شرکت زامیاد قصد دارد تا ماه آینده نسل جدید نیسان وانت را با نام نیسان اکستند به بازار عرضه کند. این خودروی کار و تجاری محبوب و قدیمی قرار است با اتاقی بزرگتر و موتوری کممصرفتر نسبت به مدل قبلی تولید شود.
به گزارش پدال، نیسان زامیاد اکستند نمونه بهینه نیسان آبی است و شرکت زامیاد با هدف ارتقای رضایت مشتریان و ایجاد ظرفیت برای پشتیبانی از استانداردهای جدید ۸۵گانه این خودرو را ارتقا داده است.
سید محسن مرتضوی، مدیر عامل زامیاد با بیان اینکه شرکت زامیاد به منظور مشتریمداری، ارتقاء ایمنی و رفاه رانندگان، اقدام به طراحی و تولید وانت زامیاد (نیسان) جدید با نام اکستند کرده است، افزود: به منظور بهبود شرایط نشستن راننده و افزایش ایمنی خودرو یاد شده، طول کابین این محصول ۱۶ سانتیمتر افزایش پیدا کرده که این افزایش فضا، باعث استفاده از صندلیهای مجزا برای راننده و سرنشین با قابلیت تنظیم موقعیت صندلی و زاویه پشتی آن شده است؛ این امر توانسته میدان دید راننده و تسلط بر غربیلک فرمان را بهبود ببخشد. در راستای تحقق افزایش فضای کابین، قالبهای بدنه این محصول، بازطراحی و نوسازی شده و همچنین تزئینات داخلی اتاق، کاملاً تغییر یافته است.
مدیرعامل شرکت زامیاد در مورد دیگر مزایای این محصول نسبت به وانت زامیاد معمولی که از ابتدای مردادماه سال جاری تولید آن آغاز خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به تفکیک صندلیهای راننده و سرنشین، از فضای بین دو صندلی برای جانمایی کنسول استفاده شده است که این امر علاوه بر پرکردن فضای بین دو صندلی و زیبایی کابین، فضای کاربردی مناسبی را در اختیار راننده قرار میدهد. همچنین با توجه به پوشش فومی دَر کنسول، در صورت استفاده راننده از فضای کابین برای استراحت، یکپارچگی صندلیها مشابه طرح قدیم نیسان (صندلی نیمکتی) فراهم میشود.
او افزود: با آستر شدن بدنه و اتاق بار اکستند، مقاومت رنگ بدنه در مقابل خوردگی و ضربه افزایش قابل ملاحظهای پیدا میکند. ضمن اینکه ثابتکنندههای خط مونتاژ این محصول، نوسازی شده است که سبب کنترل دقیقتر فواصل و همسطحی قطعات و همچنین موجب بهبود توازن دَرها، تغییر طرح نوار آببندی دور دَرها و در نهایت جلوگیری از نفوذ آب میشود.
مرتضوی خاطرنشان کرد: وانت نیسان اکستند تولیدشده میتواند مبنای تغییر طرحهای آتی از جمله تغییر چراغهای جلو، جلو پنجره، سپر و … باشد.
گفتنی است، طراحی و تولید تزئینات داخلی محصول وانت زامیاد (نیسان) جدید، شامل پوشش سقف، پوشش دیواره پشتی، کاور ستونها، کاور زیر داشبورد، کفپوش و کاور دسته دنده است، ضمن اینکه در تولید تزئینات داخلی از مواد منطبق با استانداردهای روز، بهویژه استانداردهای ایمنی مربوط به مقاومت در برابر UV و عدم انتشار شعله استفاده شده است.
موتور این خودرو نیز نسبت به گذشته تغییراتی را تجربه کرده و زامیاد نام آن را از Z24 به M24 پلاس تغییر داده است. موتور M24 پلاس نسبت به Z24 دارای مصرف سوخت کمتر، سیستم برقی ارتقا یافته و استهلاک کمتر میباشد.
مشخصات | موتور Z24 | موتور M24 پلاس |
حداکثر توان خروجی | ۹۴ اسب بخار | ۹۴ اسب بخار |
حداکثر گشتاور خروجی | ۱۸۷ نیوتن متر | ۱۸۰ نیوتن متر |
تعداد سوپاپ | ۸ | ۸ |
دریچه گاز | سیمی | برقی |
استاندارد آلایندگی | یورو ۵ | یورو ۵ |
شاهرخ
۲۲ تیر ۱۴۰۲جالبه موتور پلاسش از معمولیش قدرتش کمتره
Python
۲۲ تیر ۱۴۰۲نیسان توقف تولید بشه
همون پادرا رو تولید کنن بهتره
NAVID۰۰۹۸
۲۲ تیر ۱۴۰۲زامیاد تو خوابم نمیدید که روزی دیلایت ببندن روش😂😢 !
شاهکارِ تمام نشدنی !
Python
۲۳ تیر ۱۴۰۲من زامیادم ایا؟
سعید
۲۸ تیر ۱۴۰۲پادرا مشتری خاص خودش رو داره اما نیسان آبی یه گروه عظیمی از قشر راننده وانت جماعت عاشقش هستن،از طرفی خب واقعا اگه بتونن ذره ذره ارتقاءبدن ماشین خوبی میشه،حالا باهمین چهره قدیمی،ایرادی نداره،اما مشکل اصلی نیسان غیراز پرمصرف بودن و تعادل کمی که داره دور فرمانش خیلی خیلی کمه،یعنی اندازه خاور باید دور بگیری که یه خیابان رو بخواهی سرو ته کنی.بنظرم فاصله دو محور بایدبیشتر بشه چون باتوجه به باری که به این ماشین میزنن،و ابعادش در رده کامیونت های کوچک قرار میگیره
راننده تاکسی زرد
۳۰ تیر ۱۴۰۲عمو نیسان آبی در رده کامیونت قرار میگیرد
محمدهادی
۲۲ تیر ۱۴۰۲آخه ۹۴ اسب بخار برای ماشین باری نادررست های هفتاد عالم؟!
911
۲۲ تیر ۱۴۰۲🤣🤣🤣🤣🤣
۱۶ سانتی متر بهش اضافه کردن ، با دو تا موتوری که یکیش ۷ اسب کمتره و دریچه گاز برقی داره و دی لایت🤣🤣🤣🤣🤣
آخه ماشین ۶۰ سال پیش دی لایت می خواد ؟
از یه طرفم هم گریه داره هم خنده دار .
علی نظری
۲۲ تیر ۱۴۰۲جدول مشخصات فنی مدل پلاس اشتباه درج شده است .
( مشخصات مدل معمولی برای پلاس درج شده است )
لطفا نویسنده خبر جدول را اصلاح کند
محسن
۲۲ تیر ۱۴۰۲من فقط از اونی متعجبم که به این کامنت دیسلایک داده.
اینا دقیقا از چی دارن دفاع میکنن ؟!
R/T
۲۲ تیر ۱۴۰۲معلوم نیست شاید esp هم نصب کنن از اینا هیچی بعید نیست
ram1500trx
۲۶ تیر ۱۴۰۲طراح های ویران خودرو و ساپیا رو تصور کنید اینا سر صبح ک پا میشن صورت نشسته میرن سرکار شاش دارن همزمان چایی دستشونه دارن همونطوری هم طراحی میکنن😂😂😂
مازیار
۲۲ تیر ۱۴۰۲اگر هم بهتر از مدل قبلی باشه دستکم ده سال طول می کشه تا مردم اینو قبول کنن
کلا ایرانی همینطوره
گلاب
۲۲ تیر ۱۴۰۲چرا تموم نمیشه این نیسان آبی
Mad.z.Max
۲۲ تیر ۱۴۰۲چون نه عرضه ی ارائه ی جایگزینش رو دارن نه ارادش رو. چون اگر در یه کلمه جوب بدیم، اون یه کلمه میشه:
انحصار!
