اشکودا

برنامه‌های مفصل اشکودا برای بازار هند

اشکودا اولین جزئیات رسمی از استراتژی آینده گروه فولکس‌واگن برای بازار خودروی هند را منتشر کرد.


این برند اهل جمهوری چک که مسئول حضور در بازار هند است نسخه ارزان‌تری از پلتفرم ساب کامپکت MQB A0 را که با کد داخلی A0-IN شناخته می‌شود توسعه خواهد داد.

اولین محصول اشکودا که بر پایه این پلتفرم ساخته می‌شود طبق انتظارات در سال ۲۰۲۰ در هند معرفی خواهد شد.


تمامی مدل‌های طراحی و ساخته شده در هند بر پایه پلتفرم MQB فولکس‌واگن خواهند بود. این پلتفرم استانداردهای سخت‌گیرانه‌تر محلی برای سال ۲۰۲۰ را پاس کرده است. اشکودا گفته که پیش‌نیازها برای توسعه و تولید محصولات جدید این شرکت و فولکس‌واگن در هند کاملاً آماده شده‌اند.

اشکودا کامیک
مدیرعامل این خودروساز در بیانیه‌ای اظهار داشته است:

ما قویاً معتقدیم که پس از یک و نیم سال کار وسیع با فولکس‌واگن روشی مناسب برای عرضه محصولات مناسب بازار هند یافته‌ایم. ما اولین خودروی ساخته شده بر پایه پلتفرم جدید MQB-A0-IN را در سال ۲۰۲۰ وارد بازار خواهیم کرد. من مطمئنم که ما می‌توانیم پروژه هند ۲.۰ را به موفقیت برسانیم.

میزان فروش اشکودا در سال جاری با افزایش بیش از ۳۰ درصدی در مقایسه با سال ۲۰۱۷ مواجه شده است. این خودروساز می‌گوید رشد فروش آن نشان دهنده جذابیت سبد محصولاتش برای مشتریان هندی می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Genius

    ۳ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1347 ديدگاه)

    اشکودا و سئات که بنوعی فولکس واگن مهیا شده برای بازار کشورهای در حال توسعه هستند بهترین گزینه جهت مونتاژ در ایران بودند اگر میل به قدرت طلبی و سلطه گری حضرات اجازه میداد ایران به دامان جامعه جهانی بازگردد!

    1. حسین دهمرد

      ۴ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (2643 ديدگاه)

      والا اگه ایران جزو اتحادیه ی اروپا هم میبود باز آقایون میرفتن دنبال پژو و رنو.

  2. حسین

    ۳ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (3001 ديدگاه)

    اشکودا میخواست بیاد ایران اما مذاکراتش با ایرانخودرو و … جواب نداد!

    1. سام

      ۳ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (753 ديدگاه)

      اگر اشکودا در ایران وارد و با قیمت مناسبی در کشورمان عرضه می شد هم بازار داخلی ها هم چینی ها و هم آسیایی ها و اروپایی های وارداتی سخت متلاطم می شد و از طرف نان تعمیرکارهای ما هم آجر پاره می شد! چون محصولات این برند دارای کیفیت عالی بوده و و خیلی دیر خراب می شوند.پس نتیجه می گیریم که ورود این برند با مخالفت های زیادی روبرو بود و تا اطلاع ثانوی شانس چندانی برای ورود به بازار ایران متصور نیست مگر با قیمت های نجومی،درست مثل همان اتفاقی که امروزه در مورد برند فولکس واگن در بازار ایران شاهد آن هستیم و بازار آن کاملا دست دلالان افتاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا