سئات یک عضو جدید به خانواده لئون اضافه کرده است. مدتهاست که سبکی جدید از خودروهای واگن شاسیبلند باب شده که بر مبنای یک استیشن با تغییراتی در چرخها و تعلیق و افزودن ارتفاع شکا میگیرد. سوبارو، پژو، آئودی، ولوو و حالا سئات در کنار تولید استیشنهای خود، نمونه شاسیبلند آنها را نیز تولید میکنند. سئات لئون X-Perience در کنار مدل هاچ بک، سه درب، هاچ بک پنج درب، ST واگن و لئون کوپرا، پنجمین عضو این خانواده محسوب میشود.
لئون X-Perience روی زیربنای مدل واگن ST قرار میگیرد. انتقال نیروی دائمی به هر چهار چرخ باعث عملکرد بهتر در خارج از جاده میشود. فاصله کف خودرو از زمین ۱۵ میلیمتر افزایش یافته است. برای مواجهه با سختیهای مسیر، قسمتهای پوششی اضافی برای زیر سپرها، دور گلگیرها و رکاب در نظر گرفته شده است. یک پنل آلومینیومی نیز در زیر سپر جلو و زیر موتور قرار دارد. فضای داخل اتاق نیز تجدیدنظر شده و با طراحی بهینه و بهتری همراه است. استفاده از روکش چرم و آلکانترای قهوهای با دوخت پرتقالی رنگ و آرمهای X-Perience در رکاب در و روی فرمان جلب توجه میکنند. البته میتوان روکش چرم مشکی یا پارچهای سیاه و سفید و خاکستری را نیز انتخاب کرد. یک صفحه نمایش لمسی با سنسورهای مجاورت که نیاز به لمس انگشت را برطرف کرده و نزدیکی انگشت به صفحه را تشخیص میدهد، از فنآوریهای جالب بکار رفته در لئون اکس پریاِنس میباشد.انتظار میرود تولید و فروش این خودرو از پاییز امسال آغاز شود.
امید
۳ تیر ۱۳۹۳طراحیش خوبه اما طراحی داخلش جذاب نیست قدیمی بنظر میاد تنوع موتورش خوبه
امین
۳ تیر ۱۳۹۳طراحی داخلیش انگار یه نمونه ی بسیار بسیار ارزون شده و کپی ناقص از محصولات آئودیه
e.scamp
۳ تیر ۱۳۹۳ببخشید امید.
پدال این میلاد و زیگما رو از برق بکش بیرون واسم مهم نیست نظرم بعده 10 دقیقه پاک بشه یا بزنید آی پی من رو بلاک کنید ولی سایت واسه هم هست این 2تا چون میخوان آمارشون بره بالا هی نظر میزارن شوخی خوبه بحث خوبه ولی بخش نظرات را به … کشیدن واسه این 2 تا چت خصوصی بزارین ماهم حق داریم خوب یادمه وقتی من میومدم میلاد یا زیگما نبود میتونین از سوابق چک کنید اینجا فضای مجازی هستش پس کسی من و نمیشناسه که بخوام واسشون کلاس بزارم ولی بابام مهندس مکانیک بود خوشش نیومد رفت پزشکی الانم متخصص اطفال هستش مامانم فوق لیسانس ادبیات داره لیسانسش هم آموزش ابتدایی داداشم لیسانس کشاورزی و کاردانی علوم آزمایشگاهی خودمم لیسانس مکانیک حرارت سیالات اینا رو گفتم بدونین که به کابرای پدال دیپلمه بودن یا لیسانس بودن شماها مهم نیست مهم شخصیت و پرستیژ(خودم میدونم پرستیژ انگلیسی شخصیت هست منظورم بحث اصطلاحی هست در ضمن از محاوره استفاده میکنم) طرف مهمه که فکر کنم در بحث شخصیت زیگما با نمره منفی 6.66 (آخرین نمره منفی قابل کسب تو کنکور) شکست خورده هست.
لطفا فضا رو با کامنت دادن زیر کامنت اول خراب نکنید برید کامنت آخر
امید
۴ تیر ۱۳۹۳خواهش با حرف اخرت موافقم که زیر کامنتها نظر ندن
این جالب نیست اصلا
قبلا هم چن تا از بچه اینو گفتن ولی کو گوش شنوا
زیگما
۴ تیر ۱۳۹۳برادر لطفا با کمی فکر با این موضوع برخورد کنید
بحث ها در پدال معمولا به یک نتیجه لذت بخش برای طرفین منتهی میشه و اینه که مارو مجبور میکنه بحث کنیم(خود بنده با بحث های بی سر و ته مشکل دارم)
یک سری چیز هارو نمیشه گفت وگرنه متوجه میشدید نه من نه میلاد تعداد کامنت هامون اصلا برامون مهم نیست….بیخیال بابا راحت باش…
مک میسل
۴ تیر ۱۳۹۳بدک نیست.ولی طراحی داخلیش خیلی خجالت اوره
meysam
۴ تیر ۱۳۹۳بازار ایران تشنه تولید( نه واردات صرف ) این تیپ ماشیناس.