خودت رو جای مافیای بازارمون بذار، محصولی از رده خارج و پوکیده داری که به قیمت محصولات روز دنیا، بدون رقیب، از پیش داره فروخته میشه. با نازلترین کیفیت، و بازاری به وسعت یک کشور ۸۰ میلیونی! یکه تاز بازارم محصول خودته! هیچ بشری هم نمیتونه بگه بالا چشت ابروعه، و بسیار وقیح هم هستی! (دور از جون)
چرا باید تغییرش بدی؟
Python
۲۲ تیر ۱۴۰۲چی میگی تو
جایگزینشو دادن پادرا
اما چون مردم نیسان ابی رو ماشین محکم میدونن…
کورش
۲۳ تیر ۱۴۰۲و کشته و مرده های نیسان هم فقط همین مدل رو می خوان. یادمه چند سال پیش نیسان با رنگ سفید دادند بیرون، هیچکس نمی خرید. نیسان فقط آبی!!!
آینده
۲۸ تیر ۱۴۰۲آخه آقای دکتر پادرا هم همون نیسان هست دیگه، حکایت خر همون خر هست و پالونش عوض شده !
محمد
۳۱ تیر ۱۴۰۲زمانی که نیسان آبی تو کشور مبدا تولید میشد،قیمتش با خودرو های باری امروز برابری می کرد.
اینا اومدن با همون قیمت ۶۰ سال بعد عرضه کردن به بازار!
محمد
۲۲ تیر ۱۴۰۲پس شد نیسان آبی ال!!!
۹۴ اسب بخار…فقط ۹۴
دریچه گازم که برقی شد….به زودی شاهد کلیپهای جدیدی تو اینستا خواهیم بود از هنرنمایی این اعجوبه
پیشاپیش به اونایی که میخرن و بعد کلیپ میسازن از کیفیت پایینش بگم خیییییلی….
محی
۲۲ تیر ۱۴۰۲نوشته در راستای مشتری مداری
(Saeed(peugeot
۲۲ تیر ۱۴۰۲پس چند هفته پیش مشخصات موتور جدید نیسان آبی پلاس و اعلام کردند ۱۴۳ اسب با ۲۲۵ نیوتون متر ….و ۱۶ سوپاپ
پدال عزیز اشتباه تایپ نکردید ؟؟
.
۲۲ تیر ۱۴۰۲ایران خودرو هنوز داره خودرو۱۰۵ اسب بخاری تولیدی کنه بعد این چیه که میگی که این خودرو۱۴۳ اسب بخاره؟
M/D
۲۲ تیر ۱۴۰۲واقعا فاز خودروساز های خودمون رو درک نمی کنم.
نه نسل عوض می کنند نه فیس لیفت میدن.
کوییک و ساینا و رانا و دنا و سورن هنوز رو نسل اولشون گیر کردن و نسلشون عوض نشده.(فقط یه فیس لیفت جزئی دادن.)
تیبا بدون تغییر نسل و فیس لیفت از خط تولید خارج شد.
این وضع رو تموم کنید واقعا حال آدم از این وضع بهم میخوره که بعد ۱۰ سال از رونمایی محصولاتتون هنوز نسل عوض نکردید.
sohrab
۲۲ تیر ۱۴۰۲کار از گریه و زجه و ناله و التماس گذر کرده. یکروزی مردم از این مدیران نالایق انتقامشون رو میگیرن.
محمد ب
۲۲ تیر ۱۴۰۲ولی خودمونیم افزایش سایزش خوب بوده
جمشید
۲۲ تیر ۱۴۰۲افزایش سایز رو درحد خالق بلدن
.
۲۲ تیر ۱۴۰۲گشاد شده دیگه.
خیلی راحت میری توش.
آینده
۲۸ تیر ۱۴۰۲آره واقعا لنگ ۱۶ سانتی متر بودن، به نظر تنگ بوده سایزش!
ناشناس
۲۹ تیر ۱۴۰۲افزایش سایز اتاق رو گفته احتمالا اتاق بار کوچکتر خواهد شد که خود این مسئله ساز خواهد شد.
Amir.🇺🇸
۲۲ تیر ۱۴۰۲دوست دارم له شدنش رو تو تست تصادف ببینم
تازه گشتاورش کمتر شده
حتما این موتور جدید رو روی پادرا میزارن
به قیمت خون پدرشون میفروشن
حسین
۲۲ تیر ۱۴۰۲سلطان به سلامت باد
AMANTE
۲۲ تیر ۱۴۰۲ایمنی به چراغ روز و افزایش طول و…. نمیگن، بجای اینکار ها ترمز ها و فرمان پذیری رو بهتر کنید. البته از نظر بدنه هم قابل تعریف نیست و در تصادف ها خوب عمل نمیکنه.
آرین
۲۲ تیر ۱۴۰۲به فرض که ماشین جدیدی بود، دانش بنیان اینجا یعنی فقط طرح جدید معرفی کردن. ۶ ماه پیش کوییک gx پیش فروش کردن هنوز قیمتش معلوم نیست :) این که کی تحویل میدن بماند. قرار بود موتور شاهین رو عوض کنند تازه مشخص شده موتور جدید رو نمیتونن بسازند چون ایرانخودرو قطعه بهشون نمیده. این نیسان جدیده هم همینه، تا برسه دست خریدار قیامت شده.
JaMsHiD
۲۲ تیر ۱۴۰۲الان بعضیا باهاش فاز تویوتا لندکروزر سری هفتاد ستون پهن برمیدارند میگن نگاه کن ماشین منم ستونش پهنه تازه دیلایت هم داره !
علی نظری
۲۲ تیر ۱۴۰۲پیشرانه M24 پلاس که توسط مگا موتور توسعه پیدا کرده است، از نوع ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ بوده که فناوری زمان بندی متغییر سوپاپ های ورودی (VVT-i) را دارد. این پیشرانه ۱۴۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۲۵ نیوتن متر تولید می کند
این مشخصات در سایت آخرین خبر موجود است
برای مطمئن شدن می توانید به آنجا مراجعه کنید
لذا جدول مشخصات موتور پلاس در این
خبر توسط نویسنده اشتباه درج شده است
دیمن
۲۲ تیر ۱۴۰۲خوب ملتو سر کار گذاشتن
amdbenz
۲۲ تیر ۱۴۰۲نیسان جونیور در ۵۳ سالگی همچنان با اقتدار مینوازد 😃
عاشق پدال
۲۲ تیر ۱۴۰۲بهترین گزینه برا صادرات به کشورای افریقاییه. هم ارزون هم کارکشته هم اگه بشه ۱۰۰ تا نمایندگی رسمی زد و جوونای بیکار برن افریقا ،
من موزامبیک رفتم . یعنی اینقدر که تویوتا سری ۷۰ تو گل رفته دیدم که نگو. ولی این نیسان ابی بهترین انتخابه برا صادرات
مسعود
۲۲ تیر ۱۴۰۲نیسان گاوی حرف نداره حالاها جاداره مانور بدن روش فقط تو جاده ازش دوری کنین جونتون خطر نیفته
Genius
۲۲ تیر ۱۴۰۲اصلا و ابدا درک نمیکنم مردمی رو که معتقدن پول داشته باشی میشه تو ایران امروزی شاهانه زندگی کنی!!دوستان من بر فرض مثال که بنده مولتی میلیاردر اوکی میتونم مرسدس جیکلاسی که تولیدش بدستور سلطان وقت خودم بوده سوار بشم؟نه معلومه که نه باید برم جک و جونز چینی یا تویوتا ۲۰۱۲ سوار شم!اظهر من الشمس عقب موندگی و جمود مغزی جامعه ما همینه که محصول دهه ۶۰ میلادی ژاپن تو این خاک داره تازه مثلا آپگرید میشه!!مساله فقط پول نیست مغزها زنگ زده است
حسام
۲۲ تیر ۱۴۰۲البته میتونی با یکم شل کردن سر کیسه برای گمرک بری برای خودت مرسدس جی کلاس صفر بیاری یا تویوتا اف جی یا حتی مازراتی 2023 یا پورشه ماکان فیس جدید ( مثل فوتبالیستامون) اگر اینا هم نتونستی بیاری میتونی بری BMW سری 7 مدل 2018 سوار شی و لذتشو ببری پس میشه شاهانه زندگی کرد عزیز جان میشه فقط یچیز میخواد : پول
اکثر کسایی که از وضع موجود ناراضی هستند از لحاظ مالی زیر خط فقر اند.
