شرکت زامیاد قصد دارد تا ماه آینده نسل جدید نیسان وانت را با نام نیسان اکستند به بازار عرضه کند. این خودروی کار و تجاری محبوب و قدیمی قرار است با اتاقی بزرگتر و موتوری کممصرفتر نسبت به مدل قبلی تولید شود.
به گزارش پدال، نیسان زامیاد اکستند نمونه بهینه نیسان آبی است و شرکت زامیاد با هدف ارتقای رضایت مشتریان و ایجاد ظرفیت برای پشتیبانی از استانداردهای جدید ۸۵گانه این خودرو را ارتقا داده است.
سید محسن مرتضوی، مدیر عامل زامیاد با بیان اینکه شرکت زامیاد به منظور مشتریمداری، ارتقاء ایمنی و رفاه رانندگان، اقدام به طراحی و تولید وانت زامیاد (نیسان) جدید با نام اکستند کرده است، افزود: به منظور بهبود شرایط نشستن راننده و افزایش ایمنی خودرو یاد شده، طول کابین این محصول ۱۶ سانتیمتر افزایش پیدا کرده که این افزایش فضا، باعث استفاده از صندلیهای مجزا برای راننده و سرنشین با قابلیت تنظیم موقعیت صندلی و زاویه پشتی آن شده است؛ این امر توانسته میدان دید راننده و تسلط بر غربیلک فرمان را بهبود ببخشد. در راستای تحقق افزایش فضای کابین، قالبهای بدنه این محصول، بازطراحی و نوسازی شده و همچنین تزئینات داخلی اتاق، کاملاً تغییر یافته است.
مدیرعامل شرکت زامیاد در مورد دیگر مزایای این محصول نسبت به وانت زامیاد معمولی که از ابتدای مردادماه سال جاری تولید آن آغاز خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به تفکیک صندلیهای راننده و سرنشین، از فضای بین دو صندلی برای جانمایی کنسول استفاده شده است که این امر علاوه بر پرکردن فضای بین دو صندلی و زیبایی کابین، فضای کاربردی مناسبی را در اختیار راننده قرار میدهد. همچنین با توجه به پوشش فومی دَر کنسول، در صورت استفاده راننده از فضای کابین برای استراحت، یکپارچگی صندلیها مشابه طرح قدیم نیسان (صندلی نیمکتی) فراهم میشود.
او افزود: با آستر شدن بدنه و اتاق بار اکستند، مقاومت رنگ بدنه در مقابل خوردگی و ضربه افزایش قابل ملاحظهای پیدا میکند. ضمن اینکه ثابتکنندههای خط مونتاژ این محصول، نوسازی شده است که سبب کنترل دقیقتر فواصل و همسطحی قطعات و همچنین موجب بهبود توازن دَرها، تغییر طرح نوار آببندی دور دَرها و در نهایت جلوگیری از نفوذ آب میشود.
مرتضوی خاطرنشان کرد: وانت نیسان اکستند تولیدشده میتواند مبنای تغییر طرحهای آتی از جمله تغییر چراغهای جلو، جلو پنجره، سپر و … باشد.
گفتنی است، طراحی و تولید تزئینات داخلی محصول وانت زامیاد (نیسان) جدید، شامل پوشش سقف، پوشش دیواره پشتی، کاور ستونها، کاور زیر داشبورد، کفپوش و کاور دسته دنده است، ضمن اینکه در تولید تزئینات داخلی از مواد منطبق با استانداردهای روز، بهویژه استانداردهای ایمنی مربوط به مقاومت در برابر UV و عدم انتشار شعله استفاده شده است.
موتور این خودرو نیز نسبت به گذشته تغییراتی را تجربه کرده و زامیاد نام آن را از Z24 به M24 پلاس تغییر داده است. موتور M24 پلاس نسبت به Z24 دارای مصرف سوخت کمتر، سیستم برقی ارتقا یافته و استهلاک کمتر میباشد.
مشخصات | موتور Z24 | موتور M24 پلاس |
حداکثر توان خروجی | ۹۴ اسب بخار | ۹۴ اسب بخار |
حداکثر گشتاور خروجی | ۱۸۷ نیوتن متر | ۱۸۰ نیوتن متر |
تعداد سوپاپ | ۸ | ۸ |
دریچه گاز | سیمی | برقی |
استاندارد آلایندگی | یورو ۵ | یورو ۵ |
ذال
۲۴ تیر ۱۴۰۲ابرو مون بیشتر نبرین، بس کنین، باشه100میلیون دیگه بکشین رو قیمتش ولی اینقد ضایع بازی در نیارین متاسفم برای شما مسولان رانت خوار و بی کفایت سایپا
حامد
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳این ماشین خیلی هم خوبه و شما زیادی راحت طلب هستید
ZICRAFT
۱۵ تیر ۱۴۰۳حالا از قیمتش بگذریم، ۱۰۰ سال دارن تولید میکنن و حالا با این تغییرات جدید روی این نیسان تا ۵۰۰ سال دیگه ازش خلاص نمیشیم….
حمید
۲۴ تیر ۱۴۰۲سلام خداقوت شماروبه وجدان نداشته تون قسم میدم یه فکر اساسی هم برای میل فرمونش بکنید که درموقع فرونره توسروگردن یاشکم راننده /بعدازصدسال ازین مرکب مرگ دست بردارید/…
بابک
۲۵ تیر ۱۴۰۲عزیز بی ادبی نکن زمان غار نشینی تمام، هم شما ها هستین که زمین ات به پول خورد شدی بسازوبفروش یادت رفت کجا به دنیا اومدی بابات چکاره بود الان در حال حاظر بچه های روستا همه شدن سانتافه سوار بچه های شهر شدن راننده تاکسی نیسان سوار
حسین
۳۰ تیر ۱۴۰۲واقعا که
باید این ماشین با
این کیفیت بدرد نخور بشه 700م
خدا از سرتون نگذره از مردم دارن سوع استفاده
میکنن
جمال
۲۵ تیر ۱۴۰۲شما اصلا شعورِ حضور در فضای مجازی رو ندارید چون واقعا ادبیات شما به همون خریداری میخوره
حمید
۲۴ تیر ۱۴۰۲سلام خداقوت شماروبه وجدان نداشته تون قسم میدم یه فکر اساسی هم برای میل فرمونش بکنید که درموقع فرونره توسروگردن یاشکم راننده /بعدازصدسال ازین مرکب مرگ دست بردارید/***
حامد
۲۵ تیر ۱۴۰۲حقیقتا کاری به سیاست تولید وانت نیسان ندارم حتی ، بنده و بستگان هم راننده وانت نیسان نبودیم هیچوقت ،اما به قول شما ، اینکه هرکی سوار نیسان هست مطمئنا الاغسوار بوده یا از بی الاغی سوار دیوار بوده و الان راننده شده …..
اصلا نمیتونم هضم کنم که شما ، با چه حقی همهرو به چشم ، رانندههای بیتوجه میبینین!!!!
مطمئنا،شما چشمات خرابه.!!!!
بهزاد
۲۸ تیر ۱۴۰۲به والله شما اگر پشت این لگن ها مینشینید میفهمیدید این راننده ها نیسان چه میکشند بخدا این راننده خیلی حرفه ای هستند که میتوانند این گاری که به نام وانت نیسان را کنترل کنند . این ماشین اعصاب برای راننده نمیگذارد که راننده بتواند با آرامش رانندگی کنه. از یک طرف گرمای محیط از یک طرف گرمای خود موتور و…. هزاران مشکل فنی دیگر و کرایه های دربه داغون و….
احمد
۲۹ تیر ۱۴۰۲بی نظیر
گرمای موتور تو این هوای گرم اصلا تحمل رانندگی نمیذاره برای راننده ی بدبخت
Bahi
۲۵ تیر ۱۴۰۲سلام شما الان چند ساله نیسان داری احتمالا مدل نیسانت زیر نود باشه،از سال۹۰به این طرف فرمان نیسان رو تلسکوپی وصل کردند که موقع تصادف باعث صدمات شدید به بدن نشه وجمع بشه فرمان.
عظیم
۲۴ تیر ۱۴۰۲مسخره اس
پندار
۲۵ تیر ۱۴۰۲کسانی که در مورد نیسان آبی نظر می دن خیلی از موارد را هم نمی بینند
اولا که شرایط فعلی کشور ما همین است که هست پس درباره واقعیت های روز صحبت کنید نه آرزوها و خیال هاتون
دوما حتی در کشورهای غربی و جنوب شرق آسیا هم اینجوری نیست که با پول تو جیبیت بری سر کوچه و یک تویوتا هایلوکس بخری ! پس انداز کردن در این کشورها و یا پرداخت اقساط هم ساده نیست باید حتی 2 شیفت کار کنی از ایرانی هایی که آنطرف هستند بپرسید قیمت تویوتا هایلوکس بسته به بازار آن کشور بین 20 تا 25 هزار دلاره تراک های آمریکایی هم از 25 هزار دلار شروع می شه تا 200 هزار دلار پس وقتی در مورد خودروی کار صحبت می کنید قیمت نهایی یک رکن خیلی مهمه قیمت قطعات و تعمیرات هم خیلی مهمه نهایتا اگر همین نیسان گاوی خودمان با همین کارایی و با قیمت 12 13 هزار دلار بتونه تو بازار آفریقا ریخته بشه و قطعاتش هم به وفور گیر بیاد و مناسب قیمت باشد می تواند مورد توجه مردم آفریقا قرار بگیره حالا تکنولوژیش قدیمه ؟ خب در عوض قیمت خود ماشین و قطعاتش ارزونه و خوب کار می ده در مورد کشور خودمان هم همینه همین حالا که قیمت ها خیلی بالارفته خرید چنین ماشینی که چنین کارایی داشته باشد با 500 میلیون تومان دور از منطق نیست اما وقتی می شه پادرا , 100 میلیون تومان می ره روش و این نیسان آبی نان دانی خیلی از ایرانی هاست و نباشد اصلا بخش باربری مملکت به مشکل جدی می خورد بهتر است که همین نیسان آبی با تغییراتی در موتور , بدنه , سیستم ترمز و اضافه کردن کولر و … کماکان به بازار عرضه شود اینجوری هم نیست که بگیم هر خودرویی 50 سالش شد بگیم بره موزه ! هر خودرویی تا هر وقتی که مورد استقبال مردم و بازار باشد عرضه آن ایرادی ندارد و خوب بازار ما وانت های قوی تر و تجملاتی و لوکسی هم دارد کسی نیسان آبی نخواست می تواند چند میلیارد تومان هزینه کند و آن ها را بخرد اما از منطق کسب و کار دور می شود ضمنا نیسان 500 میلیون تومانی (و حالا به دلاری بگیم 13 هزار دلار) 2 تن بار حمل می کنه که راننده های نیسان می گن تا 4 تن هم زدیم و هایلوکس که در بازارهای جهانی هم 7 هزار دلار گران تره بسته به یک کابین یا دو کابین بین 1 تا 2 تن بار می زنه خیلی از تراک های آمریکایی هم بین 500 کیلوگرم تا 1 تن بار می زنند درواقع شما باید از دید راننده به مسئله نگاه کنید چه راننده ایرانی و چه راننده دیگر کشورها و کاربری را هم ببینید همین وانت پراید که مسخره می کنیم گره از کار خیلی از کاسبی ها و مشاغل مردم باز کرده مثل گل فروشی ها , اتوشویی ها , شیرینی فروشی ها و … که طبیعتا دنبال وانت های لوکس پرشتاب پرامکانات تنی نیستند ! دنبال سوددهی شغل خود هستند .