یه پسل باهوش
۴ تیر ۱۳۹۳بر عکس طراحی داخلش واسه یه ماشین تو تیپش و کاربری خونوادگی خوبه دیگه
لازم نیس زیاد پر زرق برق باشه
Sadjad97
۳ تیر ۱۳۹۳قیمت؟
مک میسل
۴ تیر ۱۳۹۳به نظرم فولکوس بیتلی که پست های قبلی بود بهترین شاسی بلند جهانه.هم از ظاهر و هم از کیفیت و هم از نظر اصالت برن و……خلاصه از همیچی کامله
صادق
۳ تیر ۱۳۹۳سئات زیان آورترین زیرمجموعه ی فولکس بود، آئودی و اشکودا دیگه اینقد به آب و آتیش زدن تا این برند تونست تا حدی از منجلاب بیرون بیاد
اینجاس که شعار یکی برای همه و همه برای یکی معنی پیدا میکنه
مک میسل
۴ تیر ۱۳۹۳راستی قیمتش چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زیگما
۳ تیر ۱۳۹۳زشته جلوش
انجین هاش ضعیفه لااقل یک انتخاب قوی تر هم باید باشه
داخلش خوبه
پشتش شبیه یک مدل اوپله
eh.sun
۳ تیر ۱۳۹۳میلاد و زیگما تو سایت گذاشتم ثبت نشد برید فیسبوک پدال زیر پست سئات جوابتون رو دادم هرکسی هم علاقه داره بره نگاه کنه
شاهین
۳ تیر ۱۳۹۳احسان خوب نگفتی :(
eh.sun
۴ تیر ۱۳۹۳شاهین جان من شما رو قبول دارم ولی خوب این دلیل نمیشه که زیگما بیاد به دیپلمه بودن یکی دیگه توهین بکنه اون یکی هم بیاد بگه داری میسوزی و اینا نمیخوام کشش بدم ولی پدال که شبکه اجتماعی نیست پدال سایت تخصصی خودرو هست برن تو کلوب یاهو فیسبوک توییتر چه میدونم لاین هرچی دوست دارن باهم دعوا کنن بازم معذرت میخوام اگه کسی نارحتت شد خاک پای هرچی ماشین بازه هستم سعی میکنم تکرار نشه
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳داداش احسان حرفتو قبول دارم ولی اینو میتونستی به خود پدال یا زیگما و میلاد بگی.راستی این دوتا دوستمونو نگاه نکن اینجا با هم بحث میکنن! صمیمی تر از این حرفان!
راستی داداش خوش تیپیا! ;)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ تیر ۱۳۹۳درود .
ماشین استیشن عشقه .
از نظر من یذره شبیه ائودی است .
ولی همه چیزش قابل قبوله .
VAHID JINPACHI
۳ تیر ۱۳۹۳ببخشید یه سوال بی ربط…
فوتبال ایران و بوسنی چند شنبه و ساعت چند برگزار میشه اگه کسی اصلاع داره بی زحمت جوابم رو بده؟
به امید صعود تیم ملی ایران.
شاهین
۳ تیر ۱۳۹۳سلام وحید جان.داداش چهارشنبه ساعت 8/30 دقیقه ی شب هستش.همگی دعا میکنیم تا بازی خوبی ارائه بدن بچه ها.
زیگما
۳ تیر ۱۳۹۳فردا چهارشنبه ساعت 8 و نیم شب.
VAHID JINPACHI
۳ تیر ۱۳۹۳دمه شما گرم…
رسول
۳ تیر ۱۳۹۳تازه گیا سئات مد شده
مجتبی
۳ تیر ۱۳۹۳دوستان میشه یه اطلاعاتی درمود کمپانیش بهم بدین ؟
شاهین
۳ تیر ۱۳۹۳مجتبی جان آواتارمو نبین و بخون!
“سیات، (به اسپانیایی: SEAT) شرکت خودروسازی اسپانیایی است. این شرکت در سال ۱۹۵۰ توسط انستیتوی ملی صنعت اسپانیا و با کمک آغازین شرکت فیات بنیان نهاده شد.
شرکت سیات عضو گروهی تحت عنوان آئودی گروپ بود، که از شرکتهای آئودی، لامبورگینی و سیات تشکیل شده بود و پس از خریداری این گروه توسط گروه فولکسواگن، سپس منحل شدن آئودی گروپ، هماکنون شرکت سیات، بهطور کامل تحت مالکیت گروه فولکسواگن قرار دارد.
