اشکودا برای تبلیغ فابیای جدید از یک تبلیغ خلاقانه بهره برده است. در این آگهی یک اشکودا فابیای هاچ بک آبی رنگ را میبینید و باید به تغییرات توجه کنید.
چشم از این اشکودای ارزانقیمت برندارید. در انتهای ویدئو، بار دیگر تغییرات صورت گرفته را میبینید. شما روی چه چیزی تمرکز کردید؟ اشکودا یا محیط اطراف آن؟
شاهین
۱۷ اسفند ۱۳۹۳با دیدن این ویدئو به این موارد در خودم پی بردم:
1.عینکمو باید کلا عوض کنم.
2.کلا کورم.
3.قدرت توجه در حد جلبک
پ.ن: از اون همه تغییر فقط عوض شدن ماشین جلویی با تاکسی رو متوجه شدم :|
احسان(احسان سابق)
۱۷ اسفند ۱۳۹۳داداش شاهین مغز همه هنگ کرده شما مشکل خاصی تو این زمینه نداری.خدا لعنتشون کنه با این خلاقیتشون که ملت فکر میکنن مشکل دارن
سرباز وظیفه احسان آرسنالی
۱۷ اسفند ۱۳۹۳من موندم قدرت تحلیل مغز من پایین هستش یا همه مثل من نمی تونن د تغییرات رو ببین
RETOLEX
۱۷ اسفند ۱۳۹۳مگه میشه!!!
سعید
۱۷ اسفند ۱۳۹۳من فقط یه آدم دیدم که از تو پیاده رو رد شد!!!
اریک
۱۸ اسفند ۱۳۹۳او میمونه اون بالا سمت چپ، خیلی با مزه بود
محمد A
۲۲ اسفند ۱۳۹۳مگه تغییر داشت؟؟
خدایی هیچی تغییر نکرد که !!