالا در پادرا پلاس هم دوباره دقیقاً شاهد همان خلاقیت وطنی هستیم تا شاید این بار تلاش زامیاد برای مدرن کردن وانت فرتوت خود نتیجه داده و با استقبال بازار مواجه شود.

زامیاد برای وانت جدید خود این بار هم به سراغ یکی از پیکاپ‌های شرکت فودی بنام لایون F16 رفته و مثل قبل قسمت دماغهٔ آن‌را به پادرا پیوند زده است. لایون F16 پیکاپ جدیدتری نسبت به لایون قبلی است و در سال ۲۰۱۷ به بازار چین عرضه شده است؛ بنابراین حالا در پادرا پلاس شاهد چراغ‌ها، سپر و جلوپنجرهٔ جدیدی هستیم که طراحی زیباتری نسبت به پاداری قبلی دارد. علاوه بر این، زامیاد قسمت‌های داخلی کابین لایون F16 شامل داشبورد، رو دری‌ها، غربیلک فرمان و کنسول میانی را هم روی این پیکاپ جدید نصب کرده تا داخل آن‌هم مدرن‌تر شود؛ اما مثل قبل، قسمت عقبی پادرا پلاس هیچ تغییری نکرده و قسمت بار، چراغ‌های عقب، سپر عقب و درب پشتی همه و همه متعلق به نیسان جونیور هستند.

با توجه به اینکه پادرا پلاس در اصل همان زامیاد ۲۴ است که اتاق آن تغییر کرده، طبیعی است که در قوای محرکهٔ آن‌هم هیچ تغییری صورت نگرفته و زیر کاپوت آن همچنان همان موتور قدیمی ۲.۴ لیتری چهار سیلندر بنزینی با ۹۵ اسب بخار قدرت و ۱۷۵ نیوتن متر گشتاور به همراه گیربکس پنج سرعتهٔ دستی قرار دارد. بااین‌حال به گفتهٔ زامیاد، این پیشرانه از استاندارد آلایندگی یورو ۴ برخوردار است. این پیکاپ جدید همچنین به آپشن‌های بیشتری شامل ایموبلایزر، تنظیم سه جهتهٔ صندلی راننده با ارگونومی بهتر، آینه‌ها و شیشه‌های برقی، سیستم تهویه مطبوع، مه شکن‌های جلو و عقب، فرمان هیدرولیک و ریموت کنترل مجهز شده است.

پادرا پلاس برای اولین بار در نمایشگاه خودروی تهران سال ۱۳۹۷ رونمایی شد و قرار بود سال گذشته روانهٔ بازار شود اما به گفتهٔ زامیاد، به‌تازگی تولید آن آغاز شده است. به گفتهٔ مدیر پروژهٔ پادرا پلاس «فرشاد رادمهر»، طی سال جاری برنامهٔ تولید هزار دستگاه از این وانت جدید در نظر گرفته شده است اما طی سال‌های بعد تولید آن افزایش خواهد یافت تا نهایتاً به یکی از پرتیراژترین وانت‌های بازار ایران تبدیل شود. بااین‌حال، هرچند در زمان معرفی پادرا پلاس در سال ۹۷ زامیاد از آمادگی خود برای جایگزین کردن این پیکاپ جدید با زامیاد ۲۴ قدیمی خبر داد اما هم‌اکنون با توجه به شرایط آشفتهٔ صنعت خودروسازی کشور، این امکان وجود ندارد و پادرا پلاس در کنار وانت قدیمی زامیاد تولید شده و جایگزین آن نخواهد شد.

رادمهر دربارهٔ پیکاپ جدید زامیاد گفته است:

تولید کامیونت پادرا پلاس که با تحقق شعار «جهش تولید» و بر اساس سیاست‌های تعیین‌شده از سوی مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا آغاز شده است، با تمرکز بر رعایت استانداردهای کشور و به‌روزرسانی در تجهیزات رفاهی، فنی و در راستای حفظ و ارتقاء اصل مشتری مداری توسط متخصصان داخلی زامیاد به مرحله اجرا درآمده است

وی همچنین پادرا پلاس را خودرویی با بالاترین رده کیفی و مطابق با استانداردهای روز دانست و اظهار داشت:

در طراحی کامیونت پادرا پلاس به سلیقه و رضایت‌مندی مشتریان توجه شده و لذا به لحاظ شکل ظاهری، مشخصات فنی و تجهیزات به‌کاربرده شده خواهد توانست میزان رضایت‌مندی مشتریان را ارتقاء بخشد. در این محصول سعی شده تا حداکثر راحتی سرنشینان در طراحی محصول در نظر گرفته شود

قیمت پادرا پلاس ۱۵۹ میلیون تومان اعلام شده که نزدیک به ۴۰ میلیون تومان از زامیاد ۲۴ بیشتر است. به گفتهٔ رادمهر، نسخهٔ دو کابین پادرا پلاس نیز تا پایان سال جاری تولید خواهد شد.

تصاویری از پیکاپ چینی فودی لایون F16 که از سال ۲۰۱۷ با قیمت پایۀ ۸ هزار دلار در چین عرضه می‌شود

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۵ دیدگاه‌ها

  1. Moein

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (913 ديدگاه)

    متاسفانه این خودمونیم که اجازه میدیم این بی همه چیزها ما رو . . . فرض کنن که یه همچین آشغالی رو تولید میکنن و دور از جون جمع مثل چی هم ملت میرن میخرن

    موافقم 153
    مخالفم 7
    1. زیزیگولو

      ۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (6036 ديدگاه)

      تو سایپا و ایرانخودرو از یه مدل ماشین انقدر با نمونه های مختلف تولید میکنن که خود اون مدل ازرو میره ولی آقایون تولید کننده ازرو نمیرن که نمیرن تا اینکه در نهایت کار به جایی میرسه که خود اون مدل ماشین زارو زار گریه میکنه و دو دستی میزنه تو سر خودشو میگه توروخدا دست از سرم بردارینو منو از خط تولید خارج کنینو بازنشستم کنین به تاریخ بپیوندم برم پی کارم ولی آقایون گوششون به این حرفا بدهکار نیستشو همچنان به کار خودشون ادامه میدن

      موافقم 57
      مخالفم 7
    2. مزدا

      ۸ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2095 ديدگاه)

      خود کرده رو تدبیر نیستن

      موافقم 32
      مخالفم 2
    3. مزدا

      ۸ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2095 ديدگاه)

      خدایش موتور 2.4 لیتری فقط 95 اسب بخار !!!
      لعنتی های نابغه پشمام ریخت

      موافقم 43
      مخالفم 5
    4. یانکی

      ۸ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2353 ديدگاه)

      باید نکات مثبتش هم رو بگیم خدا وکیلی.مثلا باد درجه یک تو لاستیکهاشه که استاندارد 2020 هستش.تو آینه هاش میشه اطرافت رو ببینی.میتونی مثل تمام ماشینهای روز دنیا تو باکش بنزین بریزی.مثل تمام ماشینهای روز دنیا سند مالکیت داره.مثل داج رم وقتی روشنش کنی موتورش گرم میشه.پس نکات مثبت هم داره.جهش تولید…نیسان ناقصی دارم….

      موافقم 56
      مخالفم 3
    5. ارشیاsvj

      ۸ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (1750 ديدگاه)

      ای بخته ما که باید به جای سیلورادو این ماشین مشتی ممدعلی رو سوار شیم!!!!?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️

      موافقم 24
      1. حسن

        ۸ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (2083 ديدگاه)

        طبق اسناد قدیمی ماشین مشدی ممدلی اولین استون مارتین وارد شده به ایران بود که به مرور زمان به خاطر نبود لوازم یدکی دچار برخی کمبودها شد.

