تاراکو بزرگترین شاسیبلند تاریخ سئات بوده و پیش از این نظر برخی تیونرها را به خود جلب کرده است.
JE دیزاین یکی از این شرکتهای تیونینگ بوده و پروژهی جدید آن در مقایسه با نمونههای قبلی بسیار سادهتر بوده و به حدی محدود است که اگر فردی با سئات تاراکو آشنا نباشد شاید تفاوتهای بین مدلهای استاندارد و تیون شدهی JE دیزاین را متوجه نشود.
اما با نگاهی بسیار دقیق شاهد کاهش ارتفاع خودرو خواهید بود که به خاطر کیت فنرهای ۳۱۲ دلاری است. همچنین میتوان کنترل دامپرهای الکترونیکی را نیز با این کیت همراه کرد.
یک کیت فاصله دهنده نیز وجود دارد که فاصلهی بین چرخهای روبرویی جلو و عقب را به ترتیب ۲۰ و ۳۴ میلیمتر افزایش میدهد. به همین خاطر باید قفلها و پیچهای جدیدی را نیز برای رینگها در نظر بگیرید که ۲۶۶ دلار دیگر خرج برمیدارند. بسته به مدل خودرو میتوان رینگهای ۱۷ تا ۲۰ اینچی استاندارد کارخانهای را سفارش داد.
اما اگر به دنبال رینگهای افترمارکتی باشید خواهید توانست مدلهای ۲۰ اینچی ۵ پره مشکی براق را با قیمت ۱۳۹۱ دلار انتخاب کنید. با پرداخت ۲۶۶۱ دلار دیگر هم لاستیکهای جدید زیر خودرو خودنمایی خواهند کرد.
با اضافه شدن حفاظ سپر عقب میتوان وسایل را آسانتر از قبل در محفظه بار قرار داد. این قطعه محافظتی ۱۱۱ دلار قیمت داشته و با ظاهر نقرهای مات یا مشکی براق در دسترس است.
محمد
۱۳ خرداد ۱۳۹۸چقدر شبیه بنزه چراغاش
یا شاید چقدر بنز شبیه سئات هست چراغاش
فکر میکنید بنز کپی کرده یا سئات؟؟؟
ولی در هر صورت جذاب شده و قابل احترامه
مزدا
۱۴ خرداد ۱۳۹۸چقد جذاب و باوقار