ما یک کامیونت داشتیم به اسم خاور 608 که راننده ها از کارایی , دوام و هزینه کم آن راضی بودند اگر همین ماشین حفظ می شد یکسری تغییرات روی موتور آن داده می شد به داخل کابین رسیدگی می شد می شد همین حالا این ماشین را با قیمت حدودی 1میلیارد تومان تو بازار داشت اما حال مشابه چینیشو بخوای بخری باید حداقل 500 میلیون تومان بیشتر پول بدی برای همین می گم به این راحتی ها هم نیست که یک ماشین را کلا بفرستی موزه و یک ماشین جدید جایگزینش کنی نیسان به موزه بره وانت مشابه بعدی حداقل 1 میلیارد تومان آب خواهد خورد تا شما بیاین بگید شتابش بهتر شده ! رخش قشنگ تر شده ! و …
محمد
۲۵ تیر ۱۴۰۲حرف از تویوتا و قیمت بالای آن زدید
اینم اضاف کنید ک در کشور های غربی اگر قیمت خودرو بالاست که مطمئنم به نسبت خودروهای کشور ما قیمت همسانی دارن فروششون به چه صورته؟
آیا توی کشور ما هم بصورت اقساط و با کمترین سود و با توجه به درآمد و حقوقتون بهتون ماشین رو تحویل میدن؟
بنظرم جای دفاع از شرکتای حلب سازی کشور و به خطر انداختن جان مردم بهتره چشاتونو بیشتر باز کنید گفتار درمانی تا کی؟
احمد
۲۵ تیر ۱۴۰۲برادر من خودتو با کشورهایی مقایسه می کنی که به مراتب نسبت به ثروت و دارایی و این همه منابع کشورمون فاصله زیادی داره اگر بخوای مقایسه ی درستی بکنی باید با همین کشورهای همسایه مون بسنجی که بازم منابع و نیروی انسانی متخصص بیشتر داریم ، اینجاست که نشون میده حق ما چیه و چی باید سوار بشیم و شرایطمون به چه شکل باشه…التماس تعقل و تفکر که یکی از صفات مسلمان هستش. افلا تعقلون
اهالی ایران
۳۱ تیر ۱۴۰۲نه عزیز دل ،هیچ کدام از تولید کنندهای خودر دونیا ثروت ایران را ندارن،فرقشان این است که دزد،آغا زاده،ومسئولان بی غیرت، ندارند،وتولید این ارابه های مرگ،برای مردم هیچی جز عذاب هیچی ندارد،ولی برای تولید کننده،پول زیاد دارد،پس لطف کنید،مردم را احمق حساب نکنید،وبا گذاشتن یک مولتی مدیا روی ارابه مرگ ابی،آن را تبدیل به پلاس نکنید ونگوید مدل جدیده
Python
۲۶ تیر ۱۴۰۲الان یه عده میان میگن ماشین اونجا مفته
بهزاد
۲۸ تیر ۱۴۰۲ارزش جان مردم رو نادیده گرفتید مصرف سوخت هر صد کیلومتر بیست لیتر رو نادیده گرفتید خراب شدن ماشین که هر ماه در تعمیرگاه هست و تمام درآمد راننده صرف تعمیر این لگن ها میشود رو نادیده گرفتید. چون خودتون پشت نیسان ننشستید من پادرا دارم کولرش که کار نکرد بازش کردم و انگار بخاری جلوت هست آنقدر گرما تولید میکنه و از درز دوز ماشین میاد تو اتاق. در سرپایینی با بار کنترل این ماشین دست خداست چون ریتارت نداره و ترمز جوابگو نیست. کلا نیسان مثل تراکتوری میماند که برای مسافت نزدیک مناسبه و در جاده هم آسایش و راحتی نداره و هر لحظه هم ممکنه بعلت خرابی در راه بمانی و…..
حاج نیسان
۳۰ تیر ۱۴۰۲داداش مواد زدی؟
داود
۱۷ مرداد ۱۴۰۲احسنت
بهتر از این نمی شود در باره نیسان صحبت کرد.
به نظر من همه جوانب رو به خوبی بیان فرمودید.
نکته ای باقی نمیماند.
درود به شما که اینقدر حق نگر هستید.
ارت
۲۶ مرداد ۱۴۰۲استاد از سخنوری شما کیف وافر و هز کافی بردیم
استاد بحث چیز دیگه هستا، بحث تبدیل کالای مصرفی به کالای سرمایه ای هستا، کجای دنیا ماشین رو به عنوان سرمایه نگهداری میکنن جز ایران
بحث اینه که چرا دولت ایران کاری کرده که خرید ماشین باکیفیت برای مردم شده رؤیا، کاری کرده یه نیسان شده هم قیمت شاسی بلندای روز آمریکایی آلمانی
بحث اینه که با پول نیسان و دیگرماشینای داخلی ایرانی میشه تو مناطق آزاد یا هر جای دیگه از زمین بهترین های باکیفیت و کم خرج و باعمر مفید بسیار طولانی خرید، چرا دارن این جور به سر مردم میارن، چراغارو رو جابجا میکنن میشه خودروی جدید
فقط میشه جواب من رو که 10 ساله نیسان آبی دارم بدی، نیسان آبی چی داره، ها جوابمو بده نیسان چی داره، نیسان هیچی نداره فقط 4 چرخیه که حرکت میکنه همین دیگه هیچ کیفیتی و امکاناتی نداره، درصورتی که بابتش دارن پولی میگیرن که میشه باهاش بهترین کامیونت باری اروپایی رو خرید، یعنی اگه گمرک نبود اگه دولت با گمرک از مردم دزدی نمیکرد با پولی که بابت نیسان میدی میتونستی بهترین خوردوی باری اروپایی رو بخری و خیالتم راحته جنسش کیفیت داره و حداقل تا 10 سال اول هیچ خرج موتوری نمیاره و تعمیر کامل نمیخواد، در نتیجه میتونی از ضرر بیشتر بابت هزینه خراب شدن ماشینی مثله نیسان جلوگیری کنی
الان نیسان که دوگانه هم هست غیر از ضرر و نون بخور نمیر هیچی نداره، اگه با گاز بری که باید هر سال سرسیلندر ببری کف تراشی و سال دومم باید سرسیلندر رو عوض کنی و سال سومم باید و باید یعنی دل بخواهی نیست باید و باید تعمیر کاملش کنی، اگرم بخوای با گاز نری و با بنزین بری میدونی چی میشه، هیچی نمیشه فقط باید خودشو بفروشی پول بنزینش بدی، تو اصلا میدونی نیسان چه مصرف بنزینی داره، اصلا تو میدونی اینا یعنی چی، اما بهت میگم یعنی هر چی جون میکنی باید خرج خود ماشین کنی در صورتی که 800 میلیون تومنم پول بابتش دادی، یعنی به اندازه پول یه ماشین باری باکیفیت غربی یا شرقی دادی اما کلاه سرت گذاشتنو بجاش نیسان دادنت که فقط بتونی باهاش جابجا بشی و از گشنگی نمیری
ضمنا هیچ جای دنیا مثله ایران خر تو خر نیست که در زمان کنونی اجازه تولید چنین آشغالایی اونم با این قیمت سرسام آور بدن، به جز همون آفریقا که در تخصص خودت هست
دیدم اسم تراکای آمریکایی بردی، برو یه سر تو یوتیوب بزن ببین یه نیم تراک آمریکایی چه جور داره یه شاسی تریلی با 8 تا خودرو بالاش اونم تو آزادراه با سرعت زیاد میکشه، تراکی اگه گمرک نبود یا حداقل گمرک قانونی و منطقی بود، هم قیمت نیسان حتی ارزونترم بود، آخه تو تا حالا شکلات آمریکایی تو دستت گرفتی که میای اسم جنس آمریکایی میبری، ضعیف ترین تراک آمریکایی که اصلا دیگه هم تو هیچ جا نیست و به خاطره ها پیوسته اگه بیارنشون تو ایران همون جسدشون ایمن تر و قوی تر از نیسان و آشغالای ایرانی و چینی هست
مهمتر از همه بحث مقاله در مورد ارزش و پول و قیمت کالایی هست که اصلا تحت هیچ شرایطی ارزش چنین قیمتی نداره که دارن از مردم میگیرن و بجاش نیسان میدن، اگه دولت دزد دست از دزدی از مردم بیچاره ایران برداره و به زور از مردم پول نگیره همون هایلوکسی که الان داری ازش میگی، صفرش با دلار 50 تومن بیشتر از یه میلیارد نمیشه، حالا اگه خودت بخوای یه ماشین باری بخری چی کار میکنی میری 800 تومن میدی نیسان یا 200 تومن دیگه میذاری روش یه ماشینی میخری که کمه کمش 10 سال بدون اینکه خرجی بیاره میخری، ها کدومش، احتمالا تو از همونایی که میشینن رو یه شاخه و بعد ته شاخه رو میبرن و میفتن پایین، یه پیچ هایلوکس می ارزه به نیسان، تو اصلا میدونی کل درآمدی که میسان در میاره چقدره و چقدرش باید خرجش کنی تا دوباره سرپا باشه، ماشین خودمو میگم که مطمعنا همه نیسان داران شرایط بهتری ندارن، اگه یه نیسان روزی 1 تومن در بیاره در بهترین حالت 600 تومنش خرج خودش میشه، در بهترین حالت
حالا اولا ایران کشور فقیری نیست ک، دوما تو انگاری تو جامعه نیستی و احتمالا تو غاری چیزی زندگی میکنی، حاجی بحث اینه که کجای دنیا بابت واردات خودرو که کالای مصرفی هست گمرک 700 درصدی میذارن، کجای دنیا چنین مافیای خودرویی داره، اصلا کجای دنیا اجازه واردات خودروهایی مثله خودروهای ایرانی میدن که هر ساعت 18 نفر رو داره میکشه، آمار تصادفات ترکیه تقریبا یکونیم برابر ایرانه اما آمار مرگ و میر تصادفات اونا یک چهارم ایرانه، خوب دلیلش چیه، یا ماشینای اونا اصلا آدم داخلش نیست و ماشین بدون سرنشین، خودش راه میفته میره تصادف میکنه یا ما ایرانیا رانندگی بلد نیستیم و عمدا خودمونو میکشیم
ایران با این ثروت نباید به هیچ وجه گمرک خودرو اونم اینچنین سرسام آور وضع کنه، ایران نباید مثله آفریقا که بهش تشبیه کردی باشه، ایران نباید مافیای خودرو داشته باشه، ایران نباید خودروی 50 سال پیش رو تولید کنه و به قیمت خودروهای روز اروپایی بندازه به مردم مظلوم، میفهمی بحث فقط سر ارزش گذاری هست بحث سر دزدی از مرده، به بهونه تولید داخل قانونی گذاشتن که هیچ کس حق سوار شدن ماشین با کیفیت رو نداره، قانونی گذاشتن که مردم باید بابت سوار شدن یه خودروی بی کیفیت، پول یه خودرو باکیفیت و پر از امکانات اروپایی بده
نیسان سرخ
۹ شهریور ۱۴۰۲دکتر .پرفسور .در اقتصاد چیزی به نام مزیت رقابتی هست برو در موردش تحقیق کن کشور های پیشترفته ازش استفاده میکنن تا منابعشون رو حدر ندن و اتلاف وقت نداشته باشن وقتی ما تو ماشین سازی مزیت رقابتی نداریم باید وارد کنیم یا خود ماشین رو یا تکنولوژی ساختش رو نه اینکه حلبی پاره درست کنیم هم از جون مردم مایه بزاریم هم از منابع و هم باعث دردشون بشیم .شما نگاه خیلی سطحی نسبت به این موضوع داری و این نگاه شما باعث عدم پیشرفتتون تو زندگیتون میشه
ram1500trx
۲۶ تیر ۱۴۰۲من دوسال باهاش کار کردم الان تو سن ۳۵ سالگی کمرم در میکنه.
حسین
۳۰ تیر ۱۴۰۲امان از مردم خودمون
خدا خیرتون بده دارین گول کی میزننین
نیسان باید بشه آرزو کارگر که بخواد نون زن و بچهاش
بهمن میربلوچی
۲۷ تیر ۱۴۰۲آقا این همون ماشینه فقط لوازم یدکی شون به هم نمیخوره تا اونی که اینو میخره بفهمه ماشینش یه چیز دیگست
شاهی
۲۸ تیر ۱۴۰۲ببرن کنیا بدن جاش گوشت بز بگیرن جاش بهتره
حمید
۲۸ تیر ۱۴۰۲بخدا خجالت بکشید
کشورهای دیگه هرچند وقت یکبار یک وانت جدید و ایمن تر تولید میکنند مثل شرکت تویوتا و ….
شما مسئولین بی کفایت چهل ساله فقط دارین این ارابه مرگ رو تولید میکنید و بس.خود شرکت نیسان بخدا مسخره میکنه شماهارو واقعا خاک بر سرتون.
مردم بدبخت هم چاره ای ندارن که بخرن برای امرار معاششون بخدا خجالت بکشید ..
آسیدسجاد
۲۸ تیر ۱۴۰۲رفیقا من خودم راننده نیسان مدل ۷۸داشتم مدل ۸۶ داشتم مدل ۱۴۰۱هم الان دارم
اینا میدونم که نیسان هرچی مدلش بالتر میره قدرتش میاد پایین تر شتابش اما میره بالاتر
نیسان ماشینیه که از عدم آسایش دیو را آب میکنه
بهزاد
۲۸ تیر ۱۴۰۲آقای مسول لطفاً فکری به حال قطعات موتور نیسان بکنید که کیفیت ها بسیار پایینی دارد و ماشین نو به یکی دوماه نمیرسه که باید بره تعمیرگاه و…
در ثانی در بازار هم قطعات اصلی گیر نمیاد همه بنجول و بی کیفیت با قیمت های خیلی بالا هست. به خدا مردم گرفتار شدن تو این مملکت بی صاحب
عباس
۲۸ تیر ۱۴۰۲آقای مسول لطفاً فکری به حال قطعات موتور نیسان بکنید که کیفیت ها بسیار پایینی دارد و ماشین نو به یکی دوماه نمیرسه که باید بره تعمیرگاه و…
در ثانی در بازار هم قطعات اصلی گیر نمیاد همه بنجول و بی کیفیت با قیمت های خیلی بالا هست. به خدا مردم گرفتار شدن تو این مملکت بی صاحب
عباس
۲۸ تیر ۱۴۰۲آقای مسول لطفاً فکری به حال قطعات موتور نیسان بکنید که کیفیت ها بسیار پایینی دارد و ماشین نو به یکی دوماه نمیرسه که باید بره تعمیرگاه و…
در ثانی در بازار هم قطعات اصلی گیر نمیاد همه بنجول و بی کیفیت با قیمت های خیلی بالا هست. به خدا مردم گرفتار شدن تو این مملکت بی صاحب
امیرحسین
۲۹ تیر ۱۴۰۲پادرا خیلی بهتره کابینت هم محکم تره
وحید
۳۰ تیر ۱۴۰۲با عرض سلام خدمت همگی من از 18سالگی نیسان خریدم نیسان ماشین جاده نیست برا مسافت کوتاه باید استفاده بشه برا کار کشاورزی بینظیره برا روستا حرف نداره فقط قیمتش خیلی نامنصافانه بالاست چون واقعا چیزی نداره آپشنی نداره ولی در کل نیسان عشق است
علیرضا نیکبخت
۳۰ تیر ۱۴۰۲سال ۱۵۰۲
نیسان بالدار با جفت عقب اومده بازار و نزدیک پنجاه ساله دیگه خودرو تولید نمیشه خخخخخخ
سینا
۳۰ تیر ۱۴۰۲نیسان آبی یا الاغی هراسمی که میزارین روش.ولی یه چیز میشه در مورد این وسیله بسیار ارزشمند گفت خدا بده برکت.اگع همین الان از حمل نقل کم کنیمبحران اساسی خواهیم خورد.۳تن بار واسه یه وانت خیلی زیاده ولی نیسان با تمام نواقص از قبیل ترمز ضعیف اتاق خشک تنگ مدل قدیمی زیر ۹۰که جهنم واقعی بدون کولر
خال بی بار رانندگی کردنش فرقی با تراکتور نداره.بازم وقتی بار داره نرمتر.سرو صدا .دنده کلاج افتضاح خشک خسته کننده.فقط به واسطه قدرت وکم استحلاک بودن میشه گفت خواهان داره.گزینه های .یا قیمت بالایی دارن مثل کاپرا یا پیکاپ
یاضعیف هستن اگه ارزون باشن.بع جز لندرور باری قدیمی خودمون که بیخود بی جهت از چرخه تولید خارج یا خیلی کم شده.خیلی ماشین خوب ومحکمی استحلاکش هم خیلی کم سواری خوب.اپشن دار نیست ولی دو دف خیلی بهتر از نیسان فقط تناژ باری کمتر از نیسان مابقی موارد خیلی بهتر از نیسان
امیر
۳۰ تیر ۱۴۰۲کاش میتونستن از بغل هم بهش اضافه کننن تنها ضعف نیسان ابی باریک بودنشه که زود چپ میشه .بخدا اگه اینکار انجام میگرفت هم خوشگل میشد هم جادار و هم …..
مصطفی
۳۱ تیر ۱۴۰۲لطفا اگه جان و سرمایه مردم براتون ارزش داره محور عقب نیسانو جفت لاستیک کنید مثل کامیونت واقعا آمار لاستیک ترکوندن و چپ کردن این ماشین به شدت زیاده
MADE IN USA
۲۷ مرداد ۱۴۰۳این موتور جدید پیشرفت بود یا عقبگرد؟؟
سوال مهم در رابطه با این شاهکار از رده خارج قدیمی ژاپن که دیگه خود ژاپنی ها هم یادشون نمیاد این ماشینو
حسین
۱ مرداد ۱۴۰۲شاسی و اتاققوی تربشهعالی میشه مدل های جدید شاسیواتاق ضعیف تری نسبت به قبلی ها دارن
مهدی
۲۳ دی ۱۴۰۲نیسانم آرزوست 🥺
ایرانی
۵ شهریور ۱۴۰۳این اساتید اونقدر تولید نیسان گاوی رو ادامه دادند تا بعد از هفتاد سال، دوباره چراغهای دو طبقه مد شد!