ایستگاه خبرسایپا

گزارشی از رونمایی سه خودروی جدید سایپا

سایپا در مراسمی برای رونمایی از سه محصول جدید خود، سنگ تمام گذاشت. این در حالیست که این روزها زمزمه هایی برای فروش سهام سایپا به چینی ها هم به گوش می رسد.

مراسم رونمایی محصولات جدید سایپا
مراسم رونمایی محصولات جدید سایپا
سایپایی ها ناگهان در گیر و دار مذاکره ایران خودرو با شرکتهای غربی، به سراغ شرکتهای نوپای چینی رفته اند و محصولاتی ناشناخته را روانه بازار می کنند. سدان چینی زوتای S300 و شاسی بلند بی نام و نشانتر Brilliance V5 از محصولات این گرایش جدید هستند.
سدان زوتای S300 با قیمت پایه 72 میلیونی
سدان زوتای S300 با قیمت پایه ۷۲ میلیونی
برای خالی نماندن عریضه، رنو ساندرو یا لوگان هاچ بک که چند سالیست صحبت مونتاژ آن “به زودی” از سوی پارس خودرو شنیده می شود، بار دیگر با نام B90 و با وعده عرضه در سال آینده رونمایی شد. قیمت ساندرو هم از ۴۰ میلیون تومان آغاز می شود.
سایپا 232
سایپا ۲۳۲
اما جالبترین محصول این نمایش، خودروی سایپا ۲۳۲ با نام اولیه زیما بود که دارای یک موتور ۱۵۰۰ سی سی و طراحی شده توسط سایپا است. این سدان در کلاس B همان فیس لیفت تیبا محسوب می شود و در محدوده قیمتی ۲۶ تا ۲۸ میلیون قرار دارد و البته برای نامگذاری نهایی آن فراخوان داده شده است. جالب اینکه در تبلیغات این خودرو، سایپا از مزیتهای منحصر به فرد این خودرو که باعث موفقیت و استقبال در بازارهای جهانی می شود، گفته بود که بعد از رونمایی هیچ چیز منحصر به فردی در آن دیده نشد. سایپا با عرضه انواع خودروهای چینی و همچنین نمونه های هاچ بک ساندرو و تیبا، امیدوار است سال پر رونق و پر سودی را در پیش داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۴۳ دیدگاه‌ها

  1. فردین

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا ما مسخره ای هستیم زیر دست اینا !
    اون روز تو اخبار گفت : بیشترین تلفات جاده ای مربوط به پرایده :)
    لطفا اونی که پراید داره از 80 یا 70 تا اضافه نره ! ادم خندش می گیره!!!
    اخه کثافتهای بی وجدانا شما که می دونین اینو ! چرا میزارین تولید شه !

    1. شوشتر - خوزستان

      ۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (8 ديدگاه)

      خودتون تصور کنید چه آشغالیه . ماشین بی هویت ، اونم چینی ، اونم با آرم سایپا . خدایا ما را از این فلاکت برهان

  2. رضا

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    داداش خون خودتو کثیف نکن این مسیریه که واسه 200 سال آینده طی کنیم.

    1. دانا

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (25 ديدگاه)

      واقعا تاسف اواره!!!
      قبلا که لا اقل یه تلاشی میکردن رو یه پلتفرم محصول جدید تولید میکردن بعد ارمشونو میچسپوندن روش،
      حال چین ماشین بدون برند تحویل میده سایپا و ایرانخودرو هم که تو آرم چشپوندن ید بیضایی دارن…

  3. میلاد

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    زشته بخدا شرم کنید حق این مردم همیشه در صحنه اینه کم فکر خودتون باشید . تنها چیزی که بهتون میگم همینه متاسفم. متاسفم. متاسفم.

  4. فرزاد 1

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (346 ديدگاه)

    واقعاٌ متأسف شدم از بابت دو چیز : یکی اینکه به شعور مردم بی احترامی میکنند و ماشین بی هویت چینی رو آرم میزنند به عنوان محصول خودشون رونمائی میکنند ..ببینید چند نفر از کارمندهای خود سایپا از این ماشینها سوار میشند منظورم از مدیرانشون هست …از طرف دیگه متأسفم واسه اون دسته از مردم که یجورائی واسه مردن صف میکشند ..ماشینه هنوز وارد نشده دیده نشده .سوار نشده میرن ثبت نام میکنند..که انقدر استقبال خوب بوده با عرض شرمندگی که اینها روشون شده که قیمت اس300 رو بالا هم ببرند ..یعنی مسخره تر از این نمیشه ماشینی که هنوز وارد نشده داره توی کورس گرونی میتازونه ..آقا راست میگن از ماست که بر ماست ..آخه تا زمانی که این دسته مردم ساده دل بی تفکر وجود دارند همین بساته…که بعید میدونم حالا حالا ها ..جلوی تولید پراید گرفته بشه با این تقاضائی که هست چه برسه به این خودروهای بی کیفیت تر از پیکان که جالبه توی خود چین مردم ماشین چینی سوار نمیشند…این یعنی چی ؟؟ خودتون قضاوت کنید که خودرو سازی ما داره میشه آرم چسبونی یک سری خودروئی که توی خود چین هم نمیشناسندشون …واقعاٌ متأسفم ..همین

    1. مصطفی

      ۲۴ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      مرد حسابی آخه این چه وضع حرف زدن فکر کردی مردم خوششون میاد سوار چنین فرغون هایی بشن ، مجبورن بخدا مجبورن وقتی خودروهای خارجی با قیمتی بالا صد میلیون میان تو بازار چه انتظاری میشه رفت از این وضع؟

  5. ali

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آخه مسخره بازی ها چیه داشبورد اس300 رو نگاه می کنی انگار تو لیفان 620 نشستی آخه کی میره 70 میلیون رو بده سایپا سوار شه؟؟؟؟؟؟

    1. شهریار

      ۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (13 ديدگاه)

      به قول شما 30میلیون کمتر میدم اخه کی میره 70 میلیون میده به یه ماشین که معلوم نیست از کجا اومده باز 100 رحمت به لیفان که حداقل کمی شناخته شده ست تو ایران و تست شده

  6. 160

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (48 ديدگاه)

    کاش بجای این که اینقدر ریخت ماشینارو عوض کنن یکم به موتورشم میرسیدن..احتمالا رو این ماشینا یا موتور پراید یا ال 90 یا 405

  7. ایرانی

    ۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    هموطن اگر راست میگی این خودرو ها رو نخر .شما میری میخری اونم تولید میکنه. من تو عمرم با سن 52 سال خودرو صفر نخریدم نخر مگه نمیگین خوب نیست نخرین رو دستشون باد کنه .

    1. دانا

      ۲ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (25 ديدگاه)

      ایرانی گرامی،
      نخر که نمیشه، ملت باید ماشین سوار شه، نه ابوطیاره،
      ماشین صفر م نخری، کلی مشکل پیش روته،
      من دوو سی لو رو ب سمند و پژو و ریو صفر ترجیح دادم، پدرم در اومد از بس قطعه ش پیدا نشد و سر از تعمیر ش در نیاوردن،
      مزدا323 کارکرده هم همینطور،
      چین در خلا نبود بزرگان خودرو سازی(بودن با گمرک 110درصد مثل نبودن) بازار آشفته ایران رو مثه سکوی پرتاپ میدونه، سایپا به جای این دلقک بازی میتونه رو پلتفرم ریو و پراید یه خودرو نسبتا خوب واسه بازار داخلی تولید کنه،
      این خودرو رو جلو پنجره ش برند سایپا رو داره رو فرمونش برند دیگه ای،
      خودرو ساز شدن به ارم روی یه ماشین با ظاهری دهن پرکن نیست، به بازار فروش غولی مثل تویوتا ست…

  8. ریحان

    ۱۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چینیا آشغالاشونو میندازن دور . سایپا پیداشون میکنه به قیمت هنگفتی میندازه به ما ایرانیا

  9. حمید

    ۲۷ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    همه کسانی این حرفهارو نوشتن و گفتن خودوشون رفتن ثبت نام کردن واسه همینه که ما همینطور بدبخت موندیم

  10. مجتبي

    ۸ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    تصادف پراید با شتر در جاده میناب به بندرعباس

    شتر زنده مونده، اما پراید….

    اطلاعی از سرنشین های نگون بخت پراید در دست نیست

    اون وقت مدیر عامل سایپا در اومده میگه؛

    مشکلی با آزاد سازی واردات خودرو نداریم، زیرا هیچ خودروی خارجی قابلیت رقابت با پراید و تیبا را ندارد…
    بعد از سه دهه درجا زدن علیرغم همه حمایت های انحصاری که از صنعت خودرو داخلی شده است به نظر میرسد ایرانی شایستگی سوار شدن خودرو های روز و برتر دنیا را نداشته و بجرم حمایت از خودرو داخلی بین مرگ احتمالی و شترسواری یکی را باید انتخاب کند

    1. ALiHidden

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (332 ديدگاه)

      ههههههههه

      یکی بره این مدیر سایپا رو جمعش کنه باو:|||

      جوگیر شده فک کرده داره BMW میده دست مردم ک میگه اونا قابل رقابت با ما نیستن:|

      اعتماد ب نفس(از نفس رد کرده الان این اعتماد ب سقفه:|)من داشتم الان با چنگال ب داعش حمله میکردم:|||

  11. مجید

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    من هفته پیش بعد از یک سفر 1500 کیلومتری (750 کیلومتر رفت و برگشت) صحیح و سالم اومدم خونه در پارکینگ خونه سر یک بی احتیاطی کوچیک به اندازه یک میلیمتر ماشینم مالیده شد به دیواره راه پله اصلا فکر نمیکردم چیزی باشه رفتم دیدم در پرایدم رفته تو !!! خنده ام گرفته بود یک ثانیه بیشتر نبود اونهم با سرعت مورچه هنگام دور زدن خورده بود بهش. خدا رو شکر کردم توی اتوبان که 130-140 تا میرفتم حادثه ای پیش نیومد وگرنه الان سوار ماشین های بهشت هیبریدی بودم :))

  12. سیاوش

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا برای مملکت و صنعت خودرو سازی ایران متاسفم اخه این اشغالا چیه میندازین به ملت والا بی ام و 518 1974 سگش شرف داره به پرایدو اشغالای سایپا و ایران خودرو اگه راست میگین واردات خودرو رو ازاد کنین ببینین حتی کسی نگاهم به محصولات اشغالتون میکنه

  13. ممد مهدی

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    واقعا ممنونم دست گلتون درد نکنه، واقعا این همه که دارین زحمت میکشین واسه صنعت خودرو سازی این مملکت…
    خودشون نمیتونن ماشین تولید کنن، رفتن ماشین های درجه 5 و 6 چینی رو واردکردن آرم سایپا رو روش چسبوندن تحویل این مردم بدبخت میدن…
    واقعا خجالت آوره …

  14. یاسر

    ۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    عــــــــــــــجـــــــب ماشین غـــــــولـــــیــــه!!!!!!!
    یَک خودرو جدید،یَک خودروی ملی دیگر،یَک تحول دیگر در صنعت خودرو سازی،یَک انقلاب دیگر در صنعت خودرو سازی کشور،یَک شکوفایی در بخش صنعت خودرو،یَک خودنمایی دیگر متخصصان خودرو کشور،یَک تولید ملی جدید،یَک ……،یَک ……، یَک ……
    این حرفا کدومه؟؟؟
    من به این ماشین تو تیزر تبلیغاتیش دقت کردم همون تیبا خودمونه با یه سری تغییرات مثل دنا که همون سمنده جلو و عقبش عوض شده بعد شده یَک تحول در صنعت خودرو،یَک خودرو ملی ،یَک….. ، یَک …….
    عاقا ایران خودرو مگه چقدر کارگر دارن؟؟
    رفیق من تو ایران خودرو کار میکنه میگه خیلی پیش میاد که حقوق نمیگیریم.
    تعرفه واردات خودرو رو بردارید ماشین قیمتش بیاد پایین حداقل مردم بتونن ماشین با قیمت واقعی سوار بشن ایران خودرو و سایپا هم تعطیل بشن کاگراشون برن عوض20میلیون بیکار کشور.
    تو این 35 سال که همه جوره حمایت کردن از این دوتا شرکت این وضعیت ماست .
    حداقل تعرفه وارداتو بردارید ماشین درست و حسابی سوار شیم اینقدر کشته نشیم تو جاده ها.

    1. دیوانه ای در شهر

      ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      ملی چی برادر من؟!
      اون بنز و ب ام او پورشه س که 0-100 یه ماشین رو مثل باقلوار درست میکنن!
      سمند یه چند رگه فرانسوی-المانی-ایرانی . ایتالیایی
      سورن و دنا و رانا هم به همین منوال
      تیبا هم عین ریوی مونگول میمیونه!!!
      بابا یکی به این شرکت های ایرانی بگه بیخیال خودروی ملی…

  15. ارش

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (122 ديدگاه)

    به نظرم اگه از همان روزهای اول انقلاب خودرو سازی به اشخاص خصوصی واگذار میشد حال و روزمون این نبود

  16. امین سرابی

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    امیدواریم آقایانی که میگن کالای ایرانی مصرف کنید به جای خودرو پژو 607 از پراید استفاده کنند

  17. amir

    ۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خداییش افتضاحه با کار دستی فرقی نمیکنه

  18. hamidreza

    ۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (15 ديدگاه)

    من اگه قرار باشه ماشین چینی بخرم عمرن از سایپا بگیرم.سایپا خودشو بدنام کرده.

  19. رضا

    ۱۷ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تو کشور های اروپایی داره ماشین های برقی تولید میکنن در حد رقابت با ماشین های بنزینی ماهم با این آلو گی هوا داریم پراید15لیتری داریم تولید میکنیم امنیتشم که هیچ با دوچرخه خودم یه بار تصادف کردم با پراید خدا رحم کرد کلاه ایمنى داشتم هیچیم نشد پراید کاپوتش رادیاتش شبکه جلوییش بر فنا رفت من فقط یه رینک و تغیر تعویض کردم تازگیا تو اخبار شبکه ۳دیدم اوروپایی ها ماشین شیشه ای سأختن درحالی که امنیتش در حد ماشین های اروپاییه چرا اقتصاد ما باید اینقدر ضعیف باشه که با ورشکستگى یه شرکت یک دهم جمعیت کشور بدون درآمد بشن اصلا چرا ما با جمعیت کم کشورمون کارگراش ایرانى باشه باید فرصت هاى شغلی آنقدر زیاد باشه که کارگروارد کنیم دولت سرمایه گزارى کنه در صنعت هاى کوچیک فوق درآمدزاى بین المللی یعنى دولت بر علم سرمایه گزارى کنه نه وأم بده برأی خرید جنس تولیدى باید آنقدر به صرفه باشه که کشور های پیشرفته اروپایی دنبال جنس ما بگردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا