هاچبک الکتریکی و ساب کامپکت کوپرا یک قدم دیگر به خط تولید نزدیک شد. کانسپت اوربان ربل که قبلاً به عنوان یک خودروی کاملاً اغراق شده و نمایشی پدیدار شده بود هماکنون در وضعیتی عادیتر به چشم میآید و قطعاً مناسبتر معابر عمومی شده است.
وین گریفیتس مدیرعامل کوپرا میگوید:
اوربان ربل چیزی بیشتر از یک خودرو برای کوپراست. این خودرویی است که حملونقل الکتریکی و شهری را بهبود خواهد بخشید. ما ثابت میکنیم خودروهای الکتریکی خستهکننده نخواهند بود. اوربان ربل ورود کوپرا به نسل بعدی محصولاتش را نشان میدهد
این خودرو همانند کوپرا بورن و فولکسواگن ID.3 بر اساس پلتفرم MEB شکل میگیرد و پیشرانه الکتریکی آن قدرت ۲۲۳ اسب بخاری دارد. البته برخلاف این دو خودرو، نیروی پیشرانه الکتریکی اوربان ربل به چرخ های جلو فرستاده میشود. به لطف استفاده از متریال سبکوزن و فرایندهای مدرنی همچون پرینت سهبعدی، اوربان ربل شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۶.۹ ثانیهای خواهد داشت که کاملاً شبیه عملکرد فولکسواگن پولو GTI است. کوپرا همچنین ادعا میکند این خودرو علیرغم طول ۴۰۳۰ میلیمتری خواهد توانست با یکبار شارژ مسافت ۴۴۰ کیلومتری را طی کند. برادر بزرگتر یعنی کوپرا بورن شعاع حرکتی ۵۳۹ کیلومتری دارد.
کابین نیز علاقه کوپرا به ارائه محیطی لوکس را نشان میدهد. با وجود یک نمایشگر بزرگ و انحنادار، این خودرو تکنولوژی مدرن خود را به نمایش میگذارد. فرمان نیز از دکمههای شبیه کنترلر گیم ها سود میبرد و شاید اوربان ربل را بتوان خودرویی برای جوانترها دانست. کوپرا میگوید این کانسپت که به نمایش درمیآید ۹۵ درصد مشابه نسخه تولیدی نهایی عرضه شده در سال ۲۰۲۵ خواهد بود. انتظار میرود اوربان ربل در مارتورل اسپانیا تولید شود. مدیر کوپرا میافزاید:
این خودرو ورود کوپرا به نسل بعدی محصولاتش را نشان میدهد. احساس، زیبایی و هیجان رانندگی در یک زمان قابلدسترسی هستند
TML BN
۱۹ خرداد ۱۴۰۱اه بعد از دوماه یک خبر از سئات
ehsan fa
۱۹ خرداد ۱۴۰۱بعد از گذر از دوران درون سوز و الکتریکی شدن همه خودروها ، احتمالا فولکس واگن یکی دو تا از برندهاش رو تعطیل بکنه چون توجیح خاصی نخواهند داشت.
سئات همیشه مورد علاقه م بوده مخصوصا ایبیزا توربو