زامیادفوتون

معرفی زامیاد فوتون واندر دو کابین با آپشن‌های بیشتر، جایگزین شهری وانت نیسان

مینی تراک فوتون واندر محصول جدید زامیاد در ایران، ویژگی‌های مناسبی برای استفاده به‌عنوان بارکش شهری با ظرفیت مناسب دارد. این خودرو در دو نسخه تک و دو کابین رونمایی شده است.

معرفی فوتون واندر

طراحی بامزه و شرقی، طول بسیار کوتاه دماغه، قرارگیری موتور در زیر صندلی‌ها، قابلیت هماهنگ‌سازی با هر نوع کسب‌وکار مخصوصاً کاربردهای شهری و خدماتی و سازمانی و تمرکز روی ویژگی‌های عملی باعث می‌شوند تا واندر را به‌عنوان یک بازیگر جدید در این حوزه جدی‌تر بگیریم.

عرض بسیار کم واندر می‌تواند هم نقطه مثبت آن برای مانورهای شهری و هم نکته‌ای منفی برای خریدار از جهت طراحی و زیبایی باشد. ممکن است این نوع طراحی مورد پسند رانندگانی که به دنبال خودروهای خشن و با ابعاد بزرگ هستند، نباشد.

این خودرو توسط فوتون ۱.۵ میلیون کیلومتر آزمایش جاده‌ای را پشت سر گذاشته و به گفته سازنده، اجزای کلیدی آن عمری حداقل ۳۰۰ هزار کیلومتری دارند. این موضوع نشان از دوام خوب چنین خودرویی دارد که برای مصارف تجاری و کاری بسیار حیاتی است. در چالشی که فوتون برای نمایش قابلیت اطمینان این خودرو درنظر گرفت، ۶۰ هزار کیلومتر بدون خرابی پیموده شد.

امکانات و تجهیزات زامیاد واندر دوکابین

فضای داخلی برای افرادی با قد بلند هم کاملاً جادار به نظر می‌رسد. هرچند در نسخه دوکابین، فضای پای صندلی‌های نیمکتی عقب محدود است. کابین برای یک خودروی کار، طراحی قابل قبولی دارد. آپشن‌هایی چون ترمز دستی برقی، نمایشگر ۹ اینچی لمسی، سیستم اطلاعات و سرگرمی، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای که در فوتون‌های فول آپشن وجود دارد، احتمالاً در آینده به‌صورت سفارشی روی این خودرو ارائه خواهند شد.

داخل کابین واندر

ایربگ سرنشینان جلو، چراغ رانندگی در روز، سنسور نور (اتولایت)، چراغ‌های LED، تهویه‌مطبوع، سیستم هشدار باز بودن کمربند، سیستم هشدار باز بودن در، غربیلک فرمان دوشاخه دی کات با روکش چرمی مجهز به کنترل‌های روی فرمان، ریموت و قفل‌مرکزی، آینه‌های برقی همراه با گرم‌کن، صندلی‌های ارگونومیک با روکش پارچه و چرم، تنظیم گودی کمر صندلی راننده، سیستم تهویه‌مطبوع، نمایشگر ۷ اینچی لمسی سیستم مولتی مدیا با پورت USB و بلوتوث، خروجی ۱۲ ولتی، نمایشگر دیجیتالی ۷ اینچی کلاستر، دوربین دنده‌عقب و… فهرست تجهیزات واندر را تشکیل می‌دهند. همان‌گونه که می‌بینید، این خودرو به امکانات مهم اکتفا کرده تا هزینه تولید را پایین نگه دارد.

فضای کابین به سه‌رنگ مشکی و طوسی و آبی مزین شده. دریچه‌های تهویه عمودی است و کابین روشن و شاد و جادار است. ممکن است انتظار طراحی مدرن‌تری از کابین این خودرو داشته باشید؛ اما به‌خاطر داشته باشید که این یک خودروی اقتصادی و ارزان‌قیمت محسوب می‌شود.

