در کمتر از ۵ سال حضور در بازار، سومین نسل سئات لئون توانست به آمار فروش ۶۸۲۵۶۷ دستگاهی پیدا کند و تمام رکوردهای قبلی این خودرو را بشکند.
نسل فعلی لئون بهصورت رسمی پرفروشترین مدل کامپکت تاریخ سئات بوده و این برند اسپانیایی از زمان عرضه اولین نسل لئون در سال ۱۹۹۹ تاکنون توانسته تعداد ۱۸۹۳۲۷۹ دستگاه از این خودرو را به مشتریان تحویل دهد.
معاون بخش فروش و بازاریابی سئات میگوید: “سومین نسل لئون یک نقطه بازگشت برای سئات بوده و یکی از اصلیترین مؤلفههای تغییر برند به شمار میرود. این خودرو پرفروشترین محصول بوده و به لطف موفقیت آن ما توانستیم نسخه استیشن را برای اولین بار عرضه کنیم.”
فرشاد
۶ شهریور ۱۳۹۶چند سال پیش یه تعداد سئات وارد شیراز شدن، هنوزم که هنوزه، ظاهر خاص و متفاوتی دارن. نسل جدید لئون تو بازار ایران ۱۸۵ تومن قیمتشه، گرونه اما شیکه.
aston martin
۶ شهریور ۱۳۹۶حتی خودروسازی های بی اسم رسم هم محصولات معقول ارائه میدن اونور
فرشاد
۶ شهریور ۱۳۹۶بی اسم و رسم؟! سئات ۶۷ سال سابقه داره، که البته ۱۷ ساله که فعالیتش گستردهتر شده، جوری که تو ۵۰ سال اول، فقط ۵۰۰ هزار خودرو ساخت، اما از ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۶، بیشتر از ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار!
MEHRAN
۶ شهریور ۱۳۹۶با توجه به عنوان مطلب انتظار میرفت در خصوص مشخصات این خودرو صحبت شود نه وضعیت حضور در بازار
فرشاد
۶ شهریور ۱۳۹۶:::مشخصات مدلهای در نظر گرفته شده برای بازار ایران:::
موجود با موتور آئودی: ۱/۸ لیتری توربو ۱۸۰ اسبی، ۲۵۰ نیوتنمتر گشتاور، صفر تا ۱۰۰ در ۷/۲ ثانیه، مصرف سوخت ترکیبی ۵/۸، شهری 7/1، جاده 5/۱ لیتر در هر صد کیلومتر، گیربکس ۷ دنده اتوماتیک
ناموجود با موتور فولکسواگن: ۱/۴ لیتری توربو ۱۵۰ اسبی، ۲۵۰ نیوتنمتر گشتاور، صفر تا ۱۰۰ در ۸ ثانیه، مصرف سوخت ترکیبی ۵، شهری ۵/۹، جاده ۴/۵ لیتر در هر صد کیلومتر، گیربکس ۷ دنده اتوماتیک
اولیش با ۱۸۵ میلیون داره فروش میره اما دومی رو برای فروش ندیدم و فقط تو آگهی سال گذشته وارد کننده بود. آبان ۹۵ با موتور آئودی، ۱۴۵ میلیون تومان و با موتور فولکس واگن، 125 میلیون و 500 هزار تومان، پیش فروش میشد، مبالغ در چند نوبت دریافت میشدن و موعد تحویلشونم ۱۲۰ روز کاری بود.
sina
۶ شهریور ۱۳۹۶مرسی فرشاد واسه کامنت های مفیدت
فرشاد
۶ شهریور ۱۳۹۶وظیفست سینای عزیز❤
SERIAL WINNER
۶ شهریور ۱۳۹۶.
خیلی شیک و دوست داشتنیه ?
سئات روز به روز در حال پیشرفته.
کاش VW آلفا و مزراتی رو هم میخرید.
مجید
۶ شهریور ۱۳۹۶باخوندن این مطلب این به ذهنم رسید:
ای کاش خودروسازان وطنی هم از سئات و اشکودا یا داچیا و شاید زشت باشه گفتنش حتی از چینی های تازه تاسیس الگو میگرفتن و بعد از نیم قرن سابقه هر روز پسرفت نمیکردند!
علیرضا
۶ شهریور ۱۳۹۶من نمیدونم پس مرضشون چی بود کیهان موتور که داشت با قیمت مناسب وارد میکرد دم سیبیلا رو چرب نکرد نمایندگیشو دادن معین موتور که نه پورشه وارد میکنه نه سیات
حمیدرضا
۷ شهریور ۱۳۹۶چقدر ساده و شکیله برندهای زیر مجموعه فولکس به همراه تولید کنندگان کره ای داخل خودروهاشون خیلی هارمونی داره ادم خوشش میاد خصوصا این دیزاین در سئات خیلی به من چسبید ظاهرشم از اشکودا قشنگ تره حیف این خودروها با قیمت نجومی وارد میشن