Blue
۲۲ تیر ۱۴۰۲کی گفته نمیتونی !!! الان این لندکروز های ۲۰۲۲ چجوری پلاک ملی میکنن ؟ پول میدن !! سی چهل میلیارد پول به کننده کار میدن براش میارن ، پول بدی جی کلاسم برات میارن
Python
۲۲ تیر ۱۴۰۲دادا تو میتونی s500مدل۲۰۱۸بخری اگه پول داشته باشی
ali
۲۲ تیر ۱۴۰۲دقیقا همینه حتی فرض پولش هم داشته باشی امنیت نداری چند وقت پیش یکی اشنایان با بنز ۱۰ سال پیش تو خیابون بوده دنبالش کرده بودن خفتش کنن
شاهین
۲۸ تیر ۱۴۰۲چطو به تو گیر ندادن؟
علی
۲۲ تیر ۱۴۰۲جان مادرتون امتیاز تولیدشو بدید کنیا راحت شیم!
*ALI*
۲۲ تیر ۱۴۰۲هنوز نیسان آبی هست یکم خنده داره واقعا بعد از این همه سال تقریبا با همون شکل و قیافه و رنگ آبی فنی هم بنظرم یکم ضعیفه واسه همچین ماشینی حداقل کاشکی رنگ جدید واسش انتخاب میکردن خخخخخ
18:45
۲۲ تیر ۱۴۰۲بروز رسانی گاری 4دهه پیش…
درست این و کامیون بنز نارنجی یه سرنوشت داشتن😑😑
rabenhood
۲۲ تیر ۱۴۰۲لامصبا
مرزهای خلاقیت وپیشرفت راجابجاکردید.
16سانت طول ماشینوزیادکردن کارهرخودروسازی نیست.
به ایرانی بودنم می بالم.
***
نیسان اکستند؟؟؟
لابداینم باهایلوکس فرقی نداره.
.
۲۲ تیر ۱۴۰۲عجب حقی گفتی.
قشنگ اگر اینو به مسئولین بگی کو بوندیشون رو زمین.
بابی
۲۲ تیر ۱۴۰۲بردگی گرفتن یک ملت یعنی همین
Saeed
۲۲ تیر ۱۴۰۲قراره صادرات نیسان آبی هم داشته باشیم از اون بدتر
ابی
۲۲ تیر ۱۴۰۲یورو۵ خوب اومدی .
ابی
۲۲ تیر ۱۴۰۲دوستان خواهشا کم لطفی نکنیین .باهمین ماشینا تو دنیا مقام میارییم.الان کی تو دنیا ترمز کاسه ای میزاره ولی ما تکنولوژیشا دارییم
مرتضی
۲۲ تیر ۱۴۰۲نیسان به خاطر گشتاور بالا هم مصرف زیاد وهم کند در ضمن همین گشتاور بالا به خاطر تک چرخ بودن محور عقب باعث میشه موقع بار از ترمز ضعیف بر خوردار باشه خودروی که بار سنگین میزنه باید کمک ترمز مثل خفه کن یا ریتارد داشته باشد
مجید
۲۲ تیر ۱۴۰۲سلام خدمت آقای مهندس اشتری
لطفاً در صورت امکان خودروهای داخلی رو پوشش ندهید