شرکت سیات در شهر مارتورل در نزدیکی بارسلون مستقر میباشد و بهطور رسمی در بارسلون به ثبت رسیده است. تا سال ۲۰۰۰ مجموع تولیدات سیات، ۵۰۰٫۰۰۰ دستگاه بود، که تا سال ۲۰۰۶ این رقم، از مرز ۱۶ میلیون خودرو گذشت، که ۶ میلیون دستگاه از این خودروها، توسط کارخانه خودروسازی مارتورل تولید شدهاست.
سیات (SEAT) سرواژهای از عبارت اسپانیایی «Sociedad Española de Automóviles de Turismo» به معنی «انجمن اسپانیایی خودروهای گردشگری» میباشد.”
احمد
۴ تیر ۱۳۹۳سلام به دوستان پدالی
آقا شاهین یعنی در 6 سال 15.5 میلیون خودرو تولید کرده. منطقی به نظر میاد؟
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳سلام احمد جان
منظور کل تولیدات سئات از ابتدا بوده.
ارادتمندم
احمد
۴ تیر ۱۳۹۳آقا شاهین
آخه دیدم داخل متن نوشتی تا سال 2000 مجموع تولیدات سیات 500000 دستگاه بوده، به این دلیل تعجب کردم
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳احتمالا عددش اشتباه هستش چون از ویکی نوشتم.ولی از دوستان پرسیدم گفتن که 16 میلیون از ابتدا بوده.نمیدونم اون 500000 تا درسته یا نه.ارادتمندم احمد جان
احمد
۴ تیر ۱۳۹۳آقا شاهین
یه قسمتی از متن باید اصلاح بشه
“در سال 2000 تولید سالانه به اوج خود، یعنی به بیش از 500000 واحد رسید”
شاهین
۴ تیر ۱۳۹۳احمد جان واقعا ممنونم.این توجه شما یه دنیا واسم ارزش داشت.بازم ممنون.
احمد
۴ تیر ۱۳۹۳خیلی مخلصیم
ali
۳ تیر ۱۳۹۳عالیه!
طراحی خوبی داره اپشن های خوب داره.
رضا
۳ تیر ۱۳۹۳خیلی فولکس واگنیه!
کاش یکم خلاقیت و هیجان بیشتری بهش میدادن
احسان(احسان سابق)
۳ تیر ۱۳۹۳چراغای جلو و عقبش و داخلش شبیه محصولات ائودی هست.چیز جذابی بهش نمیاد باشه.یه ماشین خانوادگی معمولی.احتمالا بین 20-25 هزار یورویی قیمتش باشه.بیشتر نمی ارزه
فرامرز
۳ تیر ۱۳۹۳پدال عزیز خسته نباشی. امروز تو یه مجله یه عکس از نمای جلوی بی ام و سری ۱ که زمستان آینده فروشش شروع میشه چاپ شده بود و به طرفدارای بی ام و قول جبران کاستی هایی که تو طراحی نسل جاری هست رو داده بود. ظاهرش که خیلی بهتر از نسل جاری بود. ممنون میشم یه مطلب در این مورد بگذارید. عکس هم دقیقاْ همین هست:
http://www.ototeknikveri.com/images/userfiles/138201871993489683.jpg
volkswagen
۳ تیر ۱۳۹۳سلام اقای با شخصیت و درس خون (e.scampجان با شما هستم)
نظر شخصی شما برای خودتون قابل احترام هست .
اینجا با سواد بودن و نبودن ادما از بار فنی دیدگاه ها شون مشخصه که هر دوی اون ها (زیگما و میلاد ) نمره ی خوبی دارن
بحث چیز مفدی هست و برای اموزش و یاد گیری و تبادل اطلاعات مفیده . قبول دارم که توی بحث هاشون بی احترامی می کنن یه هم ولی در کل اطلاعات خوبی درش ردوبدل می شه .
(پرچم بالاست)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ تیر ۱۳۹۳درود .
احسان جان :
فقط همینو بگم شما در رابطه با تعداد دیدگاه داری تهمت میزنی . این کار
اصلا درست نیست .
مجتبی
۴ تیر ۱۳۹۳باسلام خدمت بزرگان پدال میخواستم از اقا شاهین بابت 2مطلب تشکر کنم ابتدا تغییر اواتار ش دوما اطلاعات کامل و فنی ودقیق در مورد سات عزیزم بازم ممنون
فدایییییییییییی دارییییییی
محمد
۶ تیر ۱۳۹۳هر چی باشه از ماشینای ایرانی که بهتره…
نوید (6*6)
۱۶ دی ۱۳۹۳بد نیست