پرچمدار جدید سانگ یانگ یعنی رکستون وارد بازار بریتانیا شد. این خودروساز در تلاش است با ارائه ارزش بالا در برابر مبلغ پرداختی جایگاه خوبی در کلاسی بسیار شلوغ پیدا کند.
رکستون جدید اساساً یک شاسیبلند سنتی با ساختار بدنه روی فریم بوده که استایل مدرنی داشته و البته تلاش نمیکند هویت خشن خود را پنهان کند. کابین خودرو نیز خوب کار شده و دارای کیفیت مناسب و ویژگیهایی چون چرم ناپا در تریم های فولتر و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحهنمایش ۹.۲ اینچی میباشد.
تنها یک انتخاب برای پیشرانه در بریتانیا وجود داشته که نسخه ۴ سیلندر ۲.۲ لیتری توربو دیزل با قدرت ۱۷۹ اسب بخار و گشتاور ۴۲۰ نیوتون متر است. شما میتوانید از بین یک گیربکس ۶ سرعته دستی استاندارد یا ۷ سرعته اتوماتیک سفارشی ساخت مرسدس یکی را برگزینید. تمامی نسخههای رکستون جدید با سیستم چهار چرخ محرک قابل انتخابی عرضه میشوند که دارای ضرایب سنگین نیز هست. ظرفیت یدک کشی این خودرو ۳.۵ تن اعلام شده است.
مدلهای EX پایه بهای آغازین ۲۷۵۰۰ پوندی داشته و تجهیزات آنها شامل رینگهای ۱۷ اینچی آلیاژی، سیستم تهویه مطبوع دستی، سیستم اطلاعات سرگرمی ۸ اینچی، حسگرهای پارک جلو و عقب، چراغها و برفپاککنهای خودکار، کروز کنترل بوده و از جمله شاخصههای ایمنی میتوان به هشدار برخورد جلو، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج خودرو از خط، دستیار نوربالا و تشخیص علائم ترافیکی اشاره کرد.
تریم بالاتر ELX دارای تجهیزات اضافهای چون ۷ صندلی، رینگهای ۱۸ اینچی، سیستم تهویه دو ناحیهای، نشاندهندههای سوپرویژن، ناوبری تام تام و صفحهنمایش بزرگتر ۹.۲ اینچی، فرمان حساس به سرعت، غربیلک فرمان گرم شونده، شیشههای عقب دودی، پوشش چرم ناپا، صندلیهای جلوی گرم شونده و برقی، کلید هوشمند، آینه الکتروکرومیک و ۹ کیسه هوا است. قیمت این مدل از ۳۲ هزار پوند آغاز میشود.
اما مدل کاملاً فول که رکستون Ultimate نام دارد بهای ۳۷۵۰۰ پوندی داشته و دارای گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک، رینگهای ۲۰ اینچی، چراغهای جلوی زنون، مه شکنهای LED، نورپردازی کابین، فینیش فولاد ضدزنگ روی دربها، پایش سهبعدی محیط اطراف، تشخیص نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، پوشش چرم ناپا، صندلیهای گرم و سرد شونده با حافظه و درب پشتی برقی است.
:::فرشاد:::
۲۴ مهر ۱۳۹۶چهره قابل قبولی داره اما ستون C یکم پهنای بیش از حد داره، تایرشم برای این ابعاد کوچیکه، کابینش در عین سادگی شیک و گیراست، امکانات و توانش رضایت بخشه، قیمتشم اگر پایینتر بود، بهتر بود.
ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)
۲۴ مهر ۱۳۹۶قیمتش زیاد نیست با توجه به این که مثل لندکروز در واقع یک suv هستش نه کراس اوور پس برای افرود البته نه خیلی سنگین اماده هست این مانیتور خودروها هم هر روز دارن بزرگتر میشن همش هم از شرکت تسلا شروع شد
Ilovit
۲۵ مهر ۱۳۹۶من به عنوان دارنده تیوولی که حاصل شروع و استارتی مجدد از سانگ یانگ است عرض می کنم که خودروی تیوولی و رکستون هر دو کیفیت خوب با قیمت مناسبی را نسبت به رقبا عرضه می کنند و این سیاست سانگ یانگ است تا در ابتدا برند خود را همچون هموطنان خود کیا و هیوندای مطرح کند لذا در ابتدا در این دو کلاس دو خودروی خوب را به بازار عرضه کرده است دقیقا به یاد دارم که دارندگاه محصولات کره ای مثل کیا و هیوندای بین سالهای ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ از خودروی خود نسبت به رقم پرداختی راضی تر بودند کما اینکه کیا و هیوندای همچنان هم نسبت به رقبا در میزان رضایت خریدار در جایگاه خوبی قرار دارند در مجموع خرید این خودرو در صورت ورود به بازار ایران با قیمتی زیر ۲۲۰ میلیون بسیار ارزشمندتر از سانتافه و سورنتو و کولیوس است اولا شاسی مستقل که یعنی شما یک اس یو وی واقعی سوارید دوما ابعاد بزرگتر نزدیک به لندکروز و سوما تکنولوژی مرسدس بنز که خود دلیل عمر بالای گیربکس است اما تعصب و اینکه مردم چه می گویند متاسفانه در کشور ما حرف اول را میزند از همین روی قیمت سانتافه یک کراس اوور معمولی شهری به ۲۸۰ میلیون می رسد