        موافقم 14
    6. علی

      ۱۶ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (1 ديدگاه)

      میدونم فحش‌کش خواهم شد، قضاوت خواهم شد یا حداقل یه حس بدی بهم پیدا میکنید (که‌البته‌اهمیتی‌نداره) اما باور کنید منم میدونم بقیه جاهای دنیا با این پولی که دادم (۲۲۴میلیون) چه ماشینای بهتری که اصلا قابل قیاس با این تکنولوژی ۶۰سال پیش ژاپن نیست میتونم بخرم اما چیکار کنم؟؟ شما راه دیگه ای سراغ دارید؟ حاضر بودم از مرز حتی قاچاقی رد شم برم از عراق با ۹-۱۰هزار دلار یه چیز خیلی بهتر از این بخرم آشناهم اونور دارم اما آیا گمرک پلاک میکرد؟! بشدت هم به یک پیکاپ نیاز داشتم چون کار و بارم باهاش گره خورده ، پس مجبوراً این ننگ رو پذیرفتم و به این استحمار سایپا تن دادم. البته برام اهمیتی نداره دیگران چی میگن ، ولی شماهم حق نداری مقصران اصلی رو ول کنی و فحششو فقط به مردم بدی‌..

      موافقم 12
      مخالفم 1
  2. بنیامین

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (160 ديدگاه)

    به زودی شاهد رقابت تنگاتنگ پادرا پلاس با رقبایی نظیر f-150 رپتور و رم trx هستیم🤭💪🔥
    ⁦🇮🇷⁩💪

    موافقم 117
    مخالفم 3
    1. M.A.S

      ۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (849 ديدگاه)

      داداش بنیامین این مقایسه تون کمی نامردیه
      اخه دوج رم و فورد در حد پادرا نیستن تو تستا اگه دیده باشین رم که کلا اصلا پا به پا هیچ تو آینه بغل پادرا فقط یه نقطه ازش میمونه
      اونا باید هنر فیس لیفتو از زامیاد یاد بگیرن
      نظرمو دیگه نمیگم چون تیتر خودش توضیح داده

      موافقم 48
      مخالفم 2
      1. بنیامین

        ۸ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (160 ديدگاه)

        ???شاهکاریه این زامیاد.به گرد پاش هم نمیرسن اون جوجه های آمریکایی…??

        موافقم 13
    2. مانی

      ۸ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      رپتور جلو این عددی نیست مورد داشتیم مرکاوا رنگ آبی‌ سالار رو از دور تو آینه بغل دید
      زد کنار از تانک پیاده شد د فرار
      یه عده نیان بگن به راننده‌های عزیز و زحمتکش توهین کردم
      همه میدونه راننده نیسان آبی یعنی‌ ادب،شخصیت و دانش بالا

      موافقم 23
      مخالفم 1
      1. Benz

        ۲۰ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (1962 ديدگاه)

        اره بابا رم تیرکس همش نیم تن ظرفیت بار استانداردشه ولی نیسسسسااااااااننننننن جونیور نسل 3 والا مقام 4 تن بار با ابر موتورش میزنه ( حتی نمونه ژاپنی هم به گرد پاش نمیرسه )

  3. پیمان

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (41 ديدگاه)

    بچه دو رگه است :)

    موافقم 43
    مخالفم 1
    1. حسن

      ۸ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2083 ديدگاه)

      بله دیگه نشانه های تفاهم و قرارداد دو طرفه اول در ماشین دورگه خودشو نشون میده بعد در …..

  4. ali

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (776 ديدگاه)

    شاهکار علم و صنعت…. نیسان گاوی رو برداری داشبورد جدید با کیفیت افتض و چراغا و سپر رو عوض کنی به اسم یه ماشین جدید با افزایش قیمت زیاد بندازن به مردم که انتخابی ندارن… حداقل باید موتور و گیبرکس قوی تری روش میزاشتن…چاره نخریدنه فقط

    موافقم 36
  5. کافر مقدس

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    از وقتی ردپای چینی ها تو محصولات ایرانی چینی باز شده ماشین های زشت سابق زشت تر هم شدن

    با هدف رضایت مشتری. در راستای رفاه خریدار. بر اساس شعار فلان . هیچ کمپانی تو دنیا از این حرفا ی پوشالی نمیزنه

    رقیب وانت دف جلو سایپا

    موافقم 36
    مخالفم 2
    1. مانی

      ۸ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      مهندسای آمریکایی نمی‌فهمن
      وانت باید دف جلو باشه
      چرا؟چون تو هر چیزی تعادل باید رعایت بشه
      وقتی‌ عقب ماشین بار میخوره پس دف باید جلو باشه که متعادل بشه
      وگرنه ماشین منفجر میشه،اینست نبوغ و مهندسی‌ خودروساز‌های ایرانی

      موافقم 17
      مخالفم 3
  6. AMG///

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (579 ديدگاه)

    من هیچ
    خودتون به این به قولتون شاهکار نمی خندید
    جلوی یه پیکاپ چینی زدین به عقب نیسان آبی میگین شاهکار
    آرم سوزوکی هم زدین روش میگین زامیاد
    یا هونگچی!!!!!!
    من دیگه حرفی ندارم
    یاعلی مدد
    AMG///

    موافقم 31
    مخالفم 7
    1. AMG///

      ۸ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (579 ديدگاه)

      اونایی که به من دیس دادن خدایی ازین ماشین خوششون میاد؟؟؟؟؟
      نمیدونم والا

      موافقم 8
      مخالفم 3
  7. میثم

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (3633 ديدگاه)

    مشکل مردم با این ماشین قیافه و اتاق نیست که عوضش کردن.
    مشکل مصرف صدی 16 لیتری یه موتور 2400 سی سی با 100 اسب بخار ، آلایندگی بالا، ترمزهای ضعیف، ایمنی پایین، هندلینگ تقریبا صفر، عدم وجود نقاط جذب در بدنه که تو تصادفات هم خودش و هم ماشین روبرویی رو نابود میکنه، پلتفرم فسیل شده که هر اتاقی هم روش بزاری جواب نمیده.
    حالا قیمتش و البته تولید انحصاری که عملا هیچ گزینه دومی بجای این وجود نداره که خودش یه بحث جداست.
    حالا هی فیس جدید بدن. چیزی عوض نشده.

    موافقم 10
  8. NAVID۰۰۹۸

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    ??‍♂️?
    عجب

    موافقم 26
    مخالفم 1
  9. nikzad

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (282 ديدگاه)

    حتی نمیخوام مطلبشو بخونم فقط تیترشو خوندم که نوشته شاهکار زامیاد??قشنگ معلومه این مطلب از بالا بوده و سفارشیه.

    موافقم 22
    مخالفم 39
    1. AMIR-REZA

      ۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (333 ديدگاه)

      کنایه بوده کنایههه!!!!
      ای بابا بعضیا تیتر رو هم درست متوجه نمیشن اضهار نظر میکنن و انتقاد……
      (البته که این ماشین از هر نظر مستحق انتقاده ولی خواهشا حداقل تیتر رو درست بخونید وبعد انتقاد کنید)

      موافقم 57
      مخالفم 2
      1. nikzad

        ۷ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (282 ديدگاه)

        عزیز وقتی من گفتم فقط تیترشو خوندم یعنی مطلب بی کیفیتی هست( خوندم اما این به قول خودت کنایه بود) مگر نه نمیام کامنت بعدیم بنویسم جای پا نداره و موتورش ضعیفه کدوم عاقلی نخونه کامنت میده؟

        موافقم 9
        مخالفم 28
  10. کافر مقدس

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    حداقل Maxus T60 رو مونتاژ میکردید:|

    موافقم 15
  11. nikzad

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (282 ديدگاه)

    اقای دهقان من مطالب خوبی از شما دیدم لطف کنید دیگه حداقل یه جوری ننویسید ادم فکر کنه محصول جدید فورد یا جنرال موتوره نه اینکه بعدش بخونه ببینه صفحه کیلومترش برای پرایده و جای پای راننده نیس بحث قدرت ماشینو وسط نمیکشم عقبش هم که همون جونیوره پس دیگه شاهکار به حساب نمیاد حتی خودروسازی های بزرگ دنیا هم به خودرو هاشون نمیگن شاهکار چون هرچیزی یک ایرادی داره.

    موافقم 5
    مخالفم 34
    1. امیر دهقان

      ۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (743 ديدگاه)

      سلام دوست گرامی
      لفظ شاهکار فقط یه کنایه بود به این چهارچرخۀ نامشروع جدید از صنعت به‌اصطلاح خودروسازی کشور
      یعنی واقعاً پیوند نیسان نیم قرن پیش با یه پیکاپ ناشناخته و بی‌کیفیت چینی لایق معنی واقعی کلمۀ شاهکار هست؟

      موافقم 61
      مخالفم 2
      1. مانی

        ۸ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        وقتی‌ صبر و حوصله شما رو دیدم متحول شدم

        موافقم 11
        مخالفم 1
  12. احسان

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (256 ديدگاه)

    وی همچنین پادرا پلاس را خودرویی با بالاترین رده کیفی و مطابق با استانداردهای روز دانست و ….

    موافقم 33
    1. SS

      ۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (820 ديدگاه)

      کامیونت پادرا پلاس
      کامیونت با قدرت 90 اسب بخار و این شکلی ندیده بودیم که دیدیم.
      با موتور 4 دهه قبل و استانداردهای الایندگی جدید احتمالا تنها قوت نیسان آبی که توان حمل بار بالای اون بود هم ازش گرفته میشه و مثل پرایدهای یورو 4 شده مصرفش از 15 لیتر به 25 لیتر افزایش پیدا میکنه.

  13. مسعود

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (512 ديدگاه)

    حاصل جفتگیری شامپازده و فُک آبی از این خوشگلتر در میاد!!
    چیه این خدایی؟؟؟چرا ما اینقد بدبختیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 36
    مخالفم 2
  14. Dna

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    عجب سمی!! ؟

    موافقم 17
    مخالفم 2
  15. دی جی70

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (419 ديدگاه)

    یعنی اگه صنعت خودرو انحصار نداشت تمام طراح های خودرو های ایرانی باید میرفتن تو باغ وحش نظافت چی میشدن

    موافقم 20
    مخالفم 1
  16. حمید

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    چه بی ریخته

    موافقم 14
    مخالفم 2
  17. زیزیگولو

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (6036 ديدگاه)

    افتضاحه آدم استفراقش میگیره

    موافقم 16
    مخالفم 2
  18. OMID

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2173 ديدگاه)

    همین نیسان جونیور بد ترین ماشینیه که پشتش نشستم
    اصلا یه وضعیه این ماشین ?
    فقط باید بگم به راننده هاشون حق میدم که انقدر اعصاب ندارن
    صداش هم که ماشاالله از ماشین های استریت پایپ بیشتره
    نمیشد خود اون وانت هشت هزار دلاریو مونتاژ کنن تا این شاهکار خلق نشه؟ ?

    موافقم 25
    مخالفم 3
    1. AMG///

      ۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (579 ديدگاه)

      به والا راست میگی
      نیسان جونیور زشت ترین رو مخ ترین و آشغال ترین ماشینیه که تا به حال دیدم.
      با این حال صد تا ترانه براش گفتن
      واقعا نیسان جونیور سمیه برا خودش

      موافقم 17
      مخالفم 1
  19. نیما

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (36 ديدگاه)

    خیلی ملت بدبختی هستم چهل ساله داره بهمون ظلم میشه صدامون در نمیاد خدایا تا کی

    موافقم 24
    مخالفم 2
  20. علیرضا

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (88 ديدگاه)

    شاید این انتقاد تند باشد و خیلی ها نپسندند ولی این بابایی که این شرکت را مدیریت می کند یکی است مثل خود ما! آن که دزدی می کند یکی از مثل ما! این ها از کره ماه نیامده اند! این ها ایرانی اند! همین! و ظرفیت این ملت همین است! موارد استثنا مثل فیروز نادری ها از بین 80 میلیون نفر اصلا عجیب نیست! شاید از ابتدا نباید نفت ملی می شد! ما همینیم! زمان شاه یه کاور خوشگل رومون بود که الان داره می افته!

    موافقم 21
    مخالفم 3
    1. Khan

      ۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (362 ديدگاه)

      اون از ما نیست. لازمه بالا رفتن توی این سیستم یه سری ویژگی های شخصیتی و اخلاقی خاصه که آدمی شرفش رو نفروخته باشه اونطوری نمیشه. چرا هرکسی میره بالا اینجوریه؟ چون فیلتر این سیستم فقط آدمای خودفروخته و بی وجدان رو از خودش رد میکنه میره بالا.

      موافقم 14
      مخالفم 1
  21. مهدی موتورز

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1232 ديدگاه)

    واو
    چه سوپرایزی
    منتظر بودم این بیاد برانکو رو بفروشم
    فلان فلان شده !
    این چیههههه؟

    موافقم 15
    مخالفم 2
  22. مهدی موتورز

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1232 ديدگاه)

    من این رنگ ani را به ۳۴ رنگ کونیگ زگ خودم ترجیح میدم
    ملت با اصالتی هستیم ما
    f150 باد هواست

    موافقم 16
    مخالفم 1
  23. محمد

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (599 ديدگاه)

    هر دم از این باغ خری می رسد!

    موافقم 13
    مخالفم 1
  24. مهدی اکرمی

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (88 ديدگاه)

    فورد به F150 و F250 هم نمیگه کامیونت لامصبا ?
    بعد بالاترین رده کیفی؟!!!!!!!
    من دیگه حرفی ندارم.

    موافقم 10
    مخالفم 1
  25. رهگذر

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (64 ديدگاه)

    تو محل خدمت سربازی از نسل قبل این ماچین ( ما + چین) صفرش بود که بقول خودشون کرده بودنش ماچین آتشنشانی، والا خدمت ما تمام شد آرزو به دل موندیم یکبار از جاش حرکت کنه و چند متر جابجا بشه چون از اول که آورده بودن همیشه خراب بود، باهاش حتی نمیتونستن فضای سبز رو آبیاری کنند.

    موافقم 6
    مخالفم 1
  26. MjM

    ۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (740 ديدگاه)

    اصلا همه اینا به کنار
    اخه مافیاهای کثیف شما ک بلدید پول مفت بگیرید حداقل 4 تا رنگ متنوع هم بزنید پول مفتشم بگیرید. فقط سفید، مشکی، نقره ای نوک مدادی، یه رنگم دیگه انحصار کردن داره؟!

  27. احسان

    ۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (314 ديدگاه)

    اینا هنوز نفهمیدن تنها مزیت وانت نیسان قطعات ارزون بدنشه مثلا چراغ جلو در و گلگیر این بخور خدا تمن هزینه بر میداره، اگه میخوای کاری کنید مشکلات این ماشین مثل هندلینگ افتضاح و صندلی هاش و ایمنی رو درست کنید نه این که هزینه بتراشید،

  28. بهنام

    ۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (492 ديدگاه)

    خوده محصول و اون افتضاحی که به بار میارن یه طرف، اون مصاحبه ی رؤسای شرکت آدمو میسوزونه. چی میگن اینا؟

  29. محمدهادی

    ۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2406 ديدگاه)

    ۱۲۰ ملیون یه نیسان میارزید که حالا این آشغال چینی ۴۰ ملیون گرونترم بشه؟
    عوض کردن چراغ و این مسخره بازیا براشون فقط بهونست برای بیشتر چاپیدن بازار
    من نمیدونم اینا چه پیش بینی از جیب مردم دارن که اینهمه تیغیدن ملتو ولی هنوزم با ایمان راسخ معتقدن که باید بیشتر تیغید این مردمو
    تصور منکه از اوضاع اقتصادی مردم اینه که الان دیگه همه به خاک سیاه نشستن بخاطر تحریم ها و گرونی و کرونا
    بعد مسئولین مومن و غیور مملکت…

  30. محمددد

    ۲۲ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    159 ملیون؟؟؟خخ این ماشین لگن الا مرز 300ملیونو رد کرده از خودنیسانم دیگ دار گرونتر میشه بابا شماها چقدر دروغ میگین خدایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا