سانگیانگ نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ کراساوور تیوولی را در زادگاهش کردهٔ جنوبی معرفی کرده است. طی این فیسلیفت، تیوولی از دماغهٔ جدید با جلوپنجرهٔ تجدیدنظر شده و چراغهای بازطراحی شده برخوردار شده است. تغییرات بزرگتر اما در سپر جلو صورت گرفته و حالا در آن ورودیهای هوای برجستهتر و مه شکنهای سهبخشی دیده میشود.
تغییرات در قسمت عقب خودرو اما کمتر بوده و طراحان صرفاً به تجدیدنظر در سپر و گرافیک جدید چراغها بسنده کردهاند. البته درب صندوق هم از نو طراحی شده و حالا برآمدگی بزرگتری در بخش بالایی آن و همینطور نواری عمیق در بالای پلاک عقب به چشم میخورد.
در داخل تیوولی یک صفحه آمپر دیجیتالی ۱۰.۲ اینچی به همراه یک نمایشگر ۹ اینچی مدرنتر برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ارائه شده است. طراحی جدید داشبورد، کنسول مرکزی بازطراحی شده، دکمههای باکیفیتتر و دریچههای تهویهٔ جدید هم از دیگر تغییرات داخلی این کراساوور کرهای هستند اما غربیلک فرمان فرم آشنای قبلی خود را حفظ کرده است.
سانگیانگ همراه با این فیسلیفت یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری توربوشارژ جدید را هم برای تیوولی ارائه کرده است. فعلاً مشخصات این موتور اعلام نشده اما سازندهٔ کرهای وعده داده است که عملکرد قدرتمندی را ارائه خواهد کرد. علاوه بر این، برای تیوولی مدل ۲۰۲۰ یک موتور دیزلی هم ارائه میشود.
نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ تیوولی ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد درحالیکه قیمت آن در کرهٔ جنوبی از ۱۶,۶۸۰,۰۰۰ وون معادل ۱۳,۹۸۰ دلار آغاز میشود. سانگیانگ هماکنون پیشفروش این کراساوور سابکامپکت را با پیشپرداخت ۱۰۰ هزار وون معادل ۸۴ دلار آغاز کرده است. کسانی که تا پیش از تاریخ ۴ ژوئن این خودرو را پیشخرید کنند یک تیشرت ویژهٔ تیوولی را هم دریافت خواهند کرد.
Ahmadreza 2002
۴ خرداد ۱۳۹۸عالی شده هم ظاهرش
هم صفحه امپر دیجیتال بزرگش (این با توجه به قیمتش فوق العادس)
هم انجین جدیدش ( که برزگ ترین عیبش هم موتور ضعیفش بود)
کلا مدل قبل فیس لیفتش هم ک تو ایران بود ازرش خرید بالایی داشت نسبت به هم قیمتا
NAVID۰۰۹۸
۴ خرداد ۱۳۹۸یکی از زشت ترین خوروهای کره ای که در کشور ما کشته مرده زیاد داره و در اروپا برای خودرو اولیها ماشین خوش فروشیه .
هیچ وقت فلسفه فروش بالای این خودرو در ایران را درک نکردم ، با اینکه هم قیمت هم رده های چینی بود و اما میشد خودروهای کارکرده و تمیز مَطرح را هم گیر آورد .