با توجه به اظهارات «Jozef Kaban» مدیر طراحی اشکودا، کراساوور تازه معرفیشدهٔ کودیاک الهامبخش طراحی نسل بعدی یتی خواهد بود. سر طراح این خودروساز جمهوری چک به Autocar گفته است که طراحی نسل بعدی یتی ۲۰۱۸ نهایی شده است. این خودرو فرم جعبهای شکل نسل فعلی را حفظ خواهد کرد اما در برخی عناصر از کودیاک الهام خواهد گرفت زیرا طراحی کودیاک برای استفاده در هر سگمنتی مناسب است.
وی ادامه داد:
«کودیاک میبایست برای ما درهای بخش بسیار جذاب و رقابتی کراساوورها را باز میکرد. لازمهٔ چنین امری برخورداری از یک طراحی قوی و زیبا بود. چیزی که کودیاک کاملاً از آن برخوردار است؛ بنابراین نسل آیندهٔ یتی بجای طراحی سادهٔ کنونی، به برادر بزرگ خود نگاه خواهد کرد».
تصور میشود که برخی ویژگیهای کلیدی طراحی ظاهری کودیاک همچون چراغهای جلو، جلوپنجره و پروفیل جانبی بهاحتمالزیاد در یتی ۲۰۱۸ منعکس گردد. فراتر از طراحی، این احتمال وجود دارد که یتی جدید بر روی پلتفرم MQB گروه فولکسواگن ساخته شود؛ یعنی پلتفرمی که در حال حاضر خودروهایی چون آئودی TT، آئودی Q2، اشکودا ساپرب، فولکسواگن پاسات و فولکسواگن گلف بر روی آن ساخته میشود.
همچنین استفاده از این پلتفرم به اشکودا اجازه میدهد که از مجموعهای از پیشرانههای گروه فولکسواگن در نسل جدید یتی استفاده کند. ازجمله جدیدترین موتورهای بنزینی و دیزلی گروه خودروسازی فولکسواگن.
uss zumwalt DDG-1000
۱۳ مهر ۱۳۹۵زیاد حال نکردم
حالا شاید هم موفق شه ولی من با طراحیش ارتباط نگرفتم
Elemento
۱۴ مهر ۱۳۹۵اشکودا خیلی خوب میفروشه
جای زیر مجموعه های فولکس بخصوص سئات، اشکودا، مان در ایران خالیه
Elemento
۱۴ مهر ۱۳۹۵امیدوارم در جاده ها محصولات فولکس رو بیشتر ببینم.
uss zumwalt DDG-1000
۱۴ مهر ۱۳۹۵ببینیم چی پیش میاد حالا