بارگیری در عرشه واندر از سه جهت ممکن است و این موضوع برای تخلیه بار بسیار مفید و راهگشا است. این عرشه کاملاً تخت بوده و باعث آسانی بارگیری بدون پرتی فضا می‌شود.

عرشه بارگیری فوتون واندر

مشخصات فنی فوتون واندر دوکابین

تعویض روان دنده، فرمان برقی با انرژی کم ۱۷ نیوتنی برای چرخش، ترمزهای قدرتمند و موتور تنفس طبیعی کم استهلاک از ویژگی‌های فنی واندر به شمار می‌آیند. قرارگیری موتور در زیر صندلی‌های جلو همانند بهمن اینرودز، باعث افزایش ارتفاع سواری و درعین‌حال انتقال لرزش به کابین می‌شود. ویژگی که بیشتر یادآور مینی ون‌ها در این کلاس است. تعمیرات روتین موتور نیز با تاکردن صندلی‌ها مقدور است.

پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر
قدرت ۱۱۲ اسب بخار در دور ۵۶۰۰
گشتاور ۱۴۷ نیوتن متر در دور موتور ۴۴۰۰
گیربکس ۵ سرعته دستی
محور محرک دیفرانسیل عقب
نسبت دیفرانسیل
۴.۷۷۸
حداکثر سرعت ۱۱۰ کیلومتر/ساعت
طول ۴,۸۷۰ میلی‌متر
عرض ۱,۷۱۰ میلی‌متر
ارتفاع ۱,۹۹۰ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۳,۰۸۰ میلی‌متر
طول اتاق بار ۲,۱۴۰ میلی‌متر
عرض اتاق بار ۱,۵۷۰ میلی‌متر
ارتفاع اتاق بار ۳۶۰ میلی‌متر
وزن خالص ۱۲۵۰ کیلوگرم
وزن ناخالص
۲۵۵۰ کیلوگرم
ظرفیت بار ۱۳۰۰ کیلوگرم
ظرفیت باک ۵۰ لیتر
ترمز (جلو/عقب)
دیسکی/کاسه‌ای
امکانات ترمزها
ABS+EBD+ESC
ترمز پارک دستی
ظرفیت حمل نفرات
۴+۱ نفر
سیستم تعلیق محور جلو
مک فرسون – میله تعادل
سیستم تعلیق محور عقب
فنر تخت – میله تعادل (آپشن)
سایز تایر
LT 175/75R14
امکانات
نمایش میزان باد تایر TPMS
فرمان
برقی EPS
استاندارد آلایندگی
یورو ۵

قیمت زامیاد واندر

در حال حاضر قیمت قطعی و نهایی دو نسخه واندر توسط زامیاد اعلام نشده است. مسئولین زامیاد از قیمت زیر یک‌میلیاردی نسخه دو کابین فوتون واندر در نمایشگاه تبریز خبر دادند. در چین فوتون واندر با قیمت ۶۱۰۰ تا ۸۸۰۰ دلار به فروش می‌رسد که آن را در زمره اقتصادی‌ترین خودروهای باری قرار می‌دهد.

فوتون واندر

نکات منفی زامیاد فوتون واندر

  • قدرت پایین پیشرانه
  • طراحی نه‌چندان همه‌پسند
  • امکانات رفاهی اندک
  • صدا و لرزش داخل کابین

نکات مثبت زامیاد فوتون واندر

  • جادار با فضای بار بسیار خوب و تخت
  • استهلاک پایین و هزینه نگهداری اندک
  • امکان سفارشی‌سازی نامحدود برای انواع کاربری‌های شهری
  • فرمان نرم و رانندگی آسان

رقبا و ارزش خرید زامیاد واندر

در بازار کشور، علاوه بر وانت نیسان که خودرویی بسیار قدیمی محسوب می‌شود و قیمتی پایین‌تر از واندر دارد، خودروهای بارکشی چون آریسان ایران‌خودرو، ون باری اینرودز، کامیونت بهمن فورس F38 نیز در بازه زیر یک میلیارد تومان قابل انتخاب‌اند. بااین‌حال آریسان از کوچکی فضای بار و نداشتن نسخه دو کابین رنج می‌برد و اینرودز هم فضایی سرپوشیده اما محدود دارد. در این میان کامیونت بهمن با ظرفیت بسیار بالاتر و قیمتی نزدیک به واندر می‌تواند رقیب سرسختی برای آن به شمار آید. برای اکثر کاربری‌های تجاری در محدوده شهر و خارج شهر واندر می‌تواند انتخاب بسیار ارزنده‌ای باشد. اما این موضوع در درازمدت و باتوجه‌به هزینه‌های استهلاک و نگهداری و پشتیبانی زامیاد از این خودرو خود را نشان خواهد داد.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Pedal l مجله پدال (@pedal.ir)

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۷۲ رای

مطالب مشابه

‫۵۷ دیدگاه‌ها

  1. سهیل گل آزاد

    ۲۴ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (118 ديدگاه)

    قیمتش تو چین بین ۶۱۰۰ تا ۸۸۰۰ دلاره که میانگین بگیریم ۷۵۰۰ دلار که واقعا برای اونا این رقم کاملا اکونومیه و بیشتر قشرهای جامعشون بهش دسترسی دارن بعد اینجا مسئولین زامیاد دارن میگن زیر یک میلیارد بیادش تو بازارم بالای یک میلیارد و این رقم اینجا دیگه اکونومی نیست

    موافقم 148
    مخالفم 7
    1. ممد ژانگولر

      ۲۴ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (4302 ديدگاه)

      سهیل داداش نیسان گاوی که میگی تا ۷تن بار میتونه جابجا کنه نه ۵ تن عین آب خوردن این ماشین که تو مقاله امده نهایتش چند دسته گل بذاری پشتش بزنی بغل خیابون بفر‌وشی. نمیگم این بده ها ولی ربطی به مقایسه با نیسان گاوی نداره . ولی از این ماشین تو عکس اول دیدم خوشم امد خیلی کاربردیه . بالای آینه سمت شاگردش جاساز هم داره .

      موافقم 91
      مخالفم 15
      1. amirkhanzadeh

        ۲۴ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (1030 ديدگاه)

        دقیقا بدرد حمل بار های سنگین نمی خوره
        این سبک طراحی ها تو چین و ژاپن بیشتر کشاورز ها برای حمل میوه و سبزیجات ازشون استفاده می کنند

        موافقم 83
        مخالفم 3
        1. سعید

          ۲۶ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          رحمت به پراید وانت

          موافقم 30
          مخالفم 1
      2. علی Shelby

        ۲۴ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (622 ديدگاه)

        https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/10/foton-wonder-22.jpg

        این چرخا واقعا کوچیکن اندازه کف دستن فکر کنم

        موافقم 68
        مخالفم 1
      3. مهدی نوری

        ۲۷ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        سلام این ماشین بدرد همون خانومه که باهاش عکس انداخته میخوره شبیه کره خری میمونه که با سرخورده به دیوار ولی بی انصافی هم نکنید یه نکته مثبت داره اونم لاستیک هایش میشه با آچارهای اسباب بازی هم د
        رستش کرد نیسان آنقدر چکش بزنی به بچه رینگ مثبت در بیاد

        موافقم 15
    2. علی Shelby

      ۲۴ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (622 ديدگاه)

      این ماشین اصلا بدرد ایران نمیخوره
      چون وارداتی هست قطعا قیمتش بالا یک میلیارد هست
      قطعاتش گرون
      چرخاش کوچیک
      اصلا هم بدرد باربری نمیخوره

      موافقم 92
      مخالفم 4
    3. رضامندی

      ۲۴ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (82 ديدگاه)

      این خودرو ( مینی ) پیکاپ مناسب جا به جایی بارهای سنگین نیست، اما بدرد کسی میخوره که خارج از شهر ویلا یا باغ داره و قصد حمل مصالح سبک یا سبزیجات و میوه جات رو داره به شرطی که قیمتش کمتر از نیسان زامیاد باشه در غیر این صورت همون پراید وانت هست دیگه کار همین رو انجام میده، هردو ضعیف.

      موافقم 58
      مخالفم 2
    4. احمد

      ۲۶ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      واقعا ۴تاازاینا نمیتونن کاریه نیسانو انجام بدن این از تولپ لپ جایزه بردین مسخره کردین این دمپایی ابری چیه دیگه پراید بار خیلی ازاین بهتره واینکه فکر کنم مقاله نویسشم اندازه یه نخود ازماشین نمیفهمه وگر نه خجالت میکشید درمورد این دمپایی حمومی چیزی بنویسه

      موافقم 27
      مخالفم 4
  2. A.R.A.S.H

    ۲۴ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (421 ديدگاه)

    من که از طراحیش خوشم نیومد
    همون نیسان زامیاد خوبه، باز ژاپنیه
    از چینی خوشم نمیاد

    موافقم 62
    مخالفم 27
    1. جرمی کلارکسون

      ۲۴ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (1065 ديدگاه)

      سگو با نانچیکو بزنی بازم نمیگه از طراحی این خوشم میاد🤣🤣🤣🤣

      موافقم 70
      مخالفم 11
      1. A.R.A.S.H

        ۲۶ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (421 ديدگاه)

        الان این چه ربطی داشن؟؟

  3. RD 1600cc

    ۲۴ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (423 ديدگاه)

    ظاهرش واقعا زیباس
    ولی بعید میدونم کاربری نیسان رو داشته باشه.

    موافقم 37
    مخالفم 39
    1. A.R.A.S.H

      ۲۴ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (421 ديدگاه)

      اقا این خیلی زشته
      اصلا به پای نیسان نمی رسه

      موافقم 52
      مخالفم 9
      1. RD 1600cc

        ۲۴ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (423 ديدگاه)

        اونم مشکلات خودشو داره

        موافقم 20
        مخالفم 7
        1. A.R.A.S.H

          ۲۶ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (421 ديدگاه)

          ولی باز نیسان طراحیش بهتره

          موافقم 15
          مخالفم 4
  4. ....

    ۲۴ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (60 ديدگاه)

    واکنش نیسان وقتی تو کارتش دو برابر این خورده
    😂😂😂😂

    موافقم 49
    مخالفم 2
  5. روح الله

    ۲۴ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (119 ديدگاه)

    کپی ناشیانه از فولکس ترنسپورترT4

    موافقم 34
    مخالفم 4
  6. mickeyy

    ۲۴ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (124 ديدگاه)

    بازار وانت های ایران و گزینه های موجود حتی از بازار سواری ها هم نفرت انگیز تر و تهوع آور تره

    موافقم 46
    مخالفم 1
  7. new reventon

    ۲۴ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (457 ديدگاه)

    دیده شده از نیسان گاوی برای حمل یه رول ورق سرد استفاده شده. آیا این میتونه😂

    موافقم 33
  8. amirboss

    ۲۴ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (826 ديدگاه)

    یکی از ضعف ها که برای ایران بخصوص جاده ها ی ایران هست سایز کوچک چرخ هاست که باعث میشه اکثر چاله چوله های خیابون به کابین و سیستم تعلیق فشار وارد کنه.
    یکی از قابلیت های نیسان گاوی که البته برمیگرده به تکنولوژی قدیمی و منسوخ شده سایز بزرگ چرخ ها هست که هم بدنه رو از سطح زمین بالاتر نگه می‌داره هم قابلیت همه جا رو بودن رو به نیسان میده مثل جاده های خاکی و دست انداز های روستایی و عبور راحت تر از یخبندان خیابون و کمتر گیرکردن در زمستان.

    موافقم 55
    مخالفم 1
  9. boost10

    ۲۴ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (250 ديدگاه)

    این ماشین بیشتر مناسب کشور سازندشه تا اینجا
    یه چاله رد کنه لاستیکاش گیر میکنه

    موافقم 37
    مخالفم 1
  10. ابوالفضل

    ۲۴ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خدا وکیلی تو این شرایطی ک خدروسازا دارن بهترین ماشیناشونو رو میکنن شما خجالت نکشیدین این آشغالو رونمای کردین خوب کشورای دیگه مسخره میکنن مارو این ماشین اخه زدین فشار اوردین ب خودتو

    موافقم 36
    مخالفم 4
  11. علی منصوری

    ۲۴ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (465 ديدگاه)

    چه قیافه احمقانه ای داره، تجربه نشون داده تو ایران فقط نیسان گاوی تعریف وانت کاربردی ، پس شک نکنین سرنوشت خوبی نداره، رقیباش با همون کاربرد خیلی ارزونترن مثل وانت پراید و اریسان

    موافقم 27
    مخالفم 2
  12. Silent

    ۲۴ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (25 ديدگاه)

    از اینی که در تصویر می‌بینید مزخرف تره،امروز خروجی بوشهر روی تریلر حمل خودرو دیدمش،اول که از دور دیدمش گفتم چقدر شبیه تویوتا 79 هست بعد که نزدیک شدم فهمیدم خیلی پفکه.
    با این موتورش نهایت بدرد اسباب کشی میخوره.

    موافقم 32
    مخالفم 1
  13. محمد

    ۲۴ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام این گاری میخواد بشه رقیب نیسان مگه یه خودرو از ژاپن بیاد که با نیسان رقابت کنه

    موافقم 26
    مخالفم 2
  14. ناشناس

    ۲۴ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    این خودرو دارای نواقصی از جمله کوچک بودن کابین برای سرنشینان عقب و عدم عرض مناسب خودرو و ارتفاع پایین شاسی و نداشتن کیسه هوا

    موافقم 19
  15. حمید

    ۲۵ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    درسته نیسان مال چنده قبله که بایدبگم هیچ کشوری نیست که دنبال چند ده گذشته روبگیره واما جای نیسان رو تویوتایا..
    می‌تونه بگیره چین از نظر کیفیت و…قابل مقایسه نیست واسه این کارا کارشناس زبده لازمه

    موافقم 13
  16. حسین

    ۲۵ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    هر قسمت از جغرافیای زمین یک فرهنگ یک روش برای زندگی دارن ایرانی دوست داره ماشینهای قدرتی و خشن داشته باشه تقریبا مثل اعراب و آمریکایی ها و این نمونه وانت به قول دوست مون برای جابجایی گل به درد میخوره نیسان وانت واسه ما ایرانی ها عالیه فقط میتونن داخل کابینش رو راحت تر و نرمتر طراحی کنن. فقط همین.

    موافقم 17
  17. سعید

    ۲۵ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    واقعا خیلی ها نمیخوان درک کنن که هدف از ساختن ای خودرو چی بوده؟

    موافقم 8
    مخالفم 1
  18. رضا

    ۲۵ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    با سرعت نور داریم تبدیل به مستعمره چین میشیم. خدا نگذره از اون مسعول بی لیاقتی که پای این اشغال هارو تو کشور باز کرد

    موافقم 24
    مخالفم 2
  19. Vahid Zaeim

    ۲۵ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    واقعا این ماشین رو باید چادر بکشی پشتش توله سگهای همسایه هارو ببری مهد کودک ،،به این ماشین بار بزنی دوتن خودتم باید بیای پایین هلش بدی دوتن بار راحت رینگای این ماشین و کج می‌کنه ،راحت بگم تو اولین تصادف از شیشه پرت شدی بیرون ،،ترمز نمیگیره وقتی بار دوتن روشه ،،نمیدونم واسه وارد کردن ماشینهای تخصصی ما تو کشور کارشناس نداریم ،،***

    موافقم 16
  20. امین

    ۲۶ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مدیران صنعت و فرهنگ پول پرست ایرانی عملا و عمدا بخاطر درآمد ورانت زیاد ملت را سرخفیز و کالای مضخرف چینی در کشور حاکم و ملت را زایع واصلا ایرانی بودن براشون مهم نیست،!جرا وتا کی مسئولین ما خودرا بخواب و چین وچینی را میپرستند؟جرا باید با شان ایرانی بازی شود؟بجای اجناس ژاپن آلمان فرانسه آمریکا و …اجناس خوب و با دوام که بصرفه ایرانی هست و امنیت مصرف دارد فقط چین وچین و تمام چین! چرا؟تا کی؟بخاطر اهداف ایدئولوژی باید بدترین کالای دنیا را تحمل کنیم!

