شرکت سئات یک ویدیو را به اشتراک گذاشته است که تمام مدت زمان ساخت یک لئون ST جدید را به صورت فشرده در چند دقیقه نشان میدهد. این خودروساز اسپانیایی میگوید از دوربینهای GoPro برای فیلم برداری از خط تولید خود استفاده کرده است.
ایدهی این کار از آن جایی مطرح شد که آنها میخواستند تمامی مراحل ساخت و تولید این خودرو را بدون مجبور کردن بینندگان به صرف زمان زیاد نشان دهند، بنابراین خوشبختانه، این فیلم خیلی کوتاه است و تمامی افراد مطمئناً تا پایان آن را تماشا خواهند کرد. این ویدیو در کارخانه مارتورل اسپانیا ضبط شده است، کارخانهای که ۱۰۰۰۰ کارگر و بیش از ۲۸۰۰ روبات در آن مشغول به کار هستند و نتیجهی آن تولید روزانه ۲۰۰۰ خودرو میباشد.در حالت طبیعی، هر لئون ST طی ۱۹ ساعت به طور کامل ساخته میشود و از ۵۹۰۰ قطعه و بیش از ۱.۵ کیلومتر سیم کشی تشکیل شده است. [jwplayer mediaid=”۵۶۳۵۳″] شرکت سئات میگوید که کارخانهی مارتورل یکی از مدرنترین و پیشرفتهترین کارخانهها در نوع خود میباشد، نه تنها در مورد تأمین امکانات مورد نیاز برای تولید خودروها، بلکه تلاش آنها برای استفاده از انرژی کمتر و در راستای همین سیاست، این کارخانه اکنون بیشترین تعداد پنل های خورشیدی نصب شده در صنایع خودروسازی را در جهان دارد، که از تولید هزاران تن کربن دی اکسید در سال جلوگیری میکنند. [دانلود ویدئو]
e.scamp
۴ دی ۱۳۹۲سئات از آغاز قرن 21 خصوصا 2004 به اینور زیر و رو شده اگه اینجوری پیش بره خیلی ها رو به زیر میکشه مثلا آسیایی ها رو تا جایی که من میدونم جزو معدود شرکت های خودرو سازی بود که تو بحران مالی فرصت های شلغی رو حذف نکرد الان یه یری میان میگن بنز هم اخراج نکرد ولی این شرکت چه مستقیم چه غیر مستقیم کسی رو اخراج نکرد(البته با اطلاعات محدود بنده)
زیگما
۴ دی ۱۳۹۲اسکودا و سئات و فولکس واگن! رقابت داخلی نتیجش شکسته.نمونه پونتیاک اولدزموبیل شورلت ساترن یادتون نره…..
altima3600
۴ دی ۱۳۹۲واقعا میگو مصرف کردند براهمین هم دارند پیشرفت میکنند اون وقت ما که 1000000 کارگر وغیر کارگر روز بروز دارند بدتر میشند حالا ما هی تحریم میکنیم و نمیخریم دارند گرونتر و آشغالتر میسازند به سلامتی خودمون که بازم داریم میخریم و بازم ناراضی هستیم به ما اهمیت نمیدین و در آخر بمب هسته ی مردم به صدا در بیاد
فرامرز
۴ دی ۱۳۹۲نتیجش شکسته اما نه شکست خودشون. شکست پژو و سیتروئن و رنو و فیات!!! برید تو سایت CarBuyer آزمایش فنی هاشون رو ببینید. حتی اوپل و فورد هم که مدل های جدیدشون اینقدر خوب نبود تو اروپا به مشکل بر میخوردن. تنها قلمروی که گروه فولکس نتونسته بهش نزدیک بشه محدوده گروه دایملر (تکنولوژی و طراحی برتر) و بی ام و (لذت رانندگی و کیفیت فنی برتر) هست.
فرامرز
۴ دی ۱۳۹۲ببخشید منظورم این بود:
حتی اوپل و فورد هم اگه مدل های جدیدشون اینقدر خوب نبود تو بازار اروپا به مشکل بر میخوردن. من به شخصه فورد فیستا و اوپل آسترای جدید رو خیلی دوست دارم. البته فیوژن جدید هنوز اروپا نیومده.
توفیقی
۴ دی ۱۳۹۲اسپانیا همین سئات رو نداشت چی داشت
یه دونه هم اسپانو جی تی
خودروساز بزرگی نداره اسپانیا
SAEED
۴ دی ۱۳۹۲سلام.
عاشق ماشینای کلاس استیشنم!!!کاش تو کشورمون حداقل همین 405 استیشن تولیدش ادامه پیدا میکرد!!!
محسن.د
۴ دی ۱۳۹۲اینکه درعین زیبایی کپی برداری نکرده خیلی مهمه.