شرکت زامیاد قصد دارد تا ماه آینده نسل جدید نیسان وانت را با نام نیسان اکستند به بازار عرضه کند. این خودروی کار و تجاری محبوب و قدیمی قرار است با اتاقی بزرگتر و موتوری کممصرفتر نسبت به مدل قبلی تولید شود.
به گزارش پدال، نیسان زامیاد اکستند نمونه بهینه نیسان آبی است و شرکت زامیاد با هدف ارتقای رضایت مشتریان و ایجاد ظرفیت برای پشتیبانی از استانداردهای جدید ۸۵گانه این خودرو را ارتقا داده است.
سید محسن مرتضوی، مدیر عامل زامیاد با بیان اینکه شرکت زامیاد به منظور مشتریمداری، ارتقاء ایمنی و رفاه رانندگان، اقدام به طراحی و تولید وانت زامیاد (نیسان) جدید با نام اکستند کرده است، افزود: به منظور بهبود شرایط نشستن راننده و افزایش ایمنی خودرو یاد شده، طول کابین این محصول ۱۶ سانتیمتر افزایش پیدا کرده که این افزایش فضا، باعث استفاده از صندلیهای مجزا برای راننده و سرنشین با قابلیت تنظیم موقعیت صندلی و زاویه پشتی آن شده است؛ این امر توانسته میدان دید راننده و تسلط بر غربیلک فرمان را بهبود ببخشد. در راستای تحقق افزایش فضای کابین، قالبهای بدنه این محصول، بازطراحی و نوسازی شده و همچنین تزئینات داخلی اتاق، کاملاً تغییر یافته است.
مدیرعامل شرکت زامیاد در مورد دیگر مزایای این محصول نسبت به وانت زامیاد معمولی که از ابتدای مردادماه سال جاری تولید آن آغاز خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به تفکیک صندلیهای راننده و سرنشین، از فضای بین دو صندلی برای جانمایی کنسول استفاده شده است که این امر علاوه بر پرکردن فضای بین دو صندلی و زیبایی کابین، فضای کاربردی مناسبی را در اختیار راننده قرار میدهد. همچنین با توجه به پوشش فومی دَر کنسول، در صورت استفاده راننده از فضای کابین برای استراحت، یکپارچگی صندلیها مشابه طرح قدیم نیسان (صندلی نیمکتی) فراهم میشود.
او افزود: با آستر شدن بدنه و اتاق بار اکستند، مقاومت رنگ بدنه در مقابل خوردگی و ضربه افزایش قابل ملاحظهای پیدا میکند. ضمن اینکه ثابتکنندههای خط مونتاژ این محصول، نوسازی شده است که سبب کنترل دقیقتر فواصل و همسطحی قطعات و همچنین موجب بهبود توازن دَرها، تغییر طرح نوار آببندی دور دَرها و در نهایت جلوگیری از نفوذ آب میشود.
مرتضوی خاطرنشان کرد: وانت نیسان اکستند تولیدشده میتواند مبنای تغییر طرحهای آتی از جمله تغییر چراغهای جلو، جلو پنجره، سپر و … باشد.
گفتنی است، طراحی و تولید تزئینات داخلی محصول وانت زامیاد (نیسان) جدید، شامل پوشش سقف، پوشش دیواره پشتی، کاور ستونها، کاور زیر داشبورد، کفپوش و کاور دسته دنده است، ضمن اینکه در تولید تزئینات داخلی از مواد منطبق با استانداردهای روز، بهویژه استانداردهای ایمنی مربوط به مقاومت در برابر UV و عدم انتشار شعله استفاده شده است.
موتور این خودرو نیز نسبت به گذشته تغییراتی را تجربه کرده و زامیاد نام آن را از Z24 به M24 پلاس تغییر داده است. موتور M24 پلاس نسبت به Z24 دارای مصرف سوخت کمتر، سیستم برقی ارتقا یافته و استهلاک کمتر میباشد.
مشخصات | موتور Z24 | موتور M24 پلاس |
حداکثر توان خروجی | ۹۴ اسب بخار | ۹۴ اسب بخار |
حداکثر گشتاور خروجی | ۱۸۷ نیوتن متر | ۱۸۰ نیوتن متر |
تعداد سوپاپ | ۸ | ۸ |
دریچه گاز | سیمی | برقی |
استاندارد آلایندگی | یورو ۵ | یورو ۵ |
Didani
۲۲ تیر ۱۴۰۲بزرگترین مشکل زامیاد این هست که به تناسب بازخورد از خریداران در خودرو تغییر ایجاد نمیکنه .شاید استانداردهای اجباری جدید بتونه اهرم فشار باشه.اما در جای دیگری در مورد قدرت m24خوندم ۱۳۵اسب بخار شده.
آرتین
۲۳ تیر ۱۴۰۲😆😆😆😆😆خداییش نگاه اون دی لایت تو سپر تیغی نیسان بکنید متوجه عمق فاجعه میشید و به افتضاح بودن بقیه تغییرات داخلی و فنی پی خواهید برد، آخه کجای دنیا رو یه همچین سپر کم عرض دو تکه ک از بدنه جداست دی لایت نصب میکنن، من فقط به گفتن همین یه عیب بسنده میکنم چون این کار خودش عمق فاجعه و عمق احمقی و کمبود متخصص و کمبود طرح در شأن این مردم و کمبود طرح به روز رو داد میزنه
اینا همش نتیجه انحصار توسط دولت هست که با بستن همه ورودیا و حذف همه رقبا و محروم نگه داشتن 90 میلیون نفر به بهونه حمایت تولید، یه ملت رو مجبور میکنن بنجل ترین ماشینای نیم قرن پیش رو بخرن، بخدا اگه دولت بی خیال گمرک خودرو میشد و دست از … از مردم برمیداشت و خودرو به قیمت واقعی خودش مثله همه جای دنیا مثله حتی فقیرترین کشورای دنیا وارد میشد این بنجلارو مفت هم قبول نمیکردن، اصلا معنی نداشت وقتی میتونی بهترین ماشین مدرن اروپایی رو به قیمت زیر 500 تومن اونم از دم قسط بخری ول کنی بیای این گاریا رو حتی گرون تر از اون ماشینای باکیفیت غربی و نقدی بخری
مردمی که با سیاستای غلط 45 سال دارن چوب دزدایی میخورن که حاظر نیستن این بازار پول ساز انحصار خودرو و گمرک و مهمتر از همه تحریمارو رها کنن، تحریمایی که فشارش فقط و فقط و فقط روی دوش مردم هست و تمام، اما همین تحریم یه دلیل محکم و خوب شده برای دزدی از مردم و گرون کردن ساعتیه قیمتا و محدود کردن مردم تو همه زمینه ها و چپاول ثروت ملی و تعطیل کردن خیل کارخونه ها و ساخت و ساز چون بهونه تحریم رو دارن و به هیچ وجه حاظرم نیستن با طرف کنار بیان و مردم و اقتصاد رو نجات بدن و بذارن مردم یه نفس راحتی بکشن
جالبه هر دولتی هم میاد سریع یه چیزی رو گرون میکنه، آخه کی این دزدیا تموم میشه، انحصار و گمرک
البته هر وقت دولت قید بازار پول ساز تحریما رو زد و با طرف کنار اومد همه این فشارای پولی هم تموم میشه، که خیلی بعیده
تحریمی که فشارش فقط رو دوش مردم هست و راهی شده تا دولت تو روز روشن دست کنه تو جیب مردم، البته هیچ کی چنین بازار دلچسبی رو ول نمیکنه
کوروش کریمی
۳۱ تیر ۱۴۰۲دقیقا درست میفرماید ، میگه خودروی محبوب نیسان!!!مگه ما گزینه دیگه ایی هم داریم؟؟؟مجبوریم ی همچین وانت قدیمی که خوره بنزین هست سواربشیم، شرکت زامیاد میدونه ملت انتخاب دیگه ای ندارن ی هچین اشغالی رو تحویل ملت میده، من سال ۹۹ی وانت نیسان صفر برحسب نیاز برای کشاورزی از زامیاد ثبت نامی خریدم ،شرکت حتی دربهای ماشین را رگلاژ نکرده و متاسفانه در بندرعباس هیچ خدمات پس از فروشی هم ندارد، یشدت سوختش بالاست و دربهای ماشین را با لگد باید ببندی، اینه خودری صفر ایرانی،فرمانش از فرمان تراکتورهای قدیمی هشتاد سال پیش هم سفت تر هست
احمدی
۲۴ تیر ۱۴۰۲به نظر من شخصا باید یکی این کارخونه رو از دست این بچه ها بگیره دیگه شورش در اوردن روز به روز حلبی تر بدنه از قوطی رانی شاسی از میلگرد حرارتی این چه افتضاحی هست بخدا نمیتونید از افغانستان یاد بگیرید نکنید برید تویوتا وارد کنید به قیمت ارزون بدید یکی کار کنه
داريوش خواجه ای
۲۲ تیر ۱۴۰۲… با این نیسان گاوی تان
لااقل مثل سمند تصویر مدیر ایران نخود رو روی شبکه جلوی خودرو نصب کنید
شما که شهامت تغییر ظاهری خودرو رو نزدیک به یک قرن رو ندارید لااقل فیس و پز ندید که خودرو ساز هستید
خودرو سازی انگیزه و هدف راسخ میخواد که متأسفانه در وجود خودرو سازان ایرانی نیست
شهرام
۲۳ تیر ۱۴۰۲دقیقا.ماشین سازی یک علم پیشرفته و کار هرکسی نیست.بعد ده سال و صرف ملیاردها اختلاس فقط ظاهر خودرو کمی تغییر دادید و کلی قدرت افت پیدا کرده.کلی هم هارت و هورت میکنند. افغانستان هم اینها رو دیپورت میکنه
شیرانی
۲۳ تیر ۱۴۰۲مسلمه که افغانستان تولیدات سایپارو دیپورت کنه اونها پول میدن خودرو خوب بخرن، مانند ما ایرانیها مجبور نیستند ، بعد از چهل وچهارسال باصطلاح تجربه در ساخت ، ساینا و کوئیک که از تولیدات اخیر شون هست به اظهار تعمیر کارها و بیشتر خریدارهاشون در کیلومتر ۹۰تا۱۱۰ لرزش شدید فرمون داره که خود شرکتش هنوز قادر به رفع آن نیست ، واقعاً جای تاسف داره…
جعفر جلوبندی
۲۴ تیر ۱۴۰۲بالانس روکار بزن هرچهارچرخو
حسین
۲۳ تیر ۱۴۰۲البته چند بار کابین را عوض کردن وای استقبال نشد!
هم در دهه ۸۰ شمسی ، هم الان با پادرا!
حقیقتا مشتری تعیین میکنه چی میخواد ، فقط انحصار کمک کرده به زامیاد.
parhamiof
۲۲ تیر ۱۴۰۲موشکولات حل شود
بنظرم حتما باید صادر بشه تا بتونه با فورد اف 150،شورلت سیلورادو یا رم 1500 رقابت کنه
شکست آمریکاییا که حتمیه
خلیل
۲۳ تیر ۱۴۰۲چرا تموم نمیشی تو🤧🤧
Mehran
۲۳ تیر ۱۴۰۲تا بشر هست حضرت عزرائیل باید باشه😂
Ali.Malek
۲۳ تیر ۱۴۰۲دی لایت برامون شده معیار به روز بودن مهندسی و استاندارد خودروهامون، رو هر ماشینی یه دی لایت میبندن میشه خودروی روز، قبلا هم با پراید و بقیه ماشین ها این کار رو میکردن، یه چراغ عقب جلو عوض میکردن به عنوان ماشین روز با استانداردهای جهانی با چند میلیون افزایش قیمت میکردن تو پ ا چ ه مردم، پلتفرم و تکنولوژی و بازدهی موتور و هندلینگ و ظاهر به روز و خوشگل و راحتی و تجهیرات و هزارتا بحث دیگه هم کشششک
نیسان آبی
۲۳ تیر ۱۴۰۲نیسان فقد ابی مدل زیر 94 و تمام
Mm
۲۳ تیر ۱۴۰۲آبی رنگ ماشین های کار وخدمات حتی تو انگلیس
ح ا
۲۳ تیر ۱۴۰۲جمع کنید خودروسازان خون آشام ملت مظلوم ۴۴ ساله با جان ومال مردم بازی میکنید ۱۰۰ تا ایراد میشه بهمین حلبی بی ارزش گرفت خیلی خلاصه کابین کوچک که جای پا نداره صندلی خشک وثابت شاسی از عقب بلند که برای ماشین های پشت سری خطر ناکه مخصوصا در موقع تصادف شکل نچسب ……
سیدی
۲۳ تیر ۱۴۰۲راننده نیسان با ۱۵ سال سابقه رانندگی با وانت نیسان. بار تره بار هستم به نظر من عرض اتاق هم برای خوابیدن راننده بیشتر میشد خیلی بهتر میشد.گه همین گیربکس یه دنده ۵هم اضافه برای موقه ای که ماشین بدونه بار ازشهرستان برمیگرده و100%لازمه داشت. متورش هم تو توضیحات زدین قدرتش ازZ24 کمتر باشه کل کارهایی که برای ماشین انجام دادین مفت نمی ارزه متورش اگه بتونین قدرتش بیشتر کنین ۲۴۰۰به۲۸۰۰ تعقیر بدن خیلی عالی چون سوخت گاز قدرت کمتری نسبت به بنزین داره تازه ۲۸۰۰ میشه ۲۴۰۰اسب موتور. گیربکس. اتفاق قوی و تعقیر.بزرگ بشه من حتما حتما بدون شک میخرم وگنه زیاد علاقه ای به اون متور کم جون توگردنه کم میاره ندارم باتشکر.
حسین
۲۳ تیر ۱۴۰۲موتورش ۱۴۴ اسب بخار شده احتمالا
HOSSEINK3
۲۳ تیر ۱۴۰۲بلاد کفر: فوردf200
ایران وطنم : نیسان جونیور ملقب به : نیسان آبی قاتل جاده ها !
کاش روزی برسه که این ماشین ها رو بچه های آینده حتا نبینند
مهدی
۲۳ تیر ۱۴۰۲مشتری مداری، برای یه خودرو ساز وطنی واژه خیلی غریبیه
عمید
۲۳ تیر ۱۴۰۲مردم نیسان وانت صفر خریدم بد بخت شدم پر سوخت پر استهلاک اگر میخواهید بیچاره شوید وانت نیسان بخر اگر هر کی پراید سواری دارد معاوضه میکنم بخدا الان اگر خودرو فراری داشته باشد نگا ه تان نمیکنن پس هیچ خودرویی مثل پراید کم استهلاک کم سوخت تر ندیدم بخصوص اگر 141تمیزی هر کی داشت معاوضه میکنم
امیر
۲۳ تیر ۱۴۰۲سلسلام بیا من معاوضه میکنم بهترین ماشینه خب ماشین باری که پراید نیست بیا ساینا بهت بدم خشک بده به من ماشینو سرشم میدم ۰۹۱۲۱۸۳۳۲۵۶
مهدی
۲۳ تیر ۱۴۰۲تا زمانی که در ساخت خودرو دزدی میکنید هیچ چیز درست نمیشه خیالتون راحت خیال مردم هم راحت.
شیرانی
۲۳ تیر ۱۴۰۲فقط دزدی علنی از جیب ملت…
شهریار
۲۳ تیر ۱۴۰۲یه جوری گفتن امکانات رفاهی من فکر کردم که خط خوان ایربک حالا یه سری چیزهایی که واقعا دیگه پیش پا افتاده هست یه صندلی چیه مگه من خودم عوض کردم. افزایش حجم اتاق ۱۶ سانت خجالت هم خوب چیزی هست
حجتی
۲۳ تیر ۱۴۰۲هنوز شیشه هاش دستی هستش ترمز هاش شوش بگیری مولوی وایمیسه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
سعید
۲۳ تیر ۱۴۰۲وقتی اطلاعات ندارین نظر ندین ،جناب مهندس سلیمی تایید کردن نیسان آبی رو..
هدف اینه بشه باهاش جابجا شد ،آپشن توطئه آمریکایی هاست ، مگه زمان بابا بزرگها شتر آپشن داشت؟ هیچ موشکولی هم نداشتن.
دنبال ظاهر نباشید مهم نیته
هادی
۲۳ تیر ۱۴۰۲موتور جدید تو یه مقاله خواندم که 16 سوپاپه
Dariush saadat
۲۳ تیر ۱۴۰۲عذر میخواهم تو چند تا سایت دیگه موتور خروجیه خیلی بیشتری داشت هم گشتاور و هم قدرت
مطمئنین؟
البته بیشتر شدن قدرت و گشتاور با توجه به راننده های محترم این محصول عقلانی نیست
یه درصد خیلی زیادی از راننده های نیسان واقعا بد رانندگی میکنن مخصوصا اگه چند تا نیستن باهم تو جاده باشن
قصد توهین ندارم ولی واقعیته
شیرانی
۲۳ تیر ۱۴۰۲الحق اینو درست میگید..
بهمن میربلوچی
۲۳ تیر ۱۴۰۲چین با سابقه کم صنعت خودرو سازی همیشه در حال تغییرات در مدل های خودرو خودش هست و بازار دنیا رو داره میگیره با اینه هنوز با کیفیت جهانی فاصله زیادی داره ولی شما خودروی 60سال پیش رو هنوز هیچ تغییری ندادید
امیر
۲۳ تیر ۱۴۰۲نیسان تکنولوژی بالای ۵۰ سال ژاپن هست چطور ماشینهای کره ای ۲۰۱۸ وارد میشن ولی وانت کره ای وارد نمیشه؟ دسیسه ای در کار است.
Pm
۲۳ تیر ۱۴۰۲بالاترش نیست هیولای جاده ها ،فورد وشورلت وتویوتا کی باشن جلوی ارباب جاده ها
حسین
۲۳ تیر ۱۴۰۲مشخصات موتور m24 پلاس:
۱۴۳ اسب بخار
۲۲۵ نیوتون متر گشتاور
لطفاً اصلاح کنید
علی
۲۳ تیر ۱۴۰۲قبلا یک پیکان وانت سفید داشتم که اتاقش آبی رنگ بود ، اوایل که هنوز عادت نکرده بودم وقتی که از آیینه بغلا عقب رو نگاه میکردم ، گازشو میگرفتم تا آخر که نیسانه نتونه منو بگیره بعدش یوهو میفهمیدم که آقا این نیسان آبی نیست پشت سرم اتاقِ وانتِ خودمه😂😂😂😂
Hamid121
۲۳ تیر ۱۴۰۲برای اولین بار در طول عمر ۶۰ ساله شرکت زامیاد کسی در راس شرکت قرار گرفته که واقعا دانش و مهارت لازم را دارا میباشه ، و در طول مدتی که مشغول بکار شده تغییرات بنیادی در کمیت و کیفیت خودروهای تولیدی و همینطور گسترش سبد محصولات ولی گویا دست هایی وجود دارد که نمیخواهند کشور مترقی و رشد یافته باشه
مهدی
۲۴ تیر ۱۴۰۲ماشین نیسان هیچ گونه مورد اطمینان نیست مخصوصا جدیداش الان مدل ۱۴۰۲داریم موتور زده تعادل صفر .جلوبندی پوچ موتور ضریف شاسی تعریفی نیس
عبدالحسن حمیدی راد
۲۴ تیر ۱۴۰۲سلام
وقتی سواد الکترونیک در ایران پایین باشه انتظار نداشته باشید ماشین با کامل ترین تکنولوژی تولید بشه و پر از اپشن باشه
علت بی کیفیتی ماشین ایرانی سطح پایین تجربه و علم هردو باهم از مهندسین الکترونیک در ضمینه خودرو و صوتی تصویری مثل تلوزیون که فقط مونتاژ می کند.
چرا مونتاژ می کند چون از ابتدا نمی تواند تولید کند چون علم کافی ندارد اگر داشت نمی خوام بگم سیپیو بسازه تا بیاد یه فت بسازه ایا میتونه؟ خیر
پس انتظار از ماشین ایرانی زیاد نداشته باشید.
مجید
۲۴ تیر ۱۴۰۲سلام دوستان تنها خریدار تولیدات داخل ایران فقط ایرانیها هستند چون خودروی خارجی اجازه وارد شدن به کشور رو نداره پس هر تولیدی با هر چی که باشه فقط برای ایرانیهاست معلومه هیچ کشوری خریدار تولیدات ما نیست چون ….
حسین
۲۴ تیر ۱۴۰۲خدایش روکه نیست سنگ پای قزوینه
چقدر هم افتخار میکنند که فقط چند سانت حلب واهن برای ی نیسانی که باید تولیدش متوقف بشه ………ی کشور از بس پیشرفت کرده خودرو پرنده ساخته. ایناافتخار میکنند که فرقون طراحی کردن
فرزاد
۲۴ تیر ۱۴۰۲این خودروی کار و تجاری محبوب و قدیمی قرار است.
وقتی چشم مخاطب به این جمله برخورد کرد دیگه محاله کل متن رو بخونه و سریع جدول مقایسه رو میخونه و با دیدن تغییرات شگرف موتور از Z به M میره کولهپشتی رو ورمیداره و تو مرداب پر از زالو دفن میشه
ایرانی
۲۴ تیر ۱۴۰۲سلام سلطان فقط نیسان آبی اصلا دلیل دعوای آمریکا با ما همین نیسان آبیه هرجا حق تقدم با خودته ملت مشکل از راننده نیسان نیست مشکل از نیسانه توهین نکنید ب ما خو لامصب نه ترمز داره نه تعادل نه فرمون داره یعنی وژدانن هر وقت پشت پراید میشینم دقیقا حس کسی رو دارم که سوار بوگاتی شده