    موافقم 19
    مخالفم 1
  21. اولدورادو

    ۲۶ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    جالبه ،هشدار باز بودن در رو جزو اپشن ها اورده!خو برادر من حتی پراید هم اینو داره،

    موافقم 14
  22. امیررضا

    ۲۶ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    این ماشین خوبه اما مثل نیسان خودمون نمیشه
    بار خاور میزنن به نیسان بازم راه میره
    موتورش قدرتمنده تو کوه و دشت و بیایون هم میره مثل آفرود ، مکانیک جماعت هم دیگه مثل پراید دردش رو نگفته با یه نک نگاه متوجه میشن ، رینگ و لاستیک سایز ۱۷٫۵ هم میشه روش انداخت مثل ماک تا هر وزن و تو هر جاده و خیابونی میشه رفت و کاملا قابل اعتماده… البته زیبایی نیسان هم خودش خاصه حالا حالاها کمتر ماشینی میتونه بیاد جای نیسان رو بگیره

    موافقم 12
  23. منم

    ۲۷ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    اونایی که میرن این خودروها را برای ما ملت ایران میپسندند و سفارش میدن بهتر از خود این سفارششون میتونن بار ببرند! یعنی یه خر رو میفرستادن خرید مطمئنا چیز بهتری انتخاب میکرد ‌!😂😂😂

  24. Siamak Arzani

    ۲۷ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خسته نباشید به کارآموزان صنعت خودرو . درود . هزار ماشاءالله

  25. عبدالرحمن

    ۲۷ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام علیکم
    برای فروش میوه سرخیابون خوبه دوکابین هم هست حکم یه ماشین سواری هم داره برای یه خانواده ۴نفره بد نیست

  26. Saeed farshchian

    ۲۷ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (140 ديدگاه)

    جالبه وقتی مقاله پادرا یا نیسان تولید جدید میاد همه نفرت نشون میدن و جملات آشنا مثل اینکه خر خره فقط پالونش عوض شده رو میگن
    ولی میرسه به اینا همه میگن نیسان بهتره
    ایرانی جماعت همیشه دنبال مخالفته با هرچیزی
    همه میدونیم هایلوکس از نیسان گاوی بهتره ولی کدوم نسبت به قیمت کاربرد بیشتری داره؟
    مردم ما عجیبن واقعا

    موافقم 4
    مخالفم 1
  27. مجتبی

    ۲۷ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تو عراق وانت کیاموتورز وارو کردن
    این یه چیزیش خراب بشه دیگه باید عزا گرفت.‌همین الان قطعات کامیونت های چینی پیدا نمیشه وای به حال این وانت.قطعات بیارن و خدماتش خوب باشه اون یه چیزی

  28. قدرت طهماسبی

    ۲۷ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (34 ديدگاه)

    این بیشتر شبیه اسباب بازی کودکان می باشد نه وانت ، اصلا مناسب جاده ها و شرایط آب و هوایی ایران نیست ، ضعیف و بدون دماغ با چرخ های فرغون ، تناژ بالا نیست ، گران قیمت ولی ضعیف

  29. مرتضی

    ۲۸ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با چ رویی اینو ساختین.برین ماشینای فورد و شورلت امریکا نگاه کنید کمی هنر یاد بگیرید.واقعا مسئولین8تخته کم دارن.امریکا 1 قرن ازما جلوتره

  30. امین

    ۲۸ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    این الان آمده جای نیسان رونیز رو بگیره…

    یا جای نیسان آبی رو….

    جلل الخالق هرچی خلق میشه بیشتر به دمپایی ابری میمونه
    خودرو سازان خواهشاً از دمپایی بیایین بیرون
    بزنین تو کار سندل،